KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 20 September 2015

MOHON SEMUANYA BERTENANG .... BEGINILAH SAMBUTAN PROGRAM SEPETANG BERSAMA PENASIHAT UMUM AMANAH DI BALIK PULAU, PULAU PINANG KELMARIN.


Beginilah pemandangan dan sambutan yang diberikan kepada parti yang dipimpin oleh individu-individu yang amanah, progresif, peduli, inklusif dan profesional selain para ulama yang luar biasa dihebohkan kepada seluruh dunia sudah berjaya melumpuhkan PAS dalam tempoh 15 hari sahaja ditubuhkan ... Dikira suatu pencapaian luar biasa yang belum pernah dicapai oleh mana-mana parti seRpihan didalam dunia sebelum ini.

Memang luar biasa sungguh respon dan sambutan diberikan rakyat.

Dari risikan dan maklumat yang diperolehi, majoriti yang hadir adalah terdiri dari ahli dan penyokong Parti KeADILan Rakyat, hanya lebih kurang 3 orang ahli PAS yang dikenal pasti dan paling menyedihkan langsung tiada seorang pun ahli UMNO yang turut hadhir.

Jadi dari rungutan akar umbi sesudah curi ahli PAS kini dalam proses mencuri anggota PKR pula dan ahli UMNO langsung tidak terliur bukan sahaja nak menjadi ahli malahan nak dengar ceramah pun tak ingin.

Kalau sanggup dan tergamak mencuri ahli PAS apa jaminan anggota PKR tidak akan dicurinya untuk menambahkan angka ahli sebagai bahan propaganda murahan betapa Amanah mendapat sambutan hangat lagi luar biasa.

199 comments:

  1. Hahaha... Rencana mcm mkn ati jer..... Biar la kalu X der smbutan pun..... Hang duk kepoh pasai apa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaaa yg omakkau sebuk sgt pasai pa .... syok kat mat sabu ka ... cinta x brbalas ka .... hahaha

      Delete
    2. Entahnya Omak Kau ni...?

      Boleh jadi juga syok kat mat sabu or azmin.

      Tapi tak pelik lah...Omak Kau ni perempuan biasa jer...sedangkan Tok Guru maksum dia pun dah jadi angau dengan Mat Sabu.

      Haji Hadi malu nak jumpa Mat Sabu. Sebagai pengobat rindu, Haji Hadi pakailah baru warna Mat Sabu...kahkahka....bodo nya Omak Kau

      Delete
    3. ramai yg tak kisah kalau najib curi 2.6b atau 26b

      tapi ramai kisah kalau kalau ada PM malsysia yg jadi diktator ... d sebalik permpuan jembalang puaka

      Delete
    4. Omak Kau nak ganti tempat Ummi Hafilda ke?

      Delete
    5. Mohd Zain...

      Hang nie pon satu Bonggok, banggang, bahalul bodoh tak habis-habis.

      Omakkau bukan kepoh, dia nak bagi tau kat peminat blog apa dok jadi kat keliling.

      Yang hang bodoh sangat tuu apsal ...

      Gua baca blog omak ler nie, dapat tau semua, lagipon blog omakkau citer sebenar yg berlaku kat parti.

      Luu dah luwat bini kaa belom yg dok meroyan merapu? Kalau belom hang pie laa..

      Delete
    6. kah kah kah ... kan boipren dia da marah .. tu la korang jgn kutuk omakkau lebeh2 ... kan da kena boipren dia da angin ... kah kah kah

      Delete
    7. 13.50....
      Hang selalu ker liwat bini hang?
      Haram la woii

      Delete
    8. Amboi ...kira ramai lah tu..sebuah parti baharu yg beri saingan hebat kpd PAS..

      Delete
    9. Di mana pas bertanding, di situ amanah kena masuk calon. Biar hardey dan pas tergolek dog. Jgn bg satu kerusi pun yg tertinggal. Biar umno menang pun tak apa, janji pas lingkup

      Delete
    10. Ckp kt siber gededaq lebih...kt luar...habok pun tarak...mana melaynknd dekat...blum apa2 dh xde sifat amanah....bileh percaya ke janji2 depa...nanti semeblih lagi sekoq.kambing.
      .haru rakyat

      Delete
    11. hahaha......omak kau dah tunjuk sgt belangnya dan semakin melampau mengkutuk menghina memupulasikan amanah berterusan ,ini menunjukkan omak kau bukan seorg amanah dan tuannya kini bersama pas dan terus mengangkat2kan pas tetapi biar pru 14 nanti membuktikan segalanya....apa guna penuh yg dtg kalau tak membuktikan kemenangan besar buat mrk.

      Delete
    12. Apa la....
      No ekor pom korang layannnn...
      Haram la woiii
      Korang melayu kannn....

      Delete
  2. setuju saudara mohd zain

    ReplyDelete
    Replies
    1. KITA KASI AJAR SAMA PAS.
      KITA KACAU KERUSI PAS.
      BIAR UMNO MENANG PUN TAK APA.
      JANJI PAS DAN HADY TEGOLEK DOG.

      Delete
    2. Nampak sangat PAs berdendam dengan PAN dan DAP. PAS kacau kawasan DAP. PAN kacau kawasan PAS. Biar UMNO menang pon tak apa. Janji Kelantan dapat PAN atau UMNO. Biar terlopong LEBAI yg busuk hati...

      Delete
    3. Kalau Mat Balak walak kat presdeng, bagi jawatan MB kelantang kat Hadey. Bley ker?

      Delete
  3. Replies
    1. Berapa kalikah nama nabi Isa disebut dalam Al-Quran?
      A. 25 kali
      B. 20 kali
      C. 15 kali
      D. 10 kali

      Delete
    2. Di manakah junjungan kita Nabi Muhammad menyampaikan khutbah untuk kali yang terakhir?
      A. Mekah
      B. Madinah
      C. Arafah
      D. Mina

      Delete
  4. Yang curi 7 kawasan pkr tu siapa? Jangan ingat orang yang pakai serban ni x munafik.ahli ibadah pun ada yang mati dalam keadaan kafir ni kan pula ulama menyalak..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu asalnya kawasan2 PAS.. next time pastikan BUKAN calon2 pil keldai yg bertanding..

      Delete
    2. Itu asalnya kawasan2 PAS.. next time pastikan BUKAN calon2 pil keldai yg bertanding..

      Delete
    3. org munafik lg lah nk tunjyk imej islam..serban dn jubah..br org blh percaya

      memang munafik mcm tu.

      tkkn munafik perangai mcm geng merah...depa bkn munafik

      depa melayu lembu

      Delete
    4. Uihhhhhh ada anjing menyalak pulak dah..

      Delete
    5. Ini kali kita x undi pas.
      Kita mau ajar pas cara nak berkawan.
      Kita x mau bagi 1 kerusi pun kat pas.
      Pas parti tak boleh pakai.

      Delete
    6. butuh pak hang..
      parti cangkoi...boleh tanam sayur saja...
      tapi tak boleh naik ke bulan..
      bodoh betul la..

      Delete
  5. haha..omak kau ni pun jenis pencacai juga rupanye..
    ingat ahli umno je ada pencacai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... ayat komen2 meroyan daripada pencium kaki dan bontot Parti Cangkul Negara. Dah cangkul tu cangkul la jugak.. nk tunjuk kepala bana apa lagi.. hahaha

      Delete
    2. Mat sabu sepatut nya beri setiap kuali sebab simbol parti pan itu
      Kuali jenama lmayam
      He.he.he.

      Delete
    3. 14.45...
      Hang lekat lambang anjing tgh menyalak kat baju hijau hang tu.

      Letak lambang spender bundle kalet putih pun ok jugak.....

      Delete
    4. Cangkul pun cangkul la. Janji dpt berlakon..

      Delete
    5. Terkini...Amanah akan letak calon di semua kerusi yg ditandingi pas. Umno menang tak apa asal semua kerusi pas terbang.

      Padan muka.

      Delete
    6. Cara betul nak lingkupkan pas bukanlah susah sangat. Letak calon amanah kat situ habislah undi pas. Umno mesti menang punya.

      Tapi itulah pengorbanan yg perlu dibuat untuk melumpuhkan pas.

      Delete
  6. Betul2... setuju.
    Semua bawak bertenang...
    Makin bisa blogger nie....
    Saya mintak maaf byk2 siapa terasa hati ngan saya....
    Menarik shiah adalah tanggung jawab semua....
    Jom belajar terima kekalahan dan dihina...
    Carilah kasih sayang...
    InsyaAllah kita kuat nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm mna nak tenang klu hari2 ada anjing menyalak2 sambil gongong spender putih

      Delete
  7. Sabar OK.. tlg update lagi event AMAnaH (DAP) yg akan datang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wang (RM?), mung dak mboh tengok anjing salok babi dalang bukit?

      Delete
    2. Sekor lagi anjing menyalak....

      Delete
  8. Bertenang 3x, kita perlu faham,
    Program tu kat pulau pinang,
    Rakyat takut nak pergi tempat yg terdedah,
    Takut dijangkiti virus anjing gila,
    Penyakit ni sudah menjadi wabak di Pulau Pinang
    Kedah pun dah jadi wabak jugak.
    Penyakit anjing gila ni amat merbahaya,
    Lebih merbahaya jika ia bermula di Penang dan kedah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi patut lawan guan eng.
      Hadi bole jadi ketua mentri penang.
      Kita akan bantu hadi pasang bendera.
      Kita akan tolong menyalak.

      Delete
  9. Napsu besar OK ni..sangap x abis2..x puas dgn TKSI kot..

    ReplyDelete
  10. Hahaha... ayat komen2 meroyan daripada pencium kaki dan bontot Parti Cangkul Negara. Dah cangkul tu cangkul la jugak.. nk tunjuk kepala bana apa lagi.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala pelir mung la ngok

      Delete
    2. Boleh menang besar kalu hardey tukar lambang parti dgn lambang anjing tgh menyalak. Tak pun tukar lambang spender putih.

      Delete
  11. Mana nak ada orang,
    Depa semua tengok siaran langsung kat TV Imayam
    Walaupun dlm bahasa tamil
    Tapi ada sarikata dlm bahasa Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa.. parti penciplak terbesar dalam sejarah.. logo stesen tv tamil. Kah kah kah

      Delete
    2. ha3 drp dilabel barua jebon munafik baik jd tamil

      Delete
    3. Tamil lagi bahaya... sembang cam paria..

      Delete
    4. tamil tak buat keje bodoh jubo menjubo mcm nuar aljuboori..ngeh3

      Delete
    5. Pakai lambang anjing menyalak lagi bagus.
      Lambang angka 0 tu kasi buang.

      Delete
  12. ya2...anjing ni amat berbahaya, kalau terlepas dia akan menyalak-nyalak babi dalam bukit...

    ReplyDelete
  13. Amanah baru sebulan jagung dah mula mendebarkan parti lain....sampaikan blogger Omakku mula meroyan.....jangan bimbang Amanah nak ikut memelihara negrara dari prmimpin2 yang salah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kewujudan Amanah menakutkan pas dan umno. Pas paling terkesan. Banyak ahli pas akan masuk amanah dlm beberapa bulan ini. Percaya atau tidak, perkara ini akan berlaku dan tak mampu utk dihalang lagi.

      Delete
    2. Dulu ketika kocoh pasal baiah..hj hadi nafi Pas tak pernah ada buat apa2 baiah... skang dah terang2 ada baiah..
      dan terang2 juga hadi nenipu...apa mcm ini ulamak??

      Delete
  14. Penyakit anjing gila menjadi lebih merbahaya jika pembawanya ialah seekor anjing yg gila babi.

    ReplyDelete
  15. AMANAH mendapt sambutan hangat di seluruh negara. PAS sudah kecundang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nak kecundang tukar lambang huruf O tu dgn lambang spender. Kaler putih aje kekalkan.

      Delete
    2. Jika org2 bengap dlm pas dan dap tu berambos, umno akan terduduk waktu pru14 nanti.

      Delete
  16. Parti Amanah Negara yg tak sampai sebulan ditubuhkan sudah menggetarkan parti yg telah lama. Mana parti lain tak gentar, Parti Amanah Negara telah ada stesen tv sendiri yg boleh dilihat hingga ke semenanjung Jaffna, utara Sri lanka serta negeri Tamilnadu, Kerala, andhra pradesh, uttar pradesh, madya pradesh dan juga Bangladesh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno tak nak tukar lambang ker? Dacing org dah tak pakai. Tukar gambar tuya la cun. Misti bole menang besar.

      Delete
    2. Ada sapa2 yg beli no ekor kat kl masa 16 sept hari tu dah kaya raya ker? Klu ada mintak tolong update yer.....

      Delete
  17. Amanah la sgt..mcm terdesak ja..logo pun ciplak..gopoh bebenor..drpd korang kutuk2 ulama..ahli2 pas..bagus korang cipta logo sndiri la..kahkah..kesian..frust klh pmilihan..pastu mroyan..smua salah..dia sorg ja btul..haha klakar la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada ulamak ka dalam Pas?

      Delete
    2. Ular banyak la

      Delete
    3. pas pun tukarlah logo negara jepun dn bangladesh tu

      sebiji hanya color je beza

      logo spender besar kt tengah2 memang sesuai atau logo bukit.....dlm ada babi

      pas logo ciplak bertahun2 dh.....malulaaaa

      Delete
    4. Copy paste:
      Anonymous17 September 2015 at 22:34

      HALLO ACHI ITU PAS PUNYA BENDERA SARUPA ITU JEPUN PUNYA BENDERA TAK MAU KOMEN KA.AYOYO KADAWALI.INI WORANG OTAK ADA SAKIT PUNYA.

      Delete
    5. Oooooo patot la dia rajin pegi jepon

      Delete
  18. ade ke parti amanah?..dalam database ROS xwujud pun parti ni...yang ade pertubuhan pekerja Malaysia je...mcamana la kencing simple mcm ni pun ada org percaya..bak kata salahudin...nasib baik PAS xde dlm pr baru..klau x mana nak ambik kerusi utk bertanding..kompom pkr dgn dap xbg kerusi kat pengkhianat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terkini:
      AMANAH akan letak calon di semua tempat pas bertanding. Saja nak tengok pas ni betul2 kuat atau menyalak aje yg kuat. Umno menang tak apa asalkan semua kerusi pas boleh terbang.

      Delete
    2. acah2 je tu kannn... mana tau kot2 agen umno dlm pas buat u-turn... haha...

      Delete
    3. Kompom...
      Amanah akan letak calon di mana pas bertanding. Amanah mau tengok pas kuat mana selepas jadi kera sumbang.

      Delete
    4. Kompom....
      Umno letak calon batang pisang pom bole menang

      Delete
  19. Mohon semua bersimpati dengan omakkau. Dia dah termakan budi. Dia kena memainkan peranannya terutama kepada Khalid Brahim dan PAS. Walau terpaksa mengadai prinsip dan menerima kutukan yang bertalu-talu. Pesanan untuk omakkau kesetiaan melulu adalah lambang kerendahan Jati diri dan sentiasa mengharapkan Ehsan demi meneruskan kehidupan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tski dah racun pas. Manalah tau pas bole bagi 1 tempat calon pru14 nanti..... Tski guna taktik Brahim raja katak dulu.

      Delete
  20. amanah digeruni

    sbb tu blog2 SB umnu yg foto berlambang PR srmakin tkdpt nk sorok kemunafikan mereka

    tk tahan dh sbb amanah terus mara

    umnu berjaya lumpuhkn pas tp gagal sekat pejuang progresif dlm pas

    maka tuang presideng masih meleleh nk tunggu ghanimah

    tp kerja dia gagal mana nk dpt ghanimah

    terpksa jd pemburu babi dale bukit belakang rusila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dgn tertubuhnya Amanah, pas semakin lemah. Umno akan menang kerana pengundi pas sudah semakin kurang. Amanah perlu lebih agresif menarik ahli pas menyertai Amanah.

      Delete
  21. Taknak kata apa2 dah..tp geng imayam cangkul ni mmg jilake..shoh3..pegi sana blog greenboc tkda telor ker..semak ja kat sini..kahkah..komen smua bangang2..pegi jilat bontot dap takmau hukum islam tu..baru brsalam tgn ngan najib dikata pula bertahaluf dgn umno..sempit btul..shoh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agensi perisikan usa nak siasat 1mdb. Tak dpt la nak main golof dgn obama lagi. Takut nanti kena tangkap

      Delete
    2. anon 12:25 mmg jelas serasi jilat jib mah. toksah memalu nak ngaku no... ramai kawan nu... hat jilat tapak kaki lg ramai...

      Delete
    3. Aku cangkul kepala ko kang

      Delete
  22. KOMPLEKS PERKAYUAN KELANTAN (KPK) BERKUBUR?

    Saya telah mengirim surat memohon penjelasan mengenai beberapa isu yang saya kira penting dan perlu disegerakan berkait Kompleks Perkayuan Kelantan (KPK) kepada YAB MB Kelantan pada 7 September 2015.

    Sehingga hari ini (19hb September), saya tidak menerima apa-apa jawapan dari kerajaan atau mana-mana pihak berkaitan.

    Kedudukan KPK sangat merosot bagi tahun tahun kebelakangan berbanding zaman kegemilangannya dahulu.

    Satu cara untuk melihat kedudukan KPK ialah penyata untung rugi nya. Mengikut penyata kewangan yang diperolehi dari Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) keuntungan KPK telah merosot dengan teruknya. Sebagai contoh, bagi tahun 2012 hingga tahun 2014 kedudukannya adalah seperti di bawah;

    • 2012:

    Pendapatan - RM24,673,571
    Keuntungan Lepas Cukai - RM1,018,126

    • 2013:

    Pendapatan - RM14,745,426
    Keuntungan Lepas Cukai - RM1,430,376

    • 2014:

    Pendapatan - RM12,923,615
    Keuntungan Selepas Cukai - RM700,569

    Dalam surat saya, saya telah memohon penjelasan mendesak iaitu kenapa KPK menyerahkan semua konsensi tebangan tahunannya seluas 2,000 ekar dengan harga yang sangat murah iaitu hanya RM 1,700 se ekar kepada syarikat lain.

    MARI MEMBALAK BERSAMA ULAMAK.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan Pas Kelantan bukan bagi pd org lain, bagi kat sepupu mung jugok. Ngeh nga. Bising wat gapo gak, mace anjing gilo mung nih.

      Delete
    2. Hujah orang tak solat diragui

      Delete
    3. Kat pas banyak sangat Mat Balak.
      Cari duit lain tak pandai, jadi Mat Balak la.

      Jual balak boleh angkat rover.
      Asap rover bau minyak attar.
      Sedut banyak masuk syurga kot?

      Delete
  23. Kita dengar pesanan penaja dari stesen TV Imayam, rehat sebentar. Vannakum Putumayam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rite...ungalaket naladed...oooooooo salak babi dlm bukit

      Delete
    2. Menyalak pun dlm bahasa tamil nii, memang sah hari hari tgok Imayam tv.

      Delete
    3. Berita terkini:
      Amanah akan bertanding semua kerusi pas bertanding. Parti itu akan terus berusaha mengajak ahli pas menyertai Amanah kerana tiada undang2 yang menghalang Amanah berbuat demikian. Kesan dijangka ialah pas akan menjadi lemah dan bakal lenyap dari politik tanah air.

      Padan muka....
      Tu la...sapa suruh menyalak....
      Kan dah kena.

      Delete
    4. dh puas lagakn melayu cina sekrang nk lagakn melayu india pula

      agak2 nabi saw sukake

      maka makin ramailh bkn melayu sokong amanah

      melayu assobiyah akan kecewa.....tetap kena byr gst kn....tahniah lah

      jgn suka menghina bangsa lain...mereka adalh makhluk ciptaan allah. taqwa yg membezakn

      terus bongkar rompakan balak oleh haji2 misai kontot 20 persen

      curi balak maka dpt bala

      Delete
  24. Aku dah habaq, parti kuali dah ada channel tv sendiri dlm bahasa tamil. Hangpa tolong jangan dengki kat depa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. FBI akan siasat akaun 1mdb.
      Tak dpt la gi sana main gof lagi.

      Delete
    2. bulan depan TPPA pun dittangani demi diugut us

      maka teruskn demo kt petaling street walaupun negara dijajah dgn TPPA oleh US.

      najib blh main golf ..blh lari sbb dh ada jet peribadi dok kt pulau caymen

      melayu merah terus melalak hidup melayu hidup mat monggol

      kesiaaaaaaan melayu

      Delete
  25. Amanah dan Pas mengarut-mengarut jer...
    Bila la diorg nk sedar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kisahlah.
      Yg penting pas dpt dilibgkupkan.
      Pas bukan nak menang pun.
      Pas nak menyalak aje

      Delete
    2. Jangan ingat semua komentar dalam ini cuma org melayu/Islam, PAS atau PAN sahaja. Ada bukan melayu, ada Parti melayu bersatu. Ada pro dan ada pemfitnah. Saja nk ingatkan Kita hidup hanyalah beberapa saat saja waktu dunia di akhirat nanti.

      Delete
  26. TAKPER STAFF AMMA ACAH INDIA KASI DATANG MALAYSIA... ITU TOLONG SAMA AMANAH....KAHKAHKAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai geng baju mera kaki judi.
      Time nak martabatkan bangsa dan agama pun sempat singgah beli no ekor kedai cina

      Delete
  27. Alahai bodo nye blog ni.hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tau bodo buat apa dtg. Kaulah yg bodo sbb dtg tempat org bodo.

      Delete
    2. Singgah nak tgk geng anjing bodo menyalak.
      Tak bole ke?

      Delete
    3. dtg sbb nk bgtau blog bodoh

      klu xdtg tktau

      Delete
  28. Salam 1rasuah,

    Teringat dulu masa sekolah. Cikgu suka dengan murid murid pandai dan sering naik angin dengan murid murid bodo. Mereka bukan sahaja lembam dan lembab dalam akademik (pencapaian otak), kokurikulum (komunikasi, kepimpinan dan kecergasan) malahan akhlak (suka langgar undang undang, tak dengar cakap guru dan ibubapa dan berperangai buruk seperti merokok, ponteng, berambut panjang).

    Setelah meningkat dewasa mereka juga ambil degree walaupun bukan dengan cara yang biasa iaitu kepandaian, tetapi melalui cara menurunkan syarat minima ambil degree ada juga melalui cara tidak adil seperti ikut pintu belakang, ikut sekolah tertentu yang grafnya rendah.

    Tapi jangannn, bila mereka dikritik anda pula yang dikatakan tidak berakhlak atau tidak pandai bergaul, berfikir, tiada soft skill dan tak pandai berkomunikasi. Terbaru tiada social skills.

    Hanya mampu tersenyum.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org bodo mana ada degree.

      Delete
    2. Ini blog saluran ular mak bodo
      Bodo buat kerja bodo

      Delete
    3. Beri salam pun dgn rasuah, nmpak sgt bangsat
      Nampak sgt mak bapak bagi makan dgn duit rasuah
      Nmpak sgt bapak beli susu dgn duit rasuah

      Delete
    4. Bodo jd pemimpin parti kuali, jwtan tu layak utk org bodo.

      Delete
    5. Ini fatwa dari ulamak bodo,

      Pegang anjing haram
      Pegang amoi tak haram

      Boleh tengok dalam TV Imayam, ulangan 9 mlm ni.

      Delete
    6. Kenapa korang marah.. betul pe yg dia ckp tu.

      Delete
    7. Yg bodo2 pakai baju merah baris2 beli 4 no ekor. Hari ni dah beli bmw kot...n

      Delete
  29. 1malaysia rosak akibat penangan racist geng umno baju merah.


    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg siang malam menghina mamak. Jawa, Minang, bugis tu tak racis ke? Biawak kau..

      Delete
    2. Mamak (dlm surat beranak bangsa ......), jawa. Minang, bugis ialah melayu. Tapi umno baju merah sudah rosakkan konsep 1malaysia. Konsep 1melayu ada ke?

      Delete
    3. Bukan Islam yang dok hina warna kulit.. baca hadis nabi membela bilal yg diejek hitam.

      Delete
    4. Tapi 16 sept umno baju merah yg hina cina.
      Ada betina baju merah kata "babi tetap babi"
      Tak elok la mcm tu...
      Mungkin betina tu duduk hutan ngan babi kot?

      Delete
  30. Kejadian kelakar gila:

    Seorg pesilat bocor kepala kena baling kon oleh seorg rakan ketika sedang khusyuk bersilat di jln petaling. Kejadian berlaku dipercayai pesilat tersebut belum tamat berguru dengan Pendekar Mustarjo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaaaa ingatkn kebal

      baru kena kon yg lembut

      belum kena baling tulang punggung babi lg

      mahu mati najis jdnya

      yeeeaaak

      Delete
  31. Sekali sekala baca blog bodo ni best jg gelak2.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  32. Sesekali geng parti kuali hantar komen sedap juga baca. Komen org bodo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Singgah sbb nak tengok geng anjing menyalak. Seronok jugak.

      Delete
  33. Sebahagian org tua geng baju merah memang baik. Mereka berbaris dgn lurus semasa membeli nombor ekor di kedai nombor ekor cina. Ini harus "dipuji"2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu di tamil nadu, India.. Bodo

      Delete
    2. Kat jln petaling la mengong.
      Satu tempat ngan yg bocor kepala kena baling kon tu......ngeh3

      Delete
  34. Pemandu bas bawa geng baju merah mendakwa tidak diberi makanan dan gaji.


    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb drebar tu pkai baju kuning taik

      Delete
    2. Dreba tu umno totok jugak.
      Baju bagi, duit tak bagi.
      Duit dah pakai beli no ekor

      Delete
  35. Pada abad ke 21, belum ada seorang pun yang termaut kerana dipukul oleh pesilat. Yg banyak maut ialah eksiden. Itu bukti silat hanya sejenis tarian lemah gemalai sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg maut kena gigit anjing gila ramai. Mna lebih bahaya antara silat dgn anjing gila?

      Delete
    2. Suruh pesilat2 tu tangkap anjing gila yg nenyalak2 kat babi DALAM bukit la

      Delete
  36. 17:37 tulis biar habis laaaa, bukan anjing biasa, tapi anjing gila yg kat kedah & Penang tuuu...
    Segan ke nak sebut anjing gila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing yg menyalak kat tebgganung tu....

      Delete
    2. Malu nak sebut anjing gila?

      Delete
    3. Anjing gila yg nenyalak2 kat tranung turrr

      Delete
  37. Ada sapa2 sini yg beli no ekor masa demo 16 sept hari tu yg dah kaya? Mintak update....

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwar kote bengkok20 September 2015 at 17:49

      Dah hbs kt beer, china doll dan jubo ank teruna

      Delete
    2. Itu hari masa 16 sept ada 3 org tua sempat duduk kat meja bulat. Sopan aje org tua baju merah tu layan minuman keras dlm tin. Kesopanan mereka itu dapat dijadikan contoh oleh anak2 dan geng mereka.

      Delete
    3. anwar kote bengkok20 September 2015 at 18:23

      Ada sorg org tua tipu 16 Sept ada rakaman kote bengkok hentam china doll. Kesopanan dia tu dpt dijadikan contoh oleh anak2 pengikut pengikutnya. Kini di sg buloh.

      Delete
    4. Beer dlm tin layannnn
      Judi no ekor pun layannnnn
      Memurtabakkan agama dan bangsa

      Delete
    5. Lembu dan tapir pun tak beli no ekor.
      Sbb Tuhan marah.

      Delete
    6. Keldai yg bengap 360 darjah tu pun tak bak minum bir.

      Delete
    7. Jadilah Muslim sejati. jangan jual Akhirat untuk Dunia.

      Delete
  38. Falasafah abad je 21;
    KEPALA YG BOLEH MEMECAHKAN BATU BLOK TIDAK SEMESTINYA BOLEH MEMECAHKAN KON TEPI JALAN RAYA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala sang dengki kot....
      Kahakkkkkptuiii

      Delete
    2. hahaha...

      masa demo cobaan ari tu bersepai batu blok pecah kena kepala...

      tapi masa betul-betul demo ari tu, bersepai kepala kena plastik.

      hahahaha.....

      Delete
  39. Fatwa ulamak parti kuali yg terbaru

    Pegang anjing haram
    Pegang amoi tak haram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut anjing menyalak tak haram

      Delete
  40. Lepas songlap tabung memali dan lingkupkan Kohilal, keluar tubuh parti baru konon org dah lupa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akibat takbur dan nenunjuk2 kebolehan memecahkan batu blog dengan kepala, seorang pemuda bocor di kepala dibaling kon.

      Delete
  41. Berikut jawapan seorang murid apabila ditanya tentang cita2nya:

    Jadi pilot susah takut kapal hilang. Jadi peguam susah takut kena simen. Jadi imam susah takut kena tampar. Jadi PM ok sbb ada orang bagi derma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh dia jd pengerusi parti kuali.
      Boleh selfie dgn amoi

      Delete
    2. hahaha... masa demo cobaan ari tu bersepai batu blok pecah kena kepala... tapi masa betul-betul demo ari tu, bersepai kepala kena plastik. hahahaha.....

      Delete
  42. Tun kata pm mungkin boleh ditangkap di luar negara. Tu tun yg cakap.


    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman tun memerintah, kalau dia di luar negara, tak sempat habiskan satu penggal dah kena tangkap.

      Aku yang cakap.

      Delete
  43. Panji2 hitam tak dak ka dr Malaysia?
    Amanah bukan kot....

    ReplyDelete
  44. Orng seperti kami mengundi pas dulu krn bencikan umno. Tp skrang, bukan umno, pas pun kami benci setelah dpt kesan pimpinan pascai rupa memiliki hati busuk spt umno juga. Maka kedua- dua parti ini oami tolak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lancau la lu undi pas.
      Lu kaki jilat telo najis undi pas ke?
      Ptuiiiii

      Delete
    2. hahaha... masa demo cobaan ari tu bersepai batu blok pecah kena kepala... tapi masa betul-betul demo ari tu, bersepai kepala kena plastik. hahahaha.

      Delete
    3. Anon 20.50. Kalau tak mencarut tak boleh ke ?? Dapat pahala ke ??

      Delete
  45. Orng seperti kami mengundi pas dulu krn bencikan umno. Tp skrang, bukan umno, pas pun kami benci setelah dpt kesan pimpinan pascai rupa memiliki hati busuk spt umno juga. Maka kedua- dua parti ini oami tolak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah tipu, kau tu DAP @ DAPigs @ Dog And Pig @ parti kuali.
      Parti kuali tu dpt dana dari Dap, hasil curi balak di Kelantan. Dap dapat balak, rakyat Kelantan dapat bala.

      Delete
    2. Ostat unknown tu umno totok la bhaii.
      Dia satu spesis ngan jeff, basar, maae, sang debgki, jessie, dll.
      Dia pasang jerat lagakan pas ngan amanah tu. Sang dengki tu la yg bocor kepala kena kon kar jln petaling tu. Dia tak abis belajar silat ngan pendekar mustar. Unknown baling kon tu kot

      Delete
    3. Anon 19.52 tu rasenya bukan melayu, mana ada melayu Islam tulis macam itu.

      Delete
  46. Anjing bukit x tahu ke nst dgn berita hairan dah kena saman 150 ribu kerana fitnah ngeh dpt balak kt kelantan..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing gila ada kat sini

      Delete
    2. Kau percaya kat s khabar tu? Berita hairan & nst? Sejak kau telan pil kuda?
      Sejak bila mahkamah Malaysia kau percaya? Sejak guan eng kena saman oleh nenek penang tu?
      Besok pegi klinik uji darah, mana tau daj ada virus anjing gila

      Delete
    3. segila gila anjing gila tak pernah pun buat kerja jijik jubur menjubur sesama anjing gila mcm nuar aljuboori sipeliwat tua gila tu..ngeh3

      Delete
  47. Trump seorg kapir makan babi tak nak ambik gaji klu jadi presiden us. Itu kat sana la. Kat sini gaji dia sapu, simpanan rakyat nak gi haji ngan simpanan hati tua rakyat semua dia sapu.


    Keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu ni bodo tahap 4, mu gi masuk blog greenpork atau blog pondan tua milo suam. Satu lg mu gi Amerika jd rakyat sana sbb donald trump sgt baik w/pun makan babi.

      Mu kata, bukan aku kata.

      Delete
    2. Ada aku kata Trump baik??
      Mengong tu mengong jugak

      Delete
    3. Denga cita ada org kg toreh getah, anak kat umah nangis tak ada duit beli susu. Bapak gi kl pakai baju mera beli no ekor.

      Delete
    4. Nak buat perbandingan dgn najib le tu, kau ingat otak orang lain sama mcm otak oren kau tu?

      Delete
    5. Jemaah hj Malaysia terpaksa balik naik unta tahun ni sbb tak dak duit tambang naik kapal terobang. Duit tabung haji kna sapu.

      Mana yg pencen tu. Mulai bln depan pencen dah tak ada. Itu mengikut laporan yg dipetik tv tamil Imayam versi Melayu.

      Duit habis najib kebas, kata pemberita dari tv Imayam Tamilnadu. Keza.

      Delete
    6. Duit org mana bole sapu.
      Dosa tau sapu duit orang

      Delete
  48. Kalau betul amanah ada rasa ambil berat dekat bangsanya...
    Tlg la pisah ngan DAP...
    Terang2 mereka nk hilangkan keistimewaan melayu...
    Siapa tak percaya, pi tgk website...
    Perompak dengan pencuri , mana lebih bahaya....
    ( kena sembunyi ID, tiru geng putar alam)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau pun DAP ada agenda jahat.. maka langkah bijak adalah mendekati mereka malah masuk parti mereka mcm Dr Aziz Bari.

      kalau najib seorg yg sgt berkuasa didokong oleh semua jentera kerajaaan puuuuuuunn kantoi dlm kes 1MBD....

      apatah lagi DAP.. kalau ada agenda jahat dah tentu akan terdedah

      tp kita mesti ada bukti jgn bertindak zalim.... sebb agenda memecah belah bangsa Malaysia ini adalah agenda illuminati... dan umnu sedang diperalatkan

      YG PERLU KITA MUSUHI IALAH CINA (ATAU APA BANGSA PUN) YG MENGELILINGI PEMIMPIN2 KITA dan pemimpin kita yg lemah jadi kroni mereka utk merompak negara.....

      tapi melayu bodoh dok marahkan Lim Kit Siang

      kenapa tk buat DEMO UTK TANGKAP JHO LOW... seorg cina yg telah memperkudakan pemerintah negara dlm kes 1mdb

      dok tendang kedai cina petaling street adalah sebodoh2 manusia

      dlm masa sama kau biarkan tokeh2 cina yg memperalat pemimpin melayu

      APAKAH ADA PERKATAAN LEBIH TERUK DPD 'BODOH' ? utk melayu2 jenis ini yg tk sedar jadi alat semata2...

      alat illuminati utk huru harakan negara ini

      Delete
  49. Blogger ni ati panas selalu mcm tuang presiden pas jugak gamaknya..sabo sabo..hahaha..jangan ikutkan sgt perasaan kecewa tu...sabo...

    ReplyDelete
  50. BETUL KE JAMAL PAK TONGKOL DLM BERITA INI :-

    http://btmmari.blogspot.my/2015/09/panaslaporan-eina-azman-hampir-di.html

    ReplyDelete
  51. Parti Amanah ni pun jugak serpihan dari barua anwarinas yang memperjuangkan libralisma ugama dan menerapkan ajaran syiah. ..libral dan syiah adalah agenda yahudi....satu lagi patyi PKR pun adalah serpihan barua anwarinas yg memoerjuangjan pluralisma agama dan lgbt....kedua parti barya ini mempunyi tujuan yg sama menghancurkan Islam yg keberulan melayu adalah penganut idkam terbesar di Malaysia. ...barua barua ini adalah puak yg keciwa dlm parti pas dan umno...hancurkan puak ini dari politik malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hujah2 bodoh

      bukti mana

      JAKIM pasti dh bertindak dgn sgt laju jika terbukti

      Delete
  52. PEMUDA PAN MINTAK MAAF, TAKUT KENA SAMAN LA TU!!!

    Hahaha!!! Inilah yang orang kata KEBODOHAN yang menyusahkan diri sendiri. Dek kerana terdesak sangat nak mendapatkan sokongan, sampai sanggup diorang mempergunakan orang lain.

    Jika sebelum ini, kita telah pun siarkan artikel mengenai seorang Model Wanita yang menjadi mangsa kerakusan nafsu serakah puak - puak Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu tu.

    Maka atas sebab itulah model wanita berkenaan mengambil tindakan dan mendesak agar Pengkhianat pimpinan Si Mat Sabu supaya membuang semula poster berkenaan dan meminta maaf.

    Susulan desakan itu, cepat je puak - puak Pengkhianat tu membuat permohonan maaf secara terbuka dan mengakui kesilapan yang telah mereka lakukan terhadap model wanita tersebut.
    "Pemuda AMANAH Negeri Melaka mengambil maklum mengenai isu Poster Anti Rasis yang menggunakan foto Saudari Felixia @ Raisyya Rania. Kami mengakui bahawa poster itu telah dibuat dan dikeluarkan oleh Pasukan IT kami yang ianya di bawah seliaan Pengarah Komunikasi, Pemuda AMANAH Negeri Melaka.
    Namun kami tetap mengakui bahawa niat yang baik juga perlu dilakukan dengan cara yang betul. Justeru itu, pihak kami telah mengambil keputusan untuk:

    Memohon maaf secara terbuka kepada Saudari Felixia berhubung isu ini dan pihak kami berjanji akan lebih cakna & berhati-hati dalam menghasilkan sebarang iklan, poster dan sebagainya di masa akan datang." - jelas kenyataan yang dikeluarkan.
    Takut kena saman la tu gamaknya. Maka sebab itulah diorang cepat je mintak maaf. Itu membuktikan bahawa rakyat tak boleh percaya sangat dengan puak - puak Pengkhianat ni sebenarnya.

    Dah terang - terang diorang ni Tak Amanah' dalam menjaga maruah orang lain. Tapi, apa nak heran ye tak. Sedangkan sebelum ini pun diorang 'Tak Amanah' dalam menunaikan janji yang telah diorang buat terhadap parti sendiri, inikan terhadap orang lain!!!

    PS: Kot ye pun nak mengorat, guna la cara lain. Jangan la ikut sangat perangai Haramjadah Si Mat Sabu tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk mengelakkan ahli pas lari ke amanah, semua ahli pas wajib angkat baiah cerai bini. Sapa keluar pas kira cerai bini talak 3. Saya harap semua ahli pas setuju dengan cadangan saya demi kebaikan pas.

      Mansor bin Ngah
      Ahli pas mukim sentosa

      Delete
    2. org bermaruah senang minta maaf walaupun bukan salah sendiri

      org bongkak adalah saudara syaitan yg tkkan sujud pada Adam as

      walaupun yg perintahkan adalah Allah sendiri

      Delete
  53. nasib baik mkcik felda yg kena tipu merah tu tk mati semput kena pksa berarak

    klu tk demo merah jd DEMO MELAYU BUNUH MELAYU

    kn bangang namanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pi gomol bini hang lah pulak, dah lah menyalak tu. Nanti org panggil kena virus anjing gila marah pulak.

      Delete
    2. anon 23:57

      tak hujah yg lebih bijak dpd haiwan yg dalm bukit tu ke

      jgn tulis kalau tkde hujah

      Delete
  54. Siaran TV Imayam telah tamat.

    ReplyDelete
  55. Hidup imayam..abg mat bila nak posing ngan amoi lg..kat kolam renang la plak...cute tauuu...manje gitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn cemburu

      omak cinta kt kolid amanah tk cemburu pun

      dh amoi syg kita , kita terima lah

      ajak masuk islam blh nikah amoi

      perempuan geng merah jgn jelos ok

      tgkkan makcik geng merah meroyan tu geli la

      mana punya janda gersang ntah lah

      Delete
  56. silat punya silat.....kena dgn guru shaolin jho low.....kalifah silat gayung jibby pun tewas

    terus sujud.....hamba akur sifuuuu

    ReplyDelete
  57. Cemburu pala hotak ko..bangang..halal haram pun taktahu..mesti ngaji byk dpt cangkul..rugi ghb dpt ahli mcm ko..kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. maki maki tu halal la ye.. pas ajar kau gitu

      nk ckp halal haram kunun ... mulut non stop maki mencarut

      malu la sikit ... nk jadi makcik gng merah dok takbir sambil rambut mengerbang

      jgnlah main2kan islam, nk ckp islam diikuti maki hamun

      malulah skit pada Tuhan

      kalau dh jahil kita hujah jgn sebut bab agama lah

      insaf diri sendiri ketika sendirian lebih baik

      gelilah org yg suka guna agama tk serupa bikin

      Delete
  58. Sapa boleh lawan perintah nuar berahim?? Nak dkt pru14, nuar suruh parti cangkul pandikutty dok diam tak payah bertanding, maka mat sabuto akan akur. Parti hangat2 tahi ayam (IMAYAM) mana ada pengikut? Takkan la nak memalukan pakatan rakyat hilang deposit masa bertanding? Mat sabuto & d gang patut apply permit teksi / lesen menjaja. Bersara dr politik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa punya dungu hujah mengalahkan org mabuk tahi lembu

      Delete
  59. Fikir dan bertindaklah kerana Allah kerana kita akan di pertanggungjawab di Akhirat nanti ..... Blog ni mungkin ada bukan Islam yang membaca. Adakah begini akhlak orang islam. Cakap kita, perbuatan kita adalah Dakwah, jangan sampai bukan Islam terfikir yg negatif tentang kita.

    ReplyDelete
  60. semua org tahu ghb pati tali barut dap. hantam Ja la labu......

    ReplyDelete
  61. Saya berminat menyertai Parti Amanah Negara. Saya tidak berminat lagi dengan PAS setelah perginya idola yang amat saya hormati Tuan Guru Nik Aziz bin Nik Mat dan ditambah pula dengan penyingkiran secara total para profesional di dalam pemilihan jawatankuasa PAS baru-baru ini. Mohan maaf kepada PAS atas keputusan saya ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedangkan peringkat adun dan mp pun pas x kisah nak kuar ni kan plk engkau

      Delete