Wednesday 9 December 2015

PELANGGAN BAWA ANJING DUDUK SEKALI DALAM RESTORAN KFC

Kejadian yang berlaku di restoran KFC Giant Tawau malam tadi jam 8.00 malam 8hb Disember 2015 yang melibatkan seorang pelanggan yang membawa haiwan peliharaan ke dalam restoran adalah amat dikesali.

Sebaik sahaja menyedari kehadiran haiwan peliharaan tersebut, staf di outlet ber
kenaan serta merta telah menegur perbuatan pelanggan yang melanggar larangan yang tertera pada notis di luar premis dan meminta pelanggan tersebut untuk membawa haiwan itu keluar.

Pada masa yang sama, pihak KFC Malaysia perlu mengambil tidakan yang sewajarnya bagi memastikan kebersihan outlet tersebut terjamin selain mesti memberi jaminan
menepati garis panduan Halal yang telah ditetapkan.

20 comments:

  1. JANGAN MAKAN DI KFC, MCDONALD DAN 7-11. SEMUA TU SYARIKAT ISRAEL.

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi badut macam itu duduk Ko kat gua dalam hutan...

      ko tau tak, Facebook, twitter, microsoft, Google, Proctor Gambe (pengeluar kebanyakan barangan cosmetic), Levi Jeans, Starbucks dan banyak lagi syarikat adalah milik Yahudi secara langsung dan tidak langsung.

      Perdana Menteri Ko apasal jabat tangan dengan PM Israel baru-baru ini?

      Otak untuk pikir

      Delete
    2. Najib pun pakai penasihat apco .. kau x nasihat dia ke

      Delete
    3. Camtu jangan dok msia sbb msia kaya ada hasil judi halal

      Delete
    4. Kah kah kah.
      Bising aje la.
      Pakatan dan bn semua baik dgn israel.
      Pakatan siap terima dana dari israel.
      Bn boleh niaga dgn israel.
      Semuanya kena tipu.
      Ha ha ha.

      Delete
    5. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Ni lagi satu kepala Bana punya bangsa. Kalau x faham Bahasa Melayu, maknanya pelanggan ni bukan rakyat Malaysia. Maybe warga Mynmar atau China atau Mongolia.

    ReplyDelete
  3. Xmau lagi makan kat KFC sebab dah jadi KFD

    ReplyDelete
  4. china bukan pendatang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina penduduk asal Tanah Melayu

      Delete
    2. Cha ya nun alif pa nun da alif ta alif nun ga...terimalah hakikat sejarah. Pan imayam

      Delete
  5. Kenapa KFC yg dimiliki oleh GLC Johor hendak di pulau.
    Usah kata anjing kucing burung pun x boleh masuk KFC.
    No pets allow.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ketinggalan zaman. Johor dah jual sahamnya kat cina .

      Delete
  6. Kenapa KFC yg dimiliki oleh GLC Johor hendak di pulau.
    Usah kata anjing kucing burung pun x boleh masuk KFC.
    No pets allow.

    ReplyDelete
  7. KFC MCD PIZZA HUT SEMUANYA YANG MENJADI PEMEGANG SAHAM FRENCHISER IALAH MELAYU UMNO.....SO TAK PE LAH KALAU ADE ANJING ATAU BABI DALAM RESTORAN2 TU......YANG PENTING NYA IALAH UNTUNGKAN MELAYU UMNO....HALAL KE HARAM KE TU SEMUA TOLAK TEPI......DAP KE PAS KE PKR KE PAN KE ...JANGAN JELESLAH PULAK KAN? KORANG TAK TAU NAK NAIKKAN MARTABAT MELAYU SO KORANG APA TAU ....TAU CAKAP JE....HIDUP UMNO HIDUP MELAYU..HIDUP NAJIB HIDUP ROSMAH .KAHKAHKAHAK.....PERGI MAMPUSLAH KORANG MELAYU SEMUA .....PI LAH PELIHARA ANJING KE BABI KE BUAT ARAK KE ....JANJI ADE UNTUNG FULUS MASUK...MELAYU MAJU ...UMNO MAJU ...AGAMA PUN MAJU...KAHKAHAK

    ReplyDelete
  8. JANGAN KATA ANJING JE BAWAKLAH BABI SEKALI PUN....JANGAN TAKUT NANTI JAKIM KE JAKUN KE TAKKAN MARAH PUNYA ...DIA ORANG SUKA GITU DAN YANG PENTING DAPAT MASUK DUIT ZAKAT KEMUDIAN MAIN GOLF JOLI KATAK..THEN BUAT KURSUS KAWIN KAT LUAR NEGERI CARA2 MACAM MANA ORANG MELAYU UMNO PKR DAN PAS KE PAN KE NAK KAHWIN DENGAN BINATANG PULAK....HAHAHAHAHAHHA.....HIDUP UMNO HIDUP NAJIB...HIDUP ROSMAH...MELAYU LAYU KAYU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu kita biasa dengar askar komunis dalam hutan kan? Nak tengok komunis dalam bandar moden skrang ni, lihatlah pada ANON 00:20.. very straight to the point... bintang tiga.. be careful rakya malaysia..

      Delete
  9. Saya tak pasti yang ANON 22:36 dan ANON 22:45 ni faham Bahasa Melayu atau tidak.

    Jika orang dalam gambar tu dia faham maksud arahan di pintu masuk KFC tu spaya jangan membawa binatang peiharaan, dia xkn bawa masuk binatang peliharaan samada anjing atau babi atau apa sklipun.

    Kalau dia faham Bahasa Melayu atau Inggeris... dia xkn bawak masuk binatang peliharaan dlm premis KFC tu. Yang ANON tersebut nk kuarkan statement Cina bukan pendatang dan penduduk asal Tanah Melayu tu kenapa pulak? Baca statement tu betul2. Atau anda sendiri x paham bahasa Melayu?

    ReplyDelete
  10. Apa susah dey..pada yang ada anjing..babi ke tingau ke...buatlah kfc sendiri..makan dengan anjing dan babi kau tu selesa selesa..jangan kasi orang benci maaa....saya jakun...lu lagi jakunlah dog lover...

    ReplyDelete
  11. Terbongkar sudah rupa2nya Tuan Galu LGE adalah mastermind dibelakang kumpulan G25 yg memperjuangkan Islam Liberal dgn berselindung disebalik 'maqasid syariah'...... antara ajk G25 ialah Dr Zul dpd PAN yg mahu mengugurkan undang2 khalwat serta memperjuangkan agenda lgbt ....... utk rujukan lanjut sila ke blog ibnu hasyim !

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...