Monday 4 April 2016

VIDEO LELAKI DIPERCAYAI ANGGOTA POLIS PUKUL ISTERINYA YANG MASIH DALAM PANTANG DALAM KAWASAN BALAI POLIS TERSEBAR


Seorang anggota polis didakwa memukul seorang wanita dipercayai isterinya yang masih dalam pantang.

Menerusi video yang tersebar, kejadian dikatakan berlaku di Balai Polis Felda Redong dekat Segamat, Johor.

Seorang wanita bernama Eyka Zulaikha yang melihat kejadian itu telah merakam video dan kemudian memuat naik rakaman tersebut di Facebook.

Video itu dimuat naik dengan kapsyen berbunyi; “Tindakan seorang anggota polis Redong yang kurang ajar sanggup bersikap kasar terhadap isteri yang dalam pantang!!! tolong viralkan supaya di ambil tindakan dengan segera!!!,” tulisnya.

Berdasarkan visual berkenaan, dilihat seorang wanita berjalan terbongkok-bongkok sambil menggendong seorang kanak-kanak dan dipimpin oleh ibunya.

Seorang lelaki yang dipercayai anggota polis di balai berkenaan telah keluar lalu menampar wanita berkenaan.




112 comments:

  1. Mat sabu pula memukul pentas dengan lemparan mikrofon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kutu pula memukul fakta dgn lidah

      Kalau ikut kata Si Khalid Samad, kehadiran peserta dalam perhimpunan baru - baru ini mencecah angka sehingga 10 ribu. Diulangi, Khalid Samad kata, kehadiran seramai Sepuluh Ribu!!!

      “Saya rasa program semalam membuktikan bahawa dakwaan kita tidak mampu kerahkan rakyat ke jalan raya adalah salah. Kita lihat kemuncaknya memang penuh di jalan raya dan kawasan di Dataran Merdeka.

      “Saya tidak mengetahui anggaran, tetapi bagi saya lebih daripada 10,000 peserta dari awal hingga akhir himpunan itu,” katanya pada sidang media di Wisma AMANAH di Jalan Ipoh, di sini.
      Itu sahaja dah cukup untuk membuktikan bahawa Si Khalid Samad ni seorang yang suka MENIPU sedangkan laporan dalam media pun hanya menyebut kehadiran setakat 3 ribu sahaja.

      Itu pun sebenarnya tak sampai pun tiga ribu. Yang ramai pun bukan dari kalangan penyokong Pakatan Haprak tu. Tapi pengamal media yang berpusu - pusu nak buat liputan eksklusif.

      Pun Si Khalid Samad tu masih jugak nak menegakkan benang yang basah dengan menganggap perhimpunan itu 'Berjaya'. Mungkin 'Berjaya' dari sudut dia MENIPU diri sendiri kot.

      Delete
    2. Dinasihatkan PAN oukul dengan fakta. Jangan pukul angin, nanti otot lengoh

      Oleh Siti Fatimah Ishak

      BANGI, Isnin – Pendakwah bebas, Prof Dr Mohd Ridhuan Tee Abdullah, hari ini sekali lagi bangkit menyeru bangsa Melayu untuk bersatu bagi mengelak terjerumus dengan muslihat dan perancangan puak ultra kiasu yang semakin licik.

      Mendedahkan kebobrokan ultra kiasu selama ini, katanya, beliau mahu umat Islam membuka mata seluas-luasnya melihat tipu muslihat puak ultra kiasu itu.

      “Kebobrokan ultra kiasu mesti dihentikan sebelum terlambat dengan bersatu.

      “Kerana hanya dengan bersatu sahaja yang boleh menakut dan menundukkan mereka. Jika kita terus bersengketa, yakinlah negara ini akan jadi porak-peranda.

      “Wahai saudaraku, berpolitiklah selagi mana ia tidak meruntuhkan maruah agama, bangsa dan negara. Tetapi, jika sudah nampak tanda-tanda kehancuran itu melalui perancangan licik ultra kiasu, kembalilah bersatu berhadapan dengan musuh yang sebenar,” katanya dalam tulisan terbarunya bertajuk ‘Terror bukan terrorist’ di Sinar Harian hari ini.

      Ridhuan Tee berkata, selama beliau menulis atau berceramah, tidak terlintas menagih simpati mahupun menjadi lebih Melayu daripada Melayu, cuma ingin berkata benar dan menyedarkan bangsa betapa bahayanya ultra kiasu.

      “Saya amat bimbang jika ultra kiasu ini terus menerus dibiarkan berleluasa di Pulau Pinang. Apakah nasib Melayu di pulau Melayu ini? Pahatkan dalam memori apa yang pernah berlaku di Singapura dan Pulau Batu Putih. Jangan berputih mata lagi.

      “Justeru, hamba merafak sembah, memohon dan merayu kepada Duli Tuanku Sultan Kedah, ambillah kembali pulau bertuah ini ke pangkuan Tuanku. Kasihanilah umat Islam yang semakin tertindas di sana,” katanya.

      Ridhuan Tee berkata, sejarah telah menjadi sejarah, namun beliau yakin baginda Sultan Kedah mampu melakukannya.

      Beliau berkata, selama ini ultra kiasu menganggap diri mereka insan mulia, jauh daripada salah silap, bersih dan berintegriti.

      “Hari ini, sedikit demi sedikit Allah telah tunjukkan.

      “Sekarang bukan lagi masa untuk menuding jari siapa yang benar, siapa salah. Tetapi membuktikan apa yang benar, apa yang salah. Setelah terbukti, carilah jalan untuk bersatu,” katany

      Delete
    3. Wahhhh....omak kau dah nekad buang gambar lambang2 parti bagai...
      terbaikkkk

      Delete
    4. Omakkau berjaya dineutralkan oleh stok penimbal dedak ds najib..tahniah.

      Delete
    5. Omak, nak sain....

      Delete
  2. Ni mesti salah pan dap nih..walaon mari kopipes pjg2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wuyyyoooooo PAN maki hamun PKR. Biasalah PAN, Periuk maki orang boleh. Tapi jangan sekali maki PAN atau DAP. Itu sebab PAN adalah talibarut sebenar.


      AIDCNews – 03/4/16 – Aktivis Parti Amanah Negara (PAN), Ustaz Ahmad Awang Supporters melahirkan rasa kesal dengan sikap segelintir PKR yang mensabotaj ucapan Tun Dr Mahathir Mohamad semasa perhimpunan anti GST & Najib semalam.

      Berikut kenyataan lengkap Ustaz Ahmad Awang Supporters berkaitan insiden tersebut :

      CATATAN INSIDEN MEMALUKAN:

      Kebetulan saya berada di belakang pentas (lori) tempat penceramah menyampaikan ucapan. Memang tidak dinafikan sikap beberapa pemimpin PKR seperti Zuraida Kamaruddin, Haniza Talha, Aishah Srikandi dan beberapa perempuan yang lain amat memualkan dan memalukan.

      Mereka mengambil sikap terlompat-lompat sambil terjerit-jerit mengganggu ucapan Tun adalah sesuatu yang tidak terduga malah memperlihatkan sikap yang tidak beradab dan tidak profesional.

      Patutkah menjemput Tun untuk hadir ke program seperti itu untuk di jadikan bahan ejekan.? Di mana letaknya adab dan tatasusila pemimpin PKR ?

      Peristiwa doa yang dibacakan oleh Badrul Amin pula mengingatkan kita pada doa laknat ketika Muktamar ke-60 di Batu Pahat. Patutkah seorang agamawan menjadikan pentas ceramah seperti itu untuk melaknat seseorang sambil memperlihatkan kebencian yang amat sangat ?

      Kepada Presiden PKR sila tegur kelakuan anak buah anda yang beretika seperti keanak-anakan. Cuba kenang kembali semasa Anwar Ibrahim di pecat dahulu 1998.

      Kami para kumpulan reformasi pada ketika itu tidak pernah menuntut Anwar memohon maaf secara terbuka kepada rakyat Malaysia di atas dosa yang beliau pernah lakukan kepada pembangkang. Apatah lagi amat jauh sekali berlaku kurang sopan dengan Anwar.

      Kenapa Anwar diterima oleh parti pembangkang pada ketika itu ? Jawapannya ialah jiwa besar Almarhum Ustaz Fadzil Noor dan Almarhum Tuan Guru Nik Abdul Aziz tidak pernah menyimpan dendam terhadap Anwar Ibrahim.

      Begitu juga dengan Lim Kit Siang yang sentiasa bersikap terbuka terhadap mereka yang dikhianati dan dizalimi. Kini Malaysia kembali di pimpin oleh pemimpin zalim Najib yang begitu rakus menyebabkan pelbagai ketirisan dan korupsi.

      Inilah Malaysia tanah air tercinta yang kita semua rakyat Malaysia bangun secara bersama untuk menentang sebarang korupsi kepimpinan Najib. Kita bersama di atas suatu perkara, menjadikan Malaysia ke arah yang lebih baik.

      Delete
    2. mereka ini telah diarahkan oleh najib utk memalukan tun...hahaha najib jugak yg salah..

      Delete
  3. Ehhh... idup lagi kau OmakKau? Sepatah kata org London "Long time no see", ingat dah mati? Mana gambar2 perhimpunan Amana, PKR, DAP yang lengang dan perhimpunan PAS yg penuh sambutan dah dah lama tak disiarkan, dah lama tak tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pi vacation la. Bukan macam orang PAN yg sikit tu. Berjemur tengah panas di jalan TAR sabtu lalu. Lepas tu label melabel orang PKR.

      Ni blog PKR tau bukan blog PANdosta

      Delete
    2. nie blog pemakan dedak

      Delete
    3. ADUN DAPigs HANTAR USUL, SEKAT KUASA GUAN ENG!!!

      Heh! Nampak gayanya, sekarang ni dah ada dah dikalangan pemimpin puak DAPigs ni yang mula hilang sabar dengan kerenah dan perangai Haramjadah yang telah ditonjolkan oleh Si Guan Eng tu.

      Sampai tahap, ADUN dikalangan DAPigs tu sendiri hantar Usul ke Dewan Undangan Negeri mintak supaya kuasa Ketua Mentri dan tempoh perkhidmatannya disekat sehingga dua penggal sahaja.

      ADUN Tanjong Bungah, Teh Yee Cheu berkata usul itu diserah kepada pejabat Speaker DUN untuk diteliti dan dikaji oleh Jawatankuasa Perlembagaan sebelum dibentangkan dalam persidangan akan datang.
      “Ini adalah surat rasmi. Sebelum ini (usul) semua perbahasan awal, bertukar-tukar maklumat dan saling memahami pandangan setiap orang sama ada bersetuju atau menentang.
      “Hari ini, saya percaya, adalah masa untuk mengemukakan usul ini memandangkan kami sudah membahaskan isu ini sejak dua atau tiga tahun lepas di dalam DUN. Masa yang cukup bagi semua orang untuk mempertimbangkannya.
      “Saya percaya bahawa kita perlu menggalakkan tadbir urus yang baik, malah kewibawaan, kebertanggungjawaban dan ketelusan,” katanya pada sidang akhbar selepas menyerahkan usul itu, di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) di sini.
      Isu berkaitan dengan kuasa Ketua Menteri Pulau Pinang itu mula hangat diperkatakan apabila Si Guan Eng tu terlibat dalam skandal pembelian rumah dibawah harga pasaran baru - baru ini.

      Tapi heran jugak. Bukan ke sebelum ini, puak - puak DAPigs tu sendiri yang seringkali melaung - laungkan perkara yang sama? Tapi kenapa diorang tak mengimplimentasikan perkara tersebut?

      Kalau diperingkat Pusat, sibuk pulak diorang desak supaya tempoh perkhidmatan Perdana Menteri tu dihadkan untuk tempoh dua penggal sahaja. Tapi kenapa diorang sendiri tak nak laksanakannya?

      Sepatutnya, jika diorang nak perkara itu dilaksanakan diperingkat Pusat, diperingkat Negeri diorang kena mulakan dulu. Baru boleh dijadikan sebagai contoh diperingkat Kerajaan Pusat.

      Tidakkah itu membuktikan bahawa puak DAPigs ni memang mengamalkan Politik Retorik dan hanya sekadar tau bercakap je? Atau, adakah DAPigs ni memang terdiri dari kalangan mereka yang MUNAFIK yang hanya tau mempamerkan sifat HIPOKRIT semata - mata???
      Semut Hitam at Jumaat, April 01, 2016

      Delete
  4. Tag line baru omakau 'oops puki mak ko'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haiii...p%k% mak kau sendiri pun nak mention kat sini...apa nk jadi dgn akhlak kau ni....mencarut satu hal...mencarut mak sendiri plak tu...dah xder sifat malu lagi ke

      Delete
    2. 17:20..kau lahir keluar bukan melalui puki mak kau tapi kau keluar dari lubang jubur..maknanya kau adalah taik, spices busuk yg keluar dari lubang jubur, kau berasal dari taik dan akan kembali ke tong taik.

      Delete
  5. Depa berjemur tengah panas protes GST..org pas tak kena GST sejak berbaik2 ngan umno..lagipun org2 pas nisuma golongan mewah..tengok kelantan..utang negari dah cecah RM1B..tahiah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TARBIYYAH: Konsep Rahmatan Lil Alamin ke atas orang Islam dan kafir
      March 3, 2016 Tarbiyyah 0

      islam rahmatan lil alamin
      ALLAH mengutus Nabi Muhammad sebagai rahmat kepada umat seluruhnya. Ulama mendatangkan contoh bagi menjelaskan konsep rahmat ini yang terkandung dalam Surah Al-Anbiya’, ayat 107, “Tidaklah Kami utuskan kamu wahai Muhammad melainkan sebagai rahmat kepada sekalian alam.”

      Kita bayangkan hujan yang turun membawa rezeki melimpah ruah kepada manusia. Bagi yang rajin, dia akan berusaha bercucuk tanam, bertani bagi mendapatkan hasil pertanian. Dia tidak perlu bersusah payah mencari sumber air kerana bekalan air hujan yang dikumpul sudah mencukupi bagi aktiviti pertaniannya.

      Satu lagi kelompok manusia yang pemalas, meskipun hujan membawa air sebagai siraman tanamannya secara percuma, namun disebabkan sikap malas, maka kelompok kedua ini terhalang daripada mendapat manfaat hujan. Mereka tidak berusaha membuat batas, menanam benih sayuran dan buah-buahan, bagaimana mereka akan mendapat hasil?

      Begitulah perbezaan dua golongan yang berhadapan dengan rahmat Allah. Golongan pertama, mereka beruntung di dunia dan akhirat atas usaha mereka mencari keredaan-Nya. Manakala golongan kedua, walaupun rahmat Allah itu ada dan meliputi segenap makhluk, namun disebabkan kekufuran dan keengganan mereka mencari hidayah, maka mereka terlindung daripada mendapat rahmat Allah. Akhirnya mereka menjadi orang yang rugi di dunia dan akhirat.

      Adakah orang kafir mendapat rahmat Allah?

      Ya betul. Ibnu Abbas ra ketika menjelaskan ayat Rahmatan Lil Alamin berkata, sesiapa yang beriman kepada Allah dan hari Akhirat maka ditetapkan baginya rahmat di dunia dan akhirat, dan sesiapa yang tidak beriman dengan Allah dan Rasul-Nya, maka akan dilindungi daripada azab yang telah menimpa umat-umat terdahulu seperti ribut taufan.

      Ini bermaksud, rahmat bagi orang kafir adalah tidak diazab seperti umat terdahulu sewaktu hayat mereka. Kaum Luth contohnya diterbalikkan bumi disebabkan engkar dengan Nabi Luth as. Begitu juga kaum ‘Adh dan Thamud yang dihukum ‘cash’ di atas dunia.

      Abu Nizar

      Nota editor: Ismaweb mengalu-alukan sebarang hasil penulisan untuk diisi di ruangan Tarbiyyah. Hantar artikel anda ke emel: editor.ismaweb@gmail.co

      Delete
    2. Rahmatan lil alamin:

      Islam sekular ok
      Islam liberal ok
      Islam demokrat ok
      Lgbt ok jer
      G25 ok
      Allah bapak Jesus ok
      Bible melayu ok
      Org Islam nk murtad ok
      Oktofest ok
      Selfie amoi pun ok
      Langgar baiah ok
      Curi kerusi ok
      Curi logo lagi ok
      Lempar mike ok
      Kutip duit dari taikun cina okla

      Apa yg x ok...hudud...mana nas? Sabda Lks sifoo besar kami redo dap alaihim...itu mesir sama jorldan pun talak guna hudud..apa pasai mesia mau guna hudud?~

      Delete
    3. BN (UMNO) DAN PAS JIKA HILANG KUASA DI MALAYSIA ORANG2 MELAYU AKAN HIDUP MEREMPAT TERUSIR SECARA HINA SEPERTI ORANG2 ROHINYA, KEMUNDIAN MUNCULNYA HANG TUAH DAN HANG JEBAT UNTUK MENYALAMATKAN ORANG2 MELAYU DAN NEGARA DARI TERUS DI JAJAH OLEH JEPUN DAN KOUMINIS SEKIRANYA MEREKA BERDUA GAGAL.....MATAHARI DAN BULAN AKAN BERLANGGAR LALU MELETUP DAN KIAMAT PUN TERJADI........TAK PERCAYA?....TANYA KEPADA ORANG-ORANG FELDA...........................!!!!!!!!!!!..............

      Delete
  6. Di mata PAN yg suci hanya DAP. Sehina2 manusia adalah warga marhaen

    AIDCNews – 04/4/16 –Benarkah pembidaan tanah di Taman Manggis yang dimenangi oleh Kuala Lumpur International Dental Centre (KLIDC) dibuat secara tender terbuka yang telus, soal Naib Presiden Parti Cinta Malaysia, Datuk Huan Cheng Guan.
    Pada mula tiga syarikat, iaitu United Overseas Empire Sdn Bhd, GM HealthCare Sdn Bhd dan KLIDC Sdn Bhd menyertai ‘tender terbuka’ pembidaan tanah di Taman Manggis, namun penyertaan syarikat itu dibatalkan kerana ketiga-tiga syarikat itu tidak melawat ke tapak lokasi.

    ‘Tender terbuka’ dibuka kali kedua 16 Feb 2010 dengan penyertaan ketiga syarikat itu dan satu lagi syarikat, Ranting Setia Sdn. Bhd.

    “Seperti yang kita semua tahu, ia dimenangi oleh KLIDC sebuah syarikat yang dimiliki oleh bos Phang Li Khoon iaitu Datuk Tang Yong Chew.

    “Tetapi tiga syarikat-syarikat yang mengambil bahagian adakah mereka mempunyai sebarang pengalaman dalam menjalankan “pakar pusat perubatan” dan adakah kewangan syarikat mereka mencukupi untuk membida tanah tersebut ?,”soal Datuk Huan dalam artikelnya bertajuk “BONGKAR! Taman Manggis – Dissolved , Wound up and Struck Off”

    Menurut Huan, kecuali KLIDC, ketiga-tiga syarikat United Overseas Empire Sdn Bhd, GM HealthCare Sdn Bhd dan Ranting Setia Sdn. Bhd tidak layak menyertai pembidaan tanah tersebut kerana masing-masing menghadapi masalah kewangan.

    Oleh itu ketiga-tiga syarikat itu sengaja diwujudkan untuk memastikan kemenangan KLIDC dan menampakkan wujudnya ‘tender terbuka’ dalam pembidaan tanah di Taman Manggis.

    open tender

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tektik menipu DAP yg menjadikan PAN semakin bodoh dan buta perut. Nak undur dah tersangkut, nak ke depan dah terbatas. Nak tegur takut, hutang dah tak terbalas.

      Delete
  7. Jawi serbu majlis makan malam ‘Mak Nyah’

    KUALA LUMPUR, Isnin — Sebuah majlis makan malam anjuran kumpulan ‘mak nyah’ yang diadakan di sebuah hotel terkemuka di sini telah diserbu oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), semalam.

    Kira-kira 10 anggota penguatkuasa jabatan agama itu, bersama kumpulan wartawan tiba di hotel pada jam 10 malam tadi.

    Peguam dan aktivis, Siti Kassim yang menghadiri majlis berkenaan berkata, Jawi membuat serbuan ke atas majlis itu kerana pihak mereka menerima aduan bahawa terdapat Pertandingan Ratu Cantik di kalangan kelompok transgender diadakan seiring dengan majlis makan malam.

    “Mak Nyah (transgender) ini mengadakan makan malam dan melakukan persembahan seolah-olah ia adalah satu pertandingan kecantikan dan setiap daripada mereka berpura-pura mewakili negara pilihan mereka.

    “Pegawai Jawi memberitahu saya menganjurkan pertandingan ratu cantik bercanggah dengan undang-undang — ia ‘haram’ di Malaysia, berdasarkan fatwa,” kata Siti dalam laman Facebook.

    Justeru, Jawi bertindak menghalang tetamu majlis yang dihadiri kira-kira 200 ‘mak nyah’ daripada meninggalkan lokasi sewaktu serbuan itu.

    Siti memberitahu bahawa seorang penganjur turut ditahan dan dibawa ke Balai Polis Dang Wangi oleh pihak Jaw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendekatan dakwah berterusan kepada golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) adalah perlu bagi menangani penularan gejala itu, tegas Pengarah Strategi Parti Amanah Negara (Amanah), Dr Dzulkefly Ahmad.

      Beliau berkata, Amanah tidak mengiktiraf gaya hidup LGBT namun pendirian inklusif Amanah akan mendekati mereka

      Delete
    2. PAN Aww Aww. Jgn Goda I Aww aww. Kah kah kah

      Delete
  8. Lama menghilang...rupanya onakkau tukar warna..hijau hj hadi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hijau warna pas. Pas mesra umno.
      Undi pas nacam undi umno.

      Delete
    2. Undi pas boleh masuk syurga.
      Keluar pas boleh jatuh murtad.
      Sebab pas itu agama..

      Delete
    3. Kononnya di atas nama "politik matang" PAS enggan untuk menyertai apa-apa perhimpunan, tetapi anehnya mereka sendiri gian untuk berdemo apabila melihat rakyat beramai-ramai keluar berdemo bersama Pakatan Harapan. Pas nak berdemo bersama Ikatan tapi khuatir sebab Ikatan tentang hudud.

      Itulah sikap PAS yang berkluk-klek. Sikap PAS sentiasa berpusing-pusing membuat keputusan. Serba tak kena, serba mereng dan serba cacamarba. 

      Delete
    4. Walaupun tidak menghadiri himpunan menentang cukai barangan dan perkhidmatan (GST) Sabtu lalu, namun PAS tetap konsisten menyokong pelaksanaan cukai tersebut. Bagi PAS cukai 6% itu masih rendah berbanding Australia.

      Delete
    5. Looooooooser. Ayooooo PAN punya suwey dan berjangkit sama DAP

      Delete
    6. Undi PAS macam undi UMNO
      Undi UMNO macam undi PAS.

      DUA DUANYA MERENGGG...

      Delete
    7. Mana PAN bila waktu isu di Penang.

      AIDCNews – 01/4/16 –Timbalan Pengerusi Lembaga Kemajuan Wilayah Pulau Pinang (PERDA), Datuk Shaik Hussein Mydin mendedahkan Kerajaan Negeri Pulau Pinang mengaut untung berlipat ganda hasil memanipulasi wang rakyat di negeri itu.

      Beliau memberi kes yang berlaku terhadap Projek Perumahan Awam di Jalan S.P. Chelliah, di mana kerajaan negeri dianggarkan sudah mendapat keuntungan sekurang-kurangnya, RM100 juta tetapi masih mengenakan bayaran tambahan kepada pembeli

      “Dia (kerajaan negeri) telah ambil duit tabung amanah Bumiputera sebanyak RM59.2 juta masuk dalam projek itu lagi.

      “Tapi harga yang dia jual kepada rakyat, harga paling minima adalah RM72,500 tidak termasuk parking. Parking belum dikira lagi (dikenakan bayaran tambahan).

      “Mengapa kerajaan negeri perlu membuat keuntungan daripada tanah yang dimiliki kerajaan negeri,” soalnya.

      Sementara itu, Pengerusi PERDA, Datuk Shabudin Yahaya berkata badan itu telah menjual tanah berharga RM1.42 juta yang lebih murah daripada harga pasaran untuk memastikan lebih banyak rumah kos rendah dibangunkan kepada rakyat.

      Menurutnya, PERDA telah meletakkan syarat kepada pemaju supaya membangunkan lebih banyak rumah kos rendah dan mampu milik berharga antara RM42,000 dan RM72,000.

      “Nilai semasa tanah itu lebih kurang RM16 juta tapi PERDA menjualnya pada harga RM1.42 juta. Kalau dilihat memang ada perbezaan hampir RM15 juta tapi keuntungan itu sebenarnya akan dinikmati bakal pembeli rumah di situ kerana ia akan dijual jauh lebih rendah,” katanya pada sidang akhbar hari ini.

      Katanya, jika PERDA menjual tanah berkenaan pada harga nilai semasa maka rumah yang akan dibina akan dijual pada harga RM400,000 dan RM1.2 juta, sekali gus tidak dapat membantu golongan berpendapatan rendah memiliki rumah sendiri.

      “Oleh itu, perlu difahami nilaian keuntungan RM15 juta yang sepatutnya diperoleh oleh PERDA telah diagihkan kepada 250 bakal pembeli melalui harga jualan rumah yang jauh lebih rendah,” katanya lagi.

      Delete
  9. Doa ustaz Badrul Amin yg menyebabkan PAN terbakar hati sampai sanggup PAN memaki hamun PKR demi DAP tercinta. Ini baru talibarut tahap legend.


    Pemimpin PKR, Ustaz Badrulamin Bahrom yang pun sempat juga menyindir Bekas Perdana Menteri itu didalam doa yang telah dibaca:

    “Semoga Tuhan memberikan balasan kepada “mereka yang zalim” ketika mereka masih hidup. Kamu ingat kamu Mahafiraun, tapi Mahafiraun pun tenggelam dalam lautan. Kamu ingat kamu Mahazalim, tetapi Tuhan akan hancurkan orang yang zalim,” katanya.

    ‘Mahazalim’ dan ‘Mahafiraun’ adalah nama yang digunakan pembangkang untuk merujuk kepada Mahathir, terutama ketika era Reformasi selepas ketua mereka Datuk Seri Anwar Ibrahim dipecat daripada kabinet pada 1998.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sewaktu rakyat Kelantan dilanda musibat banjir besar, sekutu rapat Hadi bershoping sakan di Hawai mengguna duit rakyat. PAS menjadi tolol dan bisu. Tak berani nak beri nasihat kepada sekutu takut bekalan dedak berkurangan.

      Delete
    2. SENARAI MEDIA, AKHBAR DAN TELEVISYEN YANG MELAPORKAN TENTANG DATO’ SERI NAJIB, SKANDAL 1MDB DAN WANG RM2.6 BILLION DI DALAM AKAUN PERIBADINYA. ANEHNYA HJ HADI MASIH TAK PERCAYA.

      1. South China Morning Post
      2. The Australian
      3. Australia Broadcasting Corporation
      4. Sydney Morning Herald
      5. Herald Tribune
      6. Herald Tribune Latin America
      7. International Business Times
      8. International Business Times Singapore Edition
      9. Wall Street Journal
      10. International New York Times
      11. TIME Magazine
      12. The Guardian
      13. The Daily Mail
      14. Sun Daily (UK)
      15. Euronews
      16. Deutsche Welle
      17. Singapore Straits Times
      18. TODAY
      19. Today Online
      20. India Today
      21. ​Business Standard (India)
      22. India Times
      23. Fortune
      24. EJ Insight (Hong Kong)
      25. Anadolu (Turkey)
      26. Bangkok Post
      27. ​Chiang Rai Times
      28. BBC
      29. New Zealand Herald
      30. Reuters
      31. ​Bloomberg
      32. Channel News Asia
      33. Al-Jazeera
      34. PAKISTAN FIRST
      35. Swissinfo.ch
      36. MWC News
      37. ​East Asia Forum
      38. Radio New Zealand
      39. CNBC
      40. The Independent
      41. ​NewsX (Pakistan)
      42. StateoftheStateKS (USA)
      43. Asian Correspondent
      44. Times of London
      45. Financial Times
      46. Asia Sentinel
      47. Courier Mail
      48. Jawa Post
      49. Tempo
      50. Waspada
      51. The Telegraph
      52. The Diplomat
      53. Myanmar Times

      Sampai bila walaon pas nak bukak mata..

      Delete
    3. Anda sepatutnya lebih bimbangkan perkara rasuah berbanding terhadap kewangan JDT. JDT hanyalah sebuah kelab kecil dengan impian yang besar,” katanya.

      Menjawab tuduhan beliau suka menunjuk harta, TMJ berkata, beliau lebih kasihan dengan individu ‘buta’ dan berfikiran sempit seperti itu yang terpaksa membayar GST.

      Rasanya TMJ sindir siapa?

      PKR ada turun berdemo..
      DAP ada turun berdemo..
      AMANAH ada turun berdemo..
      PAS..?

      PAS tak turun..PAS sokong UMNO..
      PAS sokong GST. Takbirrrr!!!!

      Delete
    4. Wan azizah tak pi. Takkan dia sokong GST. Ini blog reformasi bukan blog PAN-A-DOL

      Delete
    5. Wan Azizah tidak hadir kempen Selamatkan Malaysia

      KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menolak untuk menyertai kempen Selamatkan Malaysia yang dipelopori Tun Dr Mahathir Mohamad bersama pemimpin pembangkang.

      Wan Azizah juga masih enggan bertemu Dr Mahathir, seolah-olah menggambarkan beliau belum bersedia untuk memaafkan bekas Perdana Menteri itu.

      “Pada ketika ini, saya belum melihat keperluan (menyertai kempen Selamatkan Malaysia dan bertemu Dr Mahathir),” katanya ringkas ketika ditemui di lobi Parlimen di sini, hari ini.

      Wan Azizah tidak pernah hadir atau duduk sepentas dengan Dr Mahathir sepanjang kempen menggulingkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dilancarkan, termasuk ketika pengisytiharan Deklarasi Rakyat di Universiti Malaya dan Kongres Rakyat di Shah Alam, baru-baru ini.

      Sebelum ini, Dr Mahathir dilaporkan berkata beliau bersedia berjumpa Wan Azizah bagi berbincang cara menyingkirkan Najib, namun Presiden PKR itu berkata, perjumpaan dengan bekas Perdana Menteri itu tidak menjadi keutamaannya.

      Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu suami kepada Wan Azizah pernah dipecat daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri oleh Dr Mahathir, selain dipenjarakan ketika pemerintahan bekas Perdana Menteri itu – bharian

      About these ads

      Delete
  10. Akhirnya omakkau berwarna hijau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okla hijau dari oren tokcha sembah tokong

      Delete
    2. Hijau klu flip flop buat apa !!!

      Delete
    3. Sebelum ni kau yg meroyan suruh Omakkau tukar lambang. Bila dah dibuang semua lambang parti, kau tercirit birit pulak dalam seluar. Emak suruh pi sekolah, kau pi main teloq.

      Delete
  11. Pan dah mroyan daaa..huhu..sedih btul ngan geng2 pan imayam kaki cium bontot dap..tak gi minta sedekah ngan sifu penang ker..korang sbenarnya pemakan dedak..baja..kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang punya komen dr saekor walakontol

      Delete
    2. Walatokong kata kami rahmatan lil alamin...sbb tu kami sokong curi kerusi, selfie, bible melayu, allah bapak isa, g25, islam liberal, oktofest, nk murtad pun xpa...yg kami x sokong 2 jer...hudud atau hina tokong

      Delete
  12. KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menolak untuk menyertai kempen Selamatkan Malaysia yang dipelopori Tun Dr Mahathir Mohamad bersama pemimpin pembangkang.

    Wan Azizah juga masih enggan bertemu Dr Mahathir, seolah-olah menggambarkan beliau belum bersedia untuk memaafkan bekas Perdana Menteri itu.

    “Pada ketika ini, saya belum melihat keperluan (menyertai kempen Selamatkan Malaysia dan bertemu Dr Mahathir),” katanya ringkas ketika ditemui di lobi Parlimen di sini, hari ini.

    Wan Azizah tidak pernah hadir atau duduk sepentas dengan Dr Mahathir sepanjang kempen menggulingkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dilancarkan, termasuk ketika pengisytiharan Deklarasi Rakyat di Universiti Malaya dan Kongres Rakyat di Shah Alam, baru-baru ini.

    Sebelum ini, Dr Mahathir dilaporkan berkata beliau bersedia berjumpa Wan Azizah bagi berbincang cara menyingkirkan Najib, namun Presiden PKR itu berkata, perjumpaan dengan bekas Perdana Menteri itu tidak menjadi keutamaannya.

    Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu suami kepada Wan Azizah pernah dipecat daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri oleh Dr Mahathir, selain dipenjarakan ketika pemerintahan bekas Perdana Menteri itu – bharian

    About these ads

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasih org lelaki dgn pompuan irg pompuan tak sama bro...

      Org pompuan, kalau dia suka org tu, org tu je yg dia ikut. Kalau golongan tu yg dia suka, golongan tu je dia ikut. Tak pandang yg lain.

      Org lelaki tak mcm pompuan...
      Semua larong...
      Tolak besi, batu dgn kayu je, lain semua sapu...

      Delete
  13. Urmmmm.lawa juga omakkau ni bergetah lg ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. GETAH MURAH SEKARANG BAI HAHAHHAHAAA

      Delete
    2. Memang lawa....kalau dibuek induk tu copek membiaknya....

      Delete
    3. Elehhhh...dah lohe dah..
      Kpala ketapi pong bole masok

      Delete
  14. Yesss...

    Omakkau dah tukar banner. Dah takde bulan penuh, bulan sabit dan roket ke bulan. Ok dah. Dah tak perlu lawan umnu lagi...

    Kipidap omakkau...
    Don't naughty2 with umnu anymore yaa!!!

    ReplyDelete
  15. Akhirnya OMAKKAU dah buat comeback dengan mnukar banner blognya.. bru tukar kenapa kak long?

    ReplyDelete
  16. NAJIB SEKELUARGA AKAN DITAHAN DI PUSAT TAHANAN GUATANAMO! YAHOO!!!! BIAR DIPUKUL MATI SEKELUARGA DAN KUBURNYA DIKENCING OLEH SEMUA ANJING KURAP SERTA SEGALA MACAM BABI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau dan bapak kau pula akan terkurung dlm tong taik, biar kau mati dihimpit oleh taik taik busuk..keh kah kah

      Delete
    2. UMNO ADALAH TAHI KERING YANG MELEKAT DI JUBUR NENEK KAU! KAH! KAH! KAH!

      Delete
  17. GOLONGAN TERBESAR YANG BUKAN SAHAJA MEMAKAN DEDAK SERTA TAHI SENDIRI IAITU TAHI ANJING MALAHAN JUGA MEROMPAK DEDAK DAN TAHI ANJING ORANG LAIN! SUNGGUH BUSUK SEKALI GOLONGAN YANG BERGELAR POLIS NIE! PTUIH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. GUA MESTI KENCING ATAS SEMUA KUBUR POLIS CELAKA NIE TERMASUK KHALID YANG BELUM MATI TU SEKALI! PTUIH!

      Delete
    2. Mcmmna lu mau kencing atas semua kubur polis sedangkan lu sendiri adalah taik yg berkubur dlm tong taik..bodoh dan busuk punya taik..ptuiii!!!

      Delete
    3. sebusuk-busuk tahi, tahi tak seleweng duit rakyat! Kah! Kah! Kah! Umno memang anjing kurap dan keparat sekali! Ptuih!

      Delete
    4. Busuk lagi tahi klw beli bunglow no swiming pool...hehehe

      Delete
  18. Nik Abdoh berkata...

    Negara tidak akan musnah sebab rasuah? Astaghafirullah....biar betul nik abduh, betul ke statement ni?

    Ataupun nik abduh akan cakap, media buat siaran tak betul?

    Ni nak bodek siapa nik abduh? Najib atau Rosmah...Ada dalam piagam islam pas ke? Rasuah dan pas bersaudara, berpisah tiada? Patutlah balak Kelantan habis disapu pemimpin pas?

    Hancur negara jika ada umat islam camni, hancur negara dan islam diperjuangkan oleh pas boleh lah di bakul sampah kan!

    ReplyDelete
    Replies


    1. Abdul Hadi Awang menggesa supaya Majlis Raja-Raja tidak dilibatkan dalam Deklarasi Rakyat. Rakyat selesa dibawah pemerintahan Najib.Negara maju dan ekonomi berkembang pesat.


      “Kita tidak terlibat dalam kempen menjatuhkan Najib.


      “Kita mempunyai kekuatan politik dan tidak seperti pihak lain, jadi ia terpulang kepada mereka,” katanya

      Delete
    2. “Kita tidak terlibat dalam kempen menjatuhkan Najib."

      kata haji hadi.

      kita tak mahu jatuhkan najib kerana kita dah dapat kontrak cuci tong taik umno.

      Delete
  19. Replies
    1. Kadar inflasi negara masih naik membuat rakyat biasa merana.

      sekian,

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    2. kenapa haji hadi bodoh?
      kerja lain banyak dia pilih terjun dalam tong taik umno.

      Delete
  20. AKHIRNYA KEPANASAN TUKAR JUGAK BACKGROUND NI LAH BARU PERJUANGAN HEHEHE.....DAH XDE LAMBANG PARTI SEKARANG CUMA FONT HIJAU PEKAT.....SO CONSIDER DAH NEUTRAL LAA KOT UMNO BUKAN...PAS BUKAN EKEKEKE APAPUN SELAMAT BERJUANG

    ReplyDelete
  21. Tahniah omak kau..telus..brani..tak mcm greenboc..syok sendiri..tk caya cuba komen kutuk2 dan perli pan imayam yg smemangnya teruk tu..mampus takkan kena siar punya...syok sndiri..pnjilat dap no 1..ahli ciput belagak lebih..khianat.. puihhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah..kah..kah.. ahli ramai tp bila pru kalah. Dapat Terengganu satu penggal.
      Dapat Kedah satu penggal.
      Dapat Perak separuh penggal..

      Pemimpin PAS mmg bodohhh..

      Delete
    2. Lihatlah kebodohan pemimpin pas

      Majlis Syura sokong   tangkapan YB Rafizi di bawah Akta Rahsia Rasmi dengan  kerana ikut alQuran sunnah dan hukum Allah dan Rasul. Majlis sangat setuju dengan Najib yang perintah negara telus dan penuh integriti

      Delete
    3. kenapa dulu Pas tak bodoh?
      kerana sekarang Pas dikepalai oleh orang bodoh.
      Siapa itu orang bodoh?
      orang bodoh itu ialah haji hadi.

      Delete
  22. Amanah ler sangat.tak lambat lagi bekubur ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..berkubur dlm tong taik..kih kih kih

      Delete
    2. tong taik ni sinonim dengan umno.
      siapakah yang tengah mereng berbaik dengan umno dewasa ini?
      tidak yang lain melainkan pas.

      oleh sebab itu yang berkubang dalam tong taik ialah PAS.

      Delete
  23. 1. Suatu yang sangat menghairankan saya ialah bila pemimpin yang tidak berkuasa seperti Tun Mahathir dikecam dan diserang oleh penjilat dan pencium tangannya satu ketika dahulu yang terdiri daripada pemimpin Umno Bn. Tun M bersalah, Tun M pengkhinat, Tun M hendak jatuhkan Kerajaan Melayu pakat dengan Cina dan macam-macam lagi kesalahan Tun disebut Umno Bn. Politik hari ini seolah-olahnya Umno Bn Pembangkang dan Tun M Masih Perdana Menteri.
    MENYALAHKAN TUN M : UMNO MENDEDAH KEBODOHAN SENDIRI.
    2. Kini kenyataan terbaru Tan Seri Anuar Musa, Ketua Penerangan Umno dan Datuk Abdul Rahman Dahlan, Pengarah Komunikasi Strategik BN yang menyalah Tun Mahathir atas kegagalan Proton adalah suatu yang sangat memalukan dan menyerlahkan sifat tolol diri sendiri, Umno/Bn dan Kerajaan.

    3. Kenyataan mereka bila dibaca menjadikan pembaca termuntah. Apa tidaknya, kecaman terhadap Tun M hanya selepas Tun M tidak berkuasa dan melepaskan semua jawatan lantikan termasuk dalam Proton. Umno Bn sedang berperang dengan Pemimpin pencen walhal dahulunya semasa Tun Berkuasa sebagai PM mereka inilah menjilat dan mencium tangan Tun M berulang-ulang.

    TUN M HANYA BERSALAH KERANA MAHU NAJIB UNDUR.

    4. Persoalan saya, kalau pimpinan Umno Bn hari ini menyatakan kesalahan lampau Tun M, di mana mereka pada waktu itu? Kenapa mereka mendiamkan diri? Kenapa hari ini baru mereka menghasut rakyat untuk menyalahkan Tun M? Mengaku sahajalah kamu semua bodoh dan bacul. Keberanian kamu hanya pada orang yang sudah tidak lagi berkuasa. Keberanian menyerang Tun M hanya kerana hendak menyembunyikan jenayah PM Najib yang berkuasa.

    5. Keberanian menyerang Tun M hanya kerana Tun M mahu Najib berundur dan reformasi negara mesti disegerakan. Kalau Tun M tak minta Najib undur pasti Tun tidak salah. Proton bawah pimpinan Tun menyerlah. Proton idea Tun kebanggaan Malaysia. Proton lambang Malaysia Boleh. Macam-macam lagi ungkapan puji pada Tun. Buat Najib dan pemimpin Umno Bn, berhentilah memperbodoh dan menakutkan rakyat. Kepada seluruh rakyat jangan sembunyi dan lindungi jenayah pemimpin yang berkuasa. "BANGKIT DENGAN KEBERANIAN BUANG KETAKUTAN, TENTANG KEMUNGKARAN, TEGAKKAN KEADILAN, JUNJUNG KEBENARAN"

    ReplyDelete
  24. Najib Razak berkata bahawa tanpa Umno, MARA dan orang Melayu ranap, Penolong Setiausaha Publisiti DAP Johor, Syeikh Omar Ali berkata beliau yang sarat dengan skandal rasuah, sepatutnya malu untuk membuat ugutan seperti itu.
    Sama seperti Hadi yang teringin menjadi penasihat UMNO. Sedangkan semua tahu UMNO mempermaikan PAS.

    PAS BODOH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas bodoh sebab haji hadi bodoh.

      Delete
  25. bodoh haji hadi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakikatnya kau tu yg bodoh sebab terlebih makan taik mat sabu.

      Delete
    2. kenapa laaa pascai ni bodo amat..

      eheh..kalu haji hadi dah dapat status bodo, maka barang tentu pascai berkali ganda bodonya daripada haji hadi.

      Delete
  26. Mungkin pmpuan tu kurang ajaq kot kat suami dia. Mana tau. Kalau kuan ajaq mmg patut la kena pelempang.
    Pompuan la ni bukan blh caya. Banyak yg kuang ajaq. Sbb tu banyak masuk neraka.
    Pompuan yg kuang ajaq jgn bagi muka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, jngn bagi muka, bagi jubo jer.

      Delete
  27. SENARAI MEDIA, AKHBAR DAN TELEVISYEN ANTARABANGSA YANG MELAPORKAN TENTANG DATO’ SERI NAJIB, SKANDAL 1MDB DAN WANG RM2.6 BILLION DI DALAM AKAUN PERIBADINYA. ANEHNYA HJ HADI DAN WALAON PAS MASIH TAK PERCAYA.

    1. South China Morning Post
    2. The Australian
    3. Australia Broadcasting Corporation
    4. Sydney Morning Herald
    5. Herald Tribune
    6. Herald Tribune Latin America
    7. International Business Times
    8. International Business Times Singapore Edition
    9. Wall Street Journal
    10. International New York Times
    11. TIME Magazine
    12. The Guardian
    13. The Daily Mail
    14. Sun Daily (UK)
    15. Euronews
    16. Deutsche Welle
    17. Singapore Straits Times
    18. TODAY
    19. Today Online
    20. India Today
    21. ​Business Standard (India)
    22. India Times
    23. Fortune
    24. EJ Insight (Hong Kong)
    25. Anadolu (Turkey)
    26. Bangkok Post
    27. ​Chiang Rai Times
    28. BBC
    29. New Zealand Herald
    30. Reuters
    31. ​Bloomberg
    32. Channel News Asia
    33. Al-Jazeera
    34. PAKISTAN FIRST
    35. Swissinfo.ch
    36. MWC News
    37. ​East Asia Forum
    38. Radio New Zealand
    39. CNBC
    40. The Independent
    41. ​NewsX (Pakistan)
    42. StateoftheStateKS (USA)
    43. Asian Correspondent
    44. Times of London
    45. Financial Times
    46. Asia Sentinel
    47. Courier Mail
    48. Jawa Post
    49. Tempo
    50. Waspada
    51. The Telegraph
    52. The Diplomat
    53. Myanmar Times

    ReplyDelete
  28. Komen tuan ni dah berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAN lagi dgn komen yg sebegini..

    ReplyDelete
  29. Komen tuan ni dah berulang2 kali diutarakan dan dah berulang2 kali juga saya jelaskan.. saya harapkan di masa hadapan jgn lah buat malu PAN lagi dgn komen yg sebegini..

    ReplyDelete
  30. Pemimpin umno dan pemimpin pas adalah insan pilihan manusia suci setaraf WALI seperti WALI 9 di Indonesia.......TAKBIR......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin PANtaik dan pemimpin dapig adalah pilihan manusia busuk setaraf Taik seperti Taik 9 dlm tong taik.

      Delete
  31. Betul,betul,betul...........Hidup umno, Hidup pas, Hidup BN,HIDUP HADI, HIDUP NAJIB, HIDUP MELAYU, MELAYU HIDUP........:-)

    ReplyDelete
  32. Tak perlu kecoh2.. org melayu dah sebati fikirannya iaitu.. ingat PAN ingat DAP!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingat pan ingat taik dap.

      Delete
    2. Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang malam tadi mengumumkan bekas penyanyi dan artis rakaman Iban terkenal di Sarawak, Clement Bayang,(penganut Jristian) umur 59, sebagai calon PAS Dun Kakus. 

      Pelik sungguh. Bagaimana penganut Kristian ada dalam PAS? Inikah cara Hadi memusnahkan parti PAS?
      Dulu bukan main marah DAP konon nak nengkristiankan Msia?

      Apakah Hadi dah mereng?

      Delete
    3. Pan ada calon Kristian ke? Pan kan proksi Dap. Pan sebuah parti jahat..mesti ada calon Kristian.

      Delete
  33. Bukan main kutuk Kristian. Sekarang dengan muka tak tahu malu, pilih Kristian untuk jadi calon PAS. Apakah PAS sudah menjadi parti yang terdesak yang yang tinggal hanyalah orang-orangnya sudah tidak berpendidikan setelah ditinggalkan golongan profesyenal?

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAKANYA SAHLAH PAS SUDAH JADI KUDA TUNGGANGAN KRISTIAN

      Delete
    2. Malunya PAS dah jadi kuda tunggangan Kristian.
      Agak2 masuk dlm tv3 tak?

      Delete
    3. Kalau menang calon Kristian PAS maka bertambahlah ADUN Kristian.
      Makin mudahlah untuk mengkristiankan Msia.
      Bukankah ini yg sangat ditakuti oleh Hadi dulu?

      Delete
    4. Pas cuba untuk mencapai kemenangan dengan apa jua cara... Tanpa menghiraukan hakikat bahawa Pas adalah sebuah parti Islam. Strategi ini sebenarnya memberi imej buruk kepada parti itu yang sebelum ini tidak pernah meletakkan calon Kristian," katanya. Pas sebelum ini sangat benci kepada Kristian dan sanggup bakar Bible. Kenapa boleh jadi begini?

      Delete
  34. Pas tu nama ja..
    Islam kat nama pas tu cuma menempel ja.
    Tapi perangai tuang presideng...memfitnah dan tak reti minta maaf langsung tak melambangkan islam. Begitulah juga si tontowi.

    Pas pis pus lah..

    ReplyDelete
  35. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  36. Penerampilan Omak Kau kali ni nampak macam perempuan yang kehausan kerana tak sempat climax ustaz-ustaz PAS dah terpancut dulu teruja tengok videp Jerman kah kah kah..... Harapkan blogger dedak muarahan macam Jeff Ulu Yam and the gang semuanya bapok-bapok mati pucuk belaka.....

    ReplyDelete
  37. Geramnye nengok bibir Omak...rasa macam nak sumbat-sumbat benda masuk molot tu.....jap nak tengok muat tak al bana ni molot tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah. Ajer gampang. Kahkahkah. Ini dh jadi blog lucah ker.kahkahkahkah

      Delete
  38. Omak kau cun tau...masih bergetah.
    Dah kawin ka blm Omak kau?
    Tumpang tanya...

    ReplyDelete
  39. Jom kita buat pertandingan "Siapa kuat" terbuka untuk lelaki gagah saja.
    Pemenang akan memiliki Omakkau sepenuhnya.

    ReplyDelete
  40. Mengapa blog nih dah suram?
    Ke Omakkau sibuk layan suami baru?

    ReplyDelete
  41. Omak baru sedar kebodohan meninggalkan PKR untuk menjilat Pas yang ternyata hanya yang bodoh saja yan ada dalam Pas.

    Terlebih lagi setelah Omak baca lapuran PAC mengenai 1MDB, terus Omak hantuk kepala ke dinding kerana cuba-cuba nak makan dedak, dah terbongkar segalanya.

    ReplyDelete
  42. Hanya tahap khodam yg makan dedak..

    ReplyDelete
  43. Dia pukoi bini dia ko orang buat apa menyalak?

    Kan suami diberi hak dalam agama untuk pukul isteri sendiri untuk menyedarkan isteri agar ikut jalan yang sebenar????

    sekian,

    Jeff Ulu Bernam
    Igau-Igau Merana

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...