Friday 22 March 2013

MACAM-MACAM ADA..NAZIR RAZAK MERAYU AGAR RAKYAT KEKALKAN ABANGNYA MENJADI PM SEDANGKAN WARGA CIMB MAUKAN BELIAU TURUN DARI MENGETUAI CIMB!!!


CEO CIMB Nazir Razak, meminta dan merayu kepada  rakyat agar memberi peluang kepada abang sulungnya Najib dikekalkan sebagai PM selepas PRU 13 nanti, tetapi dalam masa yang sama kakitangan dan warga CIMB mau supaya dirinya turun dari mengepelai CIMB sebab dikatakan tidak adail dan zalim serta menindas kakitangan bawahan.

Kalau dah diri sendiri kakitangan CIMB pun dah meluat dan maukan beliau ditendang keluar begitu jugalah rakyat yang sudah lama didera dan menderita dibawah rejim abangnya.

Jadi janganlah nak buang masa merayu dan mengemis undi dan sokongan rakyat untuk mengekalkan Najib sebagai PM pada PRU 13 nanti. Elok jengok dan ambil pusing akan permintaan kakitangan CIMB.. Itu lebih afdal dan baik.

Rakyat sudah bangkit bertekad mau melakukan perubahan. Tiada kuasa yang boleh menghalang melainkan kuasa dan kehendak Allah SWT.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...