KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 12 September 2015

SETIAUSAHA AGUNG PAS BELASAH KHALID SAMAD AGAR SEDAR DIRI SEBELUM NAK KRITIK HADI AWANG



PAS tidak memerlukan pandangan Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad berhubung cadangan pembentukan kerjasamanya dengan Pakatan 2.0.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, selain tidak layak dia juga tidak mempunyai sebarang jawatan tertinggi dalam GHB.

“Siapa dia untuk minta Presiden berubah? Apa jawatan dia dalam GHB (Gerakan Harapan Baru)?” soalnya ketika ditemui selepas sidang media Kongres Rakyat di Shah Alam, pada Sabtu.

Takiyuddin yang juga Ahli Parlimen Kota Bharu berkata, meskipun rundingan dan perbincangan diadakan dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail, namun perbincangan untuk bekerjasama dalam Pakatan 2.0 masuh belum diadakan.

“Kita anggap Pakatan 2.0 itu adalah kerjasama baharu di antara DAP, GHB, dan PKR yang memerlukan PAS.

“Kita akan bincangkan kata putus hala tuju kerjasama ini kerana PAS mempunyai agenda sendiri yang menjadi terma rujukan kita jika dipanggil berbincang,” katanya.

Terdahulu, Khalid berkata GHB boleh menerima kerjasama dengan PAS dalam Pakatan 2.0, namun dengan syarat Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengubah sikapnya yang sebelum ini membelakangkan keputusan pakatan seperti yang berlaku dalam isu Hudud.

Katanya, jika Hadi berdegil dengan sikapnya itu, beliau tidak menolak sejarah dalam PR mungkin akan berulang dalam Pakatan 2.0.
 

52 comments:

  1. terserlah lg sikap iblis sombong bongkak takbur penjilat hj hadi.

    memang sah hadi dh jd ayatollah yg maksum dlm pas

    penjilat dia pulak mcm khawarij

    penjilat mcm nilah yg merosakkn pas dn pemimpinnya

    pas memang wajar ditolak dr menyibuk dlm pr2.0

    klu trima jg geng maksum ni nnti kema tubuh pula pr3.0

    dh umnu akan trus berkuasa

    pas jd kuda gila umnu utk makan upah pecahbelahkn pr

    hudud hanyalah agenda munafik harakimak pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah2an laknat kau berbalik kpd brg tubuh kau...aamiin...mintak 40 org aminkan...

      Delete
    2. Taikyudinn jgn kuat mengampu laa... mangsa banjir dah terbela nasib ke?
      Cakap berderai2 ekor gelumang taik.

      Delete
    3. Pas kan parti gadai bini. Cita2 nak jadi macai Hamno. Rupanya setakat jadi penjilat Mat Monggol no wahid.

      Buka mulut, bau sushi...buka mulut bau suhi.. Jepong

      Lu kasi tengok amoi selfi.. Lu macai2 Cap sotong cemburu habis..klu gian pi Petaling Street..ramai amoi boleh selfi... Penghulu macai kepada macai semestinya Tontowi velfire dari Nik Abodoh 

      Tauke pil kuda... air ketum Kaoooo eat sotong..sotong kering pong ok....

      Hadi and Mokhtar Senik macam, takkan tak minta maaf kat orang kao fitnah kao barua..kao jebon.. tu. La ni dok cabar DAP. Wang hantaran kok lesap..nanti camno nak kawin dgn Humno. Alamak lupa la, pasgadaibini mana ada teluuuuuuuuurrr

      Reply

      Delete
    4. 17.00 manusia jilat jamban dap ni.. Barua taik anjing

      Delete
    5. Penjilat DAPig macam kau lah yang merosakkan pas

      Delete
    6. Oh nak kena ada jawatan tinggi baru boleh tegur Hadi ? Waduh Nabi pun bisa ditegur, kenapa Hadi tak boleh ? Power sungguh Hadi ni ... macam Ayah Pin . Hehehehe.

      Delete
    7. Anon 12 September 2015 @ 17.00,
      Adakah anda Khalid Samad? Atau anda menyamar menjadi anus? Atau anda beragama Islam? Atau anda Iblis? Maaf. Anda tiada pilihan jawapan. Tapi takpa. Anda yang betul. Orang lain semua salah. Tahniah.

      Delete
  2. kita akn timbang utk trima pas srlepas pas betul2 laksana hudud ikut islam....bkn ruu pindaan berlabel hudud

    kita tknk srkongkol dgn org yg permain hudud utk politik munafik mereka

    kita tknk kena tulah dn masuk neraka bersama munafik yg jual hudud demi nk jilat 2.6b

    kita jg nk tunggu mangsa banjir xduduk dlm kemah lg...baru kita timbang utk sokong pas.

    lbh baik bersama org kafir yg baik dpd berkwn dgn org berjubah yg menipu agama dgn jenaka hudud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Logo parti pun ciplak...kah kah kah

      Delete
    2. Logo ciplak tak apa Asal perangai jangan ciplak UMNO punya. Hadi dan PGB dah mula terikut2 sial UMNO. Kini PAS FOR ALL dah berkubur. PAS FOR MELAYU sama spt parti rasis UMNO.

      Delete
    3. PAN maksudnya

      Peluk Amoi Nohal
      Pencacai Angkat Najis

      Delete
  3. Apa yg khalid samad cakap itu betul. Tgha memang patut berubah dulu otak dia. Tapi tengok gaya dia tak akan berubah dan akan terus jadi kera sumbang. Pengikutnya pula akan terus ikut kera sumbang juga.

    Tak apalah......
    Biarkanlah saja sibodoh sombong itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hudud tolak...selfie xper...baiah langgar...logo ciplak...lepas ni apa plak? Penuh dgn sifat kecewa dengki dan khianat...

      Delete
    2. Selagi Hadi teraju PAS..aku tak akan undi PR. Tolong humban PAS dr PR 2.0

      Delete
    3. Siapa yg penuh dgn sifat kecewa dengki dan khianat? Siapakah yg memaki hamun org lain dgn panggilan babi dlm bukit? Org mcm ni ke nak dijadikan pemimpin? Membabikan org ini sifat ulama kah?

      Sampai mati pun tak akan berubah manusia ni......

      Delete
    4. N.ajis dah ajar lama dah...kena cakap maki2 baru pengikut ghairah...

      Delete
  4. Siapa Takiyu tu,apa standard nak komen Khalid Samad.kalau dah tugas sebagai SU buatlah kerja sebagai tukang tulis dan tukang catit,yang bercakap ni biar Hadi sendiri yang marahkan Khalid,Kau jangnlah jadi seperti mencium kentut Hadi sepanjang masa ,jadilah manusia yang berakal sikit.tak payanh jadi penjilat lah,tak tahu aku nak komen lagi .aku sekeluarga memang pengikut Pas totok tetapi sejak akhir2 ni .bencinya aku dengan peminpin Pas ni melebehi benci pada Umno.hendaknya pual ada bloger sperti Omak Kau ni yang dah hilamg sikap menegur.mngkritik ,menasihati .tetapi Omak Kau banyak menjilat samada Hadi Pas dn Khaldi Iabrahim .lansung tidak ada serangan pada Umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perangai su ni pun mcm babi dlm bukit.
      Kamu ahli2 pas klu keluar nanti akan jadi babi dlm bukit juga.
      Yg nak masuk pas kena beringat, klu kamu keluar nanti, kamu akan dipanggil babi dlm bukit.
      Berhati2lah dgn parti ini.
      Jgn sampai kamu digelar babi dalam bukit

      Delete
    2. Pas kan parti gadai bini. Cita2 nak jadi macai Hamno. Rupanya setakat jadi penjilat Mat Monggol no wahid.

      Buka mulut, bau sushi...buka mulut bau suhi.. Jepong

      Lu kasi tengok amoi selfi.. Lu macai2 Cap sotong cemburu habis..klu gian pi Petaling Street..ramai amoi boleh selfi... Penghulu macai kepada macai semestinya Tontowi velfire dari Nik Abodoh 

      Tauke pil kuda... air ketum Kaoooo eat sotong..sotong kering pong ok....

      Hadi and Mokhtar Senik macam, takkan tak minta maaf kat orang kao fitnah kao barua..kao jebon.. tu. La ni dok cabar DAP. Wang hantaran kok lesap..nanti camno nak kawin dgn Humno. Alamak lupa la, pasgadaibini mana ada teluuuuuuuuurrr

      Reply

      Delete
    3. Pas dan umno sama saja.
      Dua2 x boleh pakai.
      Bezanya umno lagi teruk.

      Delete
    4. PAS parti gadai bini..??
      Heran gak.. yang gadai bini tu saper..?

      Delete
  5. Nak tanya kat hadi.
    Siapakah "babi dalam bukit" tu?
    Adakah dia maksudkan "mat sabu, husam, khalid, nizar, salahudin dan rakan2nya"?
    Jika bukan, siapakah "babi dalam bukit" itu?
    Saya sebagai ahli Pas ingin pencerahan. Minta terus terang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biadap betul bahasa Hadi Awang nih?

      Delete
    2. Hahahaha...ahli pas korok mung...parti amanh pun xjoin lg...piirah

      Delete
    3. semuga apa yg keluar dpd mulut jamban org itu akan kembali kpdnya nnti...tunggulah

      demi nk jilat 2.6b bahasa dh sama standard mat pit

      babi ialah binatang yg suka menyondol demi nk makan. semua dilanggarnya.

      menyondol 2.6b....lum dpt2 lg

      kesiaaaaaan

      Delete
    4. Yg gadai bini tu parti pas

      Delete
  6. Ada org pertikaikan hudud pas bkn hudud islam.habis tak ada seorgpun dlm malaysia yg ingin perjuangkan hudud selain pas dgn hududnya itu.padahal org lain nampak nak menyebut hududpun tak mahu.aku rasa jika tak ada pas entah perkataan hududpun tak akan wujud dimalaysia.lg katanya pas jual agama utk politik termasuk jual isteri sekali.jika mmg niat pas begitu knpa tak ikut sj cakap dap senang tak ada sapa yg marah putrajaya mungkin boleh dpt n sekali dgn habuan dpt putrajaya tu.knpa pas dok buat mengelat nak kan hudud dulu.jgn ada org lain yg jual agama sudah.kata lg pas nak ug ug lebih untung dpt sikit dr bilion bilion tp tak ada nampak tandapun pas nak kearah situ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hudud hnya mainan puak munafik haraki jubah serban

      demi 2.6b

      dh kwn dgn umnu dh setuju...buatlah hudud cepat.

      desaklah umnu yg berkuasa buat hudud....apa tunggu lg...tk takut tulah ke main2kn agama

      pas adalh parti yg permainkn hudud....

      menipu umat... menipu Allah

      tunggula bala

      Delete
    2. helo umnu tknk pun pas mengacau je

      tu yg gila nk masuk pr2.0 menyibuk aje

      pila peluk cium umnu tu

      nazri aziz dh belasah pas akn huruharakn umnu....haha padan muka tk malu tu

      semua org tkmau pengkhianat......menipu hudud

      gadai bini perkuda hudud ....itu slogan parrrttttti isleeereree semalaysiaaaa

      Delete
    3. Nak hudud tapi pergi jepun.
      Ni apa ni?
      Buatlah betul2.
      Kami ahli pas tak puas hati pemimpin hangat2 taik ayam. Utamakan yg utama la

      Delete
  7. Nate ni bini ramai boleh la
    Lagu ni la perangai anok sedaro hamid othman
    Motor besar berapo butir ado di rumoh tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada org jadi pemimpin kumpul duit.
      Ada org pulak kumpul bini.

      Delete
  8. khalid samad has been performed well enough menentang bn umno...

    bukan setakat menang pilihanraya, tapi istiqomah pertahan akidah lwn umno walaupun abang kandung sendiri shahril samad ketua kelab penyokong umno...

    takiyuddin hassan tu level apa?
    betul ke lebih bagus drp khalid samad...

    duk diam2 la... cermin diri dulu sebelum nak mencelah... biar la hj hadi jawab sendiri...

    omak pun memang serupa macai bn umno...
    nak meg"anjing"kan kawan je...
    hormat sikit la...
    takyah la nak tunjuk sgt omak tu sejibik dacing...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omak Kau dah jadi macai UMNO & PAS , dia kecewa setelah Khalid Gagap jatuh tersungkur angkara PKR. Hehehe setia betul dia dgn Khalid.

      Delete
  9. Geli hati GHB dan PAS bergaduh UMNO juga disalahkan. Itu sebab Allah punahkan mereka2 ni. Itu pun tak sedar diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi yg punah skang ialah umno ngan pas.

      Delete
  10. Najib pun tak hanjing dan babikan rskyat.
    Ini baru pegang ketua parti yg mengaku islam dah pandai anjing dan babikan rakyat.

    Tak tau la mcm mna perangai kalu jadi PM...

    ReplyDelete
  11. 17.00 mu bukan iblis ke.. dap tu bukan iblis.. pas tak perlu manusia dan parti yg tolak hukum Allah swt.. kafir akan terus tentang akan islam sampai kiamat, dan kita akan pertahan kan islam sampai mati..jgn jadi keturunan dajjal.. yg mu sibuk ke permimpin pas apa ke hal, ke jenis jilat najis dap mu ni.. puiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin kena tegur sikit pun penjilat tegar dah maki2. Siap dajjalkan org pulak tu.

      Apa punya islam pas neh...
      Tak ada jawatan pun nak panas baran.

      Delete
    2. Pemimpin pas mana boleh ditegur.
      Pemimpin pas tak boleh dimaki

      Hanya pemimpin pas saja boleh menegur.
      Hanya pemimpin pas saja boleh memaki.
      Hanya pemimpin pas yg boleh menjatuhkan hukuman anjing dan babi kepada orang lain.

      Saya sebagai ahli pas amat setuju.

      Delete
    3. Zulelo....kalu aircond anson kat rumah kita dah kong bulan jun lepas, agak2 tuang presdeng boleh tak sedekah aircond york second heng kat kita. Kita ni walaun dia 100% tau....

      Delete
  12. Nate gapo dapt kalau mengampu dlm pas.lain lah puak ghb mengampu dpt jga jawatan dlm pentadbiran dap.bengong

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengampu pas nanti kalu keluar dpt gelaran babi. Itu sbb ramai yg sanggup ampu tu.

      Delete
    2. Pahtu ngampu dap.dpt makan babi.x g2.

      Delete
    3. ...dapat mkn babi dlm bukit yg hj hadi salak kelmarin ke?

      Delete
  13. PAS can go to Hell !

    ReplyDelete
  14. Pas pun tak ingin dgn pr2.0 begitu juga dgn umno.pkr dan parti cangkul masing2 adalah parti serpihan umno dan pas yg mana pemimpinnya terdiri dari orang kecewa serta boleh dikatakan pemimpin yg tak berpendirian.

    ReplyDelete
  15. Pas pun tak ingin dgn pr2.0 begitu juga dgn umno.pkr dan parti cangkul masing2 adalah parti serpihan umno dan pas yg mana pemimpinnya terdiri dari orang kecewa serta boleh dikatakan pemimpin yg tak berpendirian.

    ReplyDelete
  16. Kenapa muncul PAN aka GHB? Kerana depa kalah dalam muktamar? Kecewa kalah? TIDAK.. depa tidak kecewa kerana kalah sebab depa biasa kalah. Tapi cara mereka dikalahkan itu yg buatkan mereka amat kecewa. Presiden seolah merestui fitnah dan penghinaan terhadap mereka. So.. memang wajar TGHH menilai cara kepimpinannya. Kalu sorgbdua kuar adalah biasa. Tapi beramai2... termasuk Salahuddin Ayub seorang yang amat baik dicaci hina.. maka kumpulan yg menggelarkan diri seBgai ulama.. perlu muhasabah diri. Dan ko... omak kau... cukup2lah menyakitkan hati sendiri dgn menghina orang lain. Orang yg ko kutuk hina... permainkan itu relax jer dgn jawatannyer... tp ko memiliki hati hati sakit. Bila ko ngata ker org... actually ko menyakitkan hati ko sendiri... kesian kt ko...

    ReplyDelete
  17. PAN ibarat pak kaduk menang sorak kampung tergadai.

    ReplyDelete
  18. Aku pun tak tahu sapa pan ni . Bestongkol dengan dpig .kita kalau boleh nak nyah dapig ni. Ker nak bela di pan.

    ReplyDelete