KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 30 September 2015

KEPADA SIAPA YANG MUDAH MUNTAH DILARANG KLIK VIDEO INI ..... SOAL JAWAB DENGAN ADIK KANDUNG AZMIN ALI

22 comments:

  1. Walaupun harga minyak naik RM1 seliter, pas tetap Akan jadi parti pengacau bagi memastikan BN terus memerintah Malaysia. Pas juga sedar yang kerajaan negeri kelantan juga Akan jatuh, jadi lebih baik bagi pas jika semua pembangkang jatuh sekali Dengan dia. Satu negeri saja yang tak jatuh iaitu Penang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah pemimpin dia bangang.
      Nak buat mcm mna...

      Delete
    2. Pemimpin islam yang kempen untuk hudud tetapi berubah menentang hudud sebab nak kuasa , itu namanya MUNAFIK.

      Delete
    3. Pendeknya akal...,
      1. kajang move tu pas ke yg buat...???
      2. Pan tu hj hadi ke yg tubuhkan...???
      3. Pakatan rakyat tu pas ke yg bubarkan??
      4. Pas ke yg khianati prinsip "aggree to disaggree"???
      5. Bila pas dah ber "ug" ke dgn BN???

      Banyak lagi point..., tp rasanya org terlalu taksub nie susah nak difahamkan. Fikirannya tak lagi rasional.., hanya menyokong apa sahaja yg mereka suka.., menentang dan memburukkan apa sahaja yg mereka x suka.

      Delete
    4. pemimpin parti islam yg melaung hudud berdekad2 tp ponteng bentang hudud.... ini lbh teruk dr munafik lagi

      menipu mempermainkan hukum Allah lepas tu salahkan dap konon menentang hudud. sudahla pas.... pi jadi Yahanana sudah la

      adalah khurafat percaya hanya pas boleh laksana islam.

      Delete
    5. Terbaik lah....salleh putrajaya...

      Delete
  2. Aku tak muntah punnn...makin berselera nak makan adalah.

    ReplyDelete
  3. omak jgn lebih2 kutuk azmin

    berani ke berdepan dgn azwan ali

    rani kulop blh la

    ReplyDelete
  4. Maksud hadis, jika sesuatu urusan diberikan kepada bukan ahlinya tunggulah saat kehancurannya- hadis sahih riwayat Bukhari.

    Benarlah kata kata nabi, apabila orang bodo diangkat jadi pemimpin maka berlakulah rasuah dan penipuan. Yang dapat getahnya orang pandai.

    Apabila orang bodo memenuhi ipt maka hancurlah kredibiliti ipt dengan ranking merudum, pedophile dan klip 3gp. Yang dapat getahnya orang pandai .

    Apabila orang bodo disuruh mengajar maka rosaklah anak bangsa penuh dalam serenti dan buang anak sana sini. Yang dapat getahnya orang pandai .

    Kembalilah ke jalan keadilan, meletakkan sesuatu pada tempatnya.

    KEDEPAN ( KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian , SPM 5A < degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil , 0A buruh amah dan pekerja am ) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
  5. PAS kedah baru mula tergugat.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan baru....
      Dah lama tergugat
      Ramai dah masuk amanah

      Delete
  6. Respect azwan ali dari segi liwat kencing dataran merdeka yg nnpk ssgt dituju pada aljuboori....yg mnanajib tak buat perkara itu....konsisten dari dulu perangai aljuboori yg tak bermoral....bab assmin jdi mb lsnsung tak hadap duit komisen pun kena respect. ...awesome azwan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawak tulisan ini ke alam barzakh

      Delete
    2. Sile bawak semua...butuh laaaa

      Delete
  7. Azwan ni dulu bawah sya buat law um sekitar 1983 -1986. Tak sangka pulak jadi macam tu. Sorang lagi geng kita dah jadi menteri, Azalina. Biasa lepak mlm kat gerai kolej ke-3.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorang kawan kami nama Tuah. Dulu di bank. Sorang lagi Razak di johor. Rasanya dah hakim magistrate kot....

      Delete
    2. Ada seorang lg kat Terengnu..dia dah jadi ustad serban besar. Klu terdesak dia guna siku dan lutut. Ceramah pandai tp memimpin ...hancur!

      Delete
    3. Sorang lg kat kedah, dah hattrick kalah, org lain hattrik menang, rasanya kalau kalah sekali lagi, isi borang mintak beruk subsidi, kelapa mahal laa ni.

      Delete
    4. rani kulop senior u ke

      Delete
  8. aku lagi nak muntah bila tenguk betina oamak kau ni makin menggeliat

    ReplyDelete
  9. omak rasa nk muntah ke tgk klip azwan tu?

    klu omak ada muntah2 tgk azwan tu...tu tanda 'berisi' tu..

    tapikan.... tapikan...

    siapa lelaki bertuah itu ye

    atau udah bersatu dgn bekas MB buat majlis diam2

    sampai hati tak jemput ye omak.

    kalau benar tahniah lah

    tapi kalau tidak..... siapa lelaki durjana itu?

    ReplyDelete
  10. Omak kau gigi mancung..marah sgt omak kat Azmin Ali. Cinta omak kena tolak ke?

    ReplyDelete