KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 21 September 2015

BAGI MEMUJUK ORANG RAMAI HADIR KE FORUM BERSAMA MAHATHIR PENGANJUR TERPAKSA ADAKAN CABUTAN BERTUAH .. NAK TAHU APAKAH HADIAHNYA???? ... JOM TERJAH!!!



Kononya merasa amat kecewa dengan kepimpinan Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak, UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, Bahagian Pandan mengadakan forum khas.

Forum bertemakan “Kembalikan Maruah Perjuangan Bangsa”, turut menjemput bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad untuk menyampaikan ucapan.

Mengulas mengenainya, Ketua UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, Syed Saifuddin Syed Harman mendakwa ia diadakan bagi meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pucuk pimpinan parti yang ada sekarang.

Forum berkenaan dijangka akan dianjurkan pada 3 Oktober ini, jam 3 petang di Ballroom, De Palma Hotel, Ampang Selangor Darul Ehsan.

Nampak sangat forum ini kurang menyengat dan mendapat sambutan hangat sebab itu terpaksa diadakan satu cabutan bertuah khas kepada para jemputan bagi satu cara nak pikat memenuhkan dewan.

Kata negarawan terulung pernah wujud dinegara ini tapi yang menganjur forum pun taraf UMNO Cawangan jer berlapikkan cabutan bertuah ... negarawan mende lagu ni????

Apakah peserta yang hadir jika bernasib baik menang cabutan bertuah agaknya hadiah utama ialah mendapat rawatan istimewa di SPA dengan dilayan sekurang-kurangnya 3 amoi sepertimana yang pernah dialami oleh Ketua UMNO Cawangan Pusat Bandar Taman Cempaka, Syed Saifuddin Harman sendiri??????

Lepas forum kita ke SPA!!!!!

22 comments:

  1. Okey tu. PAN dapat Imayam TV free. Guiness Stout Innapulade

    ReplyDelete
  2. Oi meon! Ko nk fitnah org plak ya

    ReplyDelete
  3. Pengganti Tun M yang dibentuknya sendiri hanya ada seorang. DS Anwar Ibrahim.

    Ramai hanya nampak mereka ini musuh tetapi lupa bahawa DS Anwar Ibrahim adalah apprentice Tun M. Beliau dibentuk untuk menggantikan Tun M.

    Mengenai salahlaku moral beliau. Ia ialah hak peribadi DSAI.

    Mahathir dan DSAI memacu Malaysia ke arah negara maju. Ciri ciri negara maju, 1. Degree berasaskan kepandaian. 2. Graduan tidak minat sektor awam. 3. Seperti di negara maju pekerjaan am seperti buruh, kilang, petani, sektor pembersihan dilakukan sendiri oleh rakyatnya. 4. Tukang ajar ialah pembina bangsa yang terdiri daripada 30% yang terbaik SPM sahaja (sebelum Najib menteri pelajaran). 5. Nilai matawang Malaysia ialah RM1.60 = USD 1.

    Pak Lah dan Najib mengundur masa. Di zaman mereka, 1. Degree seperti puntung rokok bersepah tiada nilai sebab bodo pun boleh ambil. 2. Graduan hanya mahu kerja di sektor awam. 3. Pekerjaan am dianggap low class justeru perlu kepada warga asing. 4. Pekerja sektor awan terlampau dimanjakan, cuti berlebihan, jumlah terlampau ramai- teramai di dunia!, disiplin rapuh -ramai yang buat bisnis luar, minta balik negeri sebelum 5 tahun, masuk keluar kerja ikut suka hati. 5. Tukang ajar tidak cemerlang SPM mahupun UPSR graduan Kolej pun diambil maka jadi seperti ketam mengajar anak. 6. Nilai matawang RM3.80 = USD 1.

    Dan lain lain.heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya amat sokong pendapat anda
      semoga ia mjadi kenyataan

      Delete
    2. Hal peribadi DSAI yg suka meliwat adalah hak dia. Knp mahathir marah sangat anwar meliwat dulu? Dr mahathir tidak menjadi mangsa liwat Anwar dah kira bernasib baik. Munawar yh kerutuk pon diliwatnya, apatah lg mahathir yg nmpak hensem.

      Delete
    3. anwar tak hingin nak meliwat jubo mahathir yg tua berkedut tu..ngeh3

      Delete
  4. Mat sabu kata mat indera wira sebenar.polis bukit kepong tali barut ing.jika komunis pejuang kemerdekaan kenapa selepas merdekapun mereka mengganas lg.mereka kata sejarah telah diubah.namun rasanya sejarah juga tdk menipu komunis membunuh ramai org melayu terutama askar n polis.apa yg anehnya mat sabu mng pulak kes tu.what happen actually.namun membakar org melayu hidup hidup adalah kerja gila.there is child n women.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu tk mmbaca byk ke...

      kes lama....kerajaan johor sendiri iktiraf mat indera pahlawan

      pi buat kajian.....pemalas

      Delete
    2. Ching peng pun diberi pingat sbb tolong british halau jepun.tp knpa ching peng tu dibuang negeri.sbb dia berjuang bkn utk kemerdekaan tapi ideologi komunisnya tu.awakpun baca jugak lg la.

      Delete
    3. mat sabu terlebih mkn taik kominis sbb tu la perutnya membuncit akibat dipenuhi taik haramjadah kominis dan dapig..ngeh3

      Delete
  5. Politik dah jadik candu buat rakyat malaysia..prinsip tolak tepi, fitnah menjadi2. Janji masyukk...

    ReplyDelete
  6. Dapat hadiah janda gg cangkung sape yg nk,jgn kata Jeff ulu nabi beruk pun x nak..ngeh3

    ReplyDelete
  7. Salam #omakkau. Gue nasihatkan lu jangan fokus kesalahan @ kelemahan org lain. Skrg tumpukan usaha dedahkan kemungkaran / kesalahan kerajaan umnobn. Yg lain asam garam politik, hari ini ulama mungkin esok jadi samseng anti-islam. Ala, macang ulama syiah tu!

    ReplyDelete
  8. Salam..
    Kan saya dah ckp dh, politik cerita dia panjang...
    Saya bkn apa kesian kat pendokong2 parti politik...
    Rakyat jgn ckp la....
    Saya mohon jasa baik pendokong2 parti agar tidak menggunakan cara yang salah untuk menang...
    Sekiranya berjaya membebaskan diri, insyaAllah saya akan membebaskan yg lain...
    Demi Allah dan RasulNya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni geng raja nusantara ke blh bebaskn org lain

      byk berkhayal inilh jdnya

      Delete

    2. Rekod menunjukkan parti politik tidak memberi sumbangan yg menggalakkan kepada rakyat berbanding ngo....
      Demokrasi adakah sistem taghut....
      Apa yg encik cuba lakukan nie...
      Adakah encik seorang jutawan?
      Kalau ya saya mintak maaf byk2....

      Delete
  9. Omakkau harap sabar n bertahan semoga berjaya nanti.aku rasa ada pihak yg ingin sama kan komunis dgn pejuang menentang penjajah yg lain spt mat kilau n sebagainya.mmg mereka semua tdk diiktiraf oleh british n dihukum sebagai pengganas.namun perjuangan org org itu dgn komunis adalah tdk sama.org org itu mmg menentang ing n bkn membunuh org melayu.komunis pula seperti main langgar tak kira siapa.mereka sebenarnya bkn berjuang utk membebaskan tanah melayu namun semata mata krn ideologi mereka yg telah terbukti gagal.sehingga kini mereka masih spt ingin mempertahankan ideologi mereka yg songsang itu.kita tengok sekarang kerajaan komunis telah jatuh satu persatu.korea selatan jauh ketinggalan drpd korea utara.china yg gah itu sedang menindas umat islam mereka.komunis sgt licik menggunakan org melayu utk mengenakan org melayu.tiada siapa yg perlu terasa dgn komen ini jika mereka bkn komunis.sptkata hj hadi juga tiada siapa perlu terasa jika mereka bkn babi itu.nampaknya byk yg terasa sbb itu byk yg mengulas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hadi maksudkn babi dlm bukit tu babi betul ke

      oooo tk tau pulak hadi ceramah bab haiwan babi...ingat kn dia ulamak

      sebb dlm alquran pun tuhan ada buat perumpamaan anjing dn binatang

      so jgn nk pusing2 hujah bodohla klu ye pun sokong hadi

      mcm hujah budak2

      Delete
    2. Betullah kata Tuan, tiada siapa yang terasa kerana mereka itu bukan babi.

      Yang bodoh saja gila menyalak kerana bukit itu disangkanya babi.

      Yang menyalak tu pula bukan calang orang, Haji Hadi namanya.

      Delete
  10. Jika pkr tolak pas nanti org mesti mengata lebih teruk.dap n kuda kuda nya.jika ada pas kurang sikit org mengata rasanya.apapun sukahati la tp rasanya pkr tak akan dpt bertahan tampa pas akan hanyut spt cap cangkul juga

    ReplyDelete
  11. Ada org tulis ni aku copy disini.umno lebih baik dr pkr n cap cangkul.umno menguasai bn tp pr dikuasai dap.hanya pas pilihan melayu islam.terbaik la tukang komen.

    ReplyDelete
  12. Najib dah buat silap dulu, sepatutnya dia melantik Mukhlis sebagai TPM bukannya Zaid Hamidi

    ReplyDelete