KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 24 September 2015

MOHON JANGAN SENTAP DAN SAWAN ..... KOLEKSI GAMBAR TAN SRI KHALID IBRAHIM BERSAMA SULTAN SELANGOR SELEPAS MENUNAIKAN SOLAT SUNAT EIDUL ADHA.



Kelihatan mantan Dato' Menteri Besar Selangor YB Tan Sri Khalid Ibrahim bersama DYMM Tuanku Sultan Selangor selepas menunaikan solat Eidul Adha di Masjid DiRaja Tengku Ampuan Jemaah, Bukit Jelutong, Shah Alam.

Turut kelihatan ialah Dato' Menteri Besar Selangor YAB Tuan Hj Mohamad Azmin b Ali, Dato' Setiausaha Kerajaan Selangor, Shahibu Samaah Mufti Selangor dan ADUN Kota Anggerik YB Hj Yaakob Sapari.

5 comments:

  1. Ini bkn tahap sawan lg dah tp tahap muntah oren n kepala berapi nak terbakar marahkan azmin.bertahan azmin nanti bleh jd pm.khalid boleh jd mb.omakkau boleh dpt laki.anuar faktor rosak yg masih perlu diguna pakai.sabu faktor badut yg berotak udang.guan eng faktor cina pembunuh anjing gila.jaga jaga pulau pinang anjing gila mungkin akan mengigit anda.tolak dap tolak kuali.aku rasa bloq pancai semua mcm pemikiran mat sabu yg badut n udang.encik gunung pula terpaksa mengimport pemikiran badut n udang itu krn tdk ada org pandai lg yg mampu menulis untuk mengutuk pas.kehabisan idea mereka itu.kesian.what a pathetic group of people.serang pas lg n anda sendiri yg merasa sakitnya.mereka tak ada jln lain utk menarik ahli selain mengutuk pas padahal mereka spt mengutuk diri srndiri cuma.idea mereka yg dikatakan progresif peduli itu nampak spt tdk sedikitpun dipedulikan org.nampaknya hanya bukit penang yg mengiktiraf mereka.teruskan lah memalukan diri anda sendiri kelak org akan melihat wajah buruk anda disebalik topeng

    ReplyDelete
  2. Sultan pun pakai sampin jingga. Faham2 aje lah. Tu pasal kita cakap tu pandang2, jangan nak kutuk orang je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh... jingga dgn kuning pun ko tak kenal... budak tabika lg pandai dari ko.

      Delete
  3. Padan muka azmin...sultan tk pandang kau...
    Satu penghinaan buat kau...kahkahkah
    Mb pintu belakang...nasiblah

    ReplyDelete
  4. Kembang bontot omk sikalid .solat ngn sultan..wow...tu jer ke jemaah nye?..org len pun ade kot...!!!

    ReplyDelete