KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 17 September 2015

STAFOC DIPUJI CEKAP SELESAI KES DALAM MASA SINGKAT




Subang Jaya: Kerjasama erat dan perkongsian maklumat di antara semua elemen operasi dalam Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) pada peringkat Bukit Aman, Kontinjen dan Daerah, membolehkan kes pembunuhan Timbalan Pendakwa Raya, Kevin Anthony Morais, diselesaikan dalam masa singkat.

Malah, komitmen setiap bahagian yang memandang serius setiap maklumat yang diterima dan dikumpul, menyumbang kepada kejayaan Pasukan Petugas Khas Jenayah Terancang (STAFOC) bertindak memberkas semua suspek dan dalang pembunuhan mangsa.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Seri Mohmad Salleh, melahirkan rasa bangga terhadap tindakan pantas anak buahnya yang berusaha gigih memastikan risikan dan operasi berjalan lancar sehingga tertangkapnya suspek, sekali gus membawa kepada penemuan mayat Morais.

"Sejujurnya saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi syabas dan tahniah kepada semua pegawai dan anggota JSJ yang terbabit dalam kes ini daripada mula mangsa dilaporkan hilang sehingga mayatnya ditemui di Subang Jaya, hari ini (semalam).

"Secara keseluruhan, usaha ini adalah kejayaan secara berkumpulan hasil kerjasama kolektif dan tindakan profesional yang bijak dalam memahami pergerakan suspek atau penjenayah yang terbabit," katanya ketika dihubungi BH semalam.

Sumber: Berita Harian

20 comments:

  1. Hari ni puji sbb dpt tangkap suspek, esok kutuk dan tuduh lembab, lembu, bengap, bengong bila suspek tak dpt ditangkap. Esok tuduh rasuah plk.

    ReplyDelete
  2. Ada tak kroni si kepala jubo spt jijah..rapizi...kamdin jaapa..spudin ..tokong lim..mujahit..kalit samat bagi sedikit pengikrirafan kejayaaan polis mesia..
    kahak puiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAPig & PKR tau nak kondem aje. Mereka takkan puji atau cadangan untuk pembaikan.

      Delete
  3. Jika sesuatu tindakan itu patut mendapat pujian, apa salahnya kita memuji. Yg salah jika memuji perkara keji,,dan mengeji perkara baik. Fikir2kan.

    ReplyDelete
  4. Parti UG gg cangkul dah terdesak sangat sampai sanggup pergunakan gelandangan untuk menjilat najib mughallazah,video kt fb milosuam..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Milo suam? Blogger pondan tua tu, tak ada org pi melawat blog dia ke? Hingga kau terpaksa jd barua dia tolong iklankan kat sini.
      Lupa plk aku, kau barua yg ada lesen.

      Delete
    2. Itu menunjukkan gelandangan pun tahu benci kat puak2 Bersih4 yg menyusahkan mereka dgn berak kencing merata-rata, hingga tempat tidor diaorang pun babi pegi kacau.

      Delete
  5. Kalau org pkr dan dap yg ditankap melakukan jenayah pasti cerita jadi lain. Bkn pujian yg didapat malah kejian yg diterima.

    ReplyDelete
  6. Beberapa ekor Melayu barua Dap kata, himpunan Bersih 4 mendapat penyertaan yg lebih ramai drp himp baju merah.
    Tapi dia tak sebut bhw Melayu yg pergi Bersih 4 hanya 10 pcts shj, cina komunis yg ramai, sdgkan baju merah semua melayu.

    ReplyDelete
  7. Bila FRU pancut air kpd Gerombolan bersih 4, mereka senang je tuduh Polis, fru tu suruhan umno, tp bila fru pancut air pd peserta baju merah, adakah fru jd suruhan cina pula?

    ReplyDelete
  8. Lain kali umno kena cari kt ulu bernam kt sana ramai kaki jilat..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jilat jubur amoi tak basuh berak mcm yg kau buat tu?

      Delete
    2. Pakar jilat kulup guan eng kau nih.

      Delete
  9. Jangan nk puji cepat sangat nati najis boleh angkut doktor dgn jet yg harga dkt setengah bilion ke australia..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg angkut pakar dr Australia tu boss kau yg dlm jel sekarang. Kau tak pi ziarah ke boss kau dlm jel semalam?

      Delete
  10. Kafir dgn munafik xde bezanya pun..ngeh3

    ReplyDelete
  11. Yang jilat jubo tuya rosmah ke..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya bapak ko yg jilat lepas ni jubur ambiga plk rasanya.... ngeh³

      Delete
  12. Biasa la bolehland dapat derma 2.6b hidup tambah mewah bukan ke penjara..ngeh3

    ReplyDelete
  13. Ngeh3 kau sama dgn kapir

    ReplyDelete