KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 12 September 2015

KISAH ANJING DALAM TROLI ...... KALI INI BERLAKU DI KLIA PULA.


Sebelum ini ribut kecuh gegak gempita satu negara mengenai pelanggan Pasaraya Tesco cawangan Plentong dan Semenyih bawa anjing dalam troli.

Kini insiden serupa berlaku di KLIA pula walapun kenyataan 'PET NOT ALLOWED" ditampal merata dinding di KLIA.

Apakah para anggota pengawal keselamatan KLIA tidak perihatin dan nampak kejadian ini????

73 comments:

  1. Kalau dari dulu PGB berbaik dgn bukan Islam perkara seperti ini tak mungkin berlaku. Kesombongan presiden pil kuda bersama ulamak suci siku dan lutut buat bukan Islam semakin jauh dr Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas kan parti gadai bini. Cita2 nak jadi macai Hamno. Rupanya setakat jadi penjilat Mat Monggol no wahid.

      Buka mulut, bau sushi...buka mulut bau suhi.. Jepong

      Lu kasi tengok amoi selfi.. Lu macai2 Cap sotong cemburu habis..klu gian pi Petaling Street..ramai amoi boleh selfi... Penghulu macai kepada macai semestinya Tontowi velfire dari Nik Abodoh 

      Tauke pil kuda... air ketum Kaoooo eat sotong..sotong kering pong ok....

      Hadi and Mokhtar Senik macam, takkan tak minta maaf kat orang kao fitnah kao barua..kao jebon.. tu. La ni dok cabar DAP. Wang hantaran kok lesap..nanti camno nak kawin dgn Humno. Alamak lupa la, pasgadaibini mana ada teluuuuuuuuurrr

      Reply

      Delete
    2. memg barua Dapig..mane haru biru x tgur puak puak tu..kan dah jDi shbt semati

      Delete
    3. Patutnya ulamak buat penerangan. Itu kan termasuk dalam tugas ulamak. Ulamak patut luaskan dakwah. Ulamak kena rapat juga dgn bukan islam supaya dakwah ulamak akan didengari bukan islam juga. Dakwah kena menyeluruh dan jgn pd org melayu shj. Klu dok bergaduh sesama melayu, tunjuk sifat buruk ulamak, mcm mana nak berdakwah?

      Delete
    4. 20.45...
      Klu cina tu babi, kita ni apa?

      Delete
    5. 21:43...
      Klu cina tu babi barua mcm hang ni taik babi. Pak hang air kencin babi. Mak hang angin yg dok kluaq dari juboq babi. Kui kui kui

      Delete
    6. Anjing-anjing dapig selalu menghina dan menfitnah parti Islam kerana mereka takut umat Islam bersatu di negara ini. Anjing-anjing gila ini hanya layak tinggal dalam zoo sahaja !

      Delete
    7. Inilah jadinya bila pengerusi parti kuali isytihar dia rela makan babi dgn guan eng. Lepas ni cina DAP akan letak ank babi pink plk dlm troli pula.

      Delete
    8. 2203 sang dengki tu rasanya caimeno.
      Org pas tak kelaku mcm tu

      Delete
    9. Sang dengki dah beli baju merah?
      Gi tau. Kan kebal dgn silat tu.

      Silat kpla buto

      Delete
    10. Aku ingat Hadi dalam troli tuh. Wakakakaka

      Delete
  2. Aku pengikut totok pas 40 tahun pun dah meluat dengan perangai haji hanjing ni. Apa jenis manusia nak melingkupkan rumah tangga orang. Pendapat ulamak yang lagi cerdik pada dia tak mau dengar. Itu la akibat dok putar belit ayat quran. Quran dah laknat. Tu yang cakap merapu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20:46...
      Terimalah teguran

      Delete
    2. 20.46....
      Klu cina tu babi, ko tu apa?

      Delete
    3. Apa yg umat islam xsuka...itulah yg lagi menggila-gila cina2 babi ni akan buat...tunggu dan lihatlah...

      Delete
    4. Kau pegi le ikut haji DAP BABI TU BODOH PUNYA PENJILAT DAPIG

      Delete
    5. 20:27 baiah tu dah lama diamalkan dlm parti pas. Kalau 40 tahun kau dlm pas. Tiba -tiba hari ini kau hina plk. Maknanya selama 40 tahun kau sesat dan menyesatkan org lain. 40 tahun jd setan.

      Delete
    6. jgn hina cina...mereka bangsa ciptaan allah.

      mereka lbh dulu islam dr kita....kita yg mualaf klu ikut sejarah

      tp umnu perintah 60thn cina sikit je jd islam

      babi haram bg kita tp ada masa halal...ketika darurat utk elak mati

      jgn sampai allah uji kita dgn darurat yg kita terpaksa mkn babi hutan

      agama mereka xlarang mkn babi kita kena hormat

      agama kita larang rasuah rompak hak rakyat....ada ulamak jilat pulak

      siapa lbh perangai babi....dlm bukit kt ulamak jilat tu

      Delete
    7. Nampak tak ? Macai2 PAS dah mula guna ayat Babi untuk labelkan org, sapa yang ajar ?? Tuan Guru Maksom Hadi laaa yang ajar. Hoi macai PAS Ayah PIn pun tak babi kan org laaa.
      Ni ngaku ulamak tapi mulut longkang.

      Delete
  3. Perangai haji hadi pun dah macam hanjing najib. Apa apalah haji malang oi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumer dah jadi Barua Dapig..x berani nk.tgur..ni nk salahkan TGHH apa hall

      Delete
    2. sumer dah jadi Barua Dapig..x berani nk.tgur..ni nk salahkan TGHH apa hall

      Delete
    3. Patutnya ulamak mcm hadi tu berdakwah kpd org2 kafir jugak. Ini boleh tolong org kafit faham halal haram dlm islam.

      Mungkin ulamak2 sangat sibuk dgn politik sampai tak sempat dakwah kpd org2 kafir. Itu pasal aku respek ulamak2 hebat spt zakir naik.

      Delete
    4. 20:48 bini kau ketua puaka di Malaysia.

      Delete
    5. Anon 20:44 adalah contoh anjing gila dapig yang suka fitnah orang Islam. Nah gonggong tulang ini dan kongsi dengan anjing-anjing gila yang lain.

      Delete
    6. puaka tu apa?
      boleh bagi contoh?

      Delete
  4. Sebelum pr kuat dan selepas pr kuat. Dulu takut2 juga. Lepas pr kuat Cina dah rasa besar kot!


    -menyesal undi pr-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib penyamun

      Delete
    2. Cina tu tak faham.
      Ulamak2 kena dakwah dan fahamkan mereka.
      Ulamak jgn sibuk nak berpolitik saja sampai tugas utama berdakwah dilupakan.

      Delete
    3. Apa yg umat islam xsuka...itulah yg lagi menggila-gila cina2 babi ni akan buat...tunggu dan lihatlah..

      Delete
    4. Ko org barua2 dap je yg ckp cina tak paham dia org lahir kat malaysia dah tentu paham... dia org saje je nak cabar dan mula nak tunjuk besar kepala.. kalau pun ulama² buat ceramah dakwah ada ke dia org dtg untuk mendengar.. sedang kan ko yg mekaku Islam pun tak tentu dtg.. macam ko megaku Islam belum tentu ko kenal Islam sebab tu ko kutuk ulama .

      Delete
  5. Salam 1rasuah,

    Masuk pasaraya tengok warga asing cuci lantai,
    Makan kat pudu tgk warga asing sapu sampah,
    Masuk klia tgk warga asing susun troli & cuci tandas,
    Masuk car wash tgk warga asing cuci kereta,
    Pasar malam kaw kilang @ pembinaan penuh warga asing beli barang,
    Pergi nilai 3 beli kain dah mcm Pakistan kecil.
    Guard pasaraya sampai guard jamban pun warga asing mana melayu 0A?
    Tegok bersama mu baru nampak rakyat kita,
    Kerja untuk rakyat diberi kepada warga asing. Apa sudah jadi?

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau bukan org yg berniaga, kalau kau org bisnes kau taulah perangai org kita. Kau cuma dgn idea KEDEPAN yg kononnya nak tunjuk kau cerdik, tp stakat mkn gaji je. Kau level mkn gaji, mintak sedekah. Teori je..

      Delete
    2. Aku setuju sgt dgn ke depan ke belakang
      Tapi ramai melayu x nak mengaku.
      Bodo mengaku pandai

      Delete
    3. 22.59 pun bukan org berniaga... tpi malu kne kt btg hidung sendiri.. bodo tpi nk kje bidang org pandai. Berdosa ko kt produk2 ko.

      Delete
  6. Selagi Hadi pimpin PGB Islam tak berkembang. Hukum HUDUD dah jadi barang mainan. UMNO ketawa terkencing2 suka hati dapat permain Hadi dlm isu HUDUD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti apa pun yang mat masuk, tunggu lah saat kehancuran. Nasib baik mat sabu kna hambat awal, kalau tidak pas pun bakal hancur. Tunggulah saat parti kuali mampus.

      Delete
    2. nasib baik mat kluar pas cepat

      sebelum karam bersama pas

      yg hancurkn rumahtangga umpama meruntuh masjid ialah pasugla

      PGB parti gilo .......(x gamak deb nk d
      sobut) den jago muluik sbb den bkn ulamak. klu den ulamak den blh sobat semuo jenis binatang yg najihhhh

      Delete
  7. Sejak ulama menyalak jilat najis hilang terus pasal hudud..ulama ada 2 golongan 1 pewaris nabi lagi 1 ulama su'u(jahat),jadi fikir2 la hadi ni ulama jenis mcm mana..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 dia akan berubah dan jadi ulama jenis yg pertama sebelum Allah ambil dia. Amin

      Delete
    2. Agak2 pahala ko lagi banyak dari hj hadi ke.....

      Delete
    3. 21:33 hj hadi tak pernah menyalak, tapi pengerusi parti kuali pernah bersuara spt bapak beruk

      Delete
    4. ITU ULATTTMAK HUDUUUUUUIIIIIITTTT

      Delete
  8. Dulu setiap pagi jumaat ada allahyarham tgna buat tazkirah. Sekarang yg baru ni ada buat mcm tu lagi ker? Maaflah sbb dah lama tak turun kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada .... cr nk sembelih babi dlm bukit

      babi mati ke apa dlm bukit pulak haha

      hj hadi bg kuliah.....dtgla ye

      Delete
  9. Mb kelantan sekarang sibuk bina banglo berjuta-juta utk anak2nya sedangkan ramai lagi mangsa banjir tinggal dalam khemah.dah dekat setahun pun banjir.yahudi pun x biarkan rakyatnya mcm tu je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpayah puji yahudi yg Allah laknat dlm Quran. Usir dan rampas tanah Islam bg kat yahudi.

      Delete
    2. btul yahudi patut dipuji dlm membela org mereka

      allah juga laknat pemimpin yg tk amanah mengabai rakyat tp mengkayakn diri sendiri

      jgn ingat yahudi je dilaknat

      ulamak pun allah kata ada yg jahat

      Delete
  10. Salam.sesiapa yg kelapangan buat la baca yaasin.semoga Tuhan sejahterakan hidup kita n pejuang islam yg iklas berjuang.cuma jika awal awal kata nak buat islam tp nak tanya kawan kawan dulu tak tahu la mana iklasnya tu.apapun pejuang islam mmg akan sentiasa diuji oleh Allah.tentu la ada hikmah yg baik disebalik semua kesusahan yg perlu kita hadapi ini.kita berusaha n seterusnya tawakal kpdnya.pd diri muslim itu tdk ada ketakutan pd mereka sekiranya mereka itu beramal soleh.namun seperkara yg dituntut dlm amal soleh itu adalah berjuang utk menegakkan agamanya.adapun yg berkata byk ulamak sibuk berpolitik sehingga lupa utk berdakwah.maka sudah byk nya ulamak ulamak yg tdk berpolitik namun entah apa dakwah yg telah mereka lakukan.adalah juga sebenarnya mcm jakim n seumpamanya itu.namun saya rasa ulamak yg berjuang melalui jln politik adalah lebih baik.bak kata nik aziz dgn kuasa kita boleh lakukan apa saja.namun apakah kita yakin jika putrajaya dpt ditawan maka kita akan berkuasa atau apakah kita sekadar menjadi kuda sahaja.itu yg perlu kita kaji semula.semoga Tuhan akan menemukan kita jln yg baik disebalik kekusutan ini.omakkau hidup islam hidup keadilan.omakkau pkr lg ke.memaafkan itu lebih mulia omakkau

    ReplyDelete
    Replies
    1. org islam yg berillmu tkde sapa blh perkudakn.

      hanya yg bodoh aje asyik rasa kena kuda....penyakit pelik rasa diperkuda

      yg pasti pas perkuda hudud utk jilat mat monggol

      mat monggol perkuda kepangkn pasug

      pasug la kuda kayu sebenar

      dap.....memang hebat

      Delete
  11. Yg penting hudud tetap menjadi perjuangan PAS. Hukum Allah beb, x kan nak benarkan DAP jadikan Kristian agama rasmi msia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. undang2 lord reid kristian...umnu dok biar je

      hadi dulu ckp degar2 skrng undang2 kristian dah diam je

      hudud pun diam jg

      tkde sebb dap nk jdkn agama rasmi kristian....org melayu bkb rajin pi gereja...nk bc bible lagi pemalas

      ini semua isu nk tutup 1mdb .

      cuba tnya jho low tu cina kristian atau bugis ahlil sunnah yahanana

      Delete
    2. ye hudud tetap jd alat permainan pas utk jilat mat monggol

      meleleh tunngu sikit upah 2.6b

      melalak hudud bukan mengenyangkn...pi nippon dpt jg jamu mata kan kan

      Delete
  12. Haji hadi dulu yang hudud bukan keutamaan. Sekarang dia uturn.
    Dulu dia kata umno kafir.
    Sekarang dia uturn.
    Haji hadi ni haji pembelit.
    Ayat quran pun dia putar.
    Ali yang tak tau perangai buruk haji hadi dia takbir manjang walaupun hadi tengah kecing. Bini dah 3. Jadi 3 kali pening.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa hj hadi ceramah kafirkan org umno, kaulah yg paling kuat takbir. Dah u turn ke? Dan pd masa tu, kaulah yg paling menonjol dlm tunjuk perangai gila babi.

      Delete
  13. melayu khasnya umnu ramai yg dungu...pas pun dh join geng dungu

    babi haram dimakan .. najis disentuh jika basah

    pemimpin depa rasuah rompak duit rakyat haram tp depa cium mmmmuaaah tgn perompak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perompak tak makan babi, ketua kau makan babi.

      Delete
    2. perompak mkn isap darah rakyat...sama haram mcm mkn babi

      babi dibeli depa makan bkn depa rompak

      Delete
  14. beberapa ekor anjing masul bakul kecoh

    rm2 600 000 000 000 masuk bakul mat monggol tk marah pulak puak umnu pasug ni.

    rm42 000 000 000 000 masuk bakul syarikat jho low cina kristian tk marah juga

    memang melayu umnu pasug sgt bebal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat apa marah duit masuk akaun dia, dengki le tu...sbb dia tak bg kat kau kan?

      Delete
    2. aku tknk duit haram

      aku bukan taraf mat monggol atau pasug air liur meleleh tkdpt duit ketagihhhh( lg r.azmi)

      tk cemburula duit haram bakal krna bakar.....takut

      Delete
  15. Pakcu Rantau Panjang12 September 2015 at 23:14

    Salam Buat Omak kau,,,
    Dalam banyak-banyak blog nampaknya blog Puan tempat manusia merapu dan menjelir lidah sesama manusia. Terlalu rendah bahasa digunakan hinggakan taraf manusia dijadikan serendah haiwan yang bernajis. Harap puan dapat delete komen-komen yang bukan menampakkan jenis manusia dalam bicara nya. kerana bicara sedekian akan mencalit warna hitam bagi makluk yang bernama manusia....harap maklum. Wasalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak cu pi masuk blog Greenboc plk. Blo tu cuma siarkan komen yg jolok lubang jubur admin je. Yg kutuk...sorry. Blog tu akan ditukar namanya kpd BLOG JOLOK JOLOK

      Delete
    2. Kalau geng Jeff hulu bernam tsk masuk, rumah onak ni tenang aje sebenarnya. Kaku geng ni dah maduk, mcm2 fitnah, lucah dan caci maki akan masuk.

      Tak caya?
      Sedara x caya? Tengok kejap lagi.

      Delete
    3. Saya percaya 100% org pas tak kelaku mcm tu.

      Delete
    4. kesian lu bro

      yg tulis mcm meroyan dlm ni.....omak sendirilaaaa

      nk dpt rating blog paling pasar malam

      maybe u are new n innocent bro

      Delete
  16. Daging babi dlm tin telah dipamerkan bersama sama makanan halal yg lain setelah pengerusi parti cangkul memberi tahu kpd pengikut nya bhw dia rela makan daging babi dgn guan eng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn bodoh...tp

      sgt bodoh

      Delete
  17. Omak kau gigi mancung

    ReplyDelete