Saturday 23 March 2013

GEMPAR!!!!!.. REKOD UNDI POS PAPAGOMO SEMALAM ADA HARI INI SUDAH LESAP SELEPAS DIDEDAHKAN!!!!!!



Rekod undi pos Papagomo hilang selepas didedah?...Ini baru betul pengundi hantu!!!!!!   

KUALA LUMPUR: Selepas mendedahkan Papagomo atau Wan Muhammad Azri Wan Deris mempunyai dua rekod daftar pemilih semalam, PKR hari ini mendakwa salah satu rekod tersebut 'hilang' dari  Sistem Semakan Daftar Pengundi SPR.

Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli berkata semakan pihaknya hari ini mendapati  Wan Muhammad Azri Wan Deris, kad pengenalan (polis) RF142863 telah dibuang dan tiada dalam rekod SPR.

"Ini mengesahkan bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris @ Papagomo adalah individu yang sama dan telah didaftarkan sebagai pengundi hantu, oleh sebab itulah rekodnya dibuang dari senarai undi pos," katanya dalam satu kenyataan.

Semalam Rafizi mendedahkan Wan Muhammad Azri Wan Deris atau Papagomo yang terkenal sebagai bloger pemfitnah seks mempunyai dua rekod daftar pemilih.

Satu adalah sebagai pengundi pos menggunakan kad pengenalan polis RF142863 dan satu lagi sebagai pengundi biasa dengan memegang kad pengenalan  bernombor 830121-03-5019.

Bagaimanapun hari ini katanya, rekod blogger umno itu sebagai pengundi pos telah dipadamkan.

Sementara itu, beliau turut mencadangkan pihak SPR duduk semeja dengan pasukan keselamatan bagi mengenalpasti kes wujud dua rekod daftar pemilih seperti Papagomo dapat dibersihkan.

"Satu senarai lengkap bekas anggota keselamatan yang didaftarkan secara berganda hendaklah disiapkan secepat mungkin, bilangannya diumumkan kepada rakyat dan nama-nama mereka dikeluarkan serta merta dari daftar pengundi.

"Sekiranya SPR masih berdolak dalih dari melaksanakan perkara yang mudah ini, sudah tentu spekulasi dan tuduhan bahawa SPR tidak telus semakin menebal di kalangan rakyat," katanya.

EFISIEN DAN CEKAP SUNGGUH SPR BUAT KERJA.

SEKEJAP ADA SEKEJAP TIADA... MACAM-MACAM ADA MALAYSIA DIBAWAH PEMERINTAHAN BOBROK UMNO 1M'SIA.

PENGUNDI HANTU YANG BERIBU-RIBU TU BILA LAGI NAK DILESAPKAN DARI REKOD SPR?.. TAK KAN NAK DOK SENYAP, BUTAKAN MATA PEKAKKAN TELINGA.

9 comments:

  1. Kami PENCACAI UPAHAN UMNGOK...sangat kecewa dengan tindakan Anwar Ibrahim mendalangi perbuatan SPR untuk mendeletekan nama ketua agung kami papagomo dalam senarai pemilih pru13 ini.

    Kami pencacai bawahan merasakan Anwar Ibrahim amat kejam kerana menghasut SPR mengikut telunjuknya...

    Dengan ini kkami ahli2 PERSATUAN PENCACAI akan membuat demontrasi besar2an di hadapan pejabat SPR tak lama lagi...


    itupun jika ketua kami en. mohamad setuju...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haripn malam spr nk layan anwar..en.mohamad la ni x sihat kaki tangan dia kena serang gout..he.he.he..

      Delete
  2. Aikk...mana en. mohd ni tk muncul2?? Tgh joli katak duit elaun mencacai le tu...!! Maklumle..posting bebayar kan kan... Opppss lupa le plak ni kan hujung mingggu.. Posting hanya di bayo hari keje je...kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Macai2 N AJIS tgh menyalak...

    ReplyDelete
  4. drama papaHOMO vs papagomo sebenarnya lbh merugikan papaHOMO krn pembuktian siapa blogger papagomo adalah sukar. video rafizi jambu yg kelamkabut dan hilang 'cool' setelah disoal oleh agendadaily kenapa papaHOMO tidak mahu menyaman trio dato t jugak telah menjatuhkan lagi kredibiliti papaHOMO. apa2pun, rakyat sdg menanti video ganas papaHOMO utk mengadili akhlak beliau



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah lama dah menanti video tu tp tak kuar2 gak...aritu bukan main countdown masa dan warning kat dsai....tp bila dsai teruskan saman dah tak berani kuar video...dasar pencacai keza gomo umporno..hehe..pastu xngaku blog tu dia punya pulak....ptuihhh...

      Delete
  5. en mohamad sdg bercuti.. la ni en keza yg cover..tp yg pasti meka ni dah jd kaldai umngok...

    ReplyDelete
  6. Bukan keldai, dubuk pemakan bangkai. Suka amik kesempatan.

    ReplyDelete
  7. kenapa dikatakan kedua2 id daftar pengundi tu org yg sama aka pengundi hantu?

    1-wan MUHD azri bin wan deris. dob 8/4/1983

    2-wan MUHAMMAD azri bin wan deris. dob 21/1/1983

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...