KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 3 March 2013

EDISI KANTOI TERBURAI!!!!!.. RAKAMAN GAMBAR PEMIMPIN UTAMA SULU HADIR PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012 SEBAGAI TETAMU AGUNG JEMPUTAN KHAS TERSEBAR LUAS!!!!!!


Rupa-rupanya pemimpin penceroboh Sulu yang membunuh tidak kurang 6 anggota keselamatan negara kita di Lahad Datu Sabah adalah tetamu agung dalam Perhimpunan Agung UMNO 2012 di PWTC baru-baru ini.

Mereka dijemput khas oleh UMNO sebagai tanda sahabat dan rakan karib intim.

Cuba memburukkan pencerobohan Lahad Datu dengan DSAI tetapi rupa-rupanya pemimpin agung Sulu adalah tetamu agung Najib Razak semasa PAU 2012.

SEKARANG APA MACAM.. APA NAK CERITA SEKARANG?

75 comments:

  1. Sultan Sulu... Malaysia dah nak Pilihanraya umum ni. Berapa bulan mungkin minggu lagi nak pilihanraya umum. Jgnlah buat kacau. Parti2 pro-Islam dah nak menang Pilihanraya dah, kerajaan sekular Mlaysia bakal runtuh, ko nak kacau buat apa?? Jgn sebab kau orang, darurat diisytihar di Sabah, dan pilihanraya ditangguhkan. Kamonlah, sampai bila kita nak biar golongan pengejek hukum Islam memerintah Malaysia. Kalau diorg kekal berkuasa sebab kekacauan di Sabah, apalah gunanya gelaran Kesultanan Sulu Darul Islam????

    Jgn sebab ko, golongan pro-Islam gagal mendaulatkan Islam di Malaysia menerusi Pilihanraya....Tak rasa berdosa ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. "..this, i agreed..so much for u haves said.bigger Congratulations to u,being tried to saying ,which truth..at least u did ..what we?'r wanna says too..even , we're/i am don't know whose u..for sure u n i ,r the same thing's just can b taught n wishing n wishes for all good n can having just a protections Gives From Allah S.W.T. Only.,can b while all the human nations only knows how to quarrel x3..to each others..eventually the things that now was a most critical things are happens to us in Malaysia..can says so,and a Malaysian mostly a few is not still Together !for a Malaysia was supposed to b of,they're...n Their was Owners to the oNly , thE Country's,belonging.so..y there's haves not to just givings a supportive at all the way..anyway..n stop brings away with u..the rely negatively a way anyhow the behaviors n telling..although ,speaks up to especially the Leadership's of to them..maybe /mostly from them too/... in ..without a properly ,n matured thinking or thought fully ,until now on,,!!!pleases ..than guys..we're human being .anyhow..wasn't it???,haves nothing If Without Allah,So..i thinks..'just being STOP than to making any Complicates or a complicated cases for to thinking , while wanna posting any bad or uncompleted ideology, liker never being to The School,sometimes ..guys, Wallahualam..Masya'Allah..Subhanallah..Salam,Ser-Malaysia..May Allah Gives to us The Forgiveness ,Amiiiinnn..YaRabballAllammiinnn..Wassalam..As'kum W.T.;=_

      Delete
    2. Ur English is so bad, my dear.

      Delete
    3. Pandai Sungguh Ko Orang Buat Gambar Tampal Muka.orang kata superimpose?...Tak cya besarkan gambar itu tengok ada kesan tampal dan dilukis semula.

      Delete
    4. GAMBAR TIPU..
      PEMBANGKANG MEMANG PAKAR DALAM MEMBUAT GAMBAR KERAS PALSU.
      GAMBAR HIDUP HENJUT PUN TAK CAYA. GAMBAR KERAS TIPU PUN CAYA HIDUP-HIDUP..
      MEMANG MELAYU BODOH JADI LAUK CINA DAPig.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. itu tuan murad ebrahim.ktua MILF.bukan sulu.jgn kena tipu.najib ada datang waktu sign perjanjian ngan filipina psal bangsamoro

    ReplyDelete
    Replies
    1. apsal hari tu gambar anwar ngan misuari tibe2 je tv3 cakap anwar rancang keganasan...misuari tu bukan sulu pun...same je la mcm murad ebrahim ni...dasar umno cakap mulut bau longkang...

      Delete
  4. nak tipu pun agak2 laaa... memang dasar pembangkang macam ni...

    ReplyDelete
  5. penulis blog ni lw xtwu pe2 jgn la pakai sebar je...jgn la membuat kekacauan k...jgn la sibuk nk salahkn semua pihak,lebih elok sama2 berdoa agr pejuang kita sentiasa dilindungi oleh Allah..

    ReplyDelete
  6. ape punye org. x kenal yg mn mahu buat statemen sesuka hati korg nk main2 ka perang ni. dah terbarai perut kne tembak baru nk insaf? sayang la sikit kat negara yg aman damai ni. x belajar sejarah ke.

    ReplyDelete
  7. harap bezakan Sulu dan Moro

    ReplyDelete
  8. sulu di tangan kanan ku. moro di tangan kiri. aku tak tau kalau kau masih confuse mana satu. -> ikut lagu madu dan racun.

    ReplyDelete
  9. SOKONG LA UMNO LAGI. TERUTAMANYA ANGGOTA POLIS DAN KELUARGA. SAMPAI KORANG SENDIRI KOJOL NANTI. UMNO BAGI IC. SEKARANG DAH MAKAN TUAN. PADAN MUKA.

    ReplyDelete
  10. Tak usah nak spin....mmg confirm ramai org sulu yg ada ic
    ahli umno; malah ada berjawatan ketua cwg dan jkkk....

    ReplyDelete
  11. Pembangkang parti pakai otak anjing. Bodoh sgt ada hati nk jga malaysia. Aku berani bunuh diri kalau pru ke 13 jatuh ke tgn pembangkang.. ada berani ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. elok lah kau mampos..

      hidup pun jadi lembu umno buat apa...

      Delete
    2. ape lh bangan sngt ko ne.....nmpk sngt cetek ilmu agama. Bunuh diri tk masok syurga tau. Tobat sebelom trlmbt.

      Delete
    3. lgi cepat kau bunuh diri lgi bagus nanti PR menang kau akan buat huru-hara nanti. Pegi mempos kau...

      Delete
    4. statement orang takde iman...ntah2 tak pernah sembahyang...tobat lah wahai macai umno...

      Delete
    5. standard la orang umno...mcm orang tak ada ugama...

      Delete
    6. Korang kompom PR mng pru ni? Jgn cepat melatah lah,AMK tempat aku ckp klu PR mng pun dorg xnk kasi anwar jd PM. Sbb anwar Cite belit2 mcm penulis blog ni,tajuk gempak smp terburai la apa la..padahal sulu dgn moro pn xtau beza. Bontot kau yg terburai kna dgn anwar x ckp..

      Delete
    7. Arief Mail, engkau mampus lagi baik...muka engkau mesti macam anjing sebab perangai macam anjing UMporNO... Pastikan lepas PRU13 nanti engkau dah takde kat dunia ni... kalau nak doa, aku boleh tolong doakan

      Delete
    8. apa punya bangang statment budak ameno bn ni woii kalau nak mampos skali pun x pyah la cerita kat cni mna akidah kamu , kapir aje yg ckap mcmtu

      Delete
    9. KEBODOHAN PENYOKONG BE END BODOH SAMPAI KE LUTUT. JADI MACAM MAT REMPIT. MEMANG UMNONGOK PORNO SUKA PENYOKONG DIA BODOH MCM LEMBU MAMA SHAHRIZAT. DULU KINI & SAMPAI BILA2. BENGONGGGGGGGGGGGGGGGG

      Delete
  12. Ntah,ikut suka ht die je.pastu kate kt tv3 wat fitnah,ko ni x wat fitnah ke?dh tdesak sgt kot nk wat isue.

    ReplyDelete
  13. Bagai ayam si tombong, kokok berderai-derai, ekor bergelimang tahi.... KONSPIRASI dari PENCEROBOH SULU dan UMNOBN....semua ini berlaku selepas RCI berkenaan pemberian IC di Sabah....dan kenapa pula SYAITAN SULU berkata "jgn hantar kami pulang ke filipina".....takkan lah tak leh agak apa yang berlaku.....sekarang ini SENJATA UMNOBN telah makan tuan......project IC SULU geng telah makan balik bOMOh nya DR MAHATHIR....telor dia dah masuk dalam skang ni.....dan agenda terbaru UMNOBN adalah cubaan kaitkan dengan Parti pembangkang....gunakan pulak agensi2 luar untuk support....Media Filipino digunakan , reuters digunakan....hoi NAJIB/MAHATHIR berapa juta ko bayar untuk buat cerita palsu ni....untuk burukkan pakatan rakyat.....common la RAKYAT sabah nak kerajaan yang adil....bukan kerajaan penindas....minta pulak tolong ngan SAMSENG2 pengganas SYAITAN SULUK.........pada ANGGOTA KESELAMATAN KITA di garisan hadapan....SAYA doakan kalian agar selamat...percayalah jika kalian mati..insyallah mati Syahid...kerana mempertahan kan masuah Agama Bangsa dan Negara....kalau ada yg pernah belasah kitorang masa bersih 1.0 , 2.0 hari tu...kitorang kira maaf lah.... walau pun pukul2 manja... skang ni giliran anda pula untuk buktikan kesetiaan kepada negara kita yg tercinta.... pada keluarga2 anggota keselamatan pula...relakan pemergian mereka untuk memperjuangkan negara kita. AMARAN untuk PENCEROBOH SULU...walaupun korang dapat IC PROJECT....jgn ingat korang boleh lepas....kenapa?....pasal IC PROJECT ni ada dalam list...kerajaan baru nanti akan track kamu sampai lubang cacing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantiiiik !

      Delete
    2. Nk spin pun agak2laa...fitnah itu lebih dasyat dr mbunuh so renung2la dosa sendiri... malas sgt nk mbaca ni...dok ngikut jer mcm lembu tarik hidung apahal???
      ada 9 individu mengaku sultan sulu...mostly harmless cuma nk pangkat & pengaruh...tapi yg jahat yg dok perasan gila tanah sabah tu yg gerila style...yg dihasut kwn nya nur misauri yg kwn baik anwar tu...masih x phm??? sila lah ikut perkembangan semasa...

      Delete
    3. Tak payah nk bermimpi laa pd penyokong pkr..takkan ada kerajaan baru..anwar nk jual negara adalah..bodoh

      Delete
    4. kasi mampos itu anwar la baru aman ini malaysia

      Delete
    5. BETUL .. KASI MAMPUS TU ALJUB BARU AMAN MALAYSIA.....

      Delete
  14. LAGU anak KECIL main api...signal kepada ANAK SULU MAIN SENJATA API?

    ReplyDelete
  15. ehh..gambar tu bukan Murad Ebrahim kaaa....pengerusi MILF yg sign perjanjian damai dgn filipina... dia da adik beradik dgn sultan sulu ker? hahahahaha... kantoi la plak kan..nk menipu pun fikir la sama... macai2 PR tu bodoh2 mmg senang tertipu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai Pr ni smua xleh terima hakikat dah yg bos liwat. Dia tu yg buat onar suh sulu dtg sni. Terang2 surat khabar philipine dah ckp,lain kali korg baca la berita luar negara baru dpt pengetahuan lebih.. Ini asik nk baca kealjubran daily mmg. La korg makin sesat.. Makin hari makin byk melayu jd bodoh.

      Delete
    2. Aku setuju makin lama makin ramai melayu yang bodoh. Salah seorang adalah kau. Kau mmg lembu. Kalau benar anwar yang suruh ceroboh, yang 'melepaskan' mereka, siapa? Agensi mana yang jaga? Agensi tersebut kerajaan siapa? Pada aku kalau setakat 200 orang penceroboh tu, dah lama dah ianya dibereskan oleh pihak berkuasa. Pasal diorang ramai? Sb diorang tu dah lama tinggal dan menyusun strategi di dalam bumi Sabah tu. Siapa yang bg ic kat diorang?

      Delete
  16. owh...baru tahu...patutle kerajaan diam jek...rupe2nye ade bisul di sebalik kain Bik Mama...thank you blog Omak Kau di atas pendedahan ini...sudah terang lagi bersuluh umno yang punya angkara....mampuslah kau umno....tanggung dosa bunuh sedara seIslam sendiri...

    ReplyDelete
  17. MILF & MNLF banyak beza
    http://www.solarnews.ph/news/regional/2013/02/19/sabah-issue-draws-line-between-mnlf-milf

    ReplyDelete
  18. lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajbontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anwar..ayam fcker cina doll lancau idiot PKR kaki bontot..pukima punyer bajingan anw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian kau sampai meleleh leleh air lior dok mencarut!!! Kau ni umor brp tahun? Ni masa kecik mesti mak bpk kau suka mencarut dpn kau!!! Sengal!

      Delete
    2. krn parti sanggup mencarut mcm ni.kalu ko dah dpt 250 juta mcm shahrizat x pe.padan la dgn ko dpt.masuk neraka pon puas ht dh dpt nkmt kt dnia.

      Delete
  19. Tentera Sultan Sulu sangat taat kpd Sultannya.Suruhlah sultan panggil balik anak buahnya.Menceroboh negara org bukan mati syahid, tapi mati katak.Tausug(org sulu) berasal dari Tawi-Tawi dan Pulau Sulu. Sultan Sulu elok pergi jumpa Presiden Philipina,tuntut pulau Sulu. Jangan buat huru hara di Sabah.Ini terjadi kerana ada kaitan dgn projek IC biru Mahathir kuty .600,000 PATI dari Philipina dapat ic utk undi BN.Mereka bebas keluar masuk Sabah.Mamak ni gila kuasa,sanggup jadi pengkhianat kpd negara.Search projek IC Mahathir.

    ReplyDelete
  20. Mentaliti macai uMNO...hanya tahu mencarut2 lucah je....hahahaha

    ReplyDelete
  21. yang datang ke PAU2012 tu delegasi MILF (Moro Islamic Liberation Front) yang dalam gambar tu Al Haj Murad Ebrahim.. tapi yang menceroboh Sabah sekarang ni dari MNLF(Moro National Libertaion Front), ketua nye Nur Misuari.. ape la penyebaran berita tak betul.

    ReplyDelete
  22. Salah info niih... INI Pengerusi MILF , Al Haj Murad Ibrahim (berkaca mata - Maguindanao)..dan kalau tak silap yang sorang bersongkok sebelah kanan tu Aleem Ali Sulaiman , 2nd Vice Chairman (Meranao) .. mohon Admin betulkan: tambahan dah ramai yg share tuu! Yang ada di LD tu, orang Tausug/Suluk dari Kepulauan Sulu..

    ReplyDelete
  23. Utusan,BH,Tv 1,2,3 adalah agen penipu ,fitnah, putar belit fakta, pembohong. Sudah banyak kali kena saman, dan kalah, tapi masih juga buat dosa fitnah, tak serik. Maklumlah ada yg sponsor.Sebanyak mana fitnah itu sampai kpd org sebanyak itulah kau dapat dosa. Allah maha mengetahui.127 org tali barut mamak masuk ISA 2thn,dah keluar ISA sekarang buka cerita.

    ReplyDelete
  24. Hahahahaha...Kantoi menipu. Sulu dengan Moro pun tak kenal.

    Tapi takpa...Geng PAS & PKR ni Kapir pun dia lantik jadi Khalifah.

    Laksma Haji Imran...dia ni dulu jaga Logistik, belayar pun tak penah. Keja dia repair bangunan. Tapi sekarang pandai cakap soal operasi...ka ka ka. Taubat la Haji Imran woiiiii...insaf la.

    ReplyDelete
  25. Wahai anjing-anjing PAS & PKR,

    tak serik ke kena tipu dengan pemimpin kome.
    Dulu negara Islam, tapi tukar negara kebajikan.
    Karpal Singh kata jangan Hudud...N.Jis terkincit angguk. Tak sedeh ke tengok Ajis Kambeng ni kena buli dengan lancau kulup Singh dengan Kit Sial?

    Insafla beruk2 sekalian.

    ReplyDelete
  26. Pencacai UMNO seperti Makcik Siti Aminah Mahmud,bekas tahanan ISA menceritakan tugasnya dlm projek IC biru Mahathir.Boleh juga search tajuk ,Mutalib MD projek IC Mahathir.Pencacai UMNO,jangan suka tuduh Anuar.Org jahat dan pengkhianat kamu sanjung. Org tak bersalah kamu fitnah.Anak Madey,kroni,menteri2,duit bertimbun,kamu dapat dosa.Cuba kamu baca Harakah, Keadilan,blog PKR,baru dapat maklumat yg benar.Jangan berfikiran sempit.

    ReplyDelete
  27. Puak2 ni bangang...tak byk membaca bro. Asyik gi ceramah je...pas tu refer kat kitab haramkah. Nonsense.....

    ReplyDelete
  28. ...ni lah pencacai PR...semua jadi modal politik, dungu. apa yg depa sogok, semua telan...yg salah tetap kata betul. yg dalam foto ni bukan Sultan Sulu lah bongok!!!! ni Hj Murad Ebrahim... tak habis2 nak tabur fitnah....bila lah korang nak sedar2?

    ReplyDelete
  29. JANGAN BERANGANLAH PAKATAN RAKYAT NAK JADI KERAJAAN PERSEKUTUAN.
    KORANG PUNYA PEMIMPIN SEMUA MACAM TAIKKKKKK.... BODOH...

    ANWAR IBRAHIM GILA NAK JADI PM, MORAL HANCUR, HOMOSESKSEAL.
    LIM GUAN ENG & KIT SIANG CAUVENIS
    KARPAL SINGH MENGHINA ISLAM (PAS BUAT APA?????)
    NIK AZIZ TOK GURU KORANG DAH NYANYOK NAK MAMPUS, KORANG DAPAT BRIM DIA CAKAP MACAM LEMBU DAN AYAM....NYANYOKLAH ORG TUA TU.....RETIRED JERLAH WEH...HEHEH..
    PAKATAN RAKYAT AKAN TERKUBUR PRU 2013 NI......

    RAKYAT MALAYSIA MEMBENCI PAKATAN RAKYAT.... JANGAN BERSEKUTU DENGAN KAFIR CINA & KARPAL TU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa la kita bertekak sesama sendiri...yg ruginya kita..dan yg untung nya si penderhaka bangsa ..lagi di sokong lagi banyak sial dibawa nya.... tak nampak ke sekarang nie Allah dah turunkan bala sikit demi sikit kat negara kita krn yg sepatutnya yg menjaga kedaulatan agama sibuk berpolitik dan menyalahkan kerajaan yg sedia ada...bukan nak membantu sesama islam sebalik nya mereka pula yg menuduh kerajaan tidak menlaksanakan tanggungjawab...tapi bila mereka dapat memerintah mereka la lagi teruk dari yg ada..sebabnya mereka bukan umarak!!!!!

      Delete
  30. mahathir yg hina islam ape cerita; mahathir tu islam ke kapir?kalu soo lek dia kapir

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang sebenar nya kapir ada la kamu... sebab org islam yg sebenar2nya tidak berani menuduh org lain kapir...itu kan kerja Allah SWT. Banyak kerja lain yg perlu kita fikirkan upama mendalam ilmu keagamaan ....dari kita sesama islam bergaduh kerana kepentingan politik....yg untung bukan nya kita...lagi disokon lagi huru hara di buat nya....masyallah..

      Delete
    2. Kita semua mengaji perkara2 yg membatalkan wuduk, solat, puasa, haji dll. Tapi ada kita mengaji ttg perkara yg membatalkan aqidah, iman dan syahadah kita??? Aqidah boleh terbatal melalui perkataan yg diucapkan, perbuatan dan i'tiqad. Manusia menghukum berdasarkan yg zahir ie perkataan dan perbuatan. Mahathir kata apa dulu???? Menghina sunnah nabi dan menafikan hudud ada dalam Quran kan??? Ke engkau pun dah KAPIR?

      Delete
  31. Bagi la PR menang bro.....bagi can la mat sabu, mahfus, hadi jadi menteri....mesti kelakar punya.....

    ReplyDelete
  32. Org Melayu ni, xphm. if PKR naik, means DAP pn naik. cina kalau dh menang, ko igt dia nk bg muka kat Melayu ke? ko igt Melayu bole merasa ke kenikmatan+subsidi+ptptn+mara mcm skrg ni? silap haribulan, bila Anwar pgg, sume tu dihapuskan, org Melayu yg akan merempat kt negara sndri, jd mcm Singapura pulak nnt. sedarlah org Melayu. cina cuma mahu Melayu mati. Anwar pulak xkesah psl org Melayu asalkan dia dpt jd PM. ko igt dia jd PM nnt, dia nk kayakan Melayu? Melayu dok sebok g bersih n mansuh ptptn, cina sebok blaja kt universiti. ko nmpk beza x? melayu ni pemalas. tau nk politik, tp otak xde ilmu. muka Anwar ni pon takde seri dah aku tgk.

    ps: bangga betul letak bendera dap sbg header blog eh. ke admin ni org dap yg bunuh melayu dulu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mentaliti mahathirisme.. Bile le ko ni nak belajar.. Jgn selama2 di perbodohkan

      Delete
    2. apa lh senggal...kerusi parlimen 222 DAP tanding 50 kerusi nak perintah apa?kang kata bodoh marah...

      Delete
  33. Sikit2 kata Cina berkuasa...Habis UMNO yg bela org Sulu dgn projek IC, last2 diorg yg berontak lwn Malaysia. Mengata cina nak berontak, Sulu belaan UMNO yg berontak akhirnya......macai UMNO bodoh

    ReplyDelete
  34. Sorry lah bro. Melayu pandai-pandai tak duduk dalam UMNO lagi. Ramai masuk PAS Atau PKR. Yang tinggal kat dlm UMNO cuma kutu berahak yg suka buat kecoh dan kaki ngampu.

    ReplyDelete
  35. Tolong jangan sebar berita yang tidak benar.Ini bukan keturunan Kesultanan Sulu...salah seorang yg confess shj.Please do your research wisely and just don't make things worsen

    ReplyDelete
  36. Tolong jangan sebar berita yang tidak benar.Ini bukan keturunan Kesultanan Sulu.gambar satu lagi tentang org tu sbg ahli umno pun bukan keturunan sebenar.salah seorang yg confess shjPlease do your research wisely and just don't make things worsen

    ReplyDelete
  37. hmm...tgk gayenya macai umno bn tak senang duduk...habis kecewa najib dgn korang sume macai...kempen najib umno bn jnji ditepati 1msia nmpk hancur lebur dgn kempen korang macai tuduh lucah, fitnah...kempen macai nih bt org lg m'nyampah dgn umno lg ada, timekasih macai...ni jugak m'nampakkn macai umno bn nih lbih sygkn kebajikan kroni drpd kbajikan rakyat...bai

    ReplyDelete
  38. Ingatlah..undi pakatan rakyat (PAS)anda telah menempah tiket ke syurga dan akan lalui lebuh raya percuma untuk menuju ke syurga bersama pimpinan ulama..

    ReplyDelete
  39. Bodoh.. Tipu semua ni
    http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/03/lahad-datu-update-laporan-tahap-paling.html

    ReplyDelete
  40. aku x faham. org pkr melayu ni frustrated politicians saje. mcm pandai sgt. tak guna akal. asyik nk menangkan benang basah. cuba la pandang objektif. aku rasa this is all about money dan power. kalo dh dpt korang pon mungkin lg teruk dah. mcm kat selangor rumah urut mcm cendawan. malu nk pegi sesetengah tmpt bersepah gro sundal dan bohjan

    ReplyDelete
  41. setahu aku ANWAR je yang pandai mempergunakan RAKYAT untuk kepentingan diri sendiri...
    macam dia gunakan RAKYAT untuk demo BERSIH...

    ReplyDelete
  42. Go PAS go!!
    Pemimpin yang baik adalah pemimpin islam yang warak dan zuhud... Politik datang dari islam,islam bukan datang dari politik...
    Aku tak sokong najib,aku tak sokong anwar,aku tak sokong DAP... aku sokong tok guru nick aziz(TGNA)
    Aku sokong pemimpin islam yang betul2 pandai memimpin.. Sekiranya TGNA dalam parti umno,aku sokong umno...
    Tapi tgna dalam parti PAS...
    Aku sokong pas...
    Kita nak hidup aman tapi sokong pemimpin yang kurang ilmu islam...
    Negara yang aman adalah negara yang mengikut landasan islam...
    PAS adalah parti islam,sekiranya PAS yang mentadbir negara pastinya negara aman..

    ReplyDelete
  43. Tak habih2 si bumiputra berjaya pamirkan kebodohan yg nyata, dah lama aku tahu hang mmg bangang, tapi bila hang publish this article, baru aku tahu hang punya bodoh dan bangang mengatasi kesemua kebodohan alam

    ReplyDelete
  44. im free xsokong mana2 parti & tak minat lagsung politik..tapi nampak post ni macam fitnah sebab MILF dengan MNLF tu berlainan...lain dari pemimpin dan organisasi...boleh jgk rujuk kat sini...ada nama pemimpin masing...boleh google gambar jgk...sbb dekat email makin tersebar luas dah...

    MILF (Moro Islamic Liberation Front)
    Leader:Murad Ibrahim
    http://en.wikipedia.org/wiki/Moro_Islamic_Liberation_Front

    MNLF (Moro National Liberation Front)
    Leader:Nur Misuari
    http://en.wikipedia.org/wiki/MNLF

    ReplyDelete
  45. Hahaha Lawak

    Akhbar Harakah akhbar rasmi pas boleh tersilap orang... Macamana nak takbir negara .. Kalau orang pun dia tak cam mcmana dengan benda lain .. Mesti akyik tertukar .. Buat malu aje .
    Itu pasal dalam harakah daily page pasal benda dah tak boleh buka.. Harakah pun dah boleh tukar nama .. Rasa nama yang sesuai adalah Hara****ah. Cuma buang k dan tambah mjad...
    Haha semua kena tipu dengan akhbar ni ... Puiiii

    ReplyDelete
  46. elok sgt la korg2 sume ni...yg atas berebut kuasa dsn wang..yg kaya raya org atas gak..yg bertelagah ni la pencacai2 yg x reti bezakan MELAYU DAH MULA PECAH BELAH kerana kuasa politik.meh sini korg2 yg tere kata parti masing2 tu betul.jawab satu persatu
    1)MUHYIDIN YASIN GI BATU CAVE TGK SAMBUTAN RAYA INDIA : PAS CKP BERDOSA. DOSA DARI SEGI MANA?ANUAR SIAP MENARI MASA INDIA BUAT MAJLIS AGAMA.BOLEH PLAK?

    2) MAT SABU KENA TGKAP KHALWAT.ADA SAKSI N BUKTI.BERDUA DALAM BILIK HOTEL: NIK AZIZ CKP UMNO YG MERANCANG N MAT SABU X SALAH.SOALANNYA:KNAPA MAT SABU KASI PMPUAN TU MASUK KLU DI HATI IMAN TU KUAT?KNAPA NIK AZIZ CKP MAT SABU X SALAH?MANA PEGANGAN HUDUD YG DI CANANG?

    3)KENAPA PAS BENARKAN BANGSA CINA GUNAKAN AYAT2 SUCI AL-QURAN DALAM KEMPEN?TUJUAN PANCING UNDI DARI MELAYU LA KAN?SEMUA AYAT2 SUCI DI TERJEMAHKAN SEKALI.X MALU KE MELAYU/ISLAM YG ADA SMBIL LAUNG NYAMBUT TAKBIR DARI CINA?X SALAH KLU CINA/KAFIR KAJI AL-QURAN.DIA KAJI BLAKANG KITA.TAPI ISLAMKANLAH DIRINYA DULU BARU BERDAKWAH.JGN DI KEMPENKAN AYAT2 SUCI.DI DPN KITA(MELAYU) MMG DIA SEOLAH2 AGUNGKAN ALLAH S.W.T. TETAPI SEBALIKNYA COLOK TU LAH ACARA SEMBAH DIA.TERLALU SUCI PERKATAAN SEMBAHYANG TU DAN X SESUAI KLU KAFIR MENGGUNAKAN PERKATAAN SEMBAHYANG.KORG NK TAU APA MAKNA SEMBAHYANG.BACA BETUL2.SEMBAHYANG ERTINYA "SEMBAH YANG EMPUNYA DIRI".SIAPA TUAN EMPUNYA DIRI KITA?ALLAH S.W.T....KENE PAKAI COLOK KE?KENE PAKAI LOCENG KE?OLEH ITU SEBELUM KORG NAK BERPOLITIK..JAGALAH AL-QURAN.WLUPON XNK BACA TAPI HORMATLAH KESUCIAN AYAT2 NYA.

    4) ADAKAH KORG PASTI APABILA PEMBANGKANG TERAJU KERAJAAN MAKA RASUAH XKN ADA?PENYELEWENGAN XKN ADA?SEDANGKAN BARU BERKEMPEN SJ MENGUMPAT DGN BERKOPIAH X SUDAH2.DI SITU KITA NILAI NAFSUNYA UTK MENANG.X PAYAH YG BERKEMPEN LA.KORG SNDIRI DAH SMPAI TAHAP MAKI HAMUN,MENGKEJI SAMA SNDIRI KRNA POLITIK.BAIK SGT KE PERANGAI MCM TU?MCM TU NK JADI KHALIFAH?KORG BERTELAGAH SAMA SNDIRI.MELAYU N MELAYU.BANGSA LAIN GELAKKAN SMBIL MINUM KOPI.

    KLU NK JDI PEMIMPIN KENALAH CKP YG ELOK2.HATI BERSIH.NI KORG BUAT HIMPUNAN BERSIH TAPI DAH JADI RUSUHAN.XLEH KAWAL PERASAAN.CAMNE NAK RESPEK?SO PADA PANDANGAN AKU LA KAN...SAPA PON JADI KERAJAAN BENDA NI AKAN BERULANG SEMULA.YG ATAS TGK BAWAH BERGADOH SAMA SNDIRI MENJADIKAN YG ATAS NI SEMAKIN RIAK N TAKBUR."HAA..DIORG SANGGUP GADO KERANA AKU..TU LA PENYOKONG AKU"...BETAPA BODOHNYA KORG2 YG EMO DALAM POLITIK. RENUNG2KAN LAH...WASALAM

    ReplyDelete