Wednesday 13 November 2013

BATMAN DI HUKUM PENJARA 33 BULAN ATAS KESALAHAN MENCURI, PECAH RUMAH DAN MENGAMBIL DADAH!!!!!



Beliau bukannya super hero sepertimana di kisahkan di dalam filem maupun buku komik .. tetapi seorang individu warga Singapura yang bernama Batman bin Suparman.

Batman bin Suparman, yang berarti “Batman anaknya Suparman” dalam bahasa Melayu, dijatuhi hukuman penjara selama hampir tiga tahun pada hari Isnin kelmarin (11/11/2013) kerana melakukan pelbagai kesalahan, termasuk pencurian, pecah rumah serta mengambil dadah.

Penganggur berusia 32 tahun ini ditangkap pada 19 Ogos lepas lalu, setelah video pihak keselamatan memperlihatkan dia menyelinap ke sebuah kedai di malam hari pada dua kesempatan yang berasingan.

Ia juga dituduh mencuri kad ATM adiknya dan melakukan penarikan sebesar S$500 yang wangnya digunakan untuk mengambil heroin.

Batman, yang dijatuhi hukuman sejumlah 33 bulan penjara, menjadi sensasi media sosial setelah kad pengenalannya beredar secara online.

Meski pun penjenayah, sebuah halaman “Batman bin Suparman Fan Club” di laman jejaring sosial Facebook telah mengumpulkan lebih 11,000 likes.

4 comments:

  1. muka tak boleh blah...jenis2 muka penyokong tegar PKR dan DAP yg duduk singapore. proksi parti PAP. kihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu budak ni duk malaysia,kompem kaya coz penyokong umno semua bodo2.

      Delete
    2. tak habis habis bodoh cai karat biru. lembu dan kebodohan adalah laksana isi dan kuku umno. maka benarlah kata cek det...alahai cai uuuuuuummmmnnnnnu.....

      Delete
  2. Ic tahun 1990. Umur sepatutnya 23tahun. Kenapa jd 32tahun pulak?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...