KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 11 September 2015

BIAR GAMBAR BERBICARA .... BEGINILAH SAMBUTAN DIBERIKAN PENDUDUK LANGKAWI MALAM TADI DI CERAMAH PENGERUSI PARTI CANGKUL MAT SABU.

Betul ke sebaik sahaja parti serpihan PAS berjaya diwujudkan maka lebih 70% ahli dan penyokong PAS akan melompat berduyun-duyun ... bak kata Pengerusi Parti Cangkul Kelantan Dato' Wan Rahim parti induk akan mati.

Tapi jika dilihat kepada beberapa gambar yang dimuat naik ternyata itu semua adalam sembang kenyang berdentan berdentum tapi habuk sedikit pun tak lekat.

Ini di Kedah , negeri dimana Parti Cangkul sudah ada Wisma sendiri.


Nak tanya sikit ... dimana datangnya angka 35,000 ahli sudah menyokong Parti Cangkul dan akan cecah lebih 50,000 sebelum dilancarkan secara rasmi pada 16hb September 2015 ini????

96 comments:

  1. Parti Cangkul Negara. Salah satu parti tajaan DAP untuk memecah belahkan orang melayu. Mmg cukup licik permainan DAP utk mnghancurkan orang Melayu. Tggu masa shj. UMNO pulak kalau Najib dan Rosmah dan kaki bodek sahaja berambus.. akan selamatlah UMNO..

    Ibarat dialog dlm citer P.Ramlee, "KALAU HANG KEBUN, XBOLEH PAKAI KERIS. MESTI PAKAI CANGKUL.. CANGKUL PUN CANGKUL LAH..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cap Cangkul Tayar Traktor akan gadakan Langkawi kpd Taukey Bukit Penang until medapat berkat Rocket mareiiiii

      Delete
    2. Wisma Loser Al Cangkuli

      Cap Cangkuli.ada Abuya Sifu Bukit Penang. Unuk menang tolak shariah maki melayu.

      Delete
    3. Cangkul n Colok.tag team. Cangkul Rocket

      Delete
    4. Anda seorang sotong???????? Anda jual pil kuda, jebon, kena walaun, mak bapak kena baiah gadai bini, candat sotong atau suka mkn sushi, sila hubung PGB(parti gadai bini)

      Kami NGO yg berdasarkan candat sotong, kami Faham anda suka sushi dan kami walaon

      Tak lama lagi kami akan ada Pati walaonCai Kebawah, namanya walaon, dalam bahasa Italy yg bermaksud candat sotong enak sekali.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Jin Harung Jing.

      SIla hubungi HadiCandatSotong, Harung Jing, Nik Abodoh dan Tantawi Vellfire untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Sotong

      Boy PGB
      PARTI GADAI Bini

      Delete
    5. Anon 10:35

      Tulang Loaer yg Loserwavea tak dapat sambutan


      Kah Kah Kah

      Delete
    6. 70% ahli PAS dah masuk GHB kan seluruh Malaysia Betullah tu. Gambar ada diatas tu kan dekat Langkawi aje sebab disana ahli PAS terlalu sikit. Tanah kat langkawi tu dah lama tergadai kat China sejak run Dr mahathir jadi PM lag I.

      Delete
    7. Alkazeera kata sirul tak bunuh atatuya tapi kawan baik Najib yang bunuh

      Hidup umno!

      Delete
    8. Dah Dahbpi masjid awal. Iktiqaf . Solat sunat. Jgn dok tulis komen.

      12.30/pi masjid. Lagi awal.lagi bagus


      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    9. Omakkau jadi janda angkara PGB. Sampai sekarang Omakkau tidak dijamah lelaki. Keji betul perbuatan PGB.

      Delete
    10. Anon 14:08

      Orang keluar masjid pukul 1.50-2.15. Pukul 14:08, kau cakap benda tak elok.

      Syukur aku tak masuk golongan macam kao

      Esok hari Sabtu, mari kita pi Masjid Sri Petaling, buat kerja iman. Layan majlis taqlim dan buat Ghash.

      Budak2 Cap Cangkul bahasa kotor betul
      Terima Kasih

      Jeff Ulu Bernam
      Keadilan Reform

      Delete
    11. Blogger Red Shirt Cangkul-Loser

      Antara sample ada kat sini. Ini dia punya link kat bawah.

      http://nordinali.blogspot.my/2015/09/siapa-ulama-besar-rujukan-parti-cap.html

      Pi Layan Wokey

      Delete
    12. apa plak salah Parti Cap Cangkul ni..Melayu dah sentiasa berpecah.....parti cap bulan/ sabah kata parti jipun...pun pecah belahkan ahli2nya..lagi teruk siap dengan serban dan kupiah, siap dengan label dan fitnah, siap dengan doa lagi....kononnya dipimpin oleh ulamak2...itu pun tak boleh selesaikan....(agaknya Allah tak redha kepada parti ni sejak TGNA tiada).....UMNO pun pecah barai jugak....bodoh dan kurang akal la..kalau kata Parti Cangkul punya angkara....

      Delete
    13. Hahhahahaha PAS mangkuk hayun sudah goyangggggggg. Menjadi jugak plan UMNO. hehehehe jahanam PAS sudah berpecah belah.
      UMNO Bijak & Pandai !!! Hidup UMNO, Hidup UMNO, Hidup UMNO

      Delete
    14. Foto kat blog Notdin Ali dah trngok blom.

      Sekjap Sham TM, sekajap ex pas lepaa tu orang umno.

      Kah Kah Kah orang yg samaaaaaa.

      Delete
    15. PAS DAN PERLEMBAGAANNYA TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
      1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

      2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

      3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

      4. Masa Muktamar lebai lebai dan pro ulama macam seronok sakan guna CAI masa memilih. Ini cara islam ka cara yahudi guna cai ni tuan tuan

      5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

      6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

      AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN BARISAN KEPIMPINAN CAI.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

      ISLE-ISLE

      Delete
    16. DAP MEMANG HEBAT....ULARMAK PAS YG NAMPAK HEBAT ITUPUN NMPAK BODOH DIBANDING DAP.

      MAKA SGT BIJAK KLU MELAYU SOKONG DAP.

      HIDUP DAP

      Delete
    17. Melayu dah pecah 5...
      Umno,Pas, Pasma,Ghb,Pkr....
      duhai melayu....berapa banyak lagi kamu akan dipecahkan....sudah2 lah....

      Delete
    18. AMARAN :

      Thread ini hanya sesuai utk forumner 18 tahun ke atas. Pastikan anda melihat topik ini dari sudut kesihatan.



      Kenapa zakar bengkok ke kiri/kanan dan 3 cara panjangkan zakar

      Sebab yang utama adalah disebabkan kekerapan melancap(masturbate),sewaktu
      melancap apabila hendak mencapai orgasm selalunya pihak lelaki akan menguatkan
      genggaman pada zakar terutamanya dipangkal zakar.

      Jika anda melancap menggunakan tangan kanan, sewaktu anda hendak mencapai
      orgasm selalunya jari-jari anda akan melakukan genggaman yg kuat di bahagian kiri zakar(Corpora Cavernosa) dan ini akan menyebabkan tisu pengembang(Corpora Cavernosa )
      bahagian kiri akan rosak dan menjadi parut dan tidak mampu mengembang.

      Bila kerapkali anda lakukan melancap dgn cara begini maka zakar anda akan bengkok ke kiri.Maka jika anda menggunakan tangan kiri utk melancap, zakar anda akan bengkok ke kanan.Cuba tanya kawan-kawan yg kidal, mesti zakar mereka bengkok ke kanan.

      Delete
    19. 3 cara utk betulkan kembali zakar bengkok disamping memanjangkannya.

      1-Urutan
      Tujuan urutan zakar lebih kepada membesarkan tisu-tisu kecil corpora nervosa tadi,
      maka tisu-tisu itu dapat menerima darah dlm kuantiti yg lebih banyak, dan zakar akan menjadi besar apabila tegang.Dari segi memulihkan kembali tisu-tisu yang rosak akibat
      melancap,tidak berapa nampak sangat hasilnya, kerana saya memang mengamalkan urutan sebelum ini.Hasil lebih kepada kebesaran, kepanjangan tidak nampak perubahan.
      Leceh nak buat.

      2-Pam vakum
      Merbahaya kerana jika salah penggunaan akan menyebabkan tisu-tisu kecil corpora
      nervosa dan urat-urat saraf halus di dalam zakar rosak dan pecah.

      3-Penis Extender
      Ini adalah cara yang paling selamat, kerana ia meregangkan zakar ke tahap maksimum
      dan menggalakkan percambahan sel-sel yang baru.Sebenarnya teknologi ini telah lama digunakan oleh suku kaum tertentu, kalau di Malaysia kita boleh lihat suku kaum di Sabah yang menggantungkan benda berat utk memanjangkan telinga mereka.

      Sama juga konsep yang digunakan oleh penis extender ini, iaitu apabila zakar
      diregangkan secara maksimum, tisu-tisu yang rosak tadi akan bercambah kembali dan
      tisu-tisu pengembang yang sedia ada akan bercambah secara sama rata dan akan
      menyumbangkan kepada kepanjangan dan membetulkan zakar yang bengkok.Disamping menambahkan sedikit kebesaran zakar ditempat yang bengkok tadi, kerana semasa
      bengkok, bahagian itu lebih langsing dari bahagian zakar yang lain kerana tisu-tisu
      pengembang di bahagian itu rosak dan tak berfungsi.Maka setelah regangan tisu-tisu
      pun bercambah dan tisu-tisu pengembang mengembang secara sama rata dan mengembalikan kelurusan zakar.

      Pakar sakit tuan yang terkenal iaitu Dr Ismail Thambi http://www.drismailtambi.com/ pun mengesyorkan alat ini utk zakar yang bengkok dan utk panjangkan zakar.
      Saya pernah jumpa Dr Ismail Thambi ni nak beli penis extender dia jual jenama Andro-penis http://www.andropenis.net/, sebab ada baca dlm Harian Metro ada satu pesakit alami zakar bengkok so dia syorkan Andropenis dia tulis harga kat situ RM250.00, so saya pergi la besok tu bawak duit nak beli, lepas dah tengok alat tu dan paham konsep dia.
      Tanya harga rupanya RM1250.00.Saya tanya kenapa harga lain dari yang kat Harian Metro tu, dia cakap editor kolum dia tu silap taip.Memang pun ada sekali tu saya tengok kat Metro dia
      tulis RM25.00 pulak, mesti beratur orang kat klinik dia lepas baca Metro tu.

      Lepas dengar harga RM1250.00 tak jadilah nak beli, mungkin 5-6 bulan lagi, tapi lepas 3 bulan check balik harga kat website jadi RM1699 pulak lagilah mahal dan mengarut.Terus tak jadi nak beli.

      Sekarang ni pakai yang murah punya baru jumpa 2 minggu lepas RM199 jer, konsep sama macam andropenis, baru pakai 2 minggu dah nampak 1cm panjang, bengkok tu pun nampak kurang tak macam dulu.
      Supplier tu cakap dalam masa 3-6 bulan boleh panjang sehingga 3 inchi tapi saya rasa lebih pun boleh sebab ini percambahan tisu-tisu sel, makin lama pakai makin panjanglah.

      Dan dia cakap tak semua org akan dapat result yang sama, bergantung pada keadaan kesihatan orang tu dan pemakanan dia, ada yang pakai seminggu dah naik 1 inchi ada yang pakai 1 bulan tak panjang2.Kalau badan sihat growth hormon pun keluar dgn lebih banyak dan membantu pertumbuhan sel2 baru.

      Delete
  2. Mat Sabu ulamak tersohor. Kehebatannya melebihi ulamak yg ada dlm PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleiii selfie sama.Amoy. Laga Dada tuuuuu

      Delete
    2. Najib -,saya tak kenal.jho low

      Tup tup naik kapal mewah

      Najib -,saya tak kenal altatuya

      Tup tup sirul kata kawan baik Najib tembak atatuya..

      Delete
    3. banyak macai yang otak duduk kat celah kangkang di tanah ni..hihihihihihi...

      Delete
    4. Hahhahahaha PAS mangkuk hayun sudah goyangggggggg. Menjadi jugak plan UMNO. hehehehe jahanam PAS sudah berpecah belah. UMNO Bijak & Pandai !!! Hidup UMNO, Hidup UMNO, Hidup UMNO

      Delete
    5. ularmak bkn mesti kelulusan agama

      mat sabu mungkin seorg ulamak disisi Tuhan.

      disisi ulatmak pas memang semua org hebat dijebonkn nya

      teruskn mara ghb dn dap

      selagi pemimpin dap tk rompak 2.6b dn xjilat perompak itu....kita mesti sokong dap

      Delete
    6. Anon 18:24 - Kau ni dr planet mana? ulamak mesti lulusan ugama la ngok. Kalau bukan lulusan ugama itu namanya "ULARMAK" mcm ko tulis tu AKA mat shabu

      Delete
    7. 3 cara utk betulkan kembali zakar bengkok disamping memanjangkannya.

      1-Urutan
      Tujuan urutan zakar lebih kepada membesarkan tisu-tisu kecil corpora nervosa tadi,
      maka tisu-tisu itu dapat menerima darah dlm kuantiti yg lebih banyak, dan zakar akan menjadi besar apabila tegang.Dari segi memulihkan kembali tisu-tisu yang rosak akibat
      melancap,tidak berapa nampak sangat hasilnya, kerana saya memang mengamalkan urutan sebelum ini.Hasil lebih kepada kebesaran, kepanjangan tidak nampak perubahan.
      Leceh nak buat.

      2-Pam vakum
      Merbahaya kerana jika salah penggunaan akan menyebabkan tisu-tisu kecil corpora
      nervosa dan urat-urat saraf halus di dalam zakar rosak dan pecah.

      3-Penis Extender
      Ini adalah cara yang paling selamat, kerana ia meregangkan zakar ke tahap maksimum
      dan menggalakkan percambahan sel-sel yang baru.Sebenarnya teknologi ini telah lama digunakan oleh suku kaum tertentu, kalau di Malaysia kita boleh lihat suku kaum di Sabah yang menggantungkan benda berat utk memanjangkan telinga mereka.

      Sama juga konsep yang digunakan oleh penis extender ini, iaitu apabila zakar
      diregangkan secara maksimum, tisu-tisu yang rosak tadi akan bercambah kembali dan
      tisu-tisu pengembang yang sedia ada akan bercambah secara sama rata dan akan
      menyumbangkan kepada kepanjangan dan membetulkan zakar yang bengkok.Disamping menambahkan sedikit kebesaran zakar ditempat yang bengkok tadi, kerana semasa
      bengkok, bahagian itu lebih langsing dari bahagian zakar yang lain kerana tisu-tisu
      pengembang di bahagian itu rosak dan tak berfungsi.Maka setelah regangan tisu-tisu
      pun bercambah dan tisu-tisu pengembang mengembang secara sama rata dan mengembalikan kelurusan zakar.

      Pakar sakit tuan yang terkenal iaitu Dr Ismail Thambi http://www.drismailtambi.com/ pun mengesyorkan alat ini utk zakar yang bengkok dan utk panjangkan zakar.
      Saya pernah jumpa Dr Ismail Thambi ni nak beli penis extender dia jual jenama Andro-penis http://www.andropenis.net/, sebab ada baca dlm Harian Metro ada satu pesakit alami zakar bengkok so dia syorkan Andropenis dia tulis harga kat situ RM250.00, so saya pergi la besok tu bawak duit nak beli, lepas dah tengok alat tu dan paham konsep dia.
      Tanya harga rupanya RM1250.00.Saya tanya kenapa harga lain dari yang kat Harian Metro tu, dia cakap editor kolum dia tu silap taip.Memang pun ada sekali tu saya tengok kat Metro dia
      tulis RM25.00 pulak, mesti beratur orang kat klinik dia lepas baca Metro tu.

      Lepas dengar harga RM1250.00 tak jadilah nak beli, mungkin 5-6 bulan lagi, tapi lepas 3 bulan check balik harga kat website jadi RM1699 pulak lagilah mahal dan mengarut.Terus tak jadi nak beli.

      Sekarang ni pakai yang murah punya baru jumpa 2 minggu lepas RM199 jer, konsep sama macam andropenis, baru pakai 2 minggu dah nampak 1cm panjang, bengkok tu pun nampak kurang tak macam dulu.
      Supplier tu cakap dalam masa 3-6 bulan boleh panjang sehingga 3 inchi tapi saya rasa lebih pun boleh sebab ini percambahan tisu-tisu sel, makin lama pakai makin panjanglah.

      Dan dia cakap tak semua org akan dapat result yang sama, bergantung pada keadaan kesihatan orang tu dan pemakanan dia, ada yang pakai seminggu dah naik 1 inchi ada yang pakai 1 bulan tak panjang2.Kalau badan sihat growth hormon pun keluar dgn lebih banyak dan membantu pertumbuhan sel2 baru.

      Delete
  3. MERIAH KARI KATA TAKPE KALAU MUNGKIR JANJI!!!

    Hebat!!! Bila bab mentafsir perkara yang HARAM disisi hukum syarak menjadi perkara yang HALAL ni, memang kita tak boleh lawan la dengan Geng Haprak Baru ni. Diorang ni lagi hebat.

    Malah lebih hebat dari Si Harun Din selaku Mursyidul Am PAS atau mana - mana Ulama yang ada didalam dunia ni sekali pun. TAPI, itu pun demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

    Dek kerana terdesak nak menghalalkan tindakan mereka menjadi Pengkhianat kepada perjanjian yang telah dilakukan sebelum ini, maka macam - macam la alasan yang dikeluarkan.


    Malah sampai sanggup diorang membuat tafsiran bahawa setiap Muslim tu boleh memungkiri janji yang dibuat demi semata - mata untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

    Walhal, sudah termaktub dalam Hukum Syarak yang jelas menegaskan bahawa salah satu sifat - sifat orang yang MUNAFIK ialah mereka yang memungkiri janji yang mereka sendiri lakukan.

    Bagi la alasan macam mana sekali pun, namun ianya tetap ditolak oleh Hukum Syarak. Takkan itu pun puak - puak Geng Haprak Baru ni tak faham? Atau, mereka sengaja buat - buat tak faham?

    Jadi Menifesto Cap Cangkul tu Menfestipu.Sebab tak payah tunai janji. Cukup bayar Kafarah sajerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda seorang sotong???????? Anda jual pil kuda, jebon, kena walaun, mak bapak kena baiah gadai bini, candat sotong atau suka mkn sushi, sila hubung PGB(parti gadai bini)

      Kami NGO yg berdasarkan candat sotong, kami Faham anda suka sushi dan kami walaon

      Tak lama lagi kami akan ada Pati walaonCai Kebawah, namanya walaon, dalam bahasa Italy yg bermaksud candat sotong enak sekali.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Jin Harung Jing.

      SIla hubungi HadiCandatSotong, Harung Jing, Nik Abodoh dan Tantawi Vellfire untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Sotong

      Boy PGB
      PARTI GADAI Bini

      Delete
    2. Saya tak.kenal altatuya

      Saya tak.kenal jho low

      Tup tup naik kapal mewah bersama ...bincang 2.6b

      Delete
    3. Anon 10:36 idea menulispun ciplak org punya.nampak sgt cap cangkul loser.ini mesti greenboq punya org.anda ini bagaimana aku kata hang kaki ciplak.cap cangkul ciplak pas nak buat islam.ada org percaya ke selain yg nak jd pemimpin.jgn risau seme org boleh jd pemimpin sbb ahli tak ramai.sila sila boleh jd ketua ketua.

      Delete
    4. yg mula mungkir janji dn lebih umnu dr umnu ialah PASUG

      so wajar kita mungkir jnji dgn org yg mungkir janji dulu

      Delete
    5. 3 cara utk betulkan kembali zakar bengkok disamping memanjangkannya.

      1-Urutan
      Tujuan urutan zakar lebih kepada membesarkan tisu-tisu kecil corpora nervosa tadi,
      maka tisu-tisu itu dapat menerima darah dlm kuantiti yg lebih banyak, dan zakar akan menjadi besar apabila tegang.Dari segi memulihkan kembali tisu-tisu yang rosak akibat
      melancap,tidak berapa nampak sangat hasilnya, kerana saya memang mengamalkan urutan sebelum ini.Hasil lebih kepada kebesaran, kepanjangan tidak nampak perubahan.
      Leceh nak buat.

      2-Pam vakum
      Merbahaya kerana jika salah penggunaan akan menyebabkan tisu-tisu kecil corpora
      nervosa dan urat-urat saraf halus di dalam zakar rosak dan pecah.

      3-Penis Extender
      Ini adalah cara yang paling selamat, kerana ia meregangkan zakar ke tahap maksimum
      dan menggalakkan percambahan sel-sel yang baru.Sebenarnya teknologi ini telah lama digunakan oleh suku kaum tertentu, kalau di Malaysia kita boleh lihat suku kaum di Sabah yang menggantungkan benda berat utk memanjangkan telinga mereka.

      Sama juga konsep yang digunakan oleh penis extender ini, iaitu apabila zakar
      diregangkan secara maksimum, tisu-tisu yang rosak tadi akan bercambah kembali dan
      tisu-tisu pengembang yang sedia ada akan bercambah secara sama rata dan akan
      menyumbangkan kepada kepanjangan dan membetulkan zakar yang bengkok.Disamping menambahkan sedikit kebesaran zakar ditempat yang bengkok tadi, kerana semasa
      bengkok, bahagian itu lebih langsing dari bahagian zakar yang lain kerana tisu-tisu
      pengembang di bahagian itu rosak dan tak berfungsi.Maka setelah regangan tisu-tisu
      pun bercambah dan tisu-tisu pengembang mengembang secara sama rata dan mengembalikan kelurusan zakar.

      Pakar sakit tuan yang terkenal iaitu Dr Ismail Thambi http://www.drismailtambi.com/ pun mengesyorkan alat ini utk zakar yang bengkok dan utk panjangkan zakar.
      Saya pernah jumpa Dr Ismail Thambi ni nak beli penis extender dia jual jenama Andro-penis http://www.andropenis.net/, sebab ada baca dlm Harian Metro ada satu pesakit alami zakar bengkok so dia syorkan Andropenis dia tulis harga kat situ RM250.00, so saya pergi la besok tu bawak duit nak beli, lepas dah tengok alat tu dan paham konsep dia.
      Tanya harga rupanya RM1250.00.Saya tanya kenapa harga lain dari yang kat Harian Metro tu, dia cakap editor kolum dia tu silap taip.Memang pun ada sekali tu saya tengok kat Metro dia
      tulis RM25.00 pulak, mesti beratur orang kat klinik dia lepas baca Metro tu.

      Lepas dengar harga RM1250.00 tak jadilah nak beli, mungkin 5-6 bulan lagi, tapi lepas 3 bulan check balik harga kat website jadi RM1699 pulak lagilah mahal dan mengarut.Terus tak jadi nak beli.

      Sekarang ni pakai yang murah punya baru jumpa 2 minggu lepas RM199 jer, konsep sama macam andropenis, baru pakai 2 minggu dah nampak 1cm panjang, bengkok tu pun nampak kurang tak macam dulu.
      Supplier tu cakap dalam masa 3-6 bulan boleh panjang sehingga 3 inchi tapi saya rasa lebih pun boleh sebab ini percambahan tisu-tisu sel, makin lama pakai makin panjanglah.

      Dan dia cakap tak semua org akan dapat result yang sama, bergantung pada keadaan kesihatan orang tu dan pemakanan dia, ada yang pakai seminggu dah naik 1 inchi ada yang pakai 1 bulan tak panjang2.Kalau badan sihat growth hormon pun keluar dgn lebih banyak dan membantu pertumbuhan sel2 baru.

      Delete
  4. jadi ko biarkanje le parti cangkul ni OMK...tak pyh penat2 buat coverage pastu kutuk2 diorng...ko kan byk lg kerja lain boleh buat. geng PAS pun tak pyh sgt nak concern dgn parti cangkul ni...syurga korang dah dpt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aljazera dah cangul cerita atatuya

      Sirul kata kawan baik Najib tembak atatuya

      Lebih 150juta org tengok aljazera pagi tadi

      Delete
    2. Hahhahahaha PAS mangkuk hayun sudah goyangggggggg. Menjadi jugak plan UMNO. hehehehe jahanam PAS sudah berpecah belah. UMNO Bijak & Pandai !!! Hidup UMNO, Hidup UMNO, Hidup UMNO

      Delete
    3. Malaysia Baru...
      Blogger bodoh. Blog sendiri tak laku. Tal lalu sbb bodoh.

      Delete
  5. Keahlian akan menjangkau 50 ribu....menjelang tahun 2050

    ReplyDelete
    Replies
    1. ITU pun campur bangla yg tak leh mengundi

      Delete
    2. Malas layan korang ni.Baik aku mkn sushi cicah pil kuda lagi sedap,kate hadi.kahkahkahkah

      Delete
    3. Kau stim sedut asap roket ke anon 1038? Jgn jilat tmpt kuar asap dh la...dah la mulut busuk...buruk plak nnt rupa....puas dpt hina tghh? Hati dh jerebu dgn asap roket pun x perasan...taubatla...

      Delete
    4. Melayu dah pecah 5...
      Umno,Pas, Pasma,Ghb,Pkr....
      duhai melayu....berapa banyak lagi kamu akan dipecahkan....sudah2 lah....

      Delete
    5. 3 cara utk betulkan kembali zakar bengkok disamping memanjangkannya.

      1-Urutan
      Tujuan urutan zakar lebih kepada membesarkan tisu-tisu kecil corpora nervosa tadi,
      maka tisu-tisu itu dapat menerima darah dlm kuantiti yg lebih banyak, dan zakar akan menjadi besar apabila tegang.Dari segi memulihkan kembali tisu-tisu yang rosak akibat
      melancap,tidak berapa nampak sangat hasilnya, kerana saya memang mengamalkan urutan sebelum ini.Hasil lebih kepada kebesaran, kepanjangan tidak nampak perubahan.
      Leceh nak buat.

      2-Pam vakum
      Merbahaya kerana jika salah penggunaan akan menyebabkan tisu-tisu kecil corpora
      nervosa dan urat-urat saraf halus di dalam zakar rosak dan pecah.

      3-Penis Extender
      Ini adalah cara yang paling selamat, kerana ia meregangkan zakar ke tahap maksimum
      dan menggalakkan percambahan sel-sel yang baru.Sebenarnya teknologi ini telah lama digunakan oleh suku kaum tertentu, kalau di Malaysia kita boleh lihat suku kaum di Sabah yang menggantungkan benda berat utk memanjangkan telinga mereka.

      Sama juga konsep yang digunakan oleh penis extender ini, iaitu apabila zakar
      diregangkan secara maksimum, tisu-tisu yang rosak tadi akan bercambah kembali dan
      tisu-tisu pengembang yang sedia ada akan bercambah secara sama rata dan akan
      menyumbangkan kepada kepanjangan dan membetulkan zakar yang bengkok.Disamping menambahkan sedikit kebesaran zakar ditempat yang bengkok tadi, kerana semasa
      bengkok, bahagian itu lebih langsing dari bahagian zakar yang lain kerana tisu-tisu
      pengembang di bahagian itu rosak dan tak berfungsi.Maka setelah regangan tisu-tisu
      pun bercambah dan tisu-tisu pengembang mengembang secara sama rata dan mengembalikan kelurusan zakar.

      Pakar sakit tuan yang terkenal iaitu Dr Ismail Thambi http://www.drismailtambi.com/ pun mengesyorkan alat ini utk zakar yang bengkok dan utk panjangkan zakar.
      Saya pernah jumpa Dr Ismail Thambi ni nak beli penis extender dia jual jenama Andro-penis http://www.andropenis.net/, sebab ada baca dlm Harian Metro ada satu pesakit alami zakar bengkok so dia syorkan Andropenis dia tulis harga kat situ RM250.00, so saya pergi la besok tu bawak duit nak beli, lepas dah tengok alat tu dan paham konsep dia.
      Tanya harga rupanya RM1250.00.Saya tanya kenapa harga lain dari yang kat Harian Metro tu, dia cakap editor kolum dia tu silap taip.Memang pun ada sekali tu saya tengok kat Metro dia
      tulis RM25.00 pulak, mesti beratur orang kat klinik dia lepas baca Metro tu.

      Lepas dengar harga RM1250.00 tak jadilah nak beli, mungkin 5-6 bulan lagi, tapi lepas 3 bulan check balik harga kat website jadi RM1699 pulak lagilah mahal dan mengarut.Terus tak jadi nak beli.

      Sekarang ni pakai yang murah punya baru jumpa 2 minggu lepas RM199 jer, konsep sama macam andropenis, baru pakai 2 minggu dah nampak 1cm panjang, bengkok tu pun nampak kurang tak macam dulu.
      Supplier tu cakap dalam masa 3-6 bulan boleh panjang sehingga 3 inchi tapi saya rasa lebih pun boleh sebab ini percambahan tisu-tisu sel, makin lama pakai makin panjanglah.

      Dan dia cakap tak semua org akan dapat result yang sama, bergantung pada keadaan kesihatan orang tu dan pemakanan dia, ada yang pakai seminggu dah naik 1 inchi ada yang pakai 1 bulan tak panjang2.Kalau badan sihat growth hormon pun keluar dgn lebih banyak dan membantu pertumbuhan sel2 baru.

      Delete
  6. Jangan dengki tak baik tau, sikit2 lama-lama jadi bukit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org gelakkan la bkn dengki...ckp berdegar2...tapi tiap kali bg ceramah...ramai yg diatas dari dibwh...

      Delete
    2. PAS tak dengki pun, tidak sama sekali, tp kesian jer psl sikit pengikut tp ckp kuat. sikit2 lama-lama ke longkang la..ngeh2

      Delete
    3. SOALAN

      DOKTOR, apakah alat yang baik dalam perubatanmoden untuk membesar dan memanjangkan zakar dengan selamat? Apakahrisiko penggunaan peralatan yang tidak tentu tahap keselamatannya?

      SALIMIN
      Kuala Selangor, Selangor

      JAWAPAN

      Baru-baru ini saya merawat seorang artis yang menjalani kaedah pembesaran anggota sulit yang dilakukan oleh seorang pembantu hospital.

      Anggota sulitnya radang selepas mendapat suntikan dengan sejenis ubat peradang dan dua minggu kemudian anggota sulitnya membesar sebesar botol air minuman ringan.Dia tidak dapat menggunakan anggota sulitnya kerana sakit dan tidak dapat disalurkan ke dalam anggota sulit isterinya.Kaedah rawatan yang dijalaninya dikenali sebagai ‘somatotherapy’.

      Kaedah ini disalah guna oleh orang yang tidak bertauliah, iaitu seorang pembantu hospital. Malah, saya merawat banyak kes seperti ini.Anggota sulit bukan alat untuk pertarungan. Ia anggota sensitif yang mempunyai bentuk tersendiri dan sesuai untuk hubungan kelamin.Jika ia kecil, sudah tentu ia tidak dapat digunakan untuk melakukan persetubuhan kerana gerakan dan posisi tertentu tidak dapat dilakukan.
      Dalam keadaan sedemikian, baru dapatkan rawatan yang sewajar dan dengan izin isteri.

      Tiada gunanya melakukan sesuatu yang memudaratkan kedua-dua pihak.Jumpa doktor untuk menjalani pemeriksaan dan jika perlu, doktor akan memberi cara mudah dan selamat.Saya syorkan alat penarik otot. Alat ini sudah ada dalam pasaran dan selamat digunakan dengan membaca buku panduan. Ia mesra pengguna.

      Delete
  7. Salam 1rasuah,

    Teringat dulu masa sekolah. Cikgu suka dengan murid murid pandai dan sering naik angin dengan murid murid bodo. Mereka bukan sahaja lembam dan lembab dalam akademik (pencapaian otak), kokurikulum (komunikasi, kepimpinan dan kecergasan) malahan akhlak (suka langgar undang undang, tak dengar cakap guru dan ibubapa dan berperangai buruk seperti merokok, ponteng, berambut panjang). Setelah meningkat dewasa mereka juga ambil degree walaupun bukan dengan cara yang biasa iaitu kepandaian, tetapi melalui cara menurunkan syarat minima ambil degree ada juga melalui cara tidak adil seperti ikut pintu belakang, ikut sekolah tertentu yang grafnya rendah. Tapi jangannn, bila mereka dikritik anda pula yang dikatakan tidak berakhlak atau tidak pandai bergaul, tak pandai berfikir, tiada soft skill dan tak pandai berkomunikasi. Yang terbaru tiada social skills pulak :)

    Hanya mampu tersenyum.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.Heee

    ReplyDelete
  8. Parti Pekerja cetak 85,000 borang, sambutan luar dugaan, kata setiausaha agung
    Sambutan luar biasa diterima terhadap penubuhan Parti Pekerja Malaysia yang terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat termasuk ahli profesional dan agamawan dari seluruh negara. – Gambar Facebook, 11 September, 2015.
    Sambutan luar biasa diterima terhadap penubuhan Parti Pekerja Malaysia yang terdiri daripada pelbagai lapisan masyarakat termasuk ahli profesional dan agamawan dari seluruh negara.

    Parti Pekerja Malaysia menambah cetakan borang 50,000 helai borang lagi berikutan sambutan masyarakat yang menggalakkan mahu menyertai parti itu, lapor Sinar Harian hari ini.
    Setiausaha agungnya Anuar Tahir berkata, jumlah tersebut menjadikan keseluruhan 85,000 keping borang dicetak.
    "Saya juga terima laporan ada yang terpaksa mencetak sendiri borang kerana tidak cukup. Jadi kita terpaksa cetak 50,000 helai lagi.

    "Sambutan kepada parti kami amat luar biasa dan tidak saya bayangkan sebelum ini," katanya. Anuar berkata, latar belakang pemohon adalah daripada pelbagai lapisan masyarakat termasuk ahli profesional dan agamawan dari seluruh negeri.
    Beliau percaya, konsep dibawa parti itu menjadikan mereka mudah diterima rakyat.
    "Agaknya, orang melihat ini adalah model parti baharu dalam sejarah. Ada orang tanya apa beza kami dengan PKR? Sangat besar, kerana Islam pegangan kami," katanya.
    Menurutnya, jumlah keseluruhan ahli akan diumumkan pada 16 September ini.
    Sementara itu, beliau berkata parti tersebut masih menunggu keputusan berhubung penukaran nama parti itu kepada Parti Amanah Negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini susah bila terpercaya propaganda sendiri...bersih4 sebagai bukti...lg mau auta...tp x mustahil auta...baiah berani langgar...auta lagi kecik

      Delete
  9. Aljazera kata sirul tak bunuh atatuya tapi kawan baik Najib yang bunuh...dgn pistol

    Umno dan kapal tak boleh selam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knp sirul tak beritahu dam sebut nama masa perbicaraan dlm mahkamah. Rela gadai nyawa kerana boss? Dikambinghitamkan?
      Tak payah sembang lah bodoh
      bodoh...bodo.

      Delete

  10. Wanji Wanhussin Wanji
    17 hrs · Edited ·
    Tadi wartawan tel bertanyakan soalan tentang Baiah Talak Takliq yang kecoh pasal PAS amalkan.
    Komen saya tadi adalah seperti berikut;
    1- Islam datang menjaga maruah wanita. jadi, tidak sewajarnya wanita menjadi cagaran dalam berpolitik.
    2- Dalam islam, bai'ah memang wujud. tetapi, Bai'ah yang wujud dalam Islam dalam melakukan kebaikan. nabi saw ada berkata, "orang islam bersama syarat-syaratnya, selama ia selaras dengan kebenaran". Tidak berlaku bai'ah pada perkara kejahatan. Kalau Baiah berlaku pada perkara kejahatan, sudah pasti Islam sudah menjadi agama pro kejahatan. Ini sudah pasti mustahil.
    3- Dalam perbincangan fiqh, setelah membayar kifarat, melanggar sumpah tidak menjadi kesalahan. Yang salah, jika melanggar tanpa membayar kifarat. Nabi saw ada bersabda, "barangsiapa melakukan sesuatu sumpah, lalu dia berjumpa perkara yang lebih baik daripadanya, maka hendaklah dia melakukan perkara yang lebih baik itu dan hendaklah dia membayar kifarat".
    4- Soal Talak secara taklik, ia berlaku khilaf dalam kalangan ulama. Secara peribadi, saya lebih cenderung kepada pandangan Ibn Taimiyyah, Ibn Qayyim, Abu Abdurrahman (Ulama dalam mazhab syafie) dan Muhammad bin Hazm yang mengatakan talak taklik ini tidak wujud dan tidak jatuh, kerana ia tidak wujud dalam nas al-Quran dan al-hadis secara saheh dan sareh. Kalau dalam bab ibadat khusiyyah pun memerlukan kepada nas yang saheh dan sareh untuk menyatakan kewujudannya, sudah pasti dalam hal talak dan nikah memerlulan kepada nas yang saheh dan sareh.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustaz langar bila nak ikut ckp dap semua boleh langar.hari tu sebelum pas berpisah dgn dap ok ok baiah ok.talak ok.laku.bila dah berpisah jd tak laku pulak.mana satu ni ustaz.jgn pening mcm mat sabu jugak nak buat islam nanti tanya kawan kawan dulu.kalau pas ikut ckp dap semua baik.bila dah berpisah semua jd buruk.baik masuk umno lah ustaz tak ada baik buruk

      Delete
    2. memang kesalahan dikatakan berlaku bila dah terlanjur...itu gunanya ulama yang berilmu yang mencari kebaikan dari ilmu...bukan memecahbelahkan rumahtangga...lagipun baiah dan tklik mereka itu barangkali sekadar untuk tujuan mengukuhkata bukan berniat mentalak isteri.....kerana itu luaskan pengajian....

      Delete
    3. Semua main barangkali...berapa byk mau barangkali la...suruh rujuk ulamak dan kadi xnk...barangkali jgk mau..tapi titah dap...wajib taat...

      Delete
  11. Bebera bulan sebelum pru 1990, awang selamat dari akhbar utusan setiap minggu memperleceh nik abdul aziz serta membandingkan nik aziz dengan pelbagai gelaran yang bertujuan memperkecil dan menghina beliau.

    Tetapi selesai pru itu ternyata orang yang dihina dan diperleceh itu di tabalkan jadi mb kelantan.

    Selepas beliau jadi mb, penghinaan masih berterusan dengan mengatakan selepas 3 bulan rakyat kelantan makan pasir.

    Diharap apa yang berlaku keatas nik aziz tahun 1990 dulu akan berulang keatas Amanah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgna membela progresif

      pasug menhapus legasi nik aziz

      tu sebb ramai masih berkemah sedangkn mb pasug klntan bina banglo

      patutla syg najib...perangai pasug dh sama umnu ug jg

      Delete
  12. Cangkul pun cangkul lah....janji tak kena bodoh dan hidup berdiri. Pilihan hak masing-masing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah posting kat area2 bawah ni takde sape yg baca. Siooook sindri

      Biasa la cangkul. Siokkkk aindri

      Delete
    2. cangkul klu kena kepala...mampuih ooooo

      cangkul hebat

      parti pekerja sesuai namanya....bekerja utk rakyat.....bukn mcm parti perompak dn parti bersiku lutut pendek akaiiii

      Delete
    3. Melayu dah pecah 5...
      Umno,Pas, Pasma,Ghb,Pkr....
      duhai melayu....berapa banyak lagi kamu akan dipecahkan....sudah2 lah....

      Delete
  13. Sedih rasanya. Pertama kali ceramah politik dihadiri penonton sama banyak dengan yang duk atas pentas. Tak putus terima laknat dari segala yang melaknat .

    Diselatan tanah ayer ada ke panglima parti Cangkul Solahuddin AlKuyubi buat majlis ceramah. Omakkau tolong siarkan. Nak tau berapa juta pula yang hadr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nk sedih .yg sikit tu yg pasug neracau takut....dn omakpun meracau ari2 siang mlm.

      bila musuh takut walau kita sikit...itu tanda kita ada kekuatan tersembunyi

      Delete
    2. Kekuatan "tersembunyi"? tersembunyi kat celah mana tuh? mcm2

      Delete
  14. Aku tak pandai pakai jubah dan serban..malah tak mahir doa dan doeee. Jadi ahli pun..cuma budak suruhan saja..kelas 2 lah katakan. Peribadi saya katakan..dalam pas pun ada kasta juga...faham-faham je lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas mmg berkasta...samada kasta istiqomah atau kasta barua...ada faham?

      Delete
  15. Omakkau nanti spy dewan cina.mesti ramai org melimpah ke jln raya jgn 95%cina3%india1%melayu sudah.tp tak kisahlah cinapun rakyat malaysia juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda seorang sotong???????? Anda jual pil kuda, jebon, kena walaun, mak bapak kena baiah gadai bini, candat sotong atau suka mkn sushi, sila hubung PGB(parti gadai bini)

      Kami NGO yg berdasarkan candat sotong, kami Faham anda suka sushi dan kami walaon

      Tak lama lagi kami akan ada Pati walaonCai Kebawah, namanya walaon, dalam bahasa Italy yg bermaksud candat sotong enak sekali.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Jin Harung Jing.

      SIla hubungi HadiCandatSotong, Harung Jing, Nik Abodoh dan Tantawi Vellfire untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Sotong

      Boy PGB
      PARTI GADAI Bini

      Delete
  16. Kerjasama dengan PAS tidak beri manfaat kepada UMNO - Nazri

    KUALA LUMPUR: Sebarang usaha ke arah kerjasama antara UMNO dan PAS buat masa ini tidak akan memberi manfaat kepada parti terbesar orang Melayu itu, kata anggota Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz.

    Dalam satu temubual bersama portal The Malay Mail Online, Nazri berkata jika kerjasama dua parti itu diadakan ia akan menyebabkan beberapa kerusi parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang utama milik UMNO perlu diserahkan kepada PAS.

    Menteri Pelancongan dan Kebudayaan itu menyeru agar UMNO tidak menjalinkan apa-apa bentuk kerjasama politik dengan PAS sehingga sekurang-kurangnya selepas pilihanraya umum akan datang biarpun parti Islam itu tidak lagi bergabung dengan parti-parti pembangkang lain.

    "Mereka akan menimbulkan masalah dalam parti saya (UMNO). Asas pengundi mereka adalah sama seperti kita.

    "Jika mereka menyertai kami sekarang, kami terpaksa berkongsi beberapa kerusi. Kita bertanding kerusi yang sama," Nazri dipetik sebagai berkata.

    "Katakan PAS mahu kerusi Parlimen Padang Rengas, jadi jika UMNO serahkan kepada PAS, bagaimana saya rasa? Ini akan menyebabkan kebencian dalam UMNO," katanya lagi.

    Nazri menggesa pemimpin UMNO supaya mengabaikan seruan ke arah perpaduan UMNO dan PAS dengan alasan ia akan menjejaskan peluang UMNO untuk memenangi pilihanraya umum akan datang.

    Selepas hubungan PAS dan DAP bermasalah hingga membawa kepada perpecahan dalam Pakatan Rakyat, ada pihak yang berpendapat, parti Islam itu perlu bekerjasama dengan UMNO.

    Namun, PAS menerusi kenyataan beberapa pemimpinnya menegaskan tidak akan bekerjasama dengan UMNO sebaliknya mahu bersendiri.
    Isu hudud merupakan punca utama yang membawa kepada berakhirnya kerjasama politik antara DAP dan Pas.

    Keretakan hubungan dua parti itu juga menyebabkan kerjasama antara parti pembangkang yang dinamakan Pakatan Rakyat yang dimulakan pada 2008 diumumkan berakhir pada Jun lalu oleh DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PADAN MUKA PASUG

      SAPA NK KAWAN DGN PENGKHIANAT

      HADI DN PASUG JGN TUNGGULAH GHANIMAH 2.6B TU.

      MUHYIDIN PUN TK MERASA APATAH LAGI PASUG YG SUDAH SASAU

      Delete
    2. oleh kerana pas memberi masalah pd umnu nnti...mereka pasti akan dijebon diparasit ditolol dibaruakn oleh umnu....percayalah

      tp klu tkat nk redha demi melayu islam...pasug blh la buat keje2 bodoh umnu seperti pasang poster dn bc doa selamat....

      tk caya tnya nakhaie la.....kat mana dia sekarang

      yg penting pasug mesti wala pd alnajiburi.... klu tk itu derhaka dn xwala....halal darah tu pasug.....ingat sikit ok

      Delete
  17. DAH LEBIH 50 TAHUN MEMERINTAH DAN HASIL NYA....BANGSA MELAYU JADI BANGSA PALING RAMAI MISKIN...
    BAIK TUKAR PARTI DAN UNTUNG UNTUNG MELAYU JADI KAYA PULAK

    ReplyDelete
  18. DAH LEBIH 50 TAHUN MEMERINTAH DAN HASIL NYA....BANGSA MELAYU JADI BANGSA PALING RAMAI MISKIN...
    BAIK TUKAR PARTI DAN UNTUNG UNTUNG MELAYU JADI KAYA PULAK

    ReplyDelete
  19. kah kah kah ..................... udah2 le omak kau eehh ! aku dapat rasakan bagaimana pengikut parti kuali @ parti cangkul begitu perit dan pedih dicangkul bertubi2 oleh omak kau ............. sampai naik kesian aku dgn puak2 ni ................' dah la mat sabu bawa diri pi sarawak 'goreng mengoreng' kat sana setelah 'gorengannya' kurang berkesan kat semenanjung akhir2 ni ! ............... tangkap sayu aku nengok !
    Ya Ammmmmmpunnnnnnn udah udah udah hentikanlah cangkulanmu atas kapla ini ......... idak tertahan lagi peritnya !

    ReplyDelete
  20. Untung untung jd kaya kalau tak untung jadi apa pulak.mmg kita boleh berfikir positif tp masih jgn nak ambil risiko dlm politik semua jd.byk jd kawan mkn kawan.jgn kita terlepas mulut buaya masuk mulut harimau.bila nak berkuasa semua nak jadi kawan bila dah berkuasa kawan tikam kawan.sy mmg tak setuju dgn pemerintahan rasuah sekarang.namun jika pm pemerintahan seterusnya jd pak turut kpd cina macam mat sabu apa maknanya.sy cuma harap Tuhan akan menolong kita n memberi penyelesaian yg baik.jgn kita terlalu ghairah inginkan kejayaan sehingga lupa kita dijadikan kuda tungganan cuma.

    ReplyDelete
  21. Apa bezanya ulama mulut longkang jadi lembu belaan parti munafik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tangtu kene tanya wanji...

      Delete
  22. Lucu omakkau abg mat pegi mkn angin sj di langkawi sambil tu buat la ceramah sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuat mkn angin...sana sini dah pegi...tapi nape ada poster plak bgtau abg mat amoi nkndtg mkn angin...

      Delete
  23. Salam....
    GHB mau proof apa lagi hampa terikat dgn DAP....
    Dah sampai tahap mendesak.....
    Nie bukan cita rekaan.....
    Sila baca the star...
    Return balik duit dap tu...
    parti amanah bole sendirian...
    Mintak tolong sebelum terlambat.....

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. Pegi mencarut kat bloq kau sendiri la.nyamuk punyak org

      Delete
  25. Habis.ug tak tahu kemana lg dap dah dapat dulu apa nak dikata.sham tm.sila saman star

    ReplyDelete
    Replies
    1. the star umnu bn punya

      Delete
  26. Senarai Blogger tak laku tapi tunjk pandai kat blog orang lain adalah spt di atas.
    Di blog sendiri, dia yg hantar artikel, dia yg komen, mcm org gila ckp sorang sorang. Bila dah terasa mcm org gila, masuk blog org lain plk, hantar komen dgn harapan ada arg reply, adalah sekor dua yg jolok punggung, suka sgt sbb rasa hebat. Tak sedar org pakat gelak sbb komen mcm org gila.
    Dtg rumah org tak bg salam terus kutuk tuan rumah.
    Tak ke gila nama nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang Loser, updatelah blog kau tu.

      Woiiioooo Tulang Loser masuk sini kai kacao. Loawrwave tu zombie pun tak baca tauuuuu

      Ptuiiii

      Delete
  27. Blogger Malaysia Baru setaraf Blogger Milo Suam pondan tua taik ganja. Blog tak laku lps tu mengilai sorang sorang. Kah kah kah kah kah kah. Dtg menyemak kat blog org lain tunjuk bodoh.

    ReplyDelete
  28. Apasal baju oren sebiji mcm bangla.nanti mesti byk dpt ahli bangla nak masuk lg.kuningkan jd raja n bersih pula.purle gelap pula.buat warna putih mcm singapore hensom jugak
    nampak.sj bg cadangan.buat warna oren limau manderin ok jugak.baru kena dgn .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. YEAAAAAAHHHH KALER PUN IKUT KESUKAAN TAUKEY BUKIT PENANG.

      BAJU OREN MR AMOY SUKA, AJAK SELFIE TUUUUUUUU

      Delete
    2. Oren byk ong .ong ong ongkos.bunyi mcm katak panggil hujan patutlah byk katak melompat lompat.

      Delete
    3. tk bc utusan meloya ke

      yg nk bw masuk 2juta bangla adalh umnu....parti yg pasug jilat tu

      Delete
    4. warna oren bkn makhluk ciptaan Allah yg tk berdosa ke

      aada bangkangan?

      Delete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. ostad biri2 pegi mana hah? ke gi candat sotong dgn tuang jepong...

    ReplyDelete