Monday 11 November 2013

LAGI BERITA YANG TIDAK DI HEBAHKAN OLEH UTUSAN, BERITA HARIAN, RTM DAN TV3 ..... 2,462 PELAJAR KE IPTA MENERIMA BANTUAN RM1,000 DARI KERAJAAN PAKATAN RAKYAT PULAU PINANG.




Seramai 2,462 pelajar ke IPTA menerima bantuan RM1,000 dari Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Majlis penyerahan sumbangan bantuan pendaftaran pelajar ke IPTA diadakan di beberapa daerah pagi semalam.

Kawasan Barat Daya (BD) mempunyai 297 permohonan tahun ini. Dua ratus tiga puluh dua orang pelajar peringat ijazah sarjana muda dari kawasan BD terima cek dari pemimpin negeri pagi semalam manakala 65 orang pelajar diploma telah terima cek mereka pada majlis yang lalu.

Upacara untuk Kawasan Barat Daya di adakan di Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang.

Kalau macam ini punya gaya dan cara YAB Lim Guan Eng mentadbir dan mengurus dana negeri .. alamatnya sudah pasti juak-juak UMNO terutamanya yang menjadi ahli PERKASA frust senonggeng ... dah puas macam-macam tuduh dan fitnah kerajaan PR Pulau Pinang tapi rakyat Pulau Pinang masih juga memberikan sokongan padu kepada Pakatan Rakyat.

Bukan sedikit bilangan penerima dari golongan Melayu/Bumiputera.

11 comments:

  1. Syabas, tahniah dan terima kasih.
    Negeri-negeri Pakatan memulangkan hasil rakyat untuk dini'mati rakyat. Sebab PR tak buat harta rakyat macam harta bapak mereka.
    LEBIH BAIK TIDAK DISIARKAN OLEH MEDIA ARUS PERDANA, KALAU TIDAK PASTI KENA SPIN GILA GILA GILA SEBAB PEMBERITA MEREKA SEMUA GILA & TERENCAT AKAL.

    Apa pun puak ni terutama pompuan ketua pembakang yang benagl tu akan kata bukan dia LGE.... Duit rakyat..... Bingai nye pompuan ni

    ReplyDelete
  2. tahniah....lagu niiii...tak dapat laa penang niii ke kita kata macai dalam hati sial betul laaaa

    ReplyDelete
  3. alahai.. padahal dah lama dah BN buat benda ni.. cuma takdak la pulak buat majlis rasmi macamni.. Yayasan Pahang ada.. Yayasan Terengganu ada.. kesian PR..

    ReplyDelete
  4. Negeri bawah pr lebih baik dari umno kata ketua audit negara.kata utusan melayu hutan syukurlah malaysia masih aman.kahkahkah

    ReplyDelete
  5. matikan kerajaan umno bn baru rakyat jelata dapat habuan yg manis

    ReplyDelete
  6. Kaum UNMO..mana percaya ni semua..katenya gula2 je....
    Hati dah gelap gugup...kate org pantai timor,,,,

    Nak buat mcmmana..Alhamdulillah,bagi yg telah mendapat faedah ini...teruskan kecemerlangan dalam pimpinan PR..akhirnya InsyaAllah..yg benar Pasti mengatasi Fasiq.....

    ReplyDelete
  7. piirah.. bagi seribu riuh sedunia.. kat negeri lain pun dapat la.. dah takdak ka sangat jasa sampai yangni pun nak kecoh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni bonggok mna riuh sedunia ini nak buktikan pada ko yg buta hati buta mata kerajaan ubn merintah PP dulu x buat pun. ...kalau buat umnoputera aje bangsatko ni...

      Delete
  8. Umno la yang paling bagus.bagi kat rakyat rm1000 dia rembat juta2..kahkahkah

    ReplyDelete
  9. tak kira melayu atau india atau cina dapat..yang penting yang layak dibantu semuanya dapat

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...