Thursday 21 March 2013

PASCA PENCEROBOHAN LAHAD DATU.... RAKYAT MELAKA TOLAK TIAN CHUA SECARA TOTAL?????


Benarkah rakyat Melaka telah tolak YB Tian Chua setelah diheret ke Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur atas pertuduhan dibawah Akta Hasutan 1948?

Benarkah Tian Chua sudah tidak berani lagi menunjukkan muka dikhalayak ramai kerana takut dengan geng-geng Pemuda UMNO, PERKASA, JATI, TIBAI yang terkenal sebagai pertubuhan politik dan  NGO paling biadap, ganas dan tidak bertamadun itu?

Benarkah selepas peristiwa ganas di Bukit Katil, Melaka tiada siapa dari kalangan pimpinan PR terutamanya PKR berani turun ke Melaka?

Jawabnya ialah....TIDAK!!!!!

Lagi difitnah dan diserang lagi rancak para pemimpin PR termasuk Tian Chua turun padang bertemu rakyat.

Heret beliau ke Mahkamah tidak mengoyahkan pendirian dan semangatnya...Rakyat makin bertambah ramai menyokong perjuangan beliau.

Rakaman gambar diatas adalah bukti jelas...Suatu pemandang Ceramah Tian Chua di Bukit Piatu, Melaka.

Oleh itu UMNO Melaka di bawah Ali Rustam jangan nak berlagak sombong mendabik dada. Jangan ingat cara politik samseng baling batu yang kini sudah menjadi amalan beliau berpolitik akan menggugat sokongan rakyat keatas Pakatan Rakyat.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...