KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 13 September 2015

SEMUA AKTIVITI PARTI CANGKUL GUNA NAMA PARTI AMANAH NEGARA (AMANAH) ADALAH HARAM KATA ROS



PETALING JAYA: Pendaftar Pertubuhan (ROS) masih belum meluluskan permohonan Pertubuhan Pekerja-Pekerja Malaysia untuk menukar nama kepada Parti Amanah Negara (PAN)

Pendaftar Pertubuhan, Datuk Mohammad Razin Abdullah berkata, parti berkenaan tidak dibenarkan sama sekali mengadakan sebarang program atas nama PAN, sehingga ia diluluskan,

Katanya, sekiranya terus berdegil, pertubuhan atau parti yang melanggar peruntukan Seksyen 11 Akta Pertubuhan 1966 boleh didakwa.

Jika sabit kesalahan boleh dikenakan denda tidak lebih RM3,000 terhadap parti dan setiap pemegang jawatannya.

“ROS telah menerima notifikasi daripada pihak Workers’ Party of Malaysia (Pertubuhan Pekerja-Pekerja Malaysia) mengenai pelantikan baru Ahli Jawatankuasa Pusat yang diputuskan melalui Kongres Luar Biasa yang diadakan pada 25 Ogos lalu.

“Sebahagian besar Ahli Jawatankuasa baru ini terdiri daripada bekas ahli PAS yang pernah memegang jawatan sebagai Ahli Jawatankuasa PAS Pusat sesi 2013-2015,” katanya dalam kenyataan yang dipetik daripada Berita Harian Online.

131 comments:

  1. Habislah ..Kak Ros dah marah..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak makin pianggg...
      omak setuju ros kdn ngelat...
      omak sokong kdn gengster...
      omak sokong bn

      malu la pakai pr

      Delete
  2. Lompat sikatak lompat

    ReplyDelete
  3. Anda seorang sotong???????? Anda jual pil kuda, jebon, kena walaun, mak bapak kena baiah gadai bini, candat sotong atau suka mkn sushi, sila hubung PGB(parti gadai bini)

    Kami NGO yg berdasarkan candat sotong, kami Faham anda suka sushi dan kami walaon

    Tak lama lagi kami akan ada Pati walaonCai Kebawah, namanya walaon, dalam bahasa Italy yg bermaksud candat sotong enak sekali.

    Apa kami lakukan tak berpandukan betul atau salah, sebab kami mengharapkan Ihsan Jin Harung Jing.

    SIla hubungi HadiCandatSotong, Harung Jing, Nik Abodoh dan Tantawi Vellfire untuk butir2 selanjutnya

    Hidup Sotong

    Boy PGB
    PARTI GADAI Bini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setan sudah mari!!!!

      Delete
    2. Iblis ni dah datang dah nak ganggu orang, tapi orang sini langsung tak termakan hasutan iblis ni. Sia2 ja kerja iblis ni.

      Delete
    3. Tak sia2 ah. Aku termakan hasutan dia. Hahaha.

      Delete
    4. Hardy terpusing ayat quran. Haron jin tersikap jamoi. Haji hardy dan harun jin termakan hasutan iblis.

      Delete
    5. Emak badak juga yg untung
      Takbirrr

      Delete
  4. Kahkahkahkah. Bodo punya omakkau... Benda ni mmg dh lama tau,parti pr kalau nk daftra baru mmg xdbenarkan tu sbb ambil alih parti pekerja..Ros akan cuba gagalkan.xkn omakkau dh jd bebal sgt itu pun xtau. Kalau parti umno ros akaan segera luluskan,belum cukup syarat pun tetiba blh lulus.xkan omakkau xtau,xmungkin omakkau jd sebebal ini.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klw Dap berkuasa pun buat mcm tu..cec dap pun hancor...
      skang umno berkuasa apa salahnya kan...

      Delete
    2. Umno berkuasa badak untong
      Pas berkuasa rakyat untong

      Delete
    3. SIAN OMAK KAU CINTANYA PADA SAHAK GAGAP TIDAK BERBALAS.

      HABIS GAMBAR DIA POSING DENGAN SAHAK, OMAK DELETE. TINGGAL 2 KEPING SAJA GAMBAR INTIM UNTUK BUAT PUSAKA KPD ANAK CUCU.

      SETELAH KUCEWA DENGAN SAHAK SEKARANG DIA GUMBIRA DAPAT GANTI PUCUK MUDA, IMEJ UGAMA LAGI. PAKAI SARBAN, ADA JANGGUT. ADA VELLPIYAR....

      TAPI AWAS SIKIT BERPOSING TU LEBAI...NANTI BINI KAT RUMAH BAWAK KELUAR SURAT BAIAH MINTA TALAK....

      Delete
    4. Anon17:25..
      Xpayah berangan le pas nak berkuasa
      Klw dgn umno atau Dap...dua2 pun Pas jadi budak suruhan guling2 jerr...hehehe

      Delete
  5. Bakata omak kau mungkin ibaraham ali boleh bagi kaunseling macam mana nak lompat parti ahli2 parti cangkul ini

    ReplyDelete
  6. itu la..aritu suruh join dap @ pkr xnak dengar,tamak sangat hendakkan jawatan.guna je la nama parti pekerja-pekerja...ape,hina sangat ke title pekerja ni,sampai golongan bajet profesional ni xnak pakai??kate nak perjuangkan rakyat,perangai hampeh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiiiii "anjing manyalak"....( boss ko kata semalam)....kuat betol ko menyalak yer....

      Delete
    2. Hahahahaha...x psl2 anon 1534 kene marah...babi nk tdo la

      Delete
  7. alang2 nama parti pekerja,apakata korang buka penyertaan kpd mat2 bangla,indon,nepal etc....kompem boleh kalahkan bn pru nnti.tak perlu lah nak curi2 ahli pas,tak gentlemen la mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen oramg kelas dewasa zaman 60 an.....alif ya min......buaya....

      Delete
    2. salah tu bro...alif min nun wau...sarkis

      Delete
    3. Salah tu. Alif ya mim din ayam. Menantu haji hadi kua kua kua.

      Delete
    4. Salah tu.
      "....kita adalah anjing..."
      Takbirrrr

      "....kita anjing menyalak..."
      Takbirrrrr

      "...babi.."
      Takbirrr

      "...kita macam anjing"
      Takbirrrrr

      "...kita anjing.."
      Takbirrrrr

      "....babi"
      Takbirrrr

      Delete
    5. curi ahli??? ahli pas tu barang dapor ke boleh curik2?? dah diorang pilih nak isi borang sendiri masuk PAN, apa curi pulak?? Dah orang x mau, hidung x mancung, pipi tersorong-sorong

      Delete
  8. Sudah-sudahlah tu Omak.

    Malam tadi saya g ceramah Amanah.

    Takde pon mereka memaki hamun dan mencela Pas.

    Ini negara demokrasi, jadi biarkan mereka dengan cara mereka dan Pas boleh teruskan agenda Pas.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. malam taid saya pon pergi ceramah amanah....x pasal2 dengar ceramah pasal cara2 membela anjing supaya tidak menyalak ke bukit

      Delete
    2. Babi pun dh pandai pegi ceramah?

      Delete
    3. Udah la omakkau.. mereka yg kluar Pas x mencela Pas.. yg mencela adalah golongan anonymous dlm ruangan komen... trmasuk jugak blogger yg kecewa contohnya Greenpork Mahazalim..

      Delete
    4. Dia mengaku dia anjing.
      Dia tuduh org lain babi pulak.
      Pas pati anjing?

      Delete
    5. "...kita adalah anjing"
      TAKBIRRRRR

      "..kita menyalak babi"
      TAKBIRRR

      "...kita ialah anjing..."
      TAKBIRRRRR

      "babi"
      TAKBIRRRR

      Delete
  9. ANJING....ada lesen@ pas menyalak kaki bukit.... Hiii...!!!!

    ReplyDelete
  10. Haji hadi memakan susyi
    Hasan ali tumpang sekaki
    Haron din sedang menjampi
    Hasan tontowi serban berduri
    Takbirrrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lomapt sibabi lompat...lompat...lompat...lompat

      Delete
    2. Tok guru kata babi
      Kita pun takbirrr

      Delete
    3. MEREKA BABI
      TAKBIRRRRR

      Delete
  11. kisah mat sabu pejuang sejati:

    1)tahun 80-90an:anwar ibrahim mesti bertanggungjawab terhadap aktiviti perjudian yang dilakukan kerajaan,siap panggil dsai pondan siam!!!last2 kena jilat balik kahak sendiri.

    2)2011(selepas menang jawatan tim.p pas):ahli2 pas diseru supaya istiqamah,yang kalah@kecewa jangan keluar parti,trus berjuang dari dalam.titm sewaktu kalah membuktikan beliau istiqamah hinggalah akhirnya titm berjaya memenangi jawatan timb p tahuin 2015.

    3)2014(konflik pemecatan tski):itu hanyalah pendapat peribadi presiden,bukan parti!!tapi die tak sedar kalaulah pendapat presiden dianggap peribadi,pendapat timb.p apatah lagi

    4)2015(pasca muktamar):kita tidak memerlukan parti alternatif untuk menggantikan pas.selang2 beberapa bulan,last2 dia yang keluar pas!!

    kesimpulan:terbukti bapak munafik zaman moden jatuh kepada abg mat sabu!!tahniah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok guru cakap kita anjing
      Kita pun takbir
      Tok guru kata babi
      Kita pun takbir

      Delete
    2. Tok guru cakap kita anjing
      Kita pun takbir
      Tok guru kata babi
      Kita pun takbir

      Delete
  12. ha3 salak lagi omak salak...ini janda betul2 walaun. tuang presiden kate salak babi dlm bur-- eh..eh..dlm bukit diapun terus menyalak...salak lg omak...uuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi ini mmg perlu disalak n samak sekali.

      Delete
    2. Haji kata dia anjing. Kena samak siapa yang tercium tangan dia.

      Delete
  13. Unit Amal Pas.. Sendiri buat bendera fitnah, sendiri pacak, sendiri tuduh sendiri sebar fitnah.. Serupa beruk macam Omakkau....

    Benar lah Pas Ganti Umno.. Jika presiden pun suka mencarut memfitnah, tidaklah menjadi satu yg pelik jika pengikutnya juga sefikrah yg sama..

    Semoga PR 2.0 di lindungi dari fitnah oleh Parti Melayu islam Pas ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carut fitnah bukan perkara dasar.kalau dasar nak bincang dgn dap dulu kira mcm tak ada dasar la tu sbb dap dah tolak dasar tu.apa nak bincang lg.

      Delete
    2. unit amal pacak bendera fitnah..??

      aku tengok KAT SINI >>> nampak macam pelik jugaklah...

      Delete
    3. Memanglah PR 2.0 terlindung dari fitnah sebab PR 2.0 pembuat segala fitnah. Kuang... kuang... kuang.

      Delete
  14. Aksi Yang Paling Best Hadi.. Bila Perkataan "Babi" disebut.. pakat Bertakbir sekalian Penyokong PAS.. aku risau orang bukan Islam hairan jer..apehal Sebut "babi" pun pakat semua takbir..

    Sebelum ni sebut barua dan Broker pun depa Takbir jugak.. he he.. Lagi satu, aku tak pernah dengar Babi dalam Bukit.. yg ada babi Hutan, babi dalam hutan.. babi bukit belum dengar lagi...

    Apa pun Bersangka baik lah.. Sian aku tengok Tok Guru Haji hadi.. sepanjang

    Ucapan, hanya perkataan "Babi" yang di highlight Media..

    Tengok la..Lepas2 ni Ostad2 PAS , pakat bagi Kuliah.. menceritakan ayat Quran dan hadis yg ada kaitan dgn perkataan "Babi".. Bak kata pepatah.. Hanya kerana seekor babi dlm Bukit..Rosak Kongress semuanya.."

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Hanya kerana seekor babi dlm Bukit..Rosak Kongress semuanya"

      Waaah..!!!! simpulan bahasa baru dari Tuang Guru

      boleh ganti nila dan susu nih...

      Delete
    2. hahahahaha...bengong ar korang....aku ketawa x berenti

      Delete
  15. Mereka tu mana kira halal haram .sumpah biaahpun tak takut langar ini pulak kak ros lain la kalau kak ros yg seorg lg tu.jika yg tu dtg bawak bilion bilion.parti cangkul bagai kena puting beliong la jawabnya.langar jgn tak langar.jgn gelojoh melangar tengok sendiri tergolek sbb terlangar tembok.

    ReplyDelete
  16. Walaupun Harakah dan OmakKauMenipu.. Kita harus Berbangga dengan PAS hari ini... Sekurang kurangnya PAS kini

    1- PAS ada Photographer yang hebat..pandai mencari Sudut terbaik...

    2- PAS juga mempunyai Pakar Photo Editing yang Baik

    3- PAS punya gerak kerja Saraf yang Hebat

    Kepakaran yang PAS ada hari ini Setanding dengan UMNO dan Utusan Malaysia... makna PAS sudah setanding dan sehebat UMNO.. kira PAS ganti UMNO lah..he he...

    Cuma Yang Sedih PAS juga kini Setanding UMNO.. Bila Exco.. Agensi Kerajaan di gunakan , PASTi dan Sekolah Agama, Maahad dipaksa Hadir ke Program parti dan mendewa dewa kan Parti dan Haji Hadi.. seperti agensi kerajaan dikerah untuk hadir program Najib, ini lebih teruk dari UMNO.. kalau Tok Guru Nik Aziz tahu ni..mesti dia sedih tengok kerajaan PAS hari ini di Kelantan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tok guru tengok ahli partinya main lompat katak mesti dia lg sedih

      Delete
    2. Babi
      Takbirrrrrrr

      Delete
    3. tok guru pun lompat agaknya, kalau memang pas di bawah hadi sekarang ni berterusan macam sekarang dan dah x boleh nak diubah

      Delete
  17. wang dalam akaun najib adalah wang haram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaun yg hebat.

      Babi....
      Takbirrrrrr

      Kita anjing menyalak
      Takbirrrrrrr

      Babi
      Takbirrrrr

      Delete
    2. Najib lebih bangsat dan haram jadah dari babi dan anjing kurap paria tepi jalan! Sekurang-kurangnya makhluk tersebut tidak menipu macam najib!

      Delete
  18. mat sabu sepatutnya ambil alih pkr....barulah boleh berjaya.semua sedia maklum pkr ni parti asobiyyah anak beranak,ahli2 parti sememangnya menantikan perubahan kepimpinan dalam pkr.nak mengharapkan azmin,dah terpalit dengan isu deig.nak mengharapkan anak nasution,kaki pembelit.nak mengharapkan rafizi,tak amanah langsung...time bn wat salah laju je dedah,tapi time pr wat salah cover pulak.tak adil la mcm tu.hakikatnya sekarang,dengan kemasukan mat tyson ke dalam pkr,nampak gayanya berkubur la parti sebelum pru.tengok la ape yang agen umno ni buat dekat pas...habis bercakaran semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din ayam dengan bini dia tak asobiyah pulak ya. Ish ish ish. Berbelit belit ya macang tuang presideng

      Delete
    2. Kita anjing.
      Takbiiiiiiirrrrrrr

      Delete
    3. haabis tu? nak harapkan hadi? ko gile ke?

      Delete
    4. najib perompak dan penipu bangsat, haram jadah! Babi dan anjing paria berkurap tepi jalan jauh lebih mulia dari makhluk perosak nie! Ptuih!

      Delete
  19. Sudah sampai masanya utk pas menaja pakatan 3.0 berpaksikan martabat islam tanpa menzalimi yg lain...nak ikut alhamdulillah...xnk ikut...go solo.....selagi pas ikut mereka...selagi tu pas akan dikencing lagi...kali ni...mereka plak ikut pas....baru rahmah sekelian alam

    ReplyDelete
  20. Boneka cina DAP semakin terdesak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita anjing..
      Ye ye Takbirrrrr

      Dia babi bukit
      Ye ye Takbirrrr

      Delete
    2. Sekarang nie pelacur dari China pun dah benci dengan malaysia. maling sial! Ptuih!

      Delete
  21. Topang tanya
    Kalau tercium tangan hadi kena samak tak. Sebab dia kan anjing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok guru kata kita anjing
      Takbirrrrr

      Delete
  22. Jika kita tengok cerita hero akan kena bantai dulu.dah nak habis cerita kan baru org jahat kena.dlm realitipun mcm tu juga sbb org buat cerita berdasarkan realiti.sekarang hadi kena bantai penjahat dok senyum je.bila masanya nanti penjahat itu akan kena la.jadi kita sabor je ya omakkau .berusaha n tawakal itulah jln kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang nampak jadi penjahat sekarang ni haji hadi. tiap hari pukul ghb/Amanah

      Delete
    2. 18:11 mereka tu katak.kalau katak asyik melompat lompat je depan rumah org mmg nak kena bantai la jwbnya.melompat tak kena tempat.sengaja cari penyakit tu

      Delete
    3. Babi
      Takbirrrrr

      Delete
    4. penjahat yang paling haram jadah dan bangsat adalah najib sekeluarga.

      Delete
  23. Aku ahli umno tulin.
    Kalau terkena anjing dengan babi dua dua kena samak. Hidup najib hidup kak ros. Mampos pas mampos pakatan. Jangan percaya pas jangan percaya dap amanah pkr. Semuanya auta. Cayang kak ros. Uhuk uhuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok guru kata BABI
      Takbirrrrr

      Delete
    2. umno bangsat dan haram jadah! ptuih!

      Delete
  24. Nampak tak ? Macai2 PAS dah mula guna ayat Babi untuk labelkan org, sapa yang ajar ?? Tuan Guru Maksom Hadi laaa yang ajar. Hoi macai PAS, Ayah PIn pun tak babi kan org laaa. Ni ngaku ulamak tapi mulut jamban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ialah anjing..
      Takbirrrrrr

      BABI
      Kits pun Takbirrrrr

      Kita ikut tok guru

      Delete
    2. Mulut jamban bleh tahan lg tp kalau dasar agama nak dijambankan kerana ikut kata kawan kawan mcm mana pula

      Delete
    3. Mulut jamban haji hadi dah hamburkan hampir semua perkatataan makian.

      Hanya tinggal dua tiga lagi jer yang dia belum hamburkan iaitu puk...mak, b..h p...r, j..ur kau...

      Harap dia diberi rawatan kecemasan dan siuman cepat sebelum sebut makian itu.

      Delete
    4. Kita anjing salak bsbi di bukit
      Kita anjing..

      Ye ye...
      Takbirrrrrr

      Delete
  25. depa dh penat takbir....hudud pun dh xminat

    dh mula belajar sebut binatang najis

    mudah2an umnu nmpak mereka dh pulih dn insaf dpd menyamar warak

    umnu msti test depa dulu...dh lulus br blh kawan.

    if not melepas nganimah 2.6b

    pas elok jd yahanana saja la....masyuk oooooo

    ReplyDelete
  26. Mari sama-sama kita cangkul burit janda mulut herot Omakkau......(Dok tunggu balak Khalid Gagap walaupun se-round jadilah.....Ye dak Omakkau?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh org tak ada moral nak mencarut bukak bloq sendiri la.lepas tu ko mencarut la sapa matipun tak ada org nak kisah.dasar bahalol langar.main langar je rumah org pun.nak meroyanpun agak agak la.ni yg sudah kalau ada org terlepas dr tanjung rambutan

      Delete
    2. Burit.... janda.....

      Ye ye kita ikut, kita walak
      Takbirrrrrrr

      Delete
  27. Kato la nok kato gapopun anjing ke babi ke yg aku rasa kalau tolak pas makanya pr akan ditolak oleh org melayu samo mace dlm borosih bebaru ni.jadi menolak pas bermakna menolak undi org melayu.siapa yg rugi sekarang.lain la kalau deme doh rasa hebat sgt.pas hanya nok buat isle takut deme jugok yg terlepas putrajaya nanti.apapun terserah deme la.cumo nok kato sini kot pas masuk pr sekali dgn cap cangkul.byk le org cap cangkul tak dpt jd calon.itu yg dok buat meroyan nak tolak pas sgt.napok sgt dok kebulur nok jd calun.jika mmg berjuang demi rakyat n islam cap cangkul perlu berkorban.bkn korban apa sgt mintak calun tempat dap.until then suka hati korang la

    ReplyDelete
  28. Wahai sahabat2ku dlm PAS khasnya (ehekk)...

    Berhentilah menyalak bukit krn sangkakan ada bab1 di atas sana, sedangkan depa menternak bab1 itu dlm jubah2 depa.

    Hentikanlah salakanmu sebaliknya berjuanglah utk maslahat rakyat, RM dah hampir 4.5. Beratus ribu rakyat menganggur khasnya org Melayu...Ekonomi dah di ambang kemusnahan. Apabila ekonomi ranap, maka pada kebiasaaannya bertambah byk masalah sosial waima Umno nak buat wayang hudud sekalipun..hang menyalak la istiqamah apapun tapi kalau perut depa lapaq, anak tak sekolah, kena bankrupsi maka depa akan jadi hamba juga.

    Ostad2 tak berapa kisah la sbb depa tetap dpt sampul walau bgmn pun depa menyalak. malahan kalau tak menyalak tak asyukk pulak. Harap2 depa bermurah hati bagi kerja utk penganggur2...harap2 depa sudi tukaq keta mewah , no plet mewah utk rakyat , sekurang2nya menyelami masalah ummat.

    Harap2 depa lantang menentang kezaliman ini. Negara kita tak miskin Tuan2, InsyaAllah. tapi negara boleh ranap disebabkan oleh 2 faktor Utama - Pemimpin yg merompak & Ulamak yg bersekongkol dgnnya. Apalagi yg Bergencat Senjata lalu menyalak2...

    Oleh itu hentikanlah salakan2 itu, fokuslah membalak masalah rakyat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai anjing2 ternakan sekelian, hentikanlah menyalak padaku, bab1 itu tiada dalam jubahku....ia ada dalam jubah dia...gemuk macam balak Ulu Sat...uhukkk...

      Delete
  29. Anugerah bloq paling meriah jatuh kpda omakkau.jgn jeles aaa greenboq.negara akan jatuh kerana byknya katak yg melompat lompat memangil hujan duit.

    ReplyDelete
  30. Sekarang dah tak mahu bertanggungjawab pula...
    Siapa yang naikan 6persen setiap item?
    Naikan harga petrol
    Rendahkan mata wang negara
    Berhutang nak shoping.
    Babi atas bukit pun boleh bangkrupt.. LoL

    ReplyDelete
  31. Kenapa babi2 dibukit yg disalak dah gelabah ? Utk maklumat lanjut layari blog Ibnu Hasyim ttg pengakuan org kuat Dap .......... En Razali ttg Dap dan Org kuat parti kuali @ PAN !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diamlah kau anjing kurap, sudah kau kencing dalam trolley...

      Baik kau salak bukit merah.

      Delete
    2. Jangan sebut babi, nanti walaun PAS takbir!!!!

      Kalau dah sesat apa saja Hadi kata mesti kena Takbir!!

      Esok hari Hadi sebut bigfoot nanti walaun pun Takbir!!! betul betul sudah rosak akidah?

      Delete
    3. Kita anjing ...

      Ye ye kita anjing
      Takbirrrrrtrr

      Delete
    4. Haji Bigfoot !

      Ye ye bigfoot
      Takbirrrrrrr

      Delete
  32. KENYATAAN CELUPAR ULARMAK PAS, HAJI HADI...

    “Kongres ini diadakan untuk saling mendidik dan tukar fikiran, walaupun kita golongan lemah, kita bukan menyalak dekat bukit, tapi kita menyalak dekat ‘babi’ dalam bukit,” katanya dalam ucapan perasmian Kongres Rakyat di Shah Alam, pada Sabtu".

    Rupa- rupa ahli PAS termasuk Walaun,OmakKau dan Hadi sendiri adalah ANJING...

    Jadi lain kali jangan bising kuat menyalak............

    Sama mcm Omakkau suka cari kesalahan Anjing... Contohnya Anjing dalam trolley...

    Padahal OmakKau dan Para Walaun adalah Anjing Kurap yang kuat makan tahi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perasan tak hanya babi yg akan pertikaikan hal ini.jika tak makan cili mengapa terasa pedas.selamat mkn mlm ya en b....

      Delete
    2. Kenapa sebut babi kat sini,

      Kesian walaun terpaksa Takbiirrrr!!!!!

      Penat betullah, tolong jangan sebut binatang seperti Anjing, serigala atau babi....Nanti para pengikut kena takbir, kalau tak takbir nanti tak wala ulama pulak... jangan jangan sebut tolol dan barua......

      Delete
    3. Babi...
      Anjing.....

      Ye ye bagus tu bagus tu walak walak
      Takbirrrrrttttt

      Delete
    4. ya..ya... hadi kata "kita bukan menyalak bukit"

      Soalan: "kita" tu saper?

      Jawapan:
      1. haji hadilah - sebab dia yang tuturkan.
      2. guna p0erkataan "kita" maknanya lebih dari seorang.
      3. Oleh kerana haji hadi berkata "kita" bermakna dia dan ahli Paslah yang menyalak bukit.

      Yang menyalak itu siapa, katak ke anjing?

      Ikut Kamus Dewan, yang menyalak ni dari jenis haiwan spesis ANJING.

      eheheh...jangan takbirrrr tau...!!!!

      Soalan lagi:
      1. Adaah Omak Kau juga tergolong dalam spesis menyalak?

      Omak jawablah sendiri ya?

      eheheheh...jangan takbirrrr

      Delete
  33. Hadi kata: Barua;
    Walaun ; Takbir!!!

    Hadi kata : Tolol;
    Walaun : Takbir!!!!

    Hadi Kata: Serigala;
    Walaun : Takbir!!!!

    Hadi Kata : Anjing menyalak (PAS);
    Walaun : Takbir!!!!

    Hadi Kata: Babi Dalam Bukit;
    Walaun ; Takbir!!!!!

    Aduiii!!! Tak tahan aku gelak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat sabu ckp nak buat islam tp tanya dap dulu tak rasa nak gelak.aku rasa itu lg kelakar

      Delete
    2. KONGRES KETUA ANJING SALAK BABI DI ATAS BUKIT ..

      TERNYATA INI ADALAH KONGRES MENYELAMATKAN TUANG PRESIDENG ...

      SIAPAKAH TUAN ANJING TERSEBUT ?

      Delete
    3. Anon 18:54, tak lucu pun kerana ia adalah kenyataan fitnah dari kamu Walaun Pas a.k.a DOG atau Anjing..

      Walaun yang Lain: Takbirrrrrr!!! kerana dengan perkataan Anjing...

      Lawak bodoh dari Hadi yang menggangap ahli PAS adalah anjing.

      Delete
    4. itulah umno, babi, anjing serta liwat berpisah tiada! ptuih!

      Delete
    5. 19:07 apa pulak fitnah.mat sabu ckp sendiri sudah terang tak perlu bersuluh.masa mkn angin diserawak bila wartawan tanya pasal nak buat hudud mat sabu kata kita bincang dgn pr la dulu.apa lagi nak fitnah beb.

      Delete
  34. Untuk para walaun dan OmakKau:

    Cuba tunjukkan dalam Al-quran atau Hadis yang Nabi Muhammad pernah melabel musuh beliau Babi?

    Bahkan memberi gelaran umat sendiri secara sembolik seperti anjing pun tak pernah...

    Jadi yang para walaun termasuk Omakkau (kerana beliau turut hadir di kongres tersebut sebagai VIP) bertakbir bila Hadi sebut perkataan Anjing dan Babi mengikut ajaran mana satu?

    Kerana secara jelas ianya bukan datang dari ajaran Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabi muhamadpun tak ajar kita kata nak buat hukum islam tapi bincang dgn org yg tolak hukum islam tak ke lg pening tu

      Delete
    2. Nabi pun tak pernah beri kiasan bahwa dia lebih rela makan daging babi dgn si kapir yg bgi pandangannya lebih baik dari org jelas mengucap dua kalimah syahadat yg pada pandangannya jahat spt yg pengerusi GHB ucapkan.

      Delete
    3. mengapa rakyat syria lari ke negara kapir makan babi dan suka main bontot,penyokong gay? mengapa tak lari ke arab saudi? islam konon? ptuih!

      Delete
    4. Kutuk hadi lg .lg kutuk lg ramai org masuk pas.ha ha jgn marah.sila sila

      Delete
  35. Jangan la dok pertikai haji hadi.
    Dia kan keramat.
    Terlepas dari dosa.
    Dia kata apa pun takpa.
    Janji
    Takbiiirŕr
    Tak takbir nanti langgar baiah pulak.
    Talak tiga beb.
    Sebab tu bini hadi ada 3.
    Kalau dia tambah lagi 1 jadi talak 4.
    Hadi3x
    Ikat serban tu elok elok sikit.
    Nanti kepala tak masuk angin.
    Itu yang mencarut memanjang.
    Eloklah bekawan dengan umno.
    Hadi ni dah kena kencing najib.
    Itu yang nak jadi anjing.
    Pokok dalam bukit pun dia ingat babi.
    Babi dia ingat roti.
    Hadi3x....kua kua kua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn fitnah bro, jgn hina serban bro..serban tu pakaian sunnah Rasulullah s.a.w. Tak suka hj hadi itu bro punya pasallah. Kalau bro rasa bro lebih baik drp hj hadi, jgn ikut perangai dia. Sepatutnya akhlak dan tutur kata bro lebih baik drpd hj hadi. Kalau lebih kurang je...tak jd jugak broo...

      Delete
    2. Hadey.....
      Takbirrrrrrr

      Delete
  36. Anjing salak bukit dok jilat najib mcm la najib sokong hukum islam .bukan islam tentang hukum islam jadi dosa besar tp najib tolak hukum islam anjing salak bukit jilat dari atas sampai bawah..ngeh3

    ReplyDelete
  37. Hissss...budak2 neh...
    Aku kentot pom korang takbirrr

    ReplyDelete
  38. Kalau dok mencarut takpayah la pakai serban.
    Nabi tak perangai buruk macam tu.

    ReplyDelete
  39. Kaki mencarut putar belit ayat quran pun depa takbir. Kesian pak pak lebai malang. Pak pak lebai kampong yang cerdik dah semakin angkat kaki. Hadi kata gumbira gumbira. Walaupun kuciwa kuciwa. Aku ingat hadi dah sakit jiwa sebab haron din tersalah jampi. Tak masok akal najib guna akaun sendiri. Hantu rosmah lagi hebat pada jin haron. Uhuk uhuk.

    ReplyDelete
  40. Nik abduh dah gila talak. Nak bergabung pulak dah. Ari tu cakap besar macam tuang presideng. Kena berbincang dengan pengkianat kamaruddin jaafar dalam pkr. Abodoh abodoh. Dah kurang bodoh kut. Baguslah. Jangan dok cakap besar lagi. Ikut perangai bapak kamu tu. Ada budi bahasa. Jangan jadi macam tuang presideng pelingkup parti tu sebab dia kaki kencing yang nak jadi hanjing. Ptuih.

    ReplyDelete
  41. Jangan ko ngandung anak haram udahla omak...

    ReplyDelete
  42. Sy rasa ada perbezaan antara kesan mengutuk najib n mengutuk hadi.kesannya kita akan dpt lihat beb hari kedepan nanti.semoga Allah mengampunkan n memberi petunjuk kpd kita semua.

    ReplyDelete
  43. Sialan betul la korang mulut celupar ni...,penat aku gelak...gila babi...alamak tersebut babi pulak....

    ReplyDelete
  44. Sudah2 la oi....
    Pi la wat benda yang bole terapi kan diri...
    Ni ha suggestion utk umno...
    Sudah2 buat program..
    Buat nie...
    Malay union corp lg bagus...
    Semua benda satu nama....
    Sime darby pun kalah...
    Br cina bukak mata....
    Dia punya unik;
    Modal dari derma,
    Profit pegi kroni...
    Silap tersasul....
    Profit ... tak leh bg semua...
    Den nk idup jgk.. huhu...

    ReplyDelete
  45. ostad bebiri mana menghilang? sejak hj hadi sebut kita salak babi dlm bukit ostad berbiri terus jd tikus....

    ReplyDelete
  46. Omak kau engko khalid nko dh x dpt hingap ko lari ke lebai lah pulok, memei ko pengendeng x de maruah, janda apa nko ni?

    ReplyDelete
  47. Satu tanda yang jelas. Yang rabun ayan atau buta hati memang tidak nampak. Parti cangkul bukan sahaja ditakuti oleh PAS, bahkan ia akan menggugat UMNO. Kenyataan ini untuk yang boleh berfikir saja.

    ReplyDelete