KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 22 September 2015

VIDEO ... MAT REMPIT KEMALANGAN NGERI KERANA TERLIBAT PERLUMBAAN HARAM DI LEBUHRAYA KESAS



Tersebar hari ini di laman sosial Facebook video kejadian kemalangan yang melibatkan perserta lumba haram di Shah Alam Expressway (Lebuhraya Kesas).

Berdasarkan video yang dimuatnaik tersebut menunjukkan kira-kira enam buah motosikal sedang berlumba di atas lebuhraya berkenaan sambil di tonton kira-kira ratusan orang yang lain.

Bagaimanapun ketika pelumba sedang berlumba dilihat seorang daripada mereka telah cuba memotong sebuah kereta jenis proton Exora yang melalui kawasan tersebut tetapi gagal menyebabkan dia terlanggar belakang bahagian kanan kereta berkenaan lalu hilang kawalan merempuh pelumba haram yang lain.

Kerana rempuhan tersebut menyebabkan ke semua pelumba haram berkenaan terbabas dan terseret di atas jalan raya kira-kira 100 meter di mana serekan berkenaan mengeluarkan api hasil geseran motosikal dengan jalan.

Dimaklumkan kebanyakkan mereka perserta lumba haram ini mengalami kecederaan dan ada yang parah.



44 comments:

  1. Hebat tak kena tempat.....sah sah melayu pluralisma PKR yg banyak merempit.....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. MELAYU BAJU MERAH DAPAT RM100 TERUS KE KEDAI CINA TIKAM NOMBOR EKOR.

      Delete
    2. Siapa yg nak kenal pengajur BAJU MERAH Jamal Sekincan cuba cari dlm fb. Terpampang kehidupan yg tak serupa melayu. Bergambar dgn gadis2 yg tak tutup aurat.

      Delete
    3. taukeh-taukeh Cina kaya seperti Jho Low dan Tan Kay Hock, menjadi rakan niaga Najib Razak.

      Delete
    4. Ada tak sapa-sapa sini janda yang sedang mencari suami sejati?
      Mintak hubungi abang.
      Abang bukan mat rempit.

      Delete
    5. 1323...bangang punya jantan
      batang lembik kot?

      Delete
    6. 13:56
      hang belum masuk jawi, hang tau apa?
      meh sini abang ajar
      janda ni hot
      ganas lebih
      layan baikkkk

      Delete
    7. Hahaha.....ini berita baik.... tahniah pada pelumba yg terlibat kerana pihak berkuasa tak mampu ambil tindakan maka jln raya ambil tindakan utk kemalangankan mrk agar tidak dpt lagi berlumba yg mana tiada undang2 boleh hentikan lumbaan ini. The best...tiada belas kasian atau simpati pada mat rempit mat penyamun.

      Delete
    8. Sabahan bodoh 16.27

      Delete
    9. Cakap baik² skit ..
      klu x sukak dgn Sabah ckp
      Dpan² .. Ni No Hp Qu 013-5483614..
      xpuas hti,kita jmpa..jgn maki kitaorg blakang²..
      Klu btul jantan,jan maki org Sabah blakang²..

      Delete
  2. sibuk nak hapus sjkc, apa masalah sjkc dah bagi kat korang? produk sjkc jadi mat rempit ker? jadi mat dadah? jadi mat ragut? jadi mat rogol 32 orang sekampong macam di kelantan? typical meleis. racist tak sudah sudah.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am) . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai . Adil untuk semua. heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak Cik Shikin dah mengelabah bila Sultan tak terima Melayu Baju Merah yg rasis.

      Delete
    2. masa hidup merempit kat majlis PR
      aku pun tak tau la nak cakap, nak sedey ke nak gumbira

      Delete
    3. betul kata kau...
      biar yang bodo2 buat kerja bodo

      Delete
    4. 12.31 sabahan pakai cawat sepilok mari

      Delete
  3. Pemuda yg kemalangan merempit itu pasti dr golongan ahli sunnah.

    Rasakan!

    Jangan yang mati dari jemaah kami Dari parti amanah dibawah imam mohd sabu sudah..

    Segala pujian utk Ali Serta ahlul bait..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rempit tu biasanya budak amno
      bila ada ceramah pas diorg selalu buat rempit2
      kacau ceramah pas

      Delete
    2. syiah jadian

      meh sini anak perempuan mung aku nk mutaah

      Delete
    3. berapa orang mat rempit tu mampos?

      Delete
    4. Zina yg xda iddah dan lahirkan anak haram lebih baik drpd kahwin mutah yg ada iddah dan anak yg dilahirkan dinasabkan kepada bapa mutahnya. Kata sunni.

      Delete
    5. Mutaah taik kucing

      Delete
  4. Alhamdulillah, kalau hari-hari mereka mati pun tak ape!! Aman sikit dunia ni.

    ReplyDelete
  5. Harap2 ada yang MAMPUS....

    ReplyDelete
  6. UMNO suka mat rempit bagi RM 10 (untukberlumba)boleh buat apa sahaja utk buat kecoh, Penyokong setia muka tak nampak bersih mcm orang tak ingat tuhan

    ReplyDelete
  7. astaqfirallah haladzim................islam kah semua ni bkata2 mcm tu....bawa istifar...cuba bayangkn ank2 cucu anda jd begitu..apa mcm..guna la akai..apa kena mgena dgn kaum pulak..mmg otak kat lutut la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa la ko ni...macam sokong mat rempit pulak
      aku tau la ko ni amno
      tapi kan
      dah budak tu merempit...
      niat pun merempit.
      Lain la kalu mati niat nak gi mesejid....
      niat nak gi dengar ceramah ustaz idrus ker...

      Delete
    2. Inilah sindrom otak karat Melayu. "Jangan cakap macam tu nanti kena kat anak cucu". Pi mampusla dia. Kalau anak cucu dah macam hantu, tak mendengar nasihat dan tidak membawa menafaat kepada ugama dan masyarakat dan tidak boleh jadi manusia baik, lagi elok dia cepat mampus dari hidup menyusahkan orang-orang lain untuk hidup aman damai!!. Inilah satu perangai buruk orang Melayu. Sifat assobiah memang tebal dalam hati Melayu. Selalu memenangkan keluarga dan bangsa sendiri walau pun mereka membuat sesuatu kemungkaran!!!

      Delete
  8. tahniah melayu merah....hebat

    i bangga

    cina juga untung jual spare part motor

    kipidap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha...drpd dulu ayat sparepart bodoh

      Delete
  9. produk kecantikan dan kesihatan, kosmetik paling murah dalam pasaran
    blog : nursyafiqahzahit90.blogspot.com
    fb page/ig : eqaon9shop
    ejen dropship diperlukan segera!!!

    ReplyDelete
  10. produk kecantikan dan kesihatan, kosmetik paling murah dalam pasaran
    blog : nursyafiqahzahit90.blogspot.com
    fb page/ig : eqaon9shop
    ejen dropship diperlukan segera!!!

    ReplyDelete
  11. Sedap kome yer menghukum org.. Kita manusia.. Xhak atas kita utk menghukum org lain.. Xkira la org y kita kutok tu mat rempit ka, pelacur ka.. Alangkah indah jika kita berpesan-pesan kpda mereka ke arah kebaikan.. Manusia ini kadang2 hanya pikirkan duniawi, keseronokan semata-mata... Sebub itu kita (saya sekali la tu) kena buat usha atas iman... Berpesan-pesan sesama kita tentang akhirat... Ceritakan lah kebesaran Allah s.w.t di antara kita...

    ReplyDelete
  12. bahagian masing-masing..jaga bila berbicara..takut terkena brg hidung sndiri

    ReplyDelete
  13. klu berani sngat dgn Sabah , Mai jmpa dpan²!!
    xsmua Sabah pilih bju merah!!
    Ckpp biar berOtakk!!
    Kow ingt kow sapa?!
    Bsar sngtkh kow?!
    Jgn brani hnya dsni!!
    Mehh ta jmpa!!
    Klu xpuas hati,Ni No Hp aq O13-5483614!!
    Take nOte!!!
    Klu aq dpat kOw,kOw xkn blekk umahh jmpa ank bini kOw secara nOrmal taw ...
    Mcm mna rsa pelumba² tu eksidn,lbih trok lgi
    kow rsa nnti.. take nOte arhh!!
    #Sabah Teda Kena Mengena Dgn Ini
    Insiden Kimakk!!

    ReplyDelete
  14. klu berani sngat dgn Sabah , Mai jmpa dpan²!!
    xsmua Sabah pilih bju merah!!
    Ckpp biar berOtakk!!
    Kow ingt kow sapa?!
    Bsar sngtkh kow?!
    Jgn brani hnya dsni!!
    Mehh ta jmpa!!
    Klu xpuas hati,Ni No Hp aq O13-5483614!!
    Take nOte!!!
    Klu aq dpat kOw,kOw xkn blekk umahh jmpa ank bini kOw secara nOrmal taw ...
    Mcm mna rsa pelumba² tu eksidn,lbih trok lgi
    kow rsa nnti.. take nOte arhh!!
    #Sabah Teda Kena Mengena Dgn Ini
    Insiden Kimakk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabah buduh merempat kekayaan yong teck lee sapu.. sabah jadi kuli kerja dgn cina.. org naik pentas dapat 9A 10 A sabah tepuk tgn dibawah sbb buduh.. sembang krncang.. kuli kerja kadai.. kimak!!!

      Delete
    2. bro hati2 bagi nombor tu

      Delete
    3. meroyan macam pondan lah kau

      Delete
  15. kurang sikit AHLI PUTERA UMNO...

    ReplyDelete
  16. No matter la apa yg diorang buat , diorang lepak ka , makan ka , tengok tv ka kalau dah ajal diorang , ajal jugak la .. Ajal maut di tangan tuhan .. ORANG TIDUR PUN BOLEH MATI KALAU DAH SAMPAI AJAL , kenapa tidak yg merempit kan ?? kita manusia tiada hak menghukum org lain .. mgkin hari nie hari diorang di hina , esok esok org yg menghina nie pula entah mati mcm mna .. mgkin lebih teruk dari arwah arwah nie .. Allahualam

    ReplyDelete
  17. harap2 bakal2 haji yg merepit tu dari geng rempit baju merah yg merempit ari tu..mmg kena sangat la tu dgn bos nya jamal pak ikan tongkol sekincan bakar bangkrap tu...

    ReplyDelete
  18. Kimak la org semenanjing...miskin negeri kmu tu bodo...kmu tu harap harta sabah jk...klu berani jumpala am kasi put us kontol kmu ni silaka kmu bulaknat....puiiiii

    ReplyDelete
  19. Knapa plk mhu hati2 bgi no...ni brula pemberani ..jumpala dpn2 one by one klu berani...bodo pnya semenanjing...kimmak kmu...puiiiii

    ReplyDelete
  20. Knapa plk mhu hati2 bgi no...ni brula pemberani ..jumpala dpn2 one by one klu berani...bodo pnya semenanjing...kimmak kmu...puiiiii

    ReplyDelete