Monday 4 November 2013

KEPUTUSAN TIDAK RASMI .. DUN N20 SG LIMAU KEKAL MILIK PAS/PR!!!!

Keputusan tidak rasmi memberitahu bahawa DUN N20 Sg Limau kekal milik PAS/PR.

Walaupun diasak dan digasak secara ganas dengan pelbagai fitnah dan penipuan dari pihak UMNO/BN namun rakyat DUN Sg Limau tetap  mau dan bertekad agar DUN Sg Limau kekal milik PAS/PR.

Habis semua jentera dan agensi kerajaan di gerakkan termasuk jentera itik, beras, gula, duit termasuklah politik patung potong kaki langsung tidak menjejaskan sokongan rakyat kepada PAS/PR.

Kini kisah dua ADUN PKR Sabah melompat parti pun tidak diambil peduli oleh rakyat.

Pembohongan dan propaganda murahan dan penipuan kononnnya seramai lebih 300 ahli PAS dah muak dengan PAS dan melompat ke UMNO juga tidak termakan.

Berikan hiburan dengan artis-artis termasuk Raja Golek M.Daud Kialau pun rakyat Sg Limau tidak tersilau.

Beri anak benih pokok mereka kebas tetapi undi tetap kepada PAS.

Apa lagi UMNO mau!!!!!!!!

Syabas kepada calon PAS dan seluruh jentera PAS,PKR dan DAP terutamanya para pemimpin PR yang bekerja bertungkus lumus untuk mempertahankan DUN Sg Limau kekal milik PAS...

11 comments:

  1. Jika betul, Alhamdulillah teramat bersyukur pada Allah. Tahniah dan jalankan tanggungjawab dengan penuh ketakwaan, semoga perjuangan berteraskan Islam mendapat rahmat dan diberkatiNya. Takbir!

    ReplyDelete
  2. walau ditabur wang ringgit,walau ditabur projek,walau di guna segala jentera Malaysia,walau di guna segala tipu helah,walau SPR dan SPRM tertidur akhir nya kekalahan jua di terima.yang kenyang adalah mereka yg menangguk serta memasang pukat rimau.kan kan ketua bahagian.

    ReplyDelete
  3. jamil khir dan mukhriz,you're fail.fail.fail.fail.kesian jamil khir.walaupun tertipu dan menipu namun kekalahan tetap jua bersama.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah kerana projek 'black out' dapat ditangani dengan jayanya , walaupun hujan turun dengan lebat. Hujan rahmat dari Allah. Takbir...

    ReplyDelete
  5. Ini semua salah DSAI

    ReplyDelete
  6. BN kata makan modai p kempen kat sungai limau...naik lemau dibuatnya..bg mcm2 pengundi tetap pilih PAS..hahahaha padan muka...rakyat bijak BN senak

    ReplyDelete
  7. Pengindi Sg Limau masih lagi cerdik dan boleh menilai siapa yg patut disokong bagi mentadbir DUN Sg Limau. Syabas pengundi Sg Limau. Beri belasah undi BN tidak sekali.

    ReplyDelete
  8. ANTARA DEMOKRASI DAN ISLAM, MANA YANG LEBIH BESAR??

    MUSTAHIL FAHAMAN DEMOKRASI CIPTAAN MANUSIA LEBIH BESAR DARI AGAMA ISLAM KURNIAAN ALLAH.

    KALAU ISLAM LEBIH BESAR DARI DEMOKRASI, MACAM MANA ISLAM BOLEH MASUK DALAM DEMOKRASI??

    PATUT LA YUSUF QARDHAWI TAK BERIMAN KEPADA DEMOKRASI.

    AKU PUN TAK NAK BERIMAN KEPADA DEMOKRASI.

    HASBUNALLAH WA NI'MAL WAKIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaaaa....dah kalah tu buatla cara orang kalah.
      sunat lagi sekali laaa

      Delete
    2. SPR TIPU.. PR KALAU KALAH PUN REDHA JA MACAI..LU CERMIN DIRI DULU SEBAB APA KALAH..LU KALAH MAU BISING PULAK.. DAH KALAH BUATLA CARA KALAH..PR KALAU KALAH DAH BERIBU KALI RELAKS AJA BAI.. TAKDAK PULAK NAK SALAHKAN SPR KA APA KA..

      Delete
  9. 21:12..... engko cuba nak belit apa pulak nih... alim ko ni alim kepala buto laaaa. alim tapi hati penuh dengan rasa dengki khianat dan tidak boleh menerima kekalahan.... wei..... jangan banyak cakap laaaa, masukkan kepala hang dalam lobang tandas lepas tu hang tarik flush....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...