Friday 14 February 2014

PRK KAJANG .. RIBUAN RAKYAT TEMPATAN DATANG MENDENGAR PENERANGAN DSAI DI SG CHUA MALAM INI.


Ribuan rakyat tempat bersesak-sesak datang ke suatu rumah terbuka sambutan tahun baru Cina 2014 Peringkat Kajang malam ini di Sg Chua sambil mendengar penerangan dari DSAI calon PKR/PR PRK DUN N25 Kajang.

Dari sambutan yang diberikan memang nampak amat jelas sekali sokongan rakyat kajang kepada calon KEADILAN/PR PRK Kajang, DSAI cukup-cukup mengerunkan UMNO/BN.

Turut hadir ialah Dato' Menteri Besar Selangor merangkap Pengarah Pilihanraya KEADILAN PRK Kajang Tan Sri Abd Khalid Ibrahim dan Exco Kerajaan Negeri Selangor merangkap ADUN Bukit Lanjan YB Elizabeth Wong.

25 comments:

  1. Replies
    1. tak salah guna kuasa dan peruntukan Kerajaan Negeri Selangor ke ni??? kan majlis rasmi tu.. bukan main kutuk ke BN.. 2x5 jugak..

      Delete
    2. Sendiri bertanding sendiri jaga parkinglah anonimos. Takkan cara nak jaga parking pun Unit amal nak ajar. Unit Amal lancarkan Ops Air Sepang dan Balakong, supply air kpd penduduk2 sana. Ini lebih utama.

      Delete
  2. perl -e 'print "myname?"; $n = <>;'14 February 2014 at 22:17

    Mapuhh kerahh kekoh nyooo

    ReplyDelete
  3. huhuhu.....baru balik sana tadi. napak gaya memang tak ada can la bn kat sini. sunat lagi sekali pun aku berani taruh pkr akan menang majoriti lebih besar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ditakdirkan nanti majoriti kurang harap lu tunaikan janji lu.. kalau tak gua harap lu mati pucuk..

      Delete
  4. Mamat Mamat Kangkong ter cekik Kangkong bila tengok gambar DSAi bersama rakyat...

    Ini bukan sessi , "i hep you , you hep me" naik biul anak bangsawan tu.

    ReplyDelete
  5. Terima kasih penduduk sg chuah atas kehadiran SAMBUTAN TAHUN BARU CINA peringkat kajang. Pentadbiran Kerjaan Selangor dibawah Tan Sri Khalid sentiasa akan mendekati rakyat. Cuma agak dikesalkan ramai pemimpin yang besar nafsunya tidak hadir memberikan sokongan.

    Faekah@tweeter

    ReplyDelete
  6. juga baru balik dari sana tadi. Sambutan sangat luarbiasa. Mencecah 50 ribu orang.Kemenangan DSAI adalah pasti dgn majoriti lebih besar.

    Cuma dikesalkan dimana Petugas Unit Amal PAS. Tak kelihatan. Tugas senang cuma jaga lalulintas, parking pun tak nampak lagi. Bukan suruh berucap pun. Cuma jaga je pun tak nmpk batang hidung. Kata sepakat. slow la PAS..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dimanakah pemuda AMK? Jangan nak perkudakan unit Amal.

      Delete
  7. Alhamdullillah....

    Anwar itu Rakyat , Rakyat itu Anwar.

    Apakah dumbno dumbno ingat menjadi Dajjal mampu menongkat langit....

    ReplyDelete
  8. Lawak dari MCA
    http://my.news.yahoo.com/liow-blames-anwar-causing-ops-lalang-060645524.html

    ReplyDelete
  9. Bn takyah lwn DSAI duit tu beli plat no Macam Cencaluk Melaka MCM tu

    ReplyDelete
  10. Pengikut yang berjaya tidak akan menggunakan kata-kata kesat dan sumpah seranah pada pihak lawan untuk mengatakan kumpulan kita hebat. Kehebatan kumpulan berpaksi kepada kehebatan pengikut. Jadilah pengikut yang hebat agar kumpulan yang hebat dapat dinobatkan ke PUTRAJAYA demi untuk negara tercinta,
    Kehebatan yang dimaksudkan.

    1. Hebat melahirkan idea-idea baru untuk negara.
    2. Hebat tidak melakukan rasuah dan penyelewengan.
    3. Hebat tidak melakukan adu-dumba kaum.
    4. Hebat tidak melakukan salah gunakuasa.
    5. Dan banyak lagi kehebatan yang bolih dicipta demi negara tercinta.

    ReplyDelete
  11. Menang dikajang dan langkah seterusnya ke putrajaya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naik motor bawak pistol
      Lu cakap memang betul

      Delete
  12. Poie la ko bulan pun...tanah..hak hak...orang melayu jgn d gadai..tu jo den pinto nuar...

    ReplyDelete
  13. http://ibnmustaffa.blogspot.com/2014/02/pkr-itu-memang-jahat.html?m=1
    PKR ITU MEMANG JAHAT?

    Mula-mula, baca ini....MB S'gor: Bukan pecat tapi tak lanjut kontrakKemudian baca ini pula....MP PKR: Tamat kontrak, Khalid wajib ditukarKan ke macam ayam namanya.Inilah dia dinamakan politik PKR.Aku tak mahu masuk campurkan umno dengan pkr. Kerana aku anggap, apa yang pkr buat sekarang ini adalah amalan biasa untuk parti itu. Memang mereka jenis yang suka politiking jatuh menjatuh. Kemudian tak sedar diri yang mereka itu saling tak tumpah ahli politik yang JAHAT!!Sanggup menyusahkan orang lain, semata-mata ada agenda peribadi. Ptuih!! Bodo punya pkr..Jangan disebabkan pkr, Selangor jatuh ditangan bn. Jangan disebabkan rebut jawatan MB dari kalangan pkr, Selangor keciciran kepada umno. Jangan ingat PAS ini bodo dungu lembu cucuk hidung. PAS tidak akan berdiam diri jika melihat perangai geng-geng Azmin ini meracau macam hantu.Awas korang......

    ReplyDelete
  14. Biar bos sendiri jd mb lagi ok.nanti nak letupkan org guna c4 semua org dok angguk2 pale je tanda setuju.kahkahuah

    ReplyDelete
  15. Apabila MB atan sri khalid dtg, azmin menggelupur hilang tak nampak batang aiskrim..

    ReplyDelete
  16. iIi gambar tipu. Ini gambar rakyat Felda Chini menyambut lawatan oleh Yang Amat Berhormat Menteri Perdano yang dikasihi tempoh hari. Majlis itu mendapat sambutan hangat kerana beliau telah mengagih-agihkan kangkkung percuma 1 kilo seorang. Mana ada orang nak dengar Anuar berceramah. Pandai korang nak tipu ye!!! Eh mail kau tipu ye?

    ReplyDelete
  17. aku duk tunggu jugak bilalah omakkau nak letak gambar DSAI berkempen ni.. takkanlah sepanjang PRK kajang baru sekali kut turun berceramah.. itupun atas tiket rasmi kerajaan negeri selangor.. yang lain2 ceramah sebelum ni mana gambo2nya??

    ReplyDelete
  18. Nnti dia dtg penamaan calun kau tengok ramai2 kaki dia tau. Tu la Jln Lenggang Kang Kong. Hehe

    ReplyDelete
  19. kenapa Malaysiakini bagitau 600 orang aja hadir?????

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...