KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 21 September 2015

ANGGOTA PKR CABANG BATU PAHAT DESAK MESYUARAT AGUNG TAHUNAN CABANG BATU PAHAT DI BATALKAN SEBAB TIDAK TELUS.



Omak Kau menerima mesej dan beberapa gambar keluhan seorang anggota PKR Cabang Batu Pahat melalui inbox FB seperti berikut:-


Mesyuarat matc batu pahat di dewan perniagaan cina batu pahat pada sabtu 20 september tidak telus dan mesti dibatalkan.

Saya Shahrulizam haron merupakan antara pengasas keadilan batu pahat 99 mantan tim ketua cabang sesi 2010-2014 pengarah pilihanraya pru 13 p150. Sangat kecewa dengan ketelusan matc batu pahat.

Pertanyaan saya tentang isu minit mesyuarat dan penyata kewangan yang tiada serta kehadiran angota parti yang tak sampai 100orang sedangkan angota parti yang berdaftar sersmai 700 lebih angota di balas dgn kata nista oleh ahli parlimen batu pahat yang dulu saya yang menolong dia sewaktu sibuk nak bertanding. Sekarang saya Di tuduh pengacau hanya bertanya tentang penyata kewangan. Apakah pkr batu pahat amalkan kuku besi dan lebih teruk dari umno di mana penyata kewangan tidak boleh di persoalkan?

Tidak cukup dgn itu anak ahli parlimen batu pahat melakukan provokasi kepada saya hingga berlaku cabar mencabar dan kerusi melayang. Inikah cara ahli parlimen batu pahat dan pkr batu pahat melayan anggota cabang?

Malah saya di halau keluar dari dewan. Hak saya sebagai anggota parti cabang yang sah di nafikan.Adakah sudah tiada ruang demokrasi dalam pkr cabang batu pahat?

Tidak cukup itu. Saya di fitnah bukan anggota cabang batu pahat. Ini no angota saya j110000172 Adakah pkr batu pahat amalkan budaya fitnah. Apa bezanya pkr batu pahat dgn umno?

Waktu susah sebelum pru mengemis mencari sokongan. Bila telah menang lupa diri ahli parlimen batu pahat.


Yang benar
Shaharullizam Harun
Otai Refomasi Batu Pahat


Terserah kepada piahk pimpinan PKR pusat atau negeri untuk bertindak.

9 comments:

  1. Saya pun terasa kecil hati dengan PKR waktu Selangor Fiasco dimana TSKI diifitnah dan dipecat.

    Diorang ingat dengan minta maaf kat TSKIsaja okey, dekat Istana dan rakyat Selangor diorang tak minta maaf pun. Pemimpin PKR la ni berkeclaru macam PAN-Imayam-Kuali-Ciplak-Cangkul.

    Akar umbi Keadilan Ulu Bernam, Serendah, Bukit Beruntung, Batang Kali, Bukit Sentosa lebih selesa dgn pemimpin PAS dari pemimpin2 sendiri yg menyokong Kajang Move

    Jeff Ulu Bernam
    Keadilan Reform

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu dtg kerja awal hari ni bro....
      Internet ofice laju tak hari ni?
      Bgtau boss Seman gua lambat hari ni
      Kapcai buat hal

      Maae

      Delete
    2. hahaha....

      Jeff Ulu... Jeff Ulu...
      Lu punya kes tak layak samakan dgn abg otai Shaharullizam BP tuh...

      abg otai tu tak puashati atas sebab yg sahih...
      perihal bentang penyata...

      lu apa kes???
      hahaha...

      ayoyo diwali... dey thamby kutty...

      Delete
    3. Jeff Ulu... Jef Ulu...

      lu keluar parti PKR, ajak omak sekali...
      belakang... lu mohon ahli pas...
      belakang... lu nak tibai presiden pkr pun takde hal... lu nak fitnah sapa2 pimpinan pkr pun lu punya hak... demokrasi maa...

      tapi lu tetap bukan otai pas. so lu tak kenal otai2 pas yg sekrg dlm pan....
      lu gi salam dulu dgn dia org...
      lu citer pnjg dulu dgn dia org...
      kasi faham betul2...

      belakang lu citer pnjg pulak dgn pimpinan baru pas...
      belakang kalau lu dah paham, lu nak tibai pan pun baru ada fakta...
      jgn buat malu diri mcm org baru belajar english...
      haha...

      Delete
  2. Pas lg bodobangang

    ReplyDelete
  3. org nak ambil gambar, biarlah, APA takut? bagun d tolak kerusi, nak pukul org,Maki kasar Mak org, menyoal dgn wajah bengis, marah, tu sudah sangar kurang sopan. Kalau mu cinta parti, tampil Bantu dgn ikhlas hati, bukan tunjuk kepandai mu tapi Tak nampak pun bayang mu pun selama INI. Tuduh semua org, konon semua org terhutang Dia. Itulah panggil seorg pengasas, umno pun Tak Mau.

    ReplyDelete
  4. TAK TELUS ke Omak?

    Sempit sangat kah?

    Rasanya dah telus dah...anak pun dah ada takkan tak boleh telus lagi.

    Lu jangan nak mohonglah Omak...

    ReplyDelete
  5. tak per panggil bangla kasi settle.... bodek zahid hamidi pun takper .... panggil parti iyama pun x der hal....

    ReplyDelete