Sunday 17 March 2013

KOLEKSI GAMBAR SEBAGAI BUKTI, ANWAR IBRAHIM KINI DITOLAK RAKYAT????...CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT DI KG KUALA MAI, KUALA KRAU, PAHANG PADA MALAM 14HB MAC 2013 TIADA SAMBUTAN?????


Helo para penyokong, pendokong dan ahli UMNO yang tegar....Lihatlah dengan mata kepala sendiri.

Walaupun bas Jelajah Merdeka Rakyat cuba dihalang dengan lontaran batu dan telur, namun sambutan yang diberikan oleh rakyat Kg Kuala Mai, Kuala Krau, Pahang, negeri pemimpin agung UMNO kini Najib Razak kepada DSAI cukup diluar dugaan.

Omak kau yakin dan percaya, suasana dan pemandangan ini pasti buat Najib dan keseluruhan pucuk pimpinan UMNO menggelabah panik, gusar dan gundah gelana untuk berdepan dengan Pakatan Rakyat nanti.

Tidak hairan kenapa Najib Razak masih ketakutan nak bubarkan parlimen walaupun sudah cukup ranum untuk membubarkannya.

Mood and hasrat rakyat ialah maukan perubahan.. Semangat Kebangkitan Rakyat Sudah Tidak Mampu lagi Disekat oleh UMNO dengan Menjaja Cerita Politik Lucah Fitnah Yang Meloyakan.


ADA MATA PANDANG... ADA AKAL CUIT...TERIMALAH KENYATAAN...HAYAT UMNO SEMAKIN TAMAT...UMNO PERLU BERLAPANG DADA DAN BERDINGIN KEPALA UNTUK MENJADI PEMBANGKANG SELEPAS PRU 13 NANTI..INS'YALLAH.

1 comment:

  1. mana macai2 umno????xberani komen ka??

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...