KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 16 September 2015

POLIS SAHKAN MAYAT YANG DITEMUI BERSIMEN DALAM TONG ADALAH KEVIN MORAIS



SUBANG - Polis pada sidang media sebentar tadi mengesahkan mayat yang ditemui bersimen dan diletakkan di dalam tong di kawasan terbiar Jalan Subang 3, di sini, pagi tadi adalah Timbalan Ketua Bahagian Bicara dan Rayuan di Jabatan Peguam Negara, Anthony Kevin Morais.

Konkrit yang menempatkan mayat itu sudah dipecahkan dan mayat mangsa sudah dikenal pasti.

22 comments:

  1. Ulang kes altantuya..kali ni guna simen. Stok c4 dah abis hehe

    ReplyDelete
  2. Hebat. Dah kena simen pun polis boleh jumpa

    ReplyDelete
  3. Hahaha....kerja siapa ni???? Adakah hutang along dendam boleh jadi begini atau bermotis pihak tertentu.apa nak jadi pada keselamatan negara dan pihak berkuasa kata negara masih aman jenayah kurang.

    ReplyDelete
  4. nanti macai pkr cakap.najib terbabit , macam kes altantuya itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai umnu terasa ke najib terbabit

      Delete
  5. ya allah.apa nak jadi dunia ni.kita selalu ajar anak kita.belajar rajin rajin esok senang masa depan.bila dah kerja bagus,berpangkat tinggi macam ni pulak jadi.
    serba salah.bodoh,bengap,miskin,susah,anjing lalu pun tak goyang ekor.tak tau lah nak kata macam mana lagi.

    ReplyDelete
  6. mayat dlm simen

    huh sadis

    tp babi dlm bukit lg sadis

    polis tkdpt cari punya

    hanya seorg haji je yg dpt cari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi itu ialah mat sabu dan penyokong ghb. Raja babi? Lim kit siang

      Delete
    2. Ada ka babi dalam bukit.
      Yang ada hadi la kot.

      Delete
    3. Kalau tak hadi
      Haron la kot
      Tak masuk akal najib guna akaun sendiri.
      Kuang kuang kuanf

      Delete
    4. Ahli parlimen tumpat pun tak percaya ghb..

      Delete
  7. Gempar bukit bintang low yat dan oetaling street tutup....pertama kali melayu islam bersatu...ininberlaku setekah barua anwar pluralisma libral dan syiah perosak akidah dan iman disingkir
    dari PAS...umno perlu bersihkan parti dari saki baki
    barua pluralis anwar talibarut yahudi seperti sipudin
    dollah...nazri..dan ceo glc kerajaan...singkir barua ini
    ...semua barua anjing pluralisma sudah ada berkumpul dakam GHB dan PKR...kamuddin jaapa barua terakhir yg masuk ke lubuk anjing pluralis PKR
    Adu domba dlm PAS dan umno dulu....syabas rasus cina sudah tutup kedai....langkah seterusnya melayu bersatu boikot barangan dan kedai kaum cina...syabas semua....tahniah penyatuan pas -umno
    jadi kenyataan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau macam tu buatlah demo hari2.
      hari ni umno esok pas lusa umno balik kemudian pas sampai kiamat biar org cina rugi berniaga.
      bodo tahap apa anon ni kan hari cuti mana ada tokey nak bayar 3pay.

      Delete
    2. 14.09 anak haram

      Delete
  8. Nak beli handfon kini di bangunan MARA bangunan dan peniaga milik org Melayu

    ReplyDelete
  9. Pas pis pus
    Anjing babi
    Jebon anwaris parasit ect.
    Gaji hadi 90 ribu sebulan
    Najib 2.6 billion.
    Kak ros selamat bershopping
    Takbirrrr

    ReplyDelete
  10. Apakah motif pembunuhan ini.

    Adakah ianya ada kaitan dengan kes dan orang-orang tertentu.

    Pasti ada yang akan kata ini tidak logik dan perlu 4 saksi.

    Apapon syabas PDRM.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  11. Salam sehati serasuah,

    Setiap malam kita dihidangkan dengan berita justo dan teori konspirasi menjatuhkan kerajaan. meh.

    Yang peliknya rakyat tak minat pun pasal itu. Apa yang rakyat ingin tahu ialah tentang misteri wang RM 2 600 000 000 yang ada di dalam akaun pm. Jawapan ia duit derma tidak dapat menutup persoalan - persoalan yang timbul. Ini kerana sejak dari awal pm tidak jujur dalam penjelasan mengenainya. Selepas didedahkan WSJ.
    1. pm akan saman wsj sampai sekarang tak ada apa apa.
    2. Duit itu derma pilihanraya kemudian derma pak arab lawan yahudi DAP.
    3. Harun Din mengatakan orang tak curi masuk akaun sendiri kerana beliau ingat pm pun ustaz tapi dia ahli politik yang menipu dan membelit jadi darah daging.
    4. Jawatankuasa menyiasat diganggu dengan lantikan dan pertukaran.
    5. Pengkritik - pengkritik didiamkan dengan dipecat atau ditukarkan.
    6. Badan pencegah rasuah dikeluarkan dari jawatankuasa.
    7. MH370 muncul. punya banyak kapal cari tak jumpa tiba-tiba boleh muncul?
    8. Dan seperti biasa trademark. Ada orang hilang.

    Umnubn harus ingat ini bukan tahun 80an-90an lagi di mana hamba rakyat hanya ada berita rtm dan tv3. Rakyat sudah cerdik spm gred 3 tidak lagi dipandang. Di pusat didikan, Generasi Adam Adli yang skor upsr spm sudah mengambil alih dari ketam tak skor upsr spm. Kesimpulannya bukan semua rakyat ambil degree pakai 3 kredit atau serendah 3A (ada degree tapi tak ada kepandaian).

    KEDEPAN ( kembalikan degree berasaskan kepandaian spm 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am ) Adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedepan kepala bapak kau

      Delete
  12. Anon 14:38 kenapa kau marah encik kedepan tu.biar dia la dgn pandangannya.tak ada org marah awakpun sbb lontar pandangan kat sini.tuan bloqpun tak kata apa awak pulak nak melebih lebih.sham tm suka la ye ramai org oren berhimpun.ada amoi amoi boleh selfie ke cangkul cangkul.lebih suka lg hadi bertegas lg no dap no cangkul.tinggal pkr je.teruk la pkr akan hanyut.jika mng putrajaya mungkin pas boleh ikut bertempek sbb masih dibloq pembangkang tp aku rasa masih perlu bersih 5.mungkin sekali itu pas akan joint sama.pkr pening .bawak bersabar ye semua.sabar itu sebahagian dr iman.semoga Tuhan akan tunjukkan kita jln keluar yg baik.

    ReplyDelete
  13. Dasyat nak jd apa dgn negara kita ni.tp keadaan mayat tu spt mmg hendak ia dijumpai.mungkin ada yg ingin bermain sesuatu teka teki.mungkin mereka kata c4pun polis boleh jumpa jd kita campak je tepi jln.oleh krn polis dpt jumpa tu bermakna polis mungkin tahu siapa pembunuh nya.polis mendapat matlumat dr org org lalu menjumpai mayat.org org itu tentu tahu pembunuhnya.spt sirul n azilah hanya mereka yg tahu siapa pembunuh tuya yg sebenarnya.harap berhati hati semua terutama yg bekerja dibidang berkaitan safety first ok.hidup islam hidup keadilan.hidup omakkau he he

    ReplyDelete