KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 19 September 2015

BIAR GAMBAR BERBICARA .... SUASANA SAMBUTAN CERAMAH PARTI YANG MENYATAKAN SUDAH BERJAYA MELUMPUHKAN PAS.


Beginilah sambutan diberikan oleh rakyat di ceramah Amanah@PAN di Kg Sepakat,Kuala Rompin,Rompin,Pahang.

Antara penceramahnya ialah Ustaz Redzuan Abu Bakar, 
YB Dato' Fauzi Abd Rahman Ahli Parlimen Makhkota , Pahang merangkap Pengerusi MPN Pahang dan Timbalan Pengerusi Amanah @PAN Sdr Salehuddin Ayob.

Apakah ini suatu gambaran betapa PAN @ Amanah sudah berjaya melumpuhkan PAS dengan kebanjiran para ahli dan penyokong PAS melompat dan berhijrah ke Amanah @PAN?????

20 comments:

  1. pas tidak akn bersama pakatan
    pas tidak akn bersama bn

    pas mahu bebas jd party longgar

    pas jd swinger. pelacur politik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow.. sempoi komen ko Ah Chuan.. patutla komen ko macam ni..

      Delete
    2. pelacur dari china pun dah benci dengan malingsial nie! ptuih! ayuh boikot malingsial sampai mampus!

      Delete
    3. Pemimpin yang zuhud...duduk atas kerusi plastik jer..omak kau ambik gambar penceramah aje..gambar hadirin mana..biar ikhlas bukan datang berbayar..

      Delete
  2. Atas nama demokrasi aku sokong penubuhan parti amanah. Harap diorang beroleh kejayaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow.. sempoi komen ko Lim Ah Seng.. patutla komen ko macam ni..

      Delete
  3. Ni bukan lumpuh dah ni.. ni tunggu nak berkubur je ni. Walau macamna sklipun.. Allah tetap bersama orang2 dijalanNya. Bila Hudud ditentang sepertimana DAP laknatullah menentang Hudud, dan Parti Cangkul Negara mengikut kehendak DAP, macam ni lah jadinya..
    Hukum Hudud ni dah termaktub dalam al-Quran dan sesiapa cuba menafikannya dengan berbagai alasan.. hanya Allah sj yang dapat memberi ganjaran yang setimpal pada mereka yang menafikan Hudud samada di dunia atau akhirat.
    Sememangnya akan ada komentar2 yang mecemuh komen saya selepas ni.. masing2 ada pendapat tersendiri dan masyarakat Islam di Malaysia majoritinya sudah mula sedar yang selama ini PAS hanya digunakan oleh DAP untuk meraih kejayaan. Mangsa seterusnya adalah PAN yang akan diperkudakan oleh DAP untuk menghancurkan Islam dan undang2 islam di Malaysia. DAP cukup pandai memecah belahkan parti islam dan inilah hasilnya. Jangan smpai negara malaysia jadi negara republik satu hari nanti seperti singapura..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hudud zalim wajib ditentang. Ada pulak nak kudungkan melayu sahaja. Wtf.

      Delete
    2. Klw ini negara islam...jalankan hanya satu undang2...islam kafir semua kasi kudung..baru adil...klw tidak org kafir akan kata islam zalim pada umatnya krn mereka tidak faham...

      Delete
  4. Tak dak demokrasi utk melayu...
    Jgn dok berlebih2.....
    Baik2 skit sementara aku bole sabaq....

    ReplyDelete
  5. Hudud bukab utk Islam je. Hudud kena jat semua dr kuli sampai raja. Kalu tak kena semua tak yah lah buat. Buat fitnah kat Islam. Hudud boleh selesai masala jenayah? Negeri yg aman, kurang jenayah bukan arab saudi. Yang bersih dr rasuah bukan arab saudi yg bust hudud. GHB,Dr asri, yusuf qaradawi bukan tolak hudud. Cuma tak mahu Islam difitnah. Selesai masalah iman dulu. Ini ada yg ponteng keje, curi tulang tak buat keje bising nak ckp hudud. Rumah bersepah, pinggan bertingkat tak basuh, nak cakao hudud. Usaha nak sempurnakan iman dulu. Hudud tu tanggungjawab pemerintah. Biar depa tanggung, bukan kita.

    ReplyDelete
  6. Semuga ALLAH melaknat pengkhianat ISLAM

    ReplyDelete
  7. PAS asal pun mcm ni gak .... bukannya mcm skrg .... PAS kuat adalah asil dr TGNA n rakan2 erdogan ... kalu nak harap kan tgha n sekutunya alamat PAS mcm zaman 60an la ... pesan kat TGHA n the geng .. jgn jd kan agama taruhan politik ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam itu baik, cemerlang,sabar,elok pekerti dll....adakah negeri2 PR terutama kelantan cemerlang....selain cemerlang salah itu ini atas kegagalan sendiri???

      Delete
  8. Abisla, lumpuh PAS dibuatnya. Apapun tahniah buat parti PAN. Logo pun cantik bertaraf antarabangsa. InsyaAllah, andai betyl matlamatnya Allah permudahkan, kalau sebaliknya, sendiri mau ingatla

    ReplyDelete
  9. Tu jer yg dtng??? Kahkahkah..tu pun org tua yg mudah dibodohkan jer yg dtng..Kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  10. okay la tu...parti baru berusia 1 hari. lg pun ketua diye bukan suke ke jepong mkn sushi atau ke laut tkp sotong atau ke bukit salak babi...setakat ke dataran berselfie dgn amoi akupun nak...

    ReplyDelete
  11. Betul gak dia org cakap tu... kata pas for all akan tetapi kenapa hudud hanya pada org Islam ... jika dah tertubuh negara Islam secara outomatic semuanya mengikut undang² Islam kenapa ada terkecuailian.. di Arab saudi ,Brunai tiada terkecualian.
    Ini sebabnya Pas dikotak katikan oleh org Islam itu sendiri. Kerana inginkan undi cina dan India maka Islam dipolitikan olah Pas.. Wajarkah apa sekalipun lu pikirlah sendiri...

    ReplyDelete
  12. Orang kalau tak jujur APA tah lagi pemimpinnya yang hukum Allah pun mahu di permain2 islam ker tu. Ker nak macam dpigs dunia ni macam dia punya?.

    ReplyDelete
  13. Cadangan tambahan hudud

    Jika seseorang itu dihudud (potong tangan) maka kerajaan wajib bagi sara hidup kpd mangsa hudud tersebut. Elaun bulanan rm 1500..Mereka dah hilang upaya kekal.

    Jika kena rejam sampai mati urusan tanam mayat kerajaan kena tanggung serta keluarga perlu diberi pampasan.

    Jika kena sebat sampai pecah jubo kos rawatan kerajaan tanggung sampai pulih.

    Barulah boleh kata islam itu indah.

    ReplyDelete