Tuesday 26 March 2013

WARGA SEREMBAN BAGI ALASAN UNTUK NAJIB LAMBATKAN LAGI PEMBUBARAN PARLIMEN!!!!!!... SAMBUTAN CERAMAH ANJURAN DAP DI DUN TEMIANG, SEREMBAN DIHADIRI RIBUAN RAKYAT YANG MAU MELAKUKAN PERUBAHAN!!!!!!


Pemandangan rakyat tempatan dalam DUN Temiang dalam Parlimen P128 Seremban malam ini 26hb Mac 2013 jam lebih kurang 8.45 malam, yang sedang bersabar menunggu ketibaan pemimpin agung DAP merangkap bakal calon PR di Parlimen Gelang Patah, YB Lim Kit Siang.

Dulu semasa PRU 2008, amat jarang sekali pemandangan sebegini.. Itu pun nyaris habis 100% calon MCA/GERAKAN terlingkup.. hanya tinggal satu DUN saja dimenangi MCA iaitu di DUN Chennah.

Kali ini DUN Chennah akan ditandingi oleh YB Loke Ahli Parlimen Rasah dan jua ADUN Lobak.

Jelas sekali dimana-mana jua di tanah air kita ini, kaum Tionghua sudah tidak ada rasa segan silu malu dan takut untuk memberikan sokongan kepada Pakatan Rakyat secara terbuka.

Sokongan mereka pada lazimnya akan diterjemahkan dalam bentuk undi. Itu adalah realiti.

Omak kau cukup yakin dan benar-benar yakin dan percaya, mana-mana kawasan parlimen maupun DUN komposisi pengundinya majoriti adalah kaum Tionghua, Ins'yAllah akan dimenangi oleh calon dari DAP/PKR/PR.

Mood rakyat terutamanya kaum Tionghua mendakap perjuangan PR amatlah jelas sekali...Mereka adalah kelompok warga yang bijak berpolitik...tidak mudah makan hasutan.. tidak mudah ratah cerita politik lucah fitnah.

4 comments:

  1. Jamuan makan free MCA hari tu kat Lobak ramai ke yg datang? Kenapa mlm ni mcm ramai je.. mesti tok mat risau amek-amek ni. yo lahh DUN dah terbubar... undi belom yoo lai..

    ReplyDelete
  2. Di sarawak...
    Taib mahmud sakau semua balak...
    Duit masuk dalam poket dia dan kroni..
    Datang omputeh menyamar jadi investor..
    Lalu rakam masuk video..
    Terkantoi taib angkara loyar dan sepupu..

    Tergeliat lidah mau menjawab..
    Muka merah...tanda marah
    Dah terkehel dekat2 nk PRU..
    Sendiri sedap..
    Sendiri untung..
    Sendiri kaya..

    Bila kantoi....lalu Anwar dipersalah kunun merosak negara....
    (kah kah kah...pantun ke ...sajak ke...hantam saja le labu.....haha)

    ReplyDelete
  3. Jom ubah.....den orang nogori memang sokong pr.....

    ReplyDelete
  4. Den sayang nogori sebab bini orang nogori, den sokong or

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...