Thursday 5 November 2015

RAKAMAN VIDEO ANAK MARAH IBU SENDIRI DEPAN KHALAYAK RAMAI DI HOSPITAL BUAT WARGA MAYA BERANG.



Perbuatan seorang lelaki menengking wanita yang dipercayai ibunya mencetuskan kemarahan orang ramai yang berada berdekatan.

Berdasarkan visual yang dimuat naik di media sosial Facebook, kejadian dikatakan berlaku di ruang menunggu sebuah hospital.

Si anak yang duduk bersebelahan dengan wanita itu, kedengaran memarahi ibunya dengan nada yang tinggi dan menimbulkan rasa kurang senang salah seorang lelaki yang berada berdekatan sehingga menimbulkan perang mulut.

“Bang apa nie bang cakap dengan mak macam itu, daripada tadi saya dengar bang, masalah macam mana saya tak campur…daripada tadi saya dengar… jangan hal dalam rumah bawak sampai sini, masalah hormat lah orang tua. Eh dia lahirkan kau tau..habis tu hormatlah…masalahnya hormatlah orang tua,” nasihatnya.

“Masalah ini kau jangan campur boleh tak.?” Kata lelaki itu selepas perbuatan menengking ibunya ditegur.

Mengulas mengenai tindakan yang disifatkan kurang ajar itu, orang ramai meminta lelaki berkenaan memohon ampun daripada ibunya.

“Bukan nak doakan tapi kalau dah gini (begini).. memang tak selamat lah ko dunia akhirat…sebelum si ibu tutup mata minta ampun lah,” kata seorang pengomen di Facebook.

“Padan dah kalau kena henyak pun, mau aku tumpang. Siyes aku cakap, aku boleh menangis lihat video ini, tetapi aku mampu kakikan brader tu”.

SYURGA TERLETAK DIBAWAH TAPAK KAKI IBU DAN MOTHER DO NO WRONG.

20 comments:

  1. Budak tu boleh masuk PAN Imayam
    Progressive, Inclusive dan Peduli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat tu bukan maki hamun mak dia pun...dia membebel hal lain. Yg ppuan sekor ni ambik video & viralkan, sorang lg muka penyangak nk bg nasihat..apa hal? Berlagak mcm bagus2 je...Melayu taksub betul dgn kamera & media sosial..hahaha khakkk ptuiiihhhh kt muka ppuan jalang kaki viral

      Delete
    2. MEMANDANGKN PAS NGANU SUDAH TIDAK BERTELUR MAKA HUDUD TERPAKSA DIBATALKN

      KINI PENYAKIITU SUDAH MEREBAK LEBIH TERUK . TARBIAH MENGINTAI BALAK DAN BABI DALAM BUKIT

      PAS INI SUDAH MULA JINAK DAN SGT KASIHKN SUAMI BADAK AIR BETINO 

      KAWAN BARU PAS INI IALAH PERKASA. SYG SGT HINGGA PELUK2 MANJA DGN KATAK TU...

      MAKANAN UTAMA PAS INI IALAH TEMBIKAI BUSUK... LUARNYA HIJAU ISINYA MERAH  SERUPA MEMPELAM KURANG MANIS.

      CITA2 PAS INI NAK JADI PENASIHAT KPD JERUNG2 DILAUTAN.. GATAL KETIAK JERUNG2 TU DGR PAS NI NK JADI TUAN PENASIHAT 25% PEMUDA BODO NYA TAK PANDAI BERHUJAH DLM DEWAN. TENTAWINYA KENA BOO SEBAB BODO..

      Delete
    3. Kepada pascai.... 

      kamu semua bolehlah tidur dengan aman. 

      Tak perlu berlawan dengan umno lagi sebab Tuan Hadi presideng dah isytihar Pas tidak akan berlawan dengan Umno lagi sebab Pas telah melantik dirinya jadi penasihat umno.

      Kemungkinan besar Pas tidak akan bertanding dalam PRU14 atau kalau pun bertanding juga, Pas tidak akan melawan umno lagi. 

      Logiknya ialah penasehat tidak akan lawan tokeynya.

      Contoh: Din Ayam ialah penasehat Haji Hadi. Din Ayam tidak akan lawan Haji Hadi. 

      Jadi Umno juga boleh tidur lena di 88 kerusinya yang ada sekarang, kerana Pas tak boleh lagi lawan umno.

      Sedia maklum, umno hanya bertanding dikerusi majoriti Melayu. Bagi kawasan majoriti Cina diserahkan kepada MCA dan Gerakan. 

      Masaalahnya MCA, Gerakan dan MIC sahabat Umno. Jadi Umno akan arahkan penasehatnya iaitu Pas tidak bertanding melawan MCA, Gerakan dan MIC kerana ketiga-tiga parti ini adalah sekutu Umno dan dikira sahabat lah juga kepada Pas.

      Jadi dimana Pas akan bertanding kalau dah tak boleh lawan Umno, MCA,MIC dan Gerakan? 

      Laaaa...patutlah baru-baru ini Haji Hadi umumkan akan meletakkan calon Pas di semua kawasan DAP dan Amanah. Rupanya Pas dah bersetia dah dengan Umno/BN. Dan kini pulak umumkan tak mau sokong pembangkang dalam usul tolak bajet. 

      Logik juga tu. 

      Dah tak boleh lawan Umno/BN, kena lawan DAP, Amanah dan PKR lah. 

      Kalau tak lawan DAP, Amanah dan PKR, kat mana lagi nak bertanding? 

      Mana boleh hidup dengan 14 kerusi saja, tentu Umno tak akan jeling pun!!! 

      Silap haribulan kena ludah sesaja nanti....

      Nampak gaya cerita Lebai Malang dan Pak Kaduk versi haji hadi boleh ditonton tak lama lagi dlm bentuk hd.

      Delete
    4. budak tu mcm pasug la

      suka maki org...

      mak dia mcm PAN la relax je tgk kelaku buruk budak pasug tu

      yg saksi tu mcm rakyat yg ambik video dn sebar perangai buruk budak pasug kt internet

      semua rakyat harap budak pasug akan terima balas sebb tk beradab semasa melabel saudara seperjuangan srndiri yg kini dilabel pengkhianat pula

      adab pasug hanya tkblh angkat prakad kt parlimen... inilah ajaran kitab syiah pasug tulisan ayatolat hadi

      Delete
    5. Patutpun budak2 sekarang ikut perangai Hadi. Suka maki orang. Dalam agama PAS memaki melebel dgn gelaran yg buruk dan menikam kawan adalah baik dan dapat pahala.

      Delete
    6. Dulu pas dihormati olh kawan dan lawan.Kini pas dipandang jijik dan anak muda mula jauhkan diri.

      Delete
    7. ha3 betul2 mcm tuang presiden yg suka kutuk dan marahkan org...anak murid dia kot...

      Delete
    8. Hahaha. ....jgn kaitkan pan dgn masalah yg tidak berkaitan, ini menunjukkan betapa bodohnya anda dan membaling taik dimuka sdr. Budak skrg yg jahat gini gitu bukannya sedikit tetapi byk dimana2 serata tempat tiada yg hairannya org zaman skrg byk yg jahat2 penuh dgn dendam benci tamak dlll.

      Delete
  2. TONY PENGECUT GANTI DENGAN RAFIZI PONDAN!!!

    Hahaha!!! Pengecut digantikan dengan Penyangak. Memang elok sangat la pilihan yang dibuat oleh puak - puak Pakatan Haprak ni. Dah takde orang lain ke yang lebih layak dari Si Rafizi tu?

    Kalau nak dipilih Si Wan Azizah tu nanti, takut dia GAGAP pulak bila tengah berdebat diatas pentas dan membuatkan dia hilang kemaluan sekiranya ia disiarkan secara lansung dikaca televisyen.

    Jadi nak tak nak, terpaksa la diorang pilih Si Ahli Parlimen Pondan, Eh! Silap. Ahli Parlimen Pandan tu sebagai pengganti kepada Si Tony Puaka yang dah Kecut Buah Kerandut dia sebelum ini.

    Mula - mula, Si Saifuddin tu mengharapkan nama dia dipilih menggantikan Si Tony Puaka tu. Boleh jugak dia tunjuk hebat. Tapi, dia siapa? Setakat Katak Jadian PKR je. Bukannya wakil rakyat pun.

    Kalau sebelum ini, Si Tony Puaka tu didakwa telah membuat cabaran secara terbuka kepada Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB sebab dia nak melobi jawatan sebagai Pengerusi DAPigs Selangor.

    Bila dia dah dapat jawatan tersebut, maka timbul la SERIBU SATU alasan yang akan membuatkan dia terlepas dari berhadapan dengan Arul Kanda secara terbuka didalam televisyen.

    Dalam erti kata lainnya, Si Tony Puaka tu buat cabaran sebelum ini kerana mempunyai agenda tersembunyi yang sengaja tidak didedahkan kepada rakyat. Tapi, bagaimana pula dengan Rafizi?

    Hakikatnya, Si Rafizi ni pun lebih kurang sama jugak dengan Si Tony Puaka tu. Dia pun ada agenda yang tersendiri apabila dia sudi menerima undangan untuk menggantikan Si Tony Puaka tu.

    Rata - rata dalam kartel PKR pada ketika ini melihat Si Rafizi tu sebagai Liabiliti dan bukan 'Wonder Boy' seperti yang berlaku sebelum ini walaupun dia sekarang dah jadi Setiausaha Agung.

    Nak pulak bila Si Rafizi tu masih lagi dibayangi ke-GAGAL-an dalam melaksanakan agenda Langkah Kajang sehingga menyebabkan perpecahan teruk berlaku dalam Pakatan terutama di Selangor.

    Jika sebelum ini, wujud gerakan secara subversif dikalangan Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR yang merancang untuk menggulingkan Si Rafizi tu dari jawatan yang disandangnya pada ketika ini.

    Tapi niat dan hasrat mereka tidak kesampaian apabila dihalang oleh Wan Azizah dalam satu mesyuarat tergempar yang dibuat sebelum ini. Namun, kedudukan Si Rafizi tu masih belum kukuh.

    Maka peluang untuk muncul berdebat dengan Arul Kanda ni merupakan kesempatan untuk Si Rafizi tu mengembalikan keupayaan dia dikalangan pemimpin - pemimpin PKR tu sendiri.

    Kesimpulannya, Si Rafizi tu beria - ia sangat nak muncul dalam debat berkaitan dengan isu 1MDB ni sebab dia nak menaikkan nama dia sendiri supaya tidak dilihat sebagai Liabiliti kepada PKR. Bukannya sebab dia nak menegakkan Kebenaran atau menjaga kepentingan rakyat sangat pun!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa sebenar yg kecut telor? Aru ke tony. Klu Aru takut suruh lah Nazri Lalang ganti. Dia kan pembodek no satu.

      Delete
    2. JANGAN IKUT PERANGAI EXCO PAS. MARUAH TOLAK TEPI DEMI JAWATAN DAN WANG.

      Delete
  3. mesti brader tu masa kecik selalu kena dera dgn ibu dia.. Kalau mak dia.besarkan dia dgn kasih syg dia takkan jd mcmtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengikut sejarah Hadimaru dr kecil kerap dipusing telinga. Sebab tu bila besar selaku buat u turn. Dah puas u turn dia ke Jepun.

      Delete
    2. Boleh jadi juga...sbenarnya kelakuan anak mencerminkan perilaku kita sbenarnya...mari kita sama2 bermuhasabah ya...kpd anak yg itu cuba ubah perlahan2...brckp baik2 dgn ibu mukin ibu juga ada buat silap tp ibu tetap ibu ya...

      Delete
  4. Baik budak remaja tu. Kalau di rumah aku ingat memang lagi celaka perangai nya,, ini lah apa yg nabi saw kata kan. Tanda tanda akhir zaman..

    ReplyDelete
  5. Baik budak remaja tu. Kalau di rumah aku ingat memang lagi celaka perangai nya,, ini lah apa yg nabi saw kata kan. Tanda tanda akhir zaman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zul....
      Ekon second umah ko yg rosak ari tu dah repair ke blm? Repair kat kedai mlayu memang x tahan lama la. Baik ko repair kat tong ching ekon services sdn bhd dekat deret kedai umah ko tu.

      Delete
  6. anak beranak melayu ke...?
    kot la.. 2 beranak tu bangsa Bangladesh !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena tanya Zahid Komidi Dia sahaja yg arif ttg Bangladesh nih. Klu cerita Bugis tanya Najib. Klu Jepun tanya Hadi. Dia suka ke Jepun makan sushi.

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...