Friday 29 March 2013

RAKAMAN GAMBAR BEKAS KONSTABLE KENA BUANG KERJA SEBAB RASUAH, PAPAGOMO @ WAN MUHAMMAD AZRI WAN DERIS BERGAMBAR DENGAN KPN TERSEBAR LUAS DIINTERNET!!!!


Nampaknya blogger upahan lucah paling dijulang UMNO kini papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri bin Wan Deris, seorang bekas banduan dan bekas anggota polis berpangkat Konstable dibuang kerja sebab disabitkan dengan rasuah RM400 dari seorang penagih dadah, akan ambil kesempatan bergambar dengan sesiapa jua VVIP sebagai modal mau menonjolkan diri kononnya dia rapat dengan mereka.

Rakaman gambar beliau dengan KPN jua adalah salah satu darinya.

Semasa berkhidmat dalam PDRM sekadar berpangkat konstable tiada siapa nak pandang kerana akhirnya dibuang kerana melakukan kesalahan jenayah rasuah RM400 dari seorang penagih dadah.  Ketika itu beliau bertugas dicawangan trafik Balai Polis Ampang sedangkan tugas mencekup penagih dadah bukanlah sebahgian dari tugas hakikinya.

Jelas sekali Papagomo bekas seorang anggota polis yang boleh dikategorikan sebagai jahat dan tidak berdisiplin.

Jangan ingat beliau bergambar dengan KPN dia boleh dianggap kebal dari undang-undang.

Kalau sekadar bergambar dan lepas jual dan jaja kononnya dirinya rapat dengan VVIP anu dan  si anu, tetapi rakyat tidak mudah termakan dan hairan.

Mungkin cara ini sesuai dan laku dikalangan para penyokong tegar UMNO tetapi bukan rakyat.


PDRM BUANG UMNO JULANG... PDRM PECAT UMNO JILAT.

11 comments:

  1. KPN pun ada gambar dengan pesalah, penyokong kuat UMNO Barisan Nasional...ish3, mcm mcm hal...konpem PRU13, reject UMNO...

    ReplyDelete
  2. Umno mmg style camni..mana yg melakukan kesalahan besar pd negara akan dijulang malah diberi keistimewaan pula tu..cth: isa samad, tamby chik,taib mahmud, ezam mat kotak..nala kurapan..byk lagi.ni semua penyangak yg merompak hasil negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sangat dengan pendangan sdr memang tepat.Ini yang jadikan negara haru biru.

      Delete
  3. keza@kera dan zack@zackar takdo komen ko

    ReplyDelete
  4. oh mungkinkah ini jg gbr super imposed?

    ReplyDelete
  5. konstable tu pangkat jugak ker?atau tidak ada pangkat.dari segi logik..pangkat ni mesti ada golongan bawah pada dia.yang dia boleh beri arahan...kalu dah duk di bawahhhh sekali(konstable)bukan pangkat dah tu..sebut jer anggota polis yang tidak ada apa2 pangkat.lagi mudah masyarakat faham...kalau lans kopral logik jugak di sebut pangkat.sebab bawah dia ada konstable...bukan menghina tapi untuk di fikir..

    ReplyDelete
  6. Monyet tetap dengan monyet
    Kera tetap dengan kera
    Babi hutan dengan babi hutan
    Babi daging dengan babi daging
    Anjing dengan anjing...... Ikut jenis lagi tu.....
    PERASUAH DENGAN PERASUAH

    ReplyDelete
  7. tuk melicinkn activiti2 jahatnya.. dia slalu ambil gmbar dgn org2 kenamaan...supaya x trhidu kut dia ni org jht...

    ReplyDelete
  8. tuan jaga tuan.brhati hati.takut nanti tuan pun ada gambar ehem ehem bila dekat ngan papagomol@peliwat tu.tak percaya tanya dia.

    ReplyDelete
  9. Gambar papa gomoi dgn ayah pin tak sempat ambil ker..next collection maybe...

    ReplyDelete
  10. muka papagomo ni pun mmg mcm muka org jahat...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...