KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 10 September 2015

KALAU NAK TAHU BEGINILAH SAMBUTAN WALAUPUN TANPA PEMIMPIN-PEMIMPIN HEBAT DAN TERNAMA CERAMAH PAS DI GOMBAK MALAM TADI.


Ingatkan dengan hebahan dan propaganda berlebihan dari Parti Cangkul betapa sudah berduyun-duyun pemimpin PAS termasuk yang berjawatan wakil rakyat berebut-rebut mengisi borang nak masuk menjadi ahli parti yang dipimpin para profesional yang progresif, amanah dan peduli selain para ulama yang luar biasa sehingga 35,000 borang dengan sekelip mata habis dan terpaksa dicetak, maka sudah pasti ceramah anjuran PAS pasti lengang,sunyi sepi, hambar tidak mendapat sambutan.

Rupa-rupanya tidak juga .. sambutan tetap hangat dan hebat walapun yang datang menyampaikan ceramah sekadar ahli biasa yang tidak memiliki jawatan tinggi dalam kepimpinan PAS.

Contoh terbaik Ceramah PAS Pentas Merdeka malam tadi di Dataran Restoran Gudrat Gombak Permai bersama bekas selibriti Bob Lokman.

Bagaimana sambutan diberikan .. jangan banyak tidak guna tengoklah sendiri ... ini baru ceramah santai-santai jer.

50 comments:

  1. Abuya Bukit Penang tarik telinga cangkul. Woiiii mana lu punya olang. Itu blogger cangkul abuya sudah bagi Ang Pow

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda seorang Loser???????? Anda kalah pemilihan, tak naik pangkat, kena ludah, mak bapak tang mengaku anak, kalah judi dll loser style, sila hubung GHB.

      Kami NGO yg berdasarkan loser, kami Faham anda kecewa dan kami Inclusive

      Tak lama lagi kami akan ada Pati Cap Roket Kebawah, namanya Hamana, dalam bahasa Italy yg bermaksud LOSER.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Uncle Bukit Penang.

      SIla hubungi Mat Shampoo, Mariah Kari, Ha-Nipah dan Qolet Smart untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Loser

      Boy GHB
      Gerak Harap Boy

      Delete
    2. MERIAH KARI KATA TAKPE KALAU MUNGKIR JANJI!!!

      Hebat!!! Bila bab mentafsir perkara yang HARAM disisi hukum syarak menjadi perkara yang HALAL ni, memang kita tak boleh lawan la dengan Geng Haprak Baru ni. Diorang ni lagi hebat.

      Malah lebih hebat dari Si Harun Din selaku Mursyidul Am PAS atau mana - mana Ulama yang ada didalam dunia ni sekali pun. TAPI, itu pun demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

      Dek kerana terdesak nak menghalalkan tindakan mereka menjadi Pengkhianat kepada perjanjian yang telah dilakukan sebelum ini, maka macam - macam la alasan yang dikeluarkan.


      Malah sampai sanggup diorang membuat tafsiran bahawa setiap Muslim tu boleh memungkiri janji yang dibuat demi semata - mata untuk memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

      Walhal, sudah termaktub dalam Hukum Syarak yang jelas menegaskan bahawa salah satu sifat - sifat orang yang MUNAFIK ialah mereka yang memungkiri janji yang mereka sendiri lakukan.

      Bagi la alasan macam mana sekali pun, namun ianya tetap ditolak oleh Hukum Syarak. Takkan itu pun puak - puak Geng Haprak Baru ni tak faham? Atau, mereka sengaja buat - buat tak faham?

      Malahan didalam Al-Qur'an juga telah diterangkan mengenai sumpah janji yang telah dibuat dan terutamanya ditujukan kepada mereka yang sengaja lakukannya untuk tujuan menipu.

      Delete
    3. Loser cangkul. Baiah pun diorang langgar. Nak tunai janji, kirim salaaaaaaaammm

      Delete
    4. Najib penjahanam ekonomi melayu

      Delete
    5. Loser cangkul kena taji dgn PKR
      Kalah dgn kepimpinan PAS
      Jadi bahan lawak BN
      Mencadi balaci DAP

      Adoiioooooooooo

      Delete
    6. President pi selfie sama amoi
      Tolak hudud untuk kegembiraan DAP
      Baiah Langgar, kanji lagi la.

      Delete
    7. Ingat Losers Cap Cangkul Tayar Traktor, PANKUALI namanya

      Moto

      Inclusive, Productive, Locomotive Dan paham

      Jawapan standard

      UG, chai.kena halau

      Cita2
      Buat Roket Penang Puas hati

      Sumpah
      Kami sumpah kami langgar ja. Bayar Kafarah. Janji lagi laaaa nak dicapati

      Bye Bye nonsense party

      Delete
    8. Anda seorang sotong???????? Anda jual pil kuda, jebon, kena walaun, mak bapak kena baiah gadai bini, candat sotong atau suka mkn sushi, sila hubung PGB(parti gadai bini)

      Kami NGO yg berdasarkan candat sotong, kami Faham anda suka sushi dan kami walaon

      Tak lama lagi kami akan ada Pati walaonCai Kebawah, namanya walaon, dalam bahasa Italy yg bermaksud candat sotong enak sekali.

      Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Jin Harung Jing.

      SIla hubungi HadiCandatSotong, Harung Jing, Nik Abodoh dan Tantawi Vellfire untuk butir2 selanjutnya

      Hidup Sotong

      Boy PGB
      PARTI GADAI Bini

      Delete
    9. FUHHH...!!!!!

      Ramai sungguh yang dengar ceramah. Ada lebih 2,600,000,000 orang..

      Kita bagi 4 Wau...!!!!

      Delete
  2. Pahlawan bugis lari ikut pntu belakang

    Kena sumpah dgn mahsuri dpn pwtc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Main sorok sorok adalah altiviti baru najib

      Delete
    2. Blogger masam, sambil makan sambil berak.

      Delete
    3. KEDEPAN - Tajaan Aziz Babi

      Delete
  3. PAN parti pemimpin, saper saper rasa dia pemimpin, boleh masuk PAN, sbb dlm PAN semua pemimpin, takder pengikut.

    ReplyDelete
  4. Parti amanah awal awal lg kata nak buat islam tp kena tanya kawan kawan dulu.kawannya dap awal awal sudah sound no hudud.terlebih amanah n progresif ke jd haru.kesian azmin kena bantai dimana mana termasuk oleh omakkau sendiri.memaafkan itu lebih mulia omakkau.pegang azmin jgn lepas walaupun dilihat mcm monyet gila bergayut didua pokok.lebih baik gila dr jatuh mati.pegang sampai putrajaya untung untung dpt pm.sementara nuar keluar.pegang azmin demi putrajaya demi nuar.cap kuali bleh buat goreng char kuew teaw.hidup islam hidup keadilan.cari penyelesaian mat min bawak bincang belakang tabir kot dua dua kepala pokok masih keras kepala.bertahan demi putrajaya.

    ReplyDelete
  5. Biasa-biasa saje tak mengejutkan.

    ReplyDelete
  6. Omak Kau jangan nak GEBANG lebih.

    Hari tu ceramah kat Tangkak dah terkantoi beruk.

    Ambil gambar event tempat lain tapi claim ramai orang datang sokong Parti Gadai Bini.

    Hakikatnya Parti Gadai Bini makin mereput sebab ramai takut tergadai bini.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanah nak buat islam tp walak kpd kawan kawan.mana satu ni.awal awal sudah pening

      Delete
    2. Anon 13;57 kamu ni baru keluar dari hutan ke..???

      Amanah dah keluar kenyataan apa-apa sahaja tindakan harus melalui persetujuan bersama rakan dalam PR 2.0.

      Kalau nak buat keputusan sendiri lebih baik berjuang sendirian.

      Kalau PAS joint PKR adakah tiada halangan untuk laksana Hudud PAS tu.

      Kalau macam tu lebih baik PAS berjuang sendirian dan laksana Hudud.
      Kita tengok jadi atau tidak hudud PAS tu nanti.

      Ni belum apa2 negeri Kelantan caca merba kena saman sana-sini dan mangsa banjir terbiar.

      Kalau perkara basic dah tak terurus macamana hal yang lebih besar PAS boleh buat.

      Perjuangan PAS sekarang ni hanya nak gadai bini orang saja.

      Kalau tak cerdik lebih baik diam saja.

      Delete
    3. Ex PAS dgn Sham TM orang yg samaaaaaa.

      Loser cangkul penganggur

      Delete
    4. omak dah tempah ke baju merah...kalau belum mintak tlg sahak belikan, dakpun tuang jepong...saiz apa ya? tgk kopek boleh tahan...kui3

      ex pasiku

      Delete
  7. Tahniah ahli pas yg istiqamah dgn perjuangan pas.

    ReplyDelete
  8. Tahniah ahli pas kerana selalu kena kencing dengan haji kaki putar alam. Cakap berbelit belit. Haji kencing pun pengikutnya takbir. Dia maki sumpah orang pun takbir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang Loser Gemuk.T Shirt Merah

      Delete
  9. Hadi
    Kamu ini bagaimana
    Purapuranya
    gumbira gumbira
    Ruparupanya
    Kuciwa kuciwa
    Hadi
    Kamu ini bagaimana
    Aku rasa kamu ini
    Sudah tamat tempohnya.
    Hadi
    Belitan serbanmu
    Sangat ketat
    Lalu sukar dirungkai.
    Lalu cakapmu selalu sangat membelit.
    Cakapmu selalu tidak seiring dengan orang orang kananmu.
    Aku selalu dengar keluhan mereka.
    Hadi
    Kalau kamu sayangkan pas
    Kamu berundurlah secara terhormat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang Loser Meloyawaves lagi

      Blog aendiri tak bela

      Delete
  10. Salam sehati serasuah,

    Setiap malam kita dihidangkan dengan berita justo dan teori konspirasi menjatuhkan kerajaan. meh.

    Yang peliknya rakyat tak minat pun pasal itu. Apa yang rakyat ingin tahu ialah tentang misteri wang RM 2 600 000 000 yang ada di dalam akaun najib. Jawapan ia duit derma tidak dapat menutup persoalan - persoalan yang timbul. Ini kerana sejak dari awal najib tidak jujur dalam penjelasan mengenainya. Selepas didedahkan WSJ.
    1. Najib akan saman wsj sampai sekarang tak ada apa apa.
    2. Duit itu derma pilihanraya kemudian derma pak arab lawan yahudi DAP.
    3. Harun Din mengatakan orang tak curi masuk akaun sendiri kerana beliau ingat najib pun ustaz tapi najib ahli politik yang menipu dan membelit jadi darah daging.
    4. Jawatankuasa menyiasat diganggu dengan lantikan dan pertukaran.
    5. Pengkritik - pengkritik didiamkan dengan dipecat atau ditukarkan.
    6. Badan pencegah rasuah dikeluarkan dari jawatankuasa.
    7. MH370 muncul. punya banyak kapal cari tak jumpa tiba-tiba boleh muncul?
    8. Dan seperti biasa trademark najib. Ada orang hilang.

    Najib harus ingat ini bukan tahun 80an-90an lagi di mana hamba rakyat hanya ada berita rtm dan tv3. Rakyat sudah cerdik spm gred 3 tidak lagi dipandang. Di pusat didikan, Generasi Adam Adli yang skor upsr spm sudah mengambil alih dari ketam tak skor upsr spm. Kesimpulannya bukan semua rakyat ambil degree pakai 3 kredit atau serendah 3A (ada degree tapi tak ada kepandaian).

    KEDEPAN ( kembalikan degree berasaskan kepandaian spm 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am ) Adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEDEPAN - tajaan aziz babi

      Delete
  11. Dailog antara lebai siku dan Guru sotong:

    Lebai siku: Ya tn guru ini gambar-gambar ceramah yg ramai datang tuan guru,lebih 10k tn guru.
    Guru sotong:Kenapa napak gelap ajerr
    lebai siku:Kami tangkap dalam gelap tn guru
    Guru sotong:Bagaimana kawasan lain?
    Lebai siku:banyak kami tangakap gabar, sambil menunjukkan ceramah di bukit bintang,di seputih,di penang.
    guru sotong: WOOOOOOOW..WOOWWWWW Ramainya...Esok jgn lupa pkl 10pagi pangil utusan,tv3,bH..SAYA NAK BUAT PRESS statement.

    Keesokkan paginya bersama pemberita.

    gyuru sotong: Saya dgn berasa gumbira gumbira, kami sudah kuat, kami nak bersendirian,Kami nak bertanding semua kawasan DAP...dgn banganya..Nak join PR2.0 kirim salamlah dekat azmin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh....sekolah tak habis.

      Delete
  12. Apabila Pemimpin Parti Melayu islam berkata-kata.. Kata-kata mereka penuh dgn pembohongan & kepura-puraan.. Tiba-tiba mereka Wala dgn Anwar Ibrahim? Satu lagi Pembohongan spesis Umno ulama Pas lakukan.. Sedang sejarah terdahulu membuktikan sebaliknya... Hanya Ahli Pas saja boleh di tipu oleh ulama mereka, rakyat tidak saudara!!!

    ReplyDelete
  13. INGATKAN KELANTAN SAHAJA YANG ADA BAIAH TAKLIK .. RUPANYA TERENGGANU DI BAWAH HJ HADI PUN ADA ..

    MUNAFIK SUNGGUH ULAMA TU ..

    ReplyDelete
  14. Tetapi PAS tetap angkuh dan sombong, mendakwa kemenangan mereka dulu adalah hasil usaha sendiri. Oleh itu mereka enggan meletakkan jawatan sekalipun Pakatan Rakyat sudah tiada lagi.
    Di Selangor, talian hayat PAS kini bergantung kepada PKR. Mereka agak lega apabila MB Selangor telah membuat kenyataan bahawa PKR masih mahu bersama PAS di selangor.
    PAS kini dilihat telah memencilkan TS Khalid Ibrahim yang didokongnya dahulu, dan menghampirkan diri dengan Azmin demi survival 5000 ahli PAS yang menjawat jawatan di dalam kerajaan negeri Selangor.
    Senario terkini, dengan sokongan PKR terhadap PAS, PKR juga berhadapan dengan risiko ditolak oleh rakyat di dalam pilihanraya akan datang.
    Di kerusi campuran, di mana 30-40 peratus daripadanya adalah pengundi Cina, dimana banyak terdapat di negeri-negeri pantai barat, PAS dan PKR dijangka akan tewas.
    Malah diramalkan PKR akan kehilangan negeri Selangor jika mereka terus dengan PAS dan tidak memperdulikan "nasihat" DAP dan Amanah. Azmin sendiri di Bukit Antarabangsa dilihat goyah dimana 42 peratus pengundi adalah bukan Melayu. Hubaya-hubaya.
    #
    PAS & PKR Hadapi Risiko Kehilangan Kerusi Di Pantai Barat

    ReplyDelete
  15. Yang hadir tu semua lebai2 kolot yg mana hanya baca suratkhabar HARAKAH atau pun tak pernah baca apa2 hanya kuat sembang dekat kedai kopi.Parti PAS hanya dapat menarik orang2 macam ini sahaja,kalau yg pandai sikit adalah dari sekolah 2 pondok.Orang2 yang pandai open minded dan mahu berfikir tidak ingin menyertai atau menyokong parti PAS sebab parti PAS adalah parti untuk lebai 2 dan juga sebuah parti kolaot tidak meyumbang apa2 terhadap kemaknusiaan.

    ReplyDelete
  16. MSU kata, majlis syura tak pernah arah atau luluskan bai'ah talak tiga, tapi tak pula larang mana2 negeri nak buat.

    Arwah tok guru nik aziz pula kata, " Bai'ah talak tigo takdo dale kepalo ambo''.

    Nik Doraeamar pula kata, ' Kelate lamo doh buat bai"ah cerai talak tigo nim...'.

    Bila MSU tak suruh buat, tapi tak juga melarang, ertinya "mencagar"kan bini utk kpentingan politik itu "harus".

    Begitulah Islam pada puak tok di mana kaum hawa diberi darjat dan kedudukan yg tinggi di sisi Islam iaitu "barang cagaran". Bayangkan jika parti tok dpt putrajaya...tentu lebih tinggi darjat kaum hawa nanti...silap2 boleh diangkat sbg gundik di pej mursyid.

    ReplyDelete
  17. Tok faham sgt. Pkr sebenarnya bukan suka sgt kat parti tok. Al mklumlah, guru tok kerap kali kencing pkr ni. Yg letak calon byk tempat di kerusi pkr tu siapa lagi kalau tak guru tok? Masa tu guru tok bertaklid kpd mazhab syeikh Din Ayamas.

    Guru tok pernah jaja aibkan presiden pkr kak wan sewaktu isu Mb Sgor dulu. Guru tok terang2 sebut kat khalayak ramai bahawa kak wan tak layak jd Mb. Walhal tok tahu, kak wan lebih hebat dr guru tok. Kak wan lebih lama jadi presiden parti. Guru tok jadi presiden selepas arwah us fadzil noor mninggal je.

    Guru tok pernah jd ketua pembangkang. Kak wan juga pernah dan skrg pun dia dipilih jd ketua pembangkang, bukan guru tok. Guru tok jadi ahli parlimen dan adun hanya di gelanggang sendiri. Kak wan jd ahli parlimen dan berani btanding di luar gelanggang dan menang di Dun Kajang. Guru tok pernah kalah dlm praya di marang. Kak wan rekod tak pernah kalah.

    Guru tok kelulusan agama di luar negara. Kak wan mndapat kepujian pelajar terbaik di bidang perubatan juga di luar negara.

    Pkr pernah difitnah oleh guru tok dgn guru tok menyatakan calon2 pkr edar pil kuda. Lepas tu, guru tok letak calon di situ. Sampai skrg guru tok tak tahu siapa yg edar pil kuda.

    Terlalu byk sebab Pkr teramat benci dgn guri tok, bukan parti tok. Dap pun sama. Dap cuma tak suka guru tok saja, bukan parti tok. Tapi parti tok terus tolak Dap kerana jatuhkan air muka guru tok. Guru tok jatuhkan air muka kak wan presiden Pkr takpe, sebab Pkr ni dah biasa guru tok buli.

    Lihat, anwar tetap mahu parti tok bersama Pakatan. Azmin pun sama juga. Parti Amanah pun tak kisah utk terima parti tok. Ertinya, guru tok ni hebat.

    Tok lihat guru tok dah jalan semakin mendada. Dia tahu semua pihak masih harapkan guru tok kecuali Dap. Umno pun harapkan guru tok. Waktu ini lah parti tok akan jual mahal. Jika perlu, jual bini pun takpe.

    Hudud? Issyyy...guru tok tak pelik pun kalau bulan oktober ni usul hudud tak dibawa masuk parlimen. Yg penting Pakatan dah pun berpecah. Lagi pun, sampai sekarang usul tu puak2 tok tak siapkan lagi. Sbb tu speaker parlimen bgtahu sampai skrg usul hudud tu belum didaftarkan utk masuk parlimen. Guru tok cool je.

    Kalau tak dpt buat hudud kat kelantan pun, tiada rugi apa2 walaupun guru tok dan nik doraeamar dah berjanji dgn rakyat kelantan utk buat hudud tahun ini juga. Guru tok atau nik Doraeamar berjanji kosong je...takde bia'ah cerai talak tiga pun. Sebab tu guru tok cool.

    Tok yakin, guru tok sudah bersedia zahir dan batin utk dikencing sekali lagi. Kali ini bukan saja dikencing oleh amno dlm isu hudud, tapi guru tok akan tertipu dgn muslihat Pkr dan rakan2 mereka Dap dan Amanah. Guru tok perasan kuat, tapi tok yakin akhirnya parti tok tanpa dihalau akan keluar sendiri.

    Adakah tok bimbang? Tidak. Tok lebih bimbang kalau2 guru tok tidak dikencing kerana kencing itu mainan guru tok.

    ReplyDelete
  18. Bila tok baca paper sinar hari ini, tok pun tanya guru tok. " Tuan guru serius ke nak btanding sendiri?". Soal tok.

    "Ye...ye..tentu..tentu...biar padang muke sek-sek Dap tu...ingat puak kita mende...jangang maing2 ngang puak kite..kite berani sungguh..". Tegas jawab guru tok.

    " Ye ke ni tuan...betul tak U-Turn mcm kes MB Sgor dulu, tuan?' Tok uji dgn soalan.

    Guru tok angkat sebelah tangan.

    " Sumpah...ambe kata...bukang pelawok..'. Jawab guru tok dengan lebih tegas.

    "Betul, tak tipu ni? Berani Bai'ah talak tiga?' Uji tok lagi.

    "Natang beruk mu using....mu ingat bini ambe barang dagangang?" Jerkah guru tok.

    Dalam hati tok, " Ohh...sayang bini rupanye...".

    ReplyDelete
  19. Wajarkah seseorang yg dulu byk bkorban utk perjuangan islam dlm satu jemaah, kini bertukar kpd jemaah lain yg tujuannya tetap sama, cuma berbeza dr segi pendekatan, mereka ini kita hukum melalui bai'ah agar runtuh rumahtangga mereka?

    Ini yg ditanya kpd tok. Tok jwb, tidak pelik kerana sejarah dulu parti tok telah mmperkenalkan solat dua imam, dan ada yg bertukar masjid kerana tak suka dgn imam yg berbeza dgn mereka.

    Cuma...tok sdg menanti bila pula kita nk perkenalkan bertukar bini kerana utk selaraskan agar laki bini mesti sama pendapat. Tok dok usha bini Tar Snake je....teeheheheheeee

    ReplyDelete
  20. Presiden bertegas bahawa PAS tidak akan bergabung dengan PR 2.0.....

    Timbalan Presiden kata, PAS ikut nasihat Anwar Ibrahim yang mahukan PAS bergabung.....

    Mursyidul Am kata, PAS memutuskan kerjasama dengan DAP....

    Timbalan Mursyidul Am pula merayu-rayu supaya PAS diterima masuk PR........

    Saya rasa, PAS ni parti gila.

    ReplyDelete
  21. MEREKA NK DGR CERITA GADAI ISTERI

    LEPAS TU MEREKA NK JOIN AMANAH

    ReplyDelete
  22. lambang roket kat atas blog kau ni buang aje le,yg kau masih simpan lagi buat apa,bukang lambang roket tu,ganti lambang dacing le,bukan ke kau7 sekarang para penjilat umno pas pkr.....jila tau jgn tak jilat

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah nyer si omak celaru nih...
      bukan main galak jilat team yg dia suka...
      sebiji mcm org dacing...
      bebenor fitnah dap... setara org dacing...
      tapi tak malu tempek gambar roket sebelah pipi sendiri...

      kahkahkah...

      dah mcm org laklok ice...

      Delete
  23. Anda seorang sotong???????? Anda jual pil kuda, jebon, kena walaun, mak bapak kena baiah gadai bini, candat sotong atau suka mkn sushi, sila hubung PGB(parti gadai bini)

    Kami NGO yg berdasarkan candat sotong, kami Faham anda suka sushi dan kami walaon

    Tak lama lagi kami akan ada Pati walaonCai Kebawah, namanya walaon, dalam bahasa Italy yg bermaksud candat sotong enak sekali.

    Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Jin Harung Jing.

    SIla hubungi HadiCandatSotong, Harung Jing, Nik Abodoh dan Tantawi Vellfire untuk butir2 selanjutnya

    Hidup Sotong

    Boy PGB
    PARTI GADAI Bini

    ReplyDelete
  24. Pas sudah jadi parti kampong..
    Setakat hukum cerai, kawin,posa,beromen, haid nifas je yg diorg tau...lain2...tanye hadi uturn jele.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  25. Parti amanah nak buat islam tapi kena tanya kawan kawan dulu.kawannya dap awal awal sudoh sound no hudud.habih camno.mat min dok pening.tenang aje mat min bawak berbincang.

    ReplyDelete
  26. Haji hadi betoi betoi macam kerana sumbing.
    Bila bercakap dia bohong.
    Bila berjanji dia kianat.
    Hoi haji hadi kau ni pelingkup pas.
    Kau ni bagaimana
    Gumbira ke kuciwa.
    Bila nik aziz dah tak ada
    Belang kau dah makan diri

    ReplyDelete
  27. Parti gAdai iSteri.

    ReplyDelete
  28. untuk mereka yg menyokong Pas lg.cuba la dengar dan teliti kata2 presiden dan saf pimpinan baru ni,tak sehaluan,bersepah dan merapu.mereka gagal dh kelantan mahu pun di pentas parlimen.tghh ckp takkan berada dlm pakatan 2.0 tp masih duduk dan berjawatan di selangor.kah3 seperti UMNO dah PAS tak menipu tak PAS namanye

    ReplyDelete
  29. omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid

    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...

    page omak ni letak gambar dacing je la...
    page omak ni letak gambar dacing je la...
    page omak ni letak gambar dacing je la...

    ReplyDelete