KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 16 September 2015

NIK ABDUH NIK AZIZ DAN AZMIN ALI TURUT SERTA HIMPUNAN MERAH PAGI INI????????

"Inilah yang mengerunkan dapig sial!!apabila ummat islam bersatu!!!!!!takbir!!!!takbir!!!!!kenal tak siapa gambar dlm anak panah itu????"
Punyalah ghairah nak beritahu satu dunia Himpunan Merah mendapat sokongan padu dari orang-orang Melayu sampai sanggup dan tergamak memuat naik gambar Ketua Pemuda PAS berpakaian baju merah ketika berada di Himpunan Bantah GST pada 1 hb Mei 2014 di Dataran Merdeka.

Sanggup heret Ketua Pemuda PAS kononnya himpunan merah mendapat restu dan sokongan padu dari beliau dan parti PAS.

Dalam keseronokkan itu situkang muat naik gambar ini lupa individu yang paling hadapan itu ialah Timbalan Presiden PKR merangkap Dato' Menteri Besar Selangor YAB Azmin Ali .. apakah Azmin Ali pun turut serta dalam Himpunan Merah... tak kanlah Azmin pun turut serta .. aduhhh!!!!!!

Hentikanlah buat kerja yang memalukan ini ... peliknya ada yang percaya dan sanggup kongsi cerita fitnah dan karut ini.

Himpunan Merah berkumpul di Padang Merbok bukannya di Dataran Merdeka.

35 comments:

  1. GHB lakhanat punya kerja...sial betul

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kpd peserta himpunan dan ngo melayu


      Kerana berjaya himpunan 50000 orang

      Kita tengok baju jubah hijau pula

      Delete
    2. Ya...kita tunggu pulak bangsa cina kaki bogel, takde maruah buat demo. Bangsa bangsat bogel ikut suka

      Delete
    3. Padah muka siapa suruh kawan dengan dap itu lagi ibraham ali dah bagi amaran jangan kawan dengan dap itu tapi degil punya orang

      Delete
  2. Geng hambat babi kenapa suka buat fitnah???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju merah berjaya tarik penyangak mulut busyuk mcm hadi

      Babi babi. Babi babi tetap babi... kata makcik baju merah

      Delete
    2. masa kecik-kecik dulu mulut Malaysiabaru dibelah oleh Bidan dgn tulang babi kok, kata kat orang tapi dia yg lebih.

      Delete
  3. Barua anwarinas GHB ...dan barua plural PKR...semua ditaja DAP dan yahudi...ketak lutut dahhh.....bila umno - pas barsatu...DAP gali kubur kaum cina....sendiri buat sendiri tanggung la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas di seluruh negara sold out....

      Di sumbat 'mereka yang melaungkan babi babi babi

      Delete
    2. zikir mereka babi babi

      mudah2an nk mati esok itulah zikirnyaaaa

      kalau ikut kitab2 mereka yg tk solat memang ditukar jadi babi akhirat nanti

      bykkan zikir babi babi ok

      Delete
    3. Melayu bodoh je yg jadi kuli batak cina

      Delete
    4. Setuju...Blogger barua dap dah meroyan.

      Delete
  4. reverse psychology..

    ReplyDelete
  5. MANA CINA KL? TAKUT NAK KELUAR RUMAH KE? KESIAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa pi holiday... melayu tk mampu.. nk berjuang pun kena semua free

      biarkan melayu melalak bukit, bukit buat bodoh je

      balik beli barang kena gst juga

      cina boleh claim gst.. melayu serap gst

      ni semua salah DAP . lim kit siang ni sgt jahat laa kenakan gst

      tq najib. hidup hidup... hidup najib

      anyway melayu merah.. korang solat tk zohor tadi?

      kat kubur kit siang tkde tau.. yg ada malaikat yg tk kenal merah ke biru

      Delete
    2. Kit siang masuk nerakalah bodoh anon 15.05..sial punya barua cina

      Delete
    3. syurga neraka bukan urusan kita

      jg akidah sikit kot ye pun nk assobiyah

      Delete
  6. Petaling street, kotaraya, bukit bintang...dah mcm pekan hantu...cina x nampak muka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina tgh asah senjata.. jangan main main

      Senjata cina adalah kesabaran dan istiqomah

      Delete
    2. cina pi tidor lagi baik....

      pi holiday lagi bagus

      dok layan org gila buat apa

      Delete
    3. Istiqomah kepala bapak kau...cina kulup yamseng pesta beer oktoberfest dgn khalid somad

      Delete
  7. Sial punya Nik Abduh!!! Parti sudah keluarkan arahan bahawa perhimpunan baju merah haram untuk ahli.

    Si tolol ni datang juga dan berdiri di hadapan sekali. Walaupun beliau memakai cermin gelap tapi ramai oran masih cam beliau.

    Ini lah mamat PASUG lidah bercabang.. sekejap PR ... Sekejap UMNO...

    Sial kau Nik Abduh belot kepada TGNA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sorang lg..suka cerita fitnah

      Delete
    2. aku sokong gurustress, Anon 15.06 adalah sitolol yg baca tak habis atau tak pandai baca dah nak buat fitnah. Helo bro. simpanlah sikit ketololan tu, belajarlah jadi orang cerdik sikit, ini nampak sangat kebodohannya.

      Delete
  8. Setakat tujuk kuat je ke?????? Lepas ni ekonomi melayu pegang ke, orang melayu mampu beli rumah2 teres ke? melayu bertambah kaya raya ke..... kalau sama je bunag masa je..... melayu terus cai kat kedai tokeh cina..... terus kena kenciiiiing...... Dah 58 thn melayu pegang kuasa......... bukan baru sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg cai tu kau sorang je... Sial punya org

      Delete
    2. Kami melayu dah beli banglo la.....teres apa nye....kau je masih duduk dlm gua menyalak...

      Usaha la mamat oi....bkn menyalak sj

      Delete
  9. pi rahh hari hari dok melantak mee pon mee cina nak ajak berpaduan melayu..kepala toya...la ni mana ada melayu dah...dari ataih sampai bawah..dari kaki dangdut sampai berkopiah...semua kalah dgn dunia...piirah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mee cina bapak kau dengan mak kau je yang makan. Orang melayu makan mee melayu islam

      Delete
  10. Weh cina semua pergi baju oren la.tgok baju oren ramai semacam.ada amoi amoi boleh selfie selfie cangkul cangkul.oren mata hitamku.mcm tu cerah la putrajaya jawabnya.mat min pegi baju merah fitnah apa tu.mat min ada pakai baju oren la.omakkau jgn tabur fitnah ok.jgn pening bawak bersabar.sabar itu srbahagian dr iman.

    ReplyDelete
  11. Ust Tuan sudah keluarkan arahan melarang ahli joint himpunan merah kenapa ada ahli yang masih berdegil.

    Kalau betul gambar ini, sangkaan orang ramai PAS UG memang ujud ada benarnya.

    Tapi betul ke himpunan merah ini melalui Dataran Meredeka.

    Macam biasa Omak ambil gambar lain tapi cerita tempat lain.

    Lantak Omaklah.

    Omak tak g IDCC Shah Alam ke tengok pelancaran Parti Amanah Negara.

    Tak ada orang pun lebih kerusi dari peserta.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  12. Ha ha syam tm membanga pulak lepas terkantoi hari tu.nasib baik ramai org ye tak dpt cover kemaluan.weh nga kok ming kena.thaiping sudah viral.ada org susah tak nak tolong.mana duit zakat menimbun.sapa yg mkn.tabur kat org miskin la.lg nak bg wan emdibi yg dah ada bangunan besar tu ni rakyat susah tak dpt bayar sewa elektrik tak ada.tq la yg viralnya semoga malaysia kita lebih perihatin n adil.ngar kok ming nak pegi baju oren dulu ye harap bersabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa adun kawasan tu?
      Kok Ming ker?
      Menteri besar dia melayu ke cina?
      oooo bukan melayu yer? Patut la

      Delete
  13. Gambar tu diambik dari demo bantahan GST 2014..
    http://ulumudaku.blogspot.my/2014/05/live-himpunan-bantah-gst-501-dataran.html

    ReplyDelete