KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 17 September 2015

VIDEO ... ADIK KEVIN MORAIS MERAUNG APABILA MENDAPAT TAHU KEADAAN MAYAT ABANGNYA YANG BEGITU MENYAYAT HATI



Pembunuhan Timbalan Pendakwa Raya, Anthony Kevin Morais ipercayai berkaitan kes yang dikendalikannya, kata adiknya, Datuk Richard Morais.

"Saya tidak tahu nak cakap apa. Ia bukan pembunuhan biasa.

"Semua tahu ia berkaitan kes yang dikendalikannya," katanya yang sebak ketika ditemui di luar Rumah Mayat Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini, Rabu.

Richard berkata, beliau tidak tahu punca sebenar yang menyebabkan kematian abangnya yang berusia 55 tahun itu.

Mayat Morais ditemui dalam tong konkrit yang dibuang ke sungai di Jalan Subang 3, USJ1 awal pagi Rabu.

"Dia seorang perahsia dan profesional dalam menjalankan tugasnya. Dia tidak berkongsi cerita dengan ahli keluarga mengenai kerjanya," katanya lagi.

Richard menggambarkan Kevin sebagai seorang yang tegas dan mengutamakan kerja serta undang-undang.

"Saya berterima kasih kepada polis, mereka menjalankan tugas dengan baik. Saya harap keadilan dapat ditegakkan," katanya.



15 comments:

  1. Kpd barua2 DAP dan parti cangkul, ambiklah kesempatan kes ini dgn mengaitkannya dgn 1MDB, akaun najib, tabung haji, mara, cincin rosmah, vbeg tangan rosmah.
    Bodoh betullah Blogger kauorang, cepatlah buat kaitan pembunuhan ni dgn najib. Takkanlah selama ini kauorang tersangat pandai, tapi tiba tiba hari ni dah jd lembab, lembam, bodoh dan tolol?
    Hantam sajalah, mesti geng kau akan percaya. Tak caya cubalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh juga kaitkan dgn antantuya, enjin jet, kapal selam, Mh370, Mh17, Pru13, hj hadi, nik abduh, tantawi, mat tyson, mat sabu, mat sentol, mat maslan, dollah salleh, sarip dol...kauorang kan cerdik pandai semua.

      Delete
    2. Cap cangkul.pakai logo adidas kaler oren

      Delete
    3. SEMALAM MAT SABU ADA CERITA GEMPAR???

      Dalam kesibukan orang - orang Melayu semua turun berhimpun di Padang Merbok semalam, dengar kata Si Mat Sabu dan konco - konco Pengkhianat dia ada buat berita penting.

      Tapi sayangnya, tak de orang pun yang buat laporan mengenai perkara penting yang nak disampaikan oleh Si Mat Sabu tu. Semua orang buat tak peduli je dengan berita gempar yang diumumkan.

      Berita pasal apa ek? Kenapa berita sepenting itu tak mendapat perhatian dikalangan rakyat dan hanya diendahkan begitu sahaja? Sampai hati rakyat Malaysia buat macam tu kat Si Mat Sabu tu ye.

      Tapi rasanya, kalau dihebohkan sangat pun mengenai berita penting Si Mat Sabu tu, memang takde faedah sangat pun. Sebab memang sejak dari dulu lagi, semua orang kenal yang Si Mat Sabu tu BARUA DAPigs!!! Jadi, tak payah buat cerita pun tak pe!!! Hahaha...

      Delete
    4. Nak tiru dapigs takut takut tak sampai kebulan, logo adidas colour ping dan logo baglaindia kan nak tak amanah. Amanah ler tu.

      Delete
    5. krisis kepercayaan rakyat pd bn umnu najib sgt rendah

      jgn salahkn rakyat klu spekulasi berlegar.

      Delete
  2. GHB Cangkul Oren ni hamba abdi rocket. Almaklumlah Abuya Sifu Bukit Penang apa lagi.

    Bagi GHB semua orang beriman salah. Yg Betul GHB Dan tauke Bukit Penang saja


    Hakikatnya, puak - puak DAPigs tu tetap takkan mendiamkan diri selagi PAS tak tunduk dan sujud pada kaki diorang serta kembali menjadi Pak Angguk Saja kepada Pakatan Haramjadah tu.

    Maka selagi itulah juga, puak - puak DAPigs tu akan melakukan serangan terhadap PAS dalam pelbagai bentuk, termasuk menyebarkan fitnah terhadap Si Hadi Awang selaku Presiden PAS.

    Hari ini, puak - puak PAS tu membuat desakan supaya Si Tokong DAPigs tu menghentikan fitnah yang dilemparkan terhadap PAS terutama yang melibatkan Presidennya, Hadi Awang.

    Ketua Penerangan Pemuda PAS Pusat, Ahmad Fadhli Shaari berkata, Si Tokong DAPigs tu disifatkan sebagai tidak pernah jemu menjatuhkan imej PAS, sekalipun terpaksa mereka-reka cerita yang sama sekali tidak wujud.
    “Dakwaan bahawa Pas berkemungkinan akan hantar ahli pada perhimpunan anti-Bersih, 16 September ini telah dinafikan oleh kenyataan beberapa pimpinan utama Pas, antaranya Timbalan Presiden, Tuan Ibrahim Tuan Man dan Ketua Penerangan Pas Pusat, Nasruddin Hassan,” katanya semalam.
    Beliau mengulas kenyataan Si Tokong DAPigs yang meminta penjelasan daripada PKR yang menegaskan pendirian mereka bahawa Pas sepatutnya berada dalam gabungan pembangkang baharu.

    Selain itu, Si Tokong DAPigs tu melalui artikel yang disiarkan sebuah portal online dilaporkan sebagai berkata, kemungkinan ahli PAS bakal menyertai perhimpunan anti-Bersih, 16 September ini.

    Ahmad Fadhli berkata, sebagai contohnya, di dalam isu 1MDB, PAS beberapa kali telah menyatakan pendirian bahawa isu itu adalah isu rakyat dan wajib ditangani pihak berkuasa dengan sebaik mungkin.

    PAS sama sekali tidak pernah bersekongkol dengan sebarang penyelewengan yang dilakukan dan ia jelas terbukti melalui kenyataan media yang berterusan disiarkan melalui lidah rasmi PAS.
    “Kenapa Guan Eng mahu menyembunyikan fakta bahawa DAP yang sentiasa melontarkan cadangan bekerjasama dengan BN bagi mewujudkan kerajaan campuran? Naif sungguh seorang ketua menteri jika memperbodohkan rakyat dengan kenyataan provokasi seperti ini.
    “Di dalam soal Pakatan Rakyat 2.0, Pas pastinya akan buat keputusan terbaik dan ia tidak perlu bergantung kepada seorang individu seperti beliau (Guan Eng),” katanya.
    Realitinya, PAS perlu terima hakikat bahawa puak - puak DAPigs tu anggap diri mereka sebagai 'Abang Besar' dalam Pakatan dan nak semua orang 'Cium Tapak Kaki' diorang.

    ReplyDelete
  3. Xpe2 nati boleh g australia bulan2 boleh bagi 1 juta.ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gi Australia wat natang pende? Aku rasa mung yg patut gi, sebab jubur mu yg rabak tu kena jahit. Di Malaysia tak ada doktor yg sanggup jahit jubur mung...berak dok basuh.

      Delete
  4. Ayat puak serban sebesar bakul sayur kita adalah puak anjing yang suka menyalak..ngeh3

    ReplyDelete
  5. Tanya la sirul tu apa yang dia buat kat australia..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaulah yg tanya sbb kau yg rekomenkan pd anwar supaya ambil pakar Australia dlm kes dia meliwat dulu. Tapi sayang pakar yg kau rekomenkan tu lulus periksa sbb meniru kawan.
      Boss kau dlm penjara, tak pi ziarah ke?

      Delete
  6. Baik tanya saiful nk minta biasiswa pun jumpa najib lain la kalau dia anak raja,biasa ikutkan siasatan polis orang yang terakhir dia jumpa tu la yg meliwat..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org kedua yg saiful jumpa slps najib ialah anwar. Org pertama pancut kat luar, org kedua bodoh pancut kat dlm. Itu yg dduk dlm jel tu...

      PANCUT DI DALAM, DUDUK DI DALAM.

      Delete
    2. menyalaklan anjing kurus kt bukit yg ada babi dalam bukit.......parti amanah terus mara.

      kita trus berjuang dlm pr2.0 bersama pkr dap dn amanah

      penat menyalak berhentilah dia

      Delete