Saturday 7 November 2015

KOLEKSI GAMBAR TRELER MEMBAWA KONTENA TERJUNAM DARI FLYOVER KAT PELABUHAN KLANG.


57 comments:

  1. Dreber tu ahli tetap pandikutty imayam ...... mabuk todi menjelang perayaan DEPA**** ..... akan datang parti depa pulak terjun flyover sbb terlalu ramai pemimpin yg memandai2 , pengikut ciput je !

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS KINI JATUH TERGELINCIR DR LANDASAN. SEJAK KETIADAAN TGNA HADI JADI BEGITU BIADAP KPD PENGUNDI PAS. TIADA HADI...PAS AKAN KEMBALI DIHORMATI.

      Delete
    2. Ceramah PAS di Pasir Tumbuh, Kok Lanas dan Lati yang diadakan serentak.


      Jarang-jarang berlaku ceramah Perdana dengan kehadiran tak sampai 40 orang terutama di negeri bergelar Serambi Mekah walaupun diadakan di sebuah Masjid di Lati dan kubu kuat PAS di Pasir Tumbuh.

      Pengundi yg pilih PAS dah mula meluat dgn telatah Penasihat UMNO nih. Hadi sangka semua pengundi PAS akan setia kepadanya. Pengundi sekarang dah cerdik sbb itu pas kena tendang Hadi jauh2.

      Delete
    3. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
    4. HUSAM HANYA TANYA HADI, BETUL KER DIA NAK BERUG DI SELANGOR? HUSAM CUMA NAK JWPN "YA" ATAU "TIDAK". HUSAM NAK HADI JAWAP. YG MANGKOK2 LAIN MENGELUPUR TOLONG JWBKAN UTK HADI TU APSAL? HADI DAH BISU KER HAPA?

      Delete
    5. INI HUSAM CAKAP FITNAH KER? RUMAH MANGSA BANJIR BELUM SIAP. RIBU2 LAGI DUDUK BAWAH KHEMAH. ELAUN MB TMB EXCO ADUN PULAK NAK DINAIKKAN. BYK DUIT KO? SIAP LA RUMAH DULU, PAS TU NAK NAIK NO HAL. NI MULA TAUN DEPAN NAK NAIK, AGAK2 RUMAH DAH SIAP KER LOM? INI HUSAM FITNAH KER? BETUL KAN ELAUN NAK NAIK? BETUL KAN RUMAH BELUM SIAP 80%? SKARANG SAPA FITNAH SAPA? MANGKOK2 YG MENGGELUPUR TOLONG JWB HADI TU ADA PERGI TENGOK MANGSA BANJIR BAWAH KEMAH TU KER? BULAN BERAPA MU PERGI TENGOK? NGONG BETUL LER....

      Delete
    6. Husam tu brg dh kne reject xleh pkai dh.. ngabih ko boras jer... PAS ttp utuh bkn mcm PAN ttp butuh... auuwww

      Delete
  2. Beginilah akhir nya parti pas. Runtuh dan berkecai gara2 Hj Hadi. Tolong selamatkan pas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BERITA, KHAMIS 19 Julai 2012 (mungkin omak tak jumpa carik)

      SHAH ALAM – Ketua Pemuda Pas, Nasrudin Hassan Tantawi berkata, Pas tidak pernah bersekongkol dengan DAP kerana ia adalah tahaluf siasi. Menurut Nasrudin, hal ini kerana Pas sedar dengan hanya satu parti tidak boleh menang di negara ini. “Pas perlu akui realiti, tidak menang dengan satu parti. Kerjasama dengan DAP, salah satu parti komponen Pakatan Rakyat (PR) adalah dalam konteks politik,” katabeliau pada Debat Sinar Harian hari ini. Dalam pada itu, beliau berkata, Pas tidak menggadai prinsip perjuangan parti dengan negara berkebajikan kerana ia tidak bertentangan dengan Islam. “Ada pihak mengatakan Pas kononnya mengadai prinsip perjuangan dengan mengatakan negara berkebajikan tidak kena dan tidak betul, sedangkan ia tidak bertentangan dan sangat bertepatan dengan Islam,” katan

      Delete
    2. Tuan Presideng Pas dah jadi mcm Najib le... pasal 2.6 billion Najib mana jawab, yg jawab hanya macai macai je...sama juga lah Hj Hadi pun yg jawab macai macai jugalah. Kan Hj Hadi dgn Najib dah nak diijab kabulkan...semuga bahagia lah rumahtangga yg akan dibentuk...kih...kih..

      Delete
    3. FITNAHKAH HUSAM BILA DIA KATA: DUIT CARUMAN GAJI CIKGU YIK YG TELAH DIPOTONG BERJUMLAH RM14 JUTA (14,000,000.00) BELUM DIBAYAR KPD AGENSI YG SRPATUTNYA. KALAU BELUM BAYAR, MANA PERGI DUIT TU? DAH POTONG KNAPA TAK BAYAR? DUIT TU PUSING UTK BAYAR APA PULAK? KLU LEBAI PAS TU ISLAM SEJATI, KENAPA NAK BUAT KERJA BUSUK MCM NEH? NI HUSSM FITNAH KER NI?

      Delete
    4. HUSAM FITNAH KOT? SBLM PRU JANJI BUAT PROGRAM KHAIRAT KEMATIAN KAT KLANTANG. LA NI TAH APA CER DAH..UTANG BELUM BAYOR RM6.4 JUTA. (RM6,400,000.00). MANA PERGI 6 JUTA TUR?.PUAKA MANA AMBIK? PUAKA TU AGAMA APA? PUAKA TU MAKAN DUIT KER MAKAN NASI? SAJA NAK TGK HUSAM FITNAH KER TAK...

      Delete
    5. 17:54.maaf teguran ini agak kasar sikit.anonymous ni memang barua,pelaq kalau tak suka Pas amnya dan tghh khasnya jgn dok komen yg bukan2.ni dak admin tulis bab lain, barua ni komen dgn cara mengutuk dan memfitnah tghh khasnya dan Pas amnya.admin pun satu sepatutnya komen dr barua ni jgn siar.

      Delete
  3. Pas...hari INI DLM sejarah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku hanya pegang pada fakta. 

      Faktanya - Pas yang mendakwa sebuah parti besar yang memunyai lebih sejuta ahli hanya mampu raih undi sebanyak 1,633,389 saja pada PRU 13. 

      PKR yang dikatakan hanya mempunyai ahli tak sampai 100,000 pula mampu meraih undi 2,254,328 iaitu lebih banyak dari Pas 620,939. 

      DAP pula dapat 1,736,267 undi, melebehi Pas sebanyak 102, 878. 

      Persoalan dan juga fakta, kenapa parti yang lebih kecil berjaya menarik pengundi lebih ramai dariada parti Pas yang kononnya lebih besar, lebih ramai ahli dan lebih ramai penyokong, lebih besar serban, lebih labuh jubah lebih-lebih lagi bila dilihat kepada jumlah kehadhiran pada ceramah-ceramahnya mencecah ratusan ribu orang yang hadhir. 

      Beberapa persoalan muncul: 

      1. Adakah manusia yang hadhir berdedai-dedai di ceramah Pas itu tidak terpengaruh langsung dengan kempen Pas? 

      2. Kalau tidak terpengaruh langsung, apa tujuan mereka hadhir ceramah Pas? 

      3. Adakah Pas gagal menyediakan penceramah berkualiti sebaliknya hanya mampu menampilkan penceramah kelas Raja Lawak? 

      4. Adakah orang yang hadhir ceramah Pas itu sememangnya sudah pasang niat untuk datang menikmati hiburan Raja Lawak Pas sahaja dan bila angkat punggung balik, semua yang ditempik sorak oleh penceramah itu dicampak ke longkang saja? 

      5. Atau yang hadhir ceramah itu manusia yang sama saja yang akan mengikut kemana saja tempat Pas berceramah. 

      Persoalan diatas sukar dinafikan berdasarkan angka undi yang diraih oleh Pas terlalu sedikit pertambahanya pada PRU 13 berbanding PRU 12. 

      Pada PRU 12 Pas dapat 1,140,676 undi. 

      Bermakna pada PRU 13 undi Pas hanya bertambah 492,713 untuk tempuh 5 tahun. 

      Manakala untuk PKR pula pada PRU 12 berjaya mendapat 1,509,080 undi, bermakna untuk PRU 13 PKR mendapat tambahan 745,248 undi. 

      Bagi DAP, pada PRU 12 meraih 1,118,025 undi dan mendapat pertambahan sebanyak 618,242 pada PRU 13. 

      Kedua-dua parti PKR dan DAP jauh meninggalkan Pas dalam meraih tambahan undi walau pun kedua-dua parti ini tidak sehebat Pas dari sudut jumlah keahlian berdaftar ahli mereka. 


      Fakta diatas tidak boleh dinafikan lagi bila dibuktikan lagi dengan jumlah kerusi yang dimenangi oleh Pas hanya 21 berbanding 30 PKR dan 38 DAP. 

      Daripada fakta diatas ternyata perasaan bangga diri ahli dan pemimpin Pas diatas jumlah kehadhiran manusia di ceramah-ceramah Pas tidak membawa apa-apa manafaat pada saat yang diperlukan iaitu pada PRU. 

      Sebagai bekas penyokong PKR, Omak Kau tidak perlulah memperkecil-kecilkan jumlah kehadhiran pada ceramah-ceramah Parti Amanah. 

      Bukti-bukti telah termaktub bukan setakat PRU 12 dan 13 sahaja malah sejak PRU 10 dan PRU 11 lagi trend kehadhiran pada ceramah Pas sangat kontra dengan jumlah undi yang berjaya diraih oleh Pas. 

      Jadi adakah masih relevan Omak Kau berkelakuan sinis seperti ini terhadap parti yang lebih kecil, lebih baru dan lebih miskin dari parti Pas? 

      Delete
    2. BETUL KER HUSAM FITNAH ISU BALAK? KLANTAN BYK SAPU BALAK. LULUS SIKIT, TEBANG BANYAK. JUAL KAW BALAK KAT KRONI MURAH2. KATA NAK TEBANG BALAK BUAT RUMAH RAKYAT HABUK PUN TARAK.. HUTAN GONDOL MAKIN LUAS... DPT FREE KERETA.. MANGKOK2 YG MENGELUPUR TLG JAWAB KETUA KLANTANG TU ADA GI TGK KAW BSLAK TU KER? ADA NAMPAK RUMAH KE KAT HUTAN YG BARU DI TEBANG TU? ADA? TU POM NAK MEROYAN KATA HUSAM FITNAH...KEPALA BUTOH LA LEBAI...

      Delete
    3. Satu lagi fakta...

      Rumah mangsa banjir yang dibena di Kampung Telekong Kuala Krai Kelantan adalah sumbangan daripada Pusat Zakat Negeri Selangor, bukan wang kerajaan Pas Kelantan.

      Kerajaan Kelantan hanya bagi tapak rumah saja.

      Mana duit hasil balak...?

      Delete
    4. DUIT BALAK SIMPAN UNTUK BAYAR GAJI BARU MB, TMB, SPEAKER, EXCO DAN ADUN

      Delete
  4. Mungkinkah ipp janakuasa akan dikuasai 100% oleh sykt asing demi melunas hutang 1mdb? Skng sykt asing boleh pegang 49% je.....

    Beli dr ananda da mahal.
    Tnb bida 8 B shj.
    Sykt cina & qatar bida 10 B.
    Agak2 najib ambik sapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini masalah besar. BN mesti tanya Hadi. Tuang Presideng ini penasihat besar. Penasihat 20%. Klu tak dengar nasihat Hadi BN/UMNO bakal tenggelam spt tenggelamnya PAS.

      Delete
    2. PAS SUDAH SESAT. DULU BENCI DAP SBB TOLAK HUDUD. UMNO PUN TOLAK HUDUD. TAPI KENAPA TERHEGEH2 NAK JD PENASIHAT UMNO?

      Copy the BEST Traders and Make Money : http://bit.ly/fxzulu

      Delete
  5. Kami mendukung gagasan LGE dan LKS. Semoga PH yg diketuai DAP mampu menumbangkan kezaliman pemerintahan skg kepada model Khalifah Umar Abd Aziz. Harap wakil DAP jd PM lps PRU 14. jd TPM pun ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HUSAM FITNAHKAH? MAT ZUHDI KATA KAT PESBOK DOLU2 MEMANG PAS PERLU BERUG. MAT KAIRUDIN KATA UG SELANGOR DIGAGALKAN OLEH 2 ADUN PAS YG BERUBAH. PAS HANTAR LEBIH 1 NAMA UTK MB SGOR... HUSAM CAKAP SELARI DGN CAKAP MANGKOK2 TU. SO HUSAM FITNAH? KAHAKPTUIIIII

      Delete
    2. Mungkin betul pemimpin PAS murah sebab sanggup naikkan elaun ADUN ketika rakyat kelantan susah...rupanya pemimpin lagi susah dari rakyat rupanya umphhh nasib nasib ingatkan pemimpin Islam lain dari yg parti sekular rupanya lebih kurang semua nak FULUSSSSS nauzubiLLAHiminzaalik

      Delete
    3. Jenis penjilat ni langsung tak bolih kalau orang kenakan Hadi ,padahal hadi yang buat silap ./CONTOH kalau kita nampak ada najis pada jubah Hadi ketika kita semua hendak solat .kita bagi tahu itu najis tu,kuning je nampak macam Hadi terkincit tetapi Jenis penjilatat ni mengaku itu buka najis tetapi itu adalah pewangi arab,dia cuit dengan jari dan menciumnya langsung dia mempertahankan bahaw itu adalah pewangi padahal didalam tandas dia muntah dan basuh jarinya ,inilah jenis manusi ulamak penjilat tegar.

      Delete
    4. Pas tak salah. Perjuangan pas murni. Era TGNA nama pas harum serata alam. Cuma bila Hadi berkuasa imej pas tercalar dan dihina.

      Delete
  6. Yang kena bogelkan orang lain, yang sibuk menjawab orang lain. Eloklah tu. PAS sudah jadi parti opportunist. Janji masuk, janji boleh kaya dan janji boleh senang. Orang bawah yang kerja macam nak mampus tak perlu dikenang. Janjikan sahaja pahala dan syurga macam syurga tu mak bapak korang punya. Semua pengorbanan orang dulu sama ada nyawa, darah, titik peluh, harta dan masa akan dibayar diakhirat. Itulah ideologi PAS. Ahli-ahli tak perlu senang. Pemimpin perlu hidup senang lenang. Pemimpin makan daging, ahli-ahli makan air sup sahaja. Cukuple. Naik lebih tunggu dalam kubur nanti.!!

    ReplyDelete
  7. Saja copy paste mana tahu omakkau belum baca artikel ni..... SAYA BERUBAH ATAU PAS BERUBAH? Saya melihat - Pas yang berubah. Kalau berkait dengan parti - saya tetap berpendirian - dalam politik Malaysia Pas perlu berusaha menjadi 'kepala' dan bukan 'ekor' membawa Islam sebagai teraju pentadbiran, polisi, pendekatan dan dasar negara. Di Terengganu, negeri Presiden PAS, satu masa dulu berslogankan PGU - Pas Ganti Umno. (Di Kelantan, Tok Guru tak pernah bawa slogan ini tetapi PAS Alhamdulillah kekal mentadbir Kelantan hingga saat ini) Hari ini, Presiden PAS dijemput oleh MB Terengganu untuk menjadi 'Penasihat' ekoran kenyataan beliau : 'Kerjasama politik kita tak masuk kerajaan...' (Sinar Harian, 1 November 2015). 'Parti sedia bantu BN beri nasihat licinkan pentadbiran: Hadi' ( Sinar Harian, tarikh sama).'Kita mahu jadi pembangkang yang menasihat sekiranya kerajaan sanggup menukar dasar dengan konsep Islam kita bukan pelahap untuk rebut jawatan', katanya. (sumber sama) 'Hadi: Ada orang cemburu hubungan PAS-UMNO' - Sinar Harian, 6 Jun 2015. Sebagai ahli Pas berjawatan YDP Kawasan, saya sememangnya keliru dengan semua kenyataan Presiden saya kebelakangan ini.Saya tidak berhajat untuk memetik semua laporan berita kenyataan yang telah dibuat oleh Presiden saya. Cukup saya balikkan pertanyaan Ahmad Amzad Hashim, Pengarah Jabatan Penerangan Pas Pusat: Saya berubah atau Pas berubah? Semua kenyataan ini menggambarkan seakan Presiden bebas sebebasnya membuat apa jua kenyataan yang bersifat dasar dan pendirian Pas tanpa melalui proses mesyuarat yang sewajarnya atau mengambil kira pandangan dan perasaan ahli peringkat akar umbi.Saya dalilkan berdasarkan respon Pas Selangor menerusi kenyataan Pesuruhjayanya yang menolak hubungan dengan Perkasa, hampir sebaik sahaja foto Presiden Perkasa memeluk Presiden Pas menjadi viral.Jika tindakan Presiden menjalin hubungan dengan Perkasa telah diputuskan dalam mesyuarat Pas Pusat, tentulah PJ Selangor tidak akan mengeluarkan komen menentang arus itu. Ini semua menunjukkan kelainan Pas kini berbanding dulu. Saya berubah atau Pas berubah? Pas dulu menentang perjuangan berbentuk assabiyyah atau perkauman melampau. Kini? UG adalah contoh lain. Sekian lama, satu-satunya pemimpin Pas yang mendendangkan lagu UG adalah Presiden PAS sendiri. Pertama, adakah gagasan ini pernah diluluskan dalam mana-mana muktamar PAS? Jika tidak, kenapa? Menjelang muktamar 2011, Presiden telah menarik balik gagasan ini secara terbuka. Menjelang muktamar baru lalu pula, dalam ucapannya di Singapura, Presiden mengulangi cadangan pembentukan Kerajaan UG. Adakah beliau memasukkan gagasan yang beliau kemukakan semula itu dalam ucapan dasar bagi Muktamar baru lalu? Kenapa gagasan yang begitu besar itu tidak dibawa kepada mesyuarat parti/Muktamar?

    ReplyDelete
  8. Saya berubah atau Pas berubah? Kedua, selepas bertahun-tahun gagasan itu dijual, adakah ia berjaya dan menjadi kenyataan? Parti mana yang telah menyambutnya? Jika tidak, bukankah lebih baik jika rundingan belakang tabir dilakukan terlebih dahulu sebelum dijual terbuka tetapi tiada langganan. Bukankah itu menjatuhkan reputasi Pas? Jika rundingan belakang tabir hendak dilakukan, tidak cukup hanya Majlis Syura diberitahu mengenainya, tetapi mesti juga dimaklum dan diluluskan oleh Pas Pusat. Seingat saya, rundingan sulit belakang tabir tidak pernah mendapat persetujuan Pas Pusat. Termasuk apa yang diberitahu oleh Ustaz Nasharudin Mat Isa bahawa seawal April 2008, Majlis Syura telah bersetuju melantik wakil untuk berunding dengan parti-parti termasuk UMNO. Keputusan itu tidak pernah dimaklum dan mendapat persetujuan Pas Pusat, pada hal isu seperti itu wajib mendapat persetujuan Pas Pusat selaku kuasa eksekutif parti. Saya berubah atau Pas berubah? Kalau konsep UG pun gagal tetapi telah menimbulkan pertelingkahan di kalangan ahli, apalah kaitannya secara salah cuba memalukan saya dengan isu lebuhraya, pembinaan stadium dan pengembangan ekonomi mikro menerusi penternakan kambing yang kesemuanya diluluskan oleh parti dan kerajaan secara sah? Sesetengah pemerhati bahkan berpendapat, itu antara faktor penyumbang kemenangan Pas di Kelantan. Apa penyelewengan saya dalam isu-isu itu, jika ada? Adakah Jabatan Penerangan Pas penyambung fitnah dan adu domba UMNO? Ketiga, apakah cadangan menjadi penasihat kerajaan adalah sambungan dari konsep UG yang tidak berjaya? Saya tidak menuduh, tetapi parti perlu menguruskan isu ini. Inilah tugas Jabatan Penerangan. Menjelaskan kepada semua ahli dan kawasan-kaeasan di seluruh negara bagi mengelakkan kekeliruan dan menjadi persendaan. Bukan menyerang saya. Secara serangan peribadi pula. Kecuali Jabatan Penerangan pun ikut keliru. Saya mungkin tersasar bila menyebut kemungkinan kedudukan sebagai penasihat itu bergaji penuh bertaraf menteri. Ia hasil dari ketiadaan penjelasan selepas sesuatu pendirian parti diumumkan. Saya akui, itu adalah agak saya sahaja. Nampaknya cadangan menjadi penasihat juga belum dirundingkan secara muktamad namun telah dihebohkan sedemikian rupa. Kalau ikut laporan media, rundingan dengan PM baru hendak dimulakan. Andaikata ia sekali lagi gagal, jentera parti di peringkat akar umbi sudah bercakaran. Adakah ini akan menguatkan Pas dalam PRU akan datang, khususnya di Kelantan? Adakah awal-awal lagi kekalahan yang mungkin akan dialami oleh PAS di Kelantan kerana masalah yang dihadapi oleh PAS sekarang hendak dilonggokkan kepada saya? Berbalik kepada beberapa isu pentadbiran Kerajaan Kelantan yang saya bangkitkan. Isu pengurusan hutan yang pruden bukan isu baru yang saya bangkitkan. Jika Jabatan Penerangan Pas cekap dan adil, mereka tentunya ingat ucapan-ucapan saya di Parlimen mengenai pembalakan, pemanasan global dan isu alam sekitar yang lain. Ia sudah sebati dengan saya dan satu dari komitmen peribadi saya. Sebagai organ penerangan parti, sudahkah Jabatan Penerangan Pas membelek apa janji Pas selama ini dalam setiap manifesto nasional dan negeri? Sudahkan mereka mengkaji angka-angka yang terlibat, seperti keluasan tebangan habis hutan simpan? Jika tidak, saya berubah atau Pas berubah?

    ReplyDelete
  9. III. MARI MAJLIS DIALOG SAYA 13 NOVEMBER Dalam artikel yang sama oleh Pengarah Jabatan Penerangan Pas, saya ditanya 'Apa Husam mahu?' Bagi mengetahui jawapannya, saya mempersilakan beliau hadhir dalam majlis dialog terbuka saya di Pasir Tumbuh pada 13 November ini. (ADA BERANI?) Saya yakin, Jabatan Penerangan sudi membayar perbelanjaan perjalanan beliau ke Kelantan. (SILA HADIR ORG DAH JEMPUT NI) IV. PAS BENTUK KERAJAAN BERSAMA UMNO DI SELANGOR Saya membaca kenyataan TITM di Malaysiakini bahawa tiada alasan untuk PAS bergabung dengan UMNO membentuk kerajaan di Selangor. Sebagai seorang muslim yang wara' dan alim, semua pimpinan Pas tahu bahawa berbohong adalah amat ditegah oleh Islam. Fakta bahawa Presiden PAS mengakui beliau mengusahakan kerjasama politik itu ketika krisis MB Selangor tahun lalu tidak boleh diketepikan dengan alasan-alasan. Antara 'ya' dan 'tidak' sahaja yang diperlukan. Adakah 'ya' atau 'tidak' Presiden Pas mengaku seperti itu bila dipersoalkan? Saya tahu, pendedahan ini akan mengundang risiko kepada saya. Saya sanggup menerima semua risiko berdasarkan: - Apa yang saya sebutkan adalah benar. - Saya mahu sandiwara yang telah menghancurkan parti selama ini dihentikan. - Saya ingin melaksanakan kewajipan saya memaklumkan kepada ahli dan masyarakat umum sandiwara belakang tabir yang telah berjalan sekian lama. Sehubungan itu, siaran di laman web rasmi Pas dengan tajuk 'Jawapan Fitnah Terhadap Presiden PAS' - saya harap dapat ditarik balik serta merta. Saya tegaskan di sini, saya tidak memfitnah sesiapa. Kenyataan saya adalah benar dan saya bertanggungjawab dunia akhirat. Saya sanggup mempertahankan kenyataan saya. Allah adalah saksi Maha Agung. HUSAM MUSA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketua Penerangan kalau ada "BATU" sambut pelawaan DATUK HUSAM ni...jgn berdolak dalik tegakkan yg HAK BERANI KAN DIRI MEMPERTAHANKAN KEBENARAN JGN MELOLONG DLM MEDIA SAJA......TUNJUKKAN TELUR ANDA Jika tidak ahli2 PAS bawahan akan buat korner baring ramai2

      Delete
    2. UTK MAKLUMAN SI BAHLOL: PROJEK2 HUSAM YG DISEBUT OLEH UNKNOWN TLH DIPERSETUJUI KJAAN NEGERI, MAJLIS ULAMAK & PAS PUSAT. TAMAT. PROJEK UG HADI, PROJEK BALAK TOK LEBAI, PROJEK UG SELANGOR, PROJEK, PROJEK JADI PUNAHSIHAT UMNOBN...ADA TAK DIBAWA MESY DAN DILULUSKAN PAS PUSAT? TU PROJEK HARAM HADI TURRR.... FAHAM?

      Delete
    3. Proojek dirancang gagal sbb walaon pemalas. Hari2 sebok dgr ceramah. Semua nak kaya cepat sapu balak ngan tadah derma tin milo

      Delete
    4. Projek dirancang husam Gagal sbb walaon lelaki suka duduk umah suroh bini kerja. Bila penat tido pegi kedai kopi main dam haji.

      Delete
  10. 2 soalan untuk Deris.adakah jau tahu peritiwa itu atau kau tak tahu? kalau kau tahu ada pertistiwa itu kau nak nafi apanya pulak dan kalau kau tak tahu kau nafi apanya.biarkan Hadi yang jawab bukan kau .apalah bodohh melampau ni.

    ReplyDelete
  11. Keyataan husam bsaksikan Allah Taala. balaci yg nafi ni nape tak nafi bsaksikan Allah Taala jugak? Takut ek..? Kihkihkih...

    ReplyDelete
  12. ASAL BODO AJE PAS. ASAL PAS AJE BODO...APA LA PUNYA TELO

    ReplyDelete
  13. Byk penyokong dap yg jd pandir melalak kat sini.melalak kat bloq geng sendiri tak de sapa nak gi baca.terpaksa lah tumpang melalak kat blog omakkau.melalak la omakkau cool saja.tak payah nak heran sgt dengan depa ni sebenarnya lebih kurang mcm tony monkney je.melalak bkn main cabar org last last mintak tolong rafizi.apa tak bleh letak jawatan pac ganti dgn dap lain.ada ke debat nak dia je tanya soalan debat apa ke namanya tu.melalak la korang.pan dap 2x5.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rubbish patutlah pasug umnu bodoh

      Delete
  14. Sape tak knl Pas KLUK KLEK

    ReplyDelete
  15. Anon 2102,klu pas kluk klek,pan imayam spuluh kli ganda kluk klek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa punya bengong 21.07

      Ini cerita PAS. Imayam x ada kaitan dgn kebodohan Hadi. Tolong simpan sikit kebodohan mu...

      Delete
  16. Replies
    1. eleh suka ati kita orang la...tuan tanah dah sediakan ruang komen kao apa peduli? nak jd walaun hadimaru jugak ke?

      Delete
  17. 2107 dh pndai sngt ke kata hadi bodoh.ntah2 ko lgi bodoh dri hadi

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg sedar kebodohan hadi sudah pasti lbh pandai dari hadi termasuk aku

      nk jd pandai syaratnya jgn tipu umat Allah dn Rasul saw dgn menjaja hudud yg dipermainkn

      siapa tipu Allah.. dia akn dibodohkn umat dn Allah akn tarik ilmu dn akalnya sampai terpaksa guna org yg kurang bodoh utk jwb bg pihaknya

      Delete
  18. Anon 2127 org pandai x ckp org lain bodoh.mksudnya ko pn bodoh jgk sbenarnya

    ReplyDelete
  19. Jgn gaduh2... Skrg ni yg bodoh pengikut pas je.. Presideng Kencing pun pcaya lg... Tu br btl bodoh

    ReplyDelete
  20. kerajaan bn akan terjunam seperti juga treler tu! tinggal kepala je kah! kah! kah! kah!

    ReplyDelete
  21. maka melolonglah sang presiden dgn lolongan yg sayu oooooooo.........mcm salak kat babi dlm bukit. kemudiannya dgn girangnya dia berkata, tak risau....tak risau, gumbira2. akhir sekali dia istiharkan tak nak menang pilihanraya sbb dia lebih suka jd punaisehat kpd umno.

    ReplyDelete
  22. bila hadi tersengeh2 sotong busuk tawar diri nk jd penasihat haji misai kontot pada umnu...

    umnu jawab..... nauzubillaahiminzaalik

    minta dijauhknlah dpd setan yg berserban tu

    umnu pun ngeri dgn kebodohan hadi....pakar peruntuh organisasi sendiri

    ReplyDelete
  23. Hadi hadi
    Asal hadi saja bodoh
    Asal bodoh saja hadi
    Yang pelingkup pas ......hadi....ptuih.

    ReplyDelete
  24. Pas sesama ahli bergaduh. ....elok la tu....teruskan pergaduhan itu.....teruskan sampai pas hancur...harap janggut serban jer jubah labuh..bila hukum org laen kafir la murtad laa....skg gaduh sesama sendiru.....ego nak mampos .... iman org PAS mcm gampang....bahana ajaran tok guru u turn...

    ReplyDelete
  25. Korang ada tak mengalami masalah macamni
    ~Duit kereta sangkut tak mampu bayar,kereta takut kena tarik nanti nama plak blacklist dengan bank.
    ~Niat nak beli kereta baru,tapi masih ada hutang lagi,nak tolak dekat use car rugi,harga market tak cover hutang kereta lama,kena topup lagi ada ler.
    ~Duit muka beli kereta baru da ada,nama pula blacklist nak buat loan dengan bank.Macamana nak pakai kereta idaman.

    Jika korang ada simptom2 kat atas jangan bimbang,kita cari jalan penyelesaian.saya sedia memmbantu anda.
    Pm saya 014 226 4506.amar

    ReplyDelete
  26. cerita dia atas bab lori kontenan...komen dibawah bab politik.....mcm org buta tgk post

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...