Wednesday 20 March 2013

RAKAMAN GAMBAR KERETA RASMI NAJIB KELUAR DARI ISTANA NEGARA HEBOH DI INTERNET!!!!


Rakaman gambar ini berlegar ligat diinternet kononnya Najib Razak pergi mengadap DYMM Seri Padukan baginda Yang Dipertuan Agung...niat dan tujuannya adalah seperti biasa...mohon perkenan Kebawah Duli Tuanku untuk bubar parlimen..

Omak kau dah naik muak dan bosan menunggu pengumuman Najib Razak untuk bubarkan parlimen.

Rakyat pun dah naik jelak dan boring siot...Tunggu punya tunggu tidak juga Najib nak bubarkan parlimen..Heboh pada dunia kata UMNO/BN kini kuat hebat gagah perkasa dan sentiasa siap siaga untuk menghadapi PRU.  Hakikatnya masih ketar kepala lutut dan berpinau kepala nak mengistiharkan pembubaran parlimen.

Kita tunggu sajalah.. Tapi Omak kau cukup yakin PRU 13 akan diadakan pada cuti persekolahan penggal pertama bulan April ini.

19 comments:

  1. dgn rakyat najib main main,siaplah bila dah bubar nanti

    ReplyDelete
  2. Gua dah tak sabar nak pangkahnie. Timbang letakkat jamban.

    ReplyDelete
  3. gmbr yg m'buatkan papagomo pn tak bole nk jwab bile pm nk bubar parlimen...
    -berita bkan main gah cite bn pru13 kuat mampu mnang besar tp lmbat bubar parlimen-

    ReplyDelete
  4. tak payah layan benda yang macam ni.cukup ajae masa najib dengan penyamun penyanyak yang lain boleh berambus dari pejabat.tak payah le dengar serta nak dengar certa najib budak budak bodoh ni.Bagi rakyat yang menentukan

    ReplyDelete
  5. kereta jer kot yg keluar masuk istana
    penumpang nya entah ada entah tidak....

    tak pun, mengadap sebab nak minta tangguh lg....

    ReplyDelete
  6. X pun kn, njib buat bodoh n tnya stupid question pd agung...." x pyh undi ble x tuanku? Saya ketar ni..sb sure kalah n sure heboh". Kahkahkah..

    ReplyDelete
  7. tarikh pru13 ada didalam mulut rosmah kahkahkah....

    ReplyDelete
  8. Nak extension kot...

    ReplyDelete
  9. aku rasa dia pegi mengadap agong nak antara buku biografi rosmah puaka yg dilancarkan oleh madey kutty semalam kot..

    ReplyDelete
  10. Weiii...cepatlah bubar parlimen, dah lama aku tangguh rancangan nak beli keta nih...

    ReplyDelete
  11. Wataci yg xde kena mengena ni pun rsa malu n mual meloyakn la...siapa dia?? Bgus sgt ke si buntal ketot tu??? Smpai nk berbuku buku bagai....elokbla tu!! Nti jgn smpai x crite yg dia da kwin pas tu skandal dgn njb n njb byr sb nk kwin dgn dia ye...(crita lama!)..tpi nk kena fhm jgk sb nama pun biografi kn...pkir2 kn le yoiii..makin nk bungkus makin perasan la daging2 busuk ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku BIOLgrafi Rosmah..dapatkan sementara stok masih ado...kikikiki...

      Delete
  12. Pengajaran dan tauladannya: Sesiapa (rakyat Malaysia) yang memberi sokongan dan undi kepada calon barisan nasional... dengan secara tidak langsung lu orang telah bersubahat mengadai negara dan menjadi pengkhianat kepada bangsa dan agama.

    ReplyDelete
  13. Yang pastinya....Bila pembubaran Parlimen berlaku....pastikan kita semua bersama jentera yang ada perlu siap sedia untuk gerak dalam PRU i3. Ingat BN/UMNO akan main paling kotor dan mengguna taktik yang paling licik. Pastikan kita semua lebih bersedia dan lebih bijak dari mereka untuk memastikan kemenangan besar bagi pakatan. Kekalkan Selangor Tawan Putrajaya...................INI KALILAH KITA UBAH....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu btl umnono akn buat main kotor dn licik....rsa nya wataci trpksa la wat kamkazei pd masa undian nti....klu wataci nmpk je muka spesis bangla ke..indon ke mmng wataci wat kamikaze tika tu...wataci da x kira da...ksbrsn da smpai ke thp max.." wataci msuk lokap..sepuluh akn dtg...sepuluh kena tahan..berpuluh puluh akn dtg...jgn smpai ianya jdi beribu ribu..." ini adalah pengorbanan dlm setiap perjuangan!!! Jgn smpai muka negro pun ada dtg mengundi da la ye....smoga allah laknat BANGSA FITNAH ni....allahuakbar.!!!!!!

      Delete
  14. Perkara mengenai riot ni dah berlaku di mesir yg mana hanya 10% penduduk mesir ialah penyokong mubarak....merekalah yg membuat kacau bilau sdgkn 70% penduduk mesir hendakkan undang2 islam. Morsi offer adakan pilihanraya semula....tp geng2 mubarak ni xnak, sbb depa tau kalau bertanding depa kalah. Rasanya di malaysia hanya 38% je yg sokong bn, tp sbb sistem pru kita ni berdasarkan kelompok2 parti iaitu BN dan PR. Kalau di indonesia, katakan pas menang 35 kerusi parlimen, PAS sudah ada kerusi untuk menteri utk wakilkan mereka di kabinet dan dewan negara. bagi pendapatku, BN yg skrg ni mmg dah terlampau pengecut, hipokrit dan samseng/mafia negara. FULL STOP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wataci ingat lg yg negara ni pernah sruh rkyt pandang la ketimur...wah!! Setiap thn rmai btl yg di hntar kesana semata mata utk ambil contoh yg positive!!! hinga wataci rsa seronok la sb dpt wataci berjumpa dgn bangsa sndri dan berkongsi ilmu dan budaya...tpi sedih nya knpa pemimpin sndri x nk ikut pndang mcm rkyt di suruh psndang!!?? Tngok saje cra PM sna...mudah bertukar org!! Jika ada je yg x kena maka bertukar la org!! Knpa jdi mcm ni?? Sb nya dia org berkhidmat utk rkyt n negara...n prinsip dia org senang je!! Bkn kerna kuasa tau wang!!! Tpi tangungjwb tu harus di pikul n pastikn ianya berjaya....negara ttp juga maju..ekonomi ttp kuat...maruah rkyt ttp juga utuh...n maruah raja n negara ttp berdaulat...soal nya skrg rugi x??? X rugi pun kn..FKIR2 KAN LA WAHAI RAKYAT SEKELIAN!!!!! TEKAD LA DGN PENUH KEYAKINAN KALI INI.!!! UBAH LA SRBELUM TERLAMBAT...

      Delete
  15. Najib gi jamuan teh..sarapan pagi..kena roti jala..lambat lg nak pilihan raya oi...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...