KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 20 September 2015

MOHON PENGKHIANAT DAN PEMBENCI PAS SERTA PENGHINA ULAMA JANGAN SAWAN ... BEGINILAH SAMBUTAN CERAMAH PAS DI DUNGUN MALAM TADI


Ceramah Himpunan Harapan Semua Harap 3.2 di Pulau Serai, Dungun, Terengganu malam tadi 19hb September 2015.

Pada jam 12 malam tadi, Himpunan Harapan Semua (HARAP 3.2) selamat melabuhkan tirainya setelah berlangsung selama tiga hari tiga malam di Kg Pulau Serai, Dungun.


Majlis ditutup dengan Ceramah Perdana yang menampilkan penceramah yang terdiri daripada YB Dato' Mohd Nassuruddin Daud (AJK PAS Pusat / Exco Kerajaan Kelantan), Encik N. Bala Subramaniam (Ketua Dewan Himpunan Penyokong PAS Malaysia), Syed Abd Muttalib Ar-Raniri (Mantan Naib Pengerusi 1 DAP Negeri Kedah) dan YB Dr Alias Razak (Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu).


Penyerahan bendera HARAP 3.0 telah dibuat oleh Ustaz Wan Hassan Mohd Ramli (Yang Dipertua PAS Kawasan Dungun) kepada Ustaz Saiful Bahri Mamat (Pesuruhjaya PAS Negeri Terengganu) yang kemudian menyerahkannya pula kepada Ustaz Mohd Nor Hamzah (Timbalan Yang Dipertua PAS Kawasan Marang) sebagai tuan rumah HARAP 3.3 yang bakal dilangsungkan pada Februari 2016, In syaa Allah.


46 comments:

  1. kita sama sekali tidak benci pas. Tapi tindak tanduk presiden yang pasif membuatkan kami sebagai pengundi tidak berparti tak akan undi pas selagi hadi jd presiden. kami mahu TITM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. because of OBAMA and support from obama
      NAJIB TODAY A DICTATOR IN THE MAKING

      celaka amerika sokong najib naibn golf dgn najib

      Delete
    2. Malaysia baru, yg kau meroyan sgt apahal, kau pun dah kena virus anjing gila jugak ke?

      Delete
    3. Org buat blog, dia pun nak buat blog,
      Blog sendiri tak laku, merayau kat omakkau,
      Lps tu menyalak mcm anjing gila.

      Delete
    4. Jaga2 Malaysia Baru. Kang diaorg bawak kuar Cangkul Negara baru ko ada akai.. hahahahaha

      Delete
    5. Fbi siasat 1mdb
      Padan muke ketua 1mdb
      Tak bole nak main golf ngan obama lagi

      Delete
  2. bodoh punya komen..hang sakit hati dgn TGHH apa sal..undijerlah Parti cangkul tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. because of OBAMA and support from obama
      NAJIB TODAY A DICTATOR IN THE MAKING

      celaka amerika sokong najib naibn golf dgn najib

      Delete
    2. Uihhhh....ada sekor anjing tgh marah menyalak2

      Delete
    3. Jgn jdi unta...otak ade..pikir..jgn wat sup...

      Delete
  3. bodoh punya komen..hang sakit hati dgn TGHH apa sal..undijerlah Parti cangkul tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang la yang bodo piang.. jgn ingat pas ni parti eksklusif geng sarban terengganu kelantan je.. tolong nasihatkan sikit pak menakan ko haji hadi agar kawal diri ketika bercakap..

      Delete
    2. Kitaorg x marah pom...
      Buat apa marah kat anjing tgh menyalak
      Kan menyalak tu memang kerja anjing

      Delete
  4. Barua aljuboorian dlm PAS libralis dan syiah sudah tersingkir dan bergabung dalam Parti Amanah...saki baki barua pluralis ..lgbt..aljubooorian dlm UMNO seperti dol pudin..nazri..dan ceo glc kjaan pula harus disingkirkan supaya merska menyertai PKR....PKR dan Amanah adalah parti berbagai kaum yg ditaja oleh yahudi IRC..NED...soros dan DAP...kessmua barua ini mrmpunyi matlamat menghancurkan Islam dan syariatnya melalui gerakan pluralisma agama...lgbt dan menerapkan ajaran syiah. ...Kamaryddin Jaafar barua terakhir disingkir dari PAS bekas setiausaha agung PAS yg menintio gerakan haji adi dan tik guru berjaya mengucar kacirkan PAS....kamaruddin jaafar juga pernah dilantik setiausaha politik tun gafar dan mengintip gerakan tun sehingga tun gafar kalah pemilihan parti lawan aljuboori.....Barua ini dilantik pengarah IKD institut kajian dasar yang mempromosi agenda Pluralisma dan libralisna..tamat sudah kitaran hayat
    seorang barua aljuboori dalam UMNO dan PAS...bagai siruh oulang ke gagang barua ini kembali ke dakam PKR yg mempelopori perjuangan pluralisma agama...lgbt dan syiah....tanpa barua aljuboorian ini samada dlm PAS atau Umno prnyatuan islam melayu jadi kenyataan dan lebih kuat lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. because of OBAMA and support from obama
      NAJIB TODAY A DICTATOR IN THE MAKING

      celaka amerika sokong najib naibn golf dgn najib

      Delete
    2. Inikah akhlak Islam saudara (Anonymous 8:30), atau anda bukan Islam?

      Delete
    3. Rakyat dibuai dengan bersih 1..2..3..dan 4...ingat agenda mereka bukan melayu agenda mereka adalah islam kebetulan pula melayu menganut islam yg teramai....agenda mereka adalah gerakan menghancurkan islam dari dalam iaitu melantik barua barua mereka mempeerkenalkan pluralisma agama....indonesia contoh pluralisma agama islam hanya nama tanpa syiarat dan panduan hidup secara islam..

      Delete
    4. anonymous 0830....hasil didikan PAS ke macam tu....hihihihihi....

      Delete
    5. Geng baju merah juga yg baik.
      Mereka walaupun sudah tua tapi amat berbudi bahasa dan menunjukkan cth yg baik kepada geng baju merah yg muda2.
      Mereka yg tua2 tu bersopan-santun berbaris semasa membeli nombor ekor di kedai cina.
      Ini bukti mereka memurtabakkan bangsa dan agama.

      Delete
  5. Ceramah PAS memang bny sambutan tapi bila undi kalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemandu bas bawa peserta baju merah berang kerana kena kekentong. Mereka jadi macai tapi tidak diberi makanan dan tiada duit upah tambahan.

      Kenapa tak mintsk kat jamal paktongkol?

      Delete
  6. ULAMA PAS BERBUDAYA CACI MEMAKI. Undi PAS, bermakna kita galak TGHH memaki hamun. TGHH & TGHD adalah rakan sekutu Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.02 kalau tak reti dok diam.kan orang dah kata kalau tak suka pada seseorang tu,orang tu buat pi la apa pun semuanya salah.

      Delete
    2. 9.02 kalau tak reti dok diam.kan orang dah kata kalau tak suka pada seseorang tu,orang tu buat pi la apa pun semuanya salah.

      Delete
    3. Pas banyak simpan semak2 kat rumah. Itu pasal banyak ular mak dalam rumah mereka. Anjing pun banyak bertelur kat situ.

      Delete
  7. PAS ke UMNO itu saja pilihan melayu?....

    Ada 2 pilihan...

    UMNO, PKR, Cangkul@Kecewa sama saja sekular. Islam diketepikan.

    DAP anti Islam.

    PAS hanya menumpang kekuatan Islam tanpa Islam PAS akan terkubur, oleh itu marilah kita semua sebagai umat melayu Islam memperkukuhkan Islam diMalaysia tercinta ini.

    Hanya ada satu saja platform yang memperjuangkan Islam iaitu PAS, belum ada lagi platform untuk memartabatkan Islam sekukuh platform yang dibina oleh PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa PAS buat utk Islam kecuali memaki hamun org lain. Hudud adalah wayang sahaja, tak lebih dari itu. Islam yg dibawa PAS amat menakutkan! Adakah itu sebaik2 dakwah PAS, kalau gitu PAS undur 30 tahun kebelakang. Lagipun Harun Din & Hadi Awang adalah member kamceng Najib..

      Delete
    2. Anon 9:10

      Soalan tu sepatutnya tuan kemukakan kpd Pas semasa arwah Nik Aziz masih hidup lg. Dulu tak tanya nik aziz, sbb nik aziz perintah Kelantan lebih 20 tahun. Hj hadi satu penggal aje tuan.
      Jawab elok elok tuan, jgn menyumpah mencarut dah leerr.

      Delete
    3. takt pltfom atas kertas semua org boleh buat

      pemimpin yg menggerakb itu penting.

      pemimpin blh tergelincir..platfom tetap sama

      ini yg berlaku pd pas

      anyway adalh khurafat menyatakn pas sj martabatkn islam

      pi belajar mrnghalusi lg bab perjuangan

      jgn retorik lbh

      Delete
    4. Nik aziz yg anti umno, anti najib, anti UG. knp tak laksanakan hudud?
      Adakah nik aziz lebih takutkan kerajaan BN melebihi takutnya kpd Allah?
      Langgar aje laaa.

      Delete
    5. Pas saja yg menartabakkan Isle. ...kahak mu la....20 tahun tok guru uturn perintah klate...smpi masuk lam kubo wat uturn...doa ko..ko..ko...tu isle sssgt ke...at last pas hancur dlm pakatan...klu bab mengkafir org lain pas paling kedepan bila ahli sendiri tinggalkan pas...nak kafir ke atau tak nak kafir pulak nihh..?
      baiah tu jadi mainan hukum org pas ....apa yg pas buat yntuk islam.....platform nk memperlekehkan islam dan mencari keuntungan politik dng menjual dan memperlekehkan islam itu lah platform PAS....puiiiii

      Delete
    6. Bila pas nak pakai lambang dua biji telo dalam spenda?

      Delete
  8. tkde foto dr udara ke....

    harakah kn dh pandai menipu foto eye level yg nmpak manusia ramai sampai ke hujung dunia

    bila tgk foto dt atas....menghijau je rumput kt padang....ingatkn penuh dgn org

    ini semua geraf prang sarafla.....omak mesti tau sgt la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooooo....selama ni pas memang kuat menipu lah yekkk...

      Parti Auta Se Malaysia.

      Delete
    2. Chuck Noris kata pesaka akan diundang bersilat bila dia kawin nanti. Dia nak try betul ke pesaka kebal kepala. Dia kata nak try hempok kepala pesaka dengan kon jln raya.

      Delete
  9. Ceramah Pas mmg dpt sambutan, time mengundi kalah,

    Ceramah parti kuali nampak masih kurang sambutan,
    Belum diuji dgn pilihanraya lagi,
    Tapi kalau ceramah pun dah tak ada sambutan
    Masuk pilihanraya boleh hilang wang deposit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedara....
      Pas masuk calon bukan untuk menang.
      Kita nak menyalak2 aje
      Dapat menyalak pun dah ok

      Delete
  10. MUNAFIK adalah budaya PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jugak tuan, tak semua tuan, kdg yg munafik tu adalah yg telah kalah dlm pemilihan baru baru ni.

      Delete
  11. Biarla geng parti imayam@cangkul@ghb.geng haram bejadah tu nak meroyan kat sini..smua tu geng kecewa.gila jwtn..logo pun ciplak..nmpak sgt gopoh..layan je la haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uihhhh....sekor lagi anjing tgh menyalak
      Tak sakit tekak ke?

      Delete
  12. Aku sanggup bertaruh 10 bungkus megi mee, PAS akan tawan semula Terengganu dalam next PRU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di mana pas bertanding, di situ amanah patut bertanding. Biar pas tergolek dog. Biar hady pun tergolek dog jyga.

      Delete
  13. Tengoklah geng2 lebai2 PAS dan penyokong2 totok yg tahu pergi dengar ceramah yg kebanyakan "masuk telinga kanan keluar telinga kiri" hanya nak meramai sahaja.mereka memang tidak ada kerja pun kerana PARTI PAS tidak dapat memberi pekerjaan kerana SEMUA PEMIMPIN PAS tidak pernah dan tidak akan "mengcreate employment".Negeri kelantan dan terengganu ,hasil keluaran mereka hanyalah BUDU,KERUPOK ,KERUPOK LEKOR,Kalau pandai menenun KAIN SONGKET,mereka tak pakai hanya pembesar UMNO sahaja yg pakai .geng2 PAS hanya pakai lebai dan serban besar,. Yang Pemimpin pula pakai jubah ARAB pula.nak jadi ARAB pula. AT least NAJIB dapat derma dari ARAB ,hampa terpaksa bawa tin milo kosong untuk kutip derma.

    ReplyDelete
  14. BETUL KE JAMAL PAK TONGKOL DLM BERITA INI :-


    http://btmmari.blogspot.my/2015/09/panaslaporan-eina-azman-hampir-di.html

    ReplyDelete
  15. Macammana kuat dan ramai pun penyokong di Terengganu, Terengganu tetap negeri UMNO!!! Akan datang Kelantan juga akan jadi negeri UMNO. PAS setakat ceramah dan kutip derma bolehlah.

    ReplyDelete