KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 13 September 2015

MOHON JANGAN HISTERIA .... BEGINILAH SAMBUTAN DAN PEMANDANGAN MUNAQASYAH BERISTIQAMAH HINGGA KEMENANGAN PERINGKAT NEGERI SELANGOR DI DEWAN SIVIK PETALING JAYA PAGI INI.


Dewan Sivik MBPJ pagi ini melimpah dengan ahli PAS seluruh Selangor, ISTIQAMAH HINGGA KEMENANGAN.

57 comments:

  1. histeria siooottt...
    takuwwtt wooo.tengokkk...

    apabenda lahhh omak...
    ayat sebijik mcm macai dacing...

    meh sekolah semula guna ayat pr...

    ALHAMDULILLAAH....
    BEGINILAH SAMBUTAN DAN PEMANDANGAN MUNAQASYAH BERISTIQAMAH HINGGA KEMENANGAN PERINGKAT NEGERI SELANGOR DI DEWAN SIVIK PETALING JAYA PAGI INI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak sangat OMK dah jadi jurucakap Hadi. Tolong jangan guna baju PR.

      Delete
    2. Pas kan parti gadai bini. Cita2 nak jadi macai Hamno. Rupanya setakat jadi penjilat Mat Monggol no wahid.

      Buka mulut, bau sushi...buka mulut bau suhi.. Jepong

      Lu kasi tengok amoi selfi.. Lu macai2 Cap sotong cemburu habis..klu gian pi Petaling Street..ramai amoi boleh selfi... Penghulu macai kepada macai semestinya Tontowi velfire dari Nik Abodoh 

      Tauke pil kuda... air ketum Kaoooo eat sotong..sotong kering pong ok....

      Hadi and Mokhtar Senik macam, takkan tak minta maaf kat orang kao fitnah kao barua..kao jebon.. tu. La ni dok cabar DAP. Wang hantaran kok lesap..nanti camno nak kawin dgn Humno. Alamak lupa la, pasgadaibini mana ada teluuuuuuuuurrr

      Reply

      Delete
    3. Mulut mengejek pas tapi hati terus kecewa..nk tubuh parti x pandai..beli parti kelam kabut..nk tukar perlembagaan x boleh...nk tukar nama x dpt2...alih2 dh ilang core members...

      Delete
    4. Fuyooooo. aku rasa 1 juta org ada tuh wakakaka. Histeria lahhhhh

      Delete
    5. Cepat..lari masuk hutan....histeria babi2

      Delete
  2. omak dah register ahli pas lum?
    takkan nak join umno lak kan...

    pkr takde hal punya...
    sure pkr alu-alukan omak keluar utk masuk pas...
    ok tu... apa tangguh lagi...
    velfire pun dah temimpi mlm tadi omak join jadi timbalan penerangan dia tu...
    emmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi gila ke.gila babi...cpeat lari masuk hutan

      Delete
  3. Sha, Kalau macam Ni la sambutannya, mampos tak boleh Tawan Shah Alam. Tak berapa ramai la Sha. Mana pergi semua Ahli dan penyokong? Tak de ke Ahli yang Dari luar kawasan datang. Adoi, kerjasamalah sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu mcm tu ramai xleh tawan shah alam...klu skdr yg dtg ghb...apatah lagi...hahahahahaha...atau nk spin lg? Mulut mengejek pas...tapi hati remuk dan resah...allah timpa satu2 bala...terhalang kot sini...terhalang kot sana....tup2 member seperjuangan dh cabut lari....tu baru 2..esok lusa..2 lagi...hahahahahaha...teruskan mengejek...

      Delete
  4. Anon 11.14,,yg gadai bini ialah mereka yg langgar sumpah bai'ah dan takliq tu,,sebab apa? Ya,,kerana godaan pangkat dan harta. Lagi teruk,,kerana akur kod kafir Dap. Pas cipta bai'ah utk jaga bini demi mempertahankan agama. Maknanya bini benteng terakhir. Hanya mereka yg loosers gadai bini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam ko buat main2 je..PGB betul.

      Delete
    2. Anon 11:31

      Kalau yg golongan progresif yg berhijrah itu kerana godaan pangkat dan harta mrk akan memilih Umno dari Amanah. Menubuhkan parti baru memerlukan pengorbanan besar dari segi tenaga dan kewangan.

      Mrk sanggup berkorban menubuhkan parti baru Islam krn Pas telah menyimpang jauh dari perjuangan Islam sebenar. Pascai skrg sudah sesat berimamkan Hadi ulamak su' akhir zaman..

      Delete
    3. Anon 13.57,,,
      Siapa yg menyimpang drpd jalan yg benar? Ghb dulu menuduh umno kafir krn guna bermacam aladan tolak hudud,,sekarang ghb apa kurangnya,,? Lagi teruk drpd umno,, ghb nak bincang dgn dap kafir tu dahulu samada boleh atau tidak hudud sebagai agenda pr. Ha ha,,,ghb,,,hukum Allah kena tanya Dap dulu? Haji Hadi ke sesat,,atau awak anon 13.57 yg sesat?

      Delete
  5. ini satu selangor, apa nak heran BUKAN dari satu ranting/cawangan. Gambar ni biasa ajer, TAK TERKEJUT BERUK PUNG !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari2 post gambar PGB dapat sambutan. Dlm surat khabar pula tunjuk ahli PGB ramai2 keluar parti...

      Delete
  6. Kata tak nak menang
    Nak redo Allah
    Sekarang dah kona pulak
    Lepas ni pusing kot mana pulak
    Tuang presideng kaki pusing
    Sekarang nak jadi anjing pula
    Lalu babikan orang
    Hebat tahap tuang presideng ni
    Haji hadi memakan syusyi
    Hasan ali tumpang sekaki
    Haron din sedang menjampi
    Hasa tontowi serban berduri
    Hebat hebat
    Takbirrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai babi ni...sayang jadi babi dap...digemukkan elok2...smpi cny...kasi kendurila babi besar

      Delete
    2. Hahahahaha sedap pantun tuh. Tersentap jiwa raga ahli PAScai . Hahaha.

      Delete
    3. X sentsp....kesian...x sedar digemukksn dap

      Delete
  7. Ramainya..boleh histeria mcm nii..60,000 tak kurang..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari2 buat ceramah, isi tabung.
      Hari2 mesyuarat, org2 besar kumpul.
      Hari2 taklimat, budak skolah agama mai
      Hari2 presiden berucap2, tarbiah
      Tgh hari, makan2 pakai duit tabung
      Petang, minum2 teh guna duit derma

      Mesyuarat, taklimat, ceramah siang malam, muka2 org yg sama saja, jantan sama, betina sams.....

      BILA ENTAH NAK MULA BUAT KERJA....
      ASYIK MAKAN KAT JAMUAN...
      PAKAI DUIT ORG DERMA TIN MILO....
      APA LA KORANG NIH...

      Delete
    2. Dimaafkan...babi xXpandai ngira

      Delete
  8. Sesuatu yang amat GANJIL, kawan-kawan perasan tak.

    Tak pernah sebelum ini PAS memaksa walaunnya berhimpun hampir setiap hari.

    Sampai di Kelantan budak sekolah pon dipaksa datang dah sama macam perangai UMNO.

    Macam-macam tema yang tak tahu mana hala tujunya.

    Sekejap kata tak nak menang, sekejap kata Putrjaya bukan matlamat PAS dan terbaru nak bawa Islam ke Putrajaya pulak.

    PRU 14 nanti kompom banyak undi rosak sebab walaun dah pening undi UMNO dan PAS sekaligus.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi mana pandai bacaan politik...sbb tu mudah jadi babi dap..pening ek?

      Delete
    2. Ulamak walaun asyik minum ketum dan cekik pil kudo jer lepas tuh sibuk kapirkan & jebonkan ahli, ahahahaha mana nak buat kerja.

      Delete
    3. Nk tubuh parti pun x pandai...nk wat kje camner...mmg fofesional

      Delete
    4. Jenis suka sondol....baiah sondol...hudud sondol...tubuh parti pun main sondol...ahli ikut sondol je...amoii pun nk sondol...

      Delete
  9. Tuan president belum bagi kata putus halatuju pas terkini. Mengikut sikap, kata2 dan gerak kerja pas, boleh lah dianggap begini:
    1) pas nak menang pilohanraya
    2) pas nak kerjasama dgn pr 2.0
    3) pas tak nak kerjasama dgn dap dan amanah
    4) pas nak tanding kawasan dap. Kawasan lain tuan president belum umum lagi

    Bijak juga pas berpolitik. Sekarang bola di kaki PKR dan dap. Dua dua tgh pening dan tak komen apa2 sampai Sekarang.
    Tunggu dalam masa terdekat. Bila dia orang panggil meeting nanti. Kalau Hadi datang, boleh lah Kita bincang. Kalau dia tak datang, keputusan tetap kena buat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi akan kata, terpulang sayalah nak datang taknak datang. Ponteng Parlimen pun dah biasa buat. Takat meeting no hal lah. ada aku kesah? janji elaun mp masyukk.

      Delete
    2. Babi terjerat babi terdesak...

      Delete
    3. Monyet2 belaan Hadi Pil Kudo dikesan

      Delete
    4. Nampak tak ? Macai2 PAS dah mula guna ayat Babi untuk labelkan org, sapa yang ajar ?? Tuan Guru Maksom Hadi laaa yang ajar. Hoi macai PAS Ayah PIn pun tak babi kan org laaa. Ni ngaku ulamak tapi mulut longkang.

      Delete
    5. Babi lagi busuk woiii...satu bukit berbau...

      Delete
  10. Sy rasa utk jd pemimpin yg baik bakat pemidato adalah diperlukan samada dlm mengatakan kebenaran atau sebaliknya.hadi mmg telah dilahirkan begitu walaupun bahasanya dilihat tidak begitu memuaskan hati org.sabu dilihat kurang dr sudut itu.dia mungkin hanya spt najib.najib gunakan duit utk mendapatkan org utk menyokongnya.i love pm.sabu pula tdk akan dpt menggunakan cara yg sama spt najib krn walaupun dia mempunyai dana.org org pas yg sudah lama berjuang dgn keihlasan tdk akan terpengaruh olehnya melainkan sedikit saja.hadi bersalah bkn atas perkara dasar tp sabu telah nyata menyimpang dr jln yg sebenar bila menyatakan akan bertanya pd kawan kawan utk membuat hudud.seterusnya semoga Allah memberi keampunan kpd kita semua n menolong menetapkan kita diatas jln yg benar.

    ReplyDelete
  11. Banyak ni je yang ada peringkat negeri pula tu,nampaknya lagi ramai la yang tolak ulamak mulut longkang..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. anom 12:43 ko bodo tak leh ajar sbb tu kurang ajar.peseerta tu wakil kawasan bukan open.itu pun nak komen.baik balik rumah tidool

      Delete
    2. Bkn xleh ajar...hati dh rosak asyik sedut asap roket...

      Delete
  12. Ini satu selangor datang, mmg lah ramai.
    Tapi kann...
    Parti cangkul buat roadshow kat Dungun hari tu kann....
    Kalau masuk pilihanraya kann...
    Boleh hilang depasit kannn
    Kanggg..
    Kanggg..
    Kanggg..

    Najib ooi...cepat lah bubar parlimen dan buat PRU 14, tak sabo nok tengok calon parti cangkol menyangkol jalan tar...kurang kurangnya kat tempat aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru nak rasmi rabu 16/9 ni.
      Dtg la ramai2 ye
      Borang boleh ambik klu cepat dtg

      Delete
  13. GHB dan PGB bergasak sesama sendiri.
    PKR pun sdg berkrisis sesama sendiri.

    PRU akan datang, jgn mimpi umno bleh tumbang.
    Sbb umno parti org Melayu,
    Melayu cepat lupa.
    Najib boleh terus jd PM kita semua. Yeyyyyy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muhidin bengang aje ko cakap cengitu tau

      Delete
  14. Senang saja nak lingkupkan puak pembangkang termasuk pas yang mesra najib.
    1. Mainkan isu perkauman supaya depa benci dap walaupun dap 50 saja. Mana boleh perintah. Agong pun tak nak bagi dap perintah malaysia.
    2. Pecahkan pas dengan menghalau golongan profeional.
    3. Hulurkan hudud pada pas walaupun hudud bukanlah prioriti dalam islam sepertimana hadi kata dulu walaupun sekarang dia dah pusing balik.
    Akhirnya umno yang berjaya. Kata tgna dulu.
    Memang betul. Pakatan berpecah.

    ReplyDelete
  15. Tahniah umno kerana berjaya melingkupkan pakatan rakyat. Hulur saja 2.6 billion dekat haji hadi dengan haron din dan tambah lagi 1 bini dekat haji bagi cukup korum. Bertambah lembik la dia orang di. Bertambah la jin yang merasuk mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duit 2600 juta. Patutlah mesra UMNO.

      Delete
  16. Kahkahkah.kesian omakkau kene hentam je. Tu lah jgn post benda2 bodoh mcmtu...belum siasat lg tu,kalau siasat nt lg kantoi omakkau amek pic tahun2 lepas
    Kahkahkahkahkah

    ReplyDelete
  17. Blog omakkau kena hentam sbb komen xde kena tapis.. mangkok ayun xde keje yg komen bukan2.. bukan macam blogger pro GHB tu.. komen yg brpihak pada dia saja paparkn.. pengecut xde telo punya blogger.. puii..

    ReplyDelete
  18. Haji hadi pun dah mengaku dia anjing.
    Kira ok la tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anjing tarafnya lebih baik dr babi.sendiri mahu fikir

      Delete
    2. Babi mana faham ckp bunga...dia pandai buat oitt oitt oittt

      Delete
    3. 14:09...ko pulak taik hanjing...taik hadi..sama mcm mat sabu ..kahkahkah

      Delete
  19. Blogger pro GHB hanya siarkan komen yg jilat telor mat sabu dan jolok jubur kolek samak serta GENG HAMBAT BABI sahaja.
    Kalau ada komen yg nmpak mcm kritik sikit... Sorry aaaa.
    Oleh itu disinilah tempat GHB mengamuk membabi buta tuli.

    Blog pro GHB
    ..jilat telor mat syabu
    ..jolok jubur kolek samak

    ReplyDelete
  20. umpama pas adalah anjing, dap adalah babi dan mat sabu adalah taik anjing taik babi..ngeh3

    ReplyDelete
  21. Suka sangat2 ler puak tak berapa cerdik ni. Dapig ler yang nak diikutnya , dunia ni macam dia yang punya.

    ReplyDelete