Sunday 19 January 2014

3 RAKAMAN GAMBAR KEADAAN BAS YANG MERAGUT 3 NYAWA DAN MENCEDERAKAN 14 YANG LAIN DALAM KEMALANGAN NGERI DI LEBUH RAYA PLUS PAGOH-YONG PENG.



Tiga
orang maut dan sekurang-kurangnya 14 cedera apabila sebuah bas ekspres yang mereka naiki terbalik di KM107.2 Lebuh Raya Utara-Selatan, dari Pagoh ke Yong Peng petang.

Pemandu bas itu dipercayai hilang , menyebabkan ia berlanggar dengan pagar dan mendarat di tepi lebuh raya pada kira-kira pukul 2 petang.

Bas itu dilaporkan  dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Johor dengan 17 penumpang, termasuk beberapa orang asing.

Dua lelaki dan seorang kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun maut manakala tujuh penumpang mengalami kecederaan serius.

Seorang penumpang dari Filipina bernama Ruby, 27, berkata, dia sedang tidur dan bangun dari tidur bila terdengar buyi yang kuat.

5 comments:

  1. Pandu bas mengalahkan pelesit, di lebuhraya mana ada bas ekspres yg dipandu 90km/j atau kurang? Siapakah pula pemilik syarikat bas itu? Mungkin terlebih makan kangkung.

    ReplyDelete
  2. Hantu Ngantok lah tu......

    ReplyDelete
  3. Pemandu bas tu hilang la... Kan admin tulis tu...

    ReplyDelete
  4. Pemandu bas itu dipercayai hilang , menyebabkan ia berlanggar denganpagar dan mendarat di tepi lebuh rayapada kira-kira pukul 2 petang

    ini semua sihir..

    ReplyDelete
  5. Memang kawasan tu berhantu...hati2 lah memndu bila melalui kawasan tersebut siang ataupun malam..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...