KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 11 September 2015

MOHON JANGAN SENTAP!!! .... BEGINILAH SAMBUTAN DIBERIKAN OLEH ANAK-ANAK MUDA DI HIMPUNAN ANAK MUDA ISTIQAMAH (HAMASAH 2015) DI PASIR PUTEH KELANTAN


Himpunan Anak Muda Istiqamah (HAMASAH) bersama Tuan Guru Presiden PAS YB Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang di Padang Majlis Daerah Pasir Puteh.

Bagaimana sambutan diberikan oleh anak-anak muda kepada himpunan ini???? ... lihat sendiri gambar-gambar yang dimuat naik ... lepas itu renung sejenak fikir dan nilai ... sejak tertubuh Parti Cangkul adakah rakyat terutamanya anak-anak muda menjauh dan menjarakkan diri dari PAS???

Hasrat Parti Cangkul semasa mengisytiharkan penubuhannya dan disetiap ceramah diadakan ialah untuk menarik anak-anak muda menyokong parti yang dicanangkan sebagai progresif, profesional, amanah dan peduli .. para pemimpinnya sedar betapa PRU ke-14 ialah PRU anak-anak muda .. PRU dimana undi dan sokongan anak-anak adalah penentu kepada kemenangan parti yang bertanding ... dengan sokongan anak-anak sahajalah yang mampu menumbangkan UMNO/BN di Putrajaya ... tanpa sokongan padu lagi jitu anak-anak muda jangan nak mimpi Pakatan 2.0 akan dapat tawan Putrajaya.

Jadi sudah jelas, terang tanpa perlu bersuluh lagi parti manakah yang mampu memberikan sokongan dan undi anak-anak muda kepada Pakatan 2.0.

Tidak hairanlah mengapa PKR beriya-iya dan bersungguh-sungguh lagi tegas maukan PAS menjadi salah satu parti utama dan ulung dalam Pakatan 2.0 yang mau ditubuhkan. Alasannya???? Hanya PAS yang mampu "deliver" undi dan sokongan anak-anak muda dari Bani Melayu/Islam kepada Pakatan 2.0 dan bukannya Parti Cangkul!!!!

107 comments:

  1. PAS, PKR, AMANAH VS UMNO.
    DAP VS MIC, MCA, GERAKAN.

    LIHAT BAGAIMANA GERAK KERJA PEMBANGKANG UTK TUMBANGKAN BN.

    BN MASIH NAK BUAT LAWAK LAGI?
    KALAU TAK SEDAR LAGI TAK TAULAH....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cangkul ditaja oleh roket. Ditaji oleh rakyat marhaen.

      Cangkul adalah gerombolan upahan tauke bukit Penang yg menghalau orang kampung di PPinang

      Delete
    2. Rocket adalah lambang racist yg melampu


      Orang melayu ditekan Dan ditindas di Pulau Pinang. Malangnya puak2 Kajang Move Dan GHB tidal pedulikan nasib mereka. Mat Sabu Dan Mujahid adalah kelahiran PPinang. Demi pangkat Dan fulus, kesusahan mereka diabaikan


      Kampung Melayu Menjadi Mangsa di Pulau Pinang

      Kira-kira 1,000 penduduk Kampung Mutiara, Batu Ferringhi Pulau Pinang berkumpul secara aman pagi tadi sebagai langkah terakhir menyelamatkan rumah dan kampung mereka daripada dirobohkan.

      Mereka yang berkumpul sejak malam tadi sehingga awal pagi ini, turut menutup laluan masuk ke kampung itu menggunakan bas, kereta dan tiang konkrit bagi menghalang kemungkinan kereta jentolak masuk dan merobohkan rumah mereka

      Tindakan itu terpaksa diambil selepas notis pengusiran mereka dari kampung berkenaan yang diperoleh tuan tanah daripada mahkamah berakhir hari ini.

      Walau bagaimanapun, penduduk yang sudah mendiami kampung berkenaan lebih 50 tahun lalu enggan berpindah selepas tidak mendapat pembelaan sewajarnya selain tidak mempunyai hala tuju.

      Sementara itu, blog penang-kini menyenaraikan 26 kampung Melayu yang sudah dilenyapkan di Pulau Pinang.

      1. Kg Permatang Tok Subuh
      2. Kg Buah Pala
      3. Kg Pokok Assam,Jelutong
      4. Kg Dodol
      5. Kg Binjal
      6. Kg Batu Uban
      7. Kg Tanjung Tokong
      8. Kg Bagan Dalam
      9. Kg Permatang Tepi Laut
      10.Batu Maung
      11.Kg Pulau Jelutong
      12.Kg Lima Kongsi,Sungai Bakap
      13. Kg Teluk Kumbar
      14.Kg Dalca
      15.Kg Sungai Nibong Kechil
      16.Kg Tengah Jelutong
      17.Kg Terang Balik Pulau
      18.Kg Genting,Balik Pulau
      19.Kg Pondok Upeh, Balik Pulau
      20.Kg Padang Benggali, Permatang Pauh
      21.Teluk Air Tawar
      22.Kg Gagah, Bagan
      23.Kg Nelayan, Teluk Kumbar
      24.Kg Selut Sg Pinang
      25.Kg Siam, Pulau Tikus.
      26.Kg Mutiara, Batu Feringghi

      Delete
    3. Kalau umno tidak berhati2 dan masih terus berkhayal, CANGKUL itulah yg bakal menguburkan umno dari muka bumi ini. Sila halusi cadangan Tun Mahathir dan Anina. Pemimpin boleh dtg dan pergi, parti hilang tiada ganti, maruah bangsa tergadai nanti.

      Delete
    4. Katakan tidak pasa cap cangkul Dan cap rocket.

      Orang Islam bagaikin di tebing barat Palestine.

      Cap Cangkul bagaikan arab2 talu barut yg bersekongkol dgn penindas

      Delete
    5. Cangkul.menjual shariah untuk keredaan tauke bukit

      Delete
    6. GHB nak hari ni nak sebut shariah kena minta izin rocket

      esok nak solar pun kena Tanya mursidul sifu taukey

      Delete
    7. Omakkau jadi janda angkara PGB. Sampai sekarang Omakkau tidak dijamah lelaki. Keji betul perbuatan PGB.

      Delete
    8. Mana Mat Sabu? Mana Mujahid? Hero2 footloose cap cangkul. Mereka asal negeri Penang. Tapi kerana Bukit Penang, kirim salam GHB nak bersuara.

      GHB Dan Cap Cangkul Tak peduli rakyat marhaen di negeri mereka

      Malang nasib peniaga jalanan di Pulau Pinang

      10 Ogos 2015 1:20 AM
      pasar Rope Walk, Lebuh Armenian pada sebelah petang.



      Namun sejak minggu lalu, pasar Rope Walk tidak lagi sama seperti awal pembukaannya berpuluh-puluh tahun lalu. Tapak asal pasar ini sudah ditutup oleh Kerajaan DAP Pulau Pinang kononnya untuk dibangunkan dengan landskap. Pasar Rope Walk ini mempunyai kelompok peminatnya yang tersendiri bukan sahaja dari dalam negara. Malah, pelancong luar negara juga memasukkan pasar Rope Walk dalam senarai wajib dikunjungi jika ke negeri ini kerana keunikan barang yang dijual.

      Menurut mereka, barang-barang yang dijual di pasar ini tidak boleh atau sukar ditemukan di tempat-tempat lain. Kalau dalam istilah orang muda zaman sekarang, mereka menyebutnya barang rare.

      Barang yang dijual juga pelbagai. Dari pakaian, kasut, buku, perhiasan sehinggalah kepada peralatan muzik. Tetapi bukanlah barang antik kerana peniaga-peniaga di sini bukan pengumpul (collector). Mereka hanya hidup ‘kais pagi makan pagi, kais petang makan petang’ dan bergantung sepenuhnya kepada hasil jualan di pasar tersebut.

      Apa yang lebih dikesalkan adalah layanan dan tindakan Kerajaan DAP Pulau Pinang terhadap peniaga-peniaga di pasar ini yang berjumlah kira-kira 70 orang. Sudahlah tapak perniagaan mereka ditutup, nasib mereka pula tidak dibela sewajarnya termasuk tidak diberi pampasan setimpal.

      Tapak baharu dan sementara yang ditawarkan pula tidak disenangi penduduk kerana terlalu dekat dengan rumah mereka sehingga hampir mencetuskan pergaduhan dengan peniaga. Bukan itu sahaja, lokasinya juga tersorok dan terletak di ce­lah-celah lorong yang kotor dengan longkang tersumbat. Kita faham jika peniaga-peniaga ini berniaga tanpa lesen atau tidak pernah membayar cukai kepada Kerajaan DAP Pulau Pinang. Tetapi dengan pendapatan mereka yang kadang-kadang hanya beroleh RM30 sehari, banyak mana cukai yang diharapkan kerajaan negeri daripada peniaga ini sehingga sewenang-wenangnya merampas tapak perniagaan asal mereka?

      Jika sekalipun mahu dibangunkan kawasan Lebuh Armenian itu dengan baik, kebajikan peniaga ini sepatutnya diberi keutamaan kerana mereka turut menyumbang kepada kerancakan sektor pelancongan dan ekonomi di negeri ini.

      Acap kali tindakan-tindakan tidak wajar sebegini diambil kerajaan negeri dengan peniaga-peniaga jalanan menjadi mangsa. Jika tidak mampu memberi pampasan sekali pun, sekurang-kurangnya sediakanlah lokasi sempurna untuk peniaga ini meneruskan perniagaan mereka.

      Paling penting identiti pasar Rope Walk di Lebuh Armenian itu tidak mati melainkan kerajaan negeri hanya mahu melihat kawasan pelancongan itu dipenuhi dengan cafe dan butik perniagaan bertaraf lima bintang sahaja.

      Delete
    9. OMAK KAU...
      GAMBAR TERAKHIR BANNER 9.30 MALAM MANA?
      KENAPA DELETE?

      Delete
    10. Kalau tengok gambar kat atas tu, budak2 muda tu semuanya muda2 sangat, standard sekolah menengah. Harap2 PAS tak angkut budak2 Sekolah Agama Rakyat pi ceramah. Bimbang terikut2 dgn budaya ceramah UMNO.

      Apapun tahniah kpd yg hadir, teruskan istiqamah.

      - Pak Megat

      Delete
    11. PAS Dah Jahanam !! Yahooooooo. UMNO Yang Untung !!! Hidup UMNO !
      Hidup Umno ! Hidup Umno !

      Delete
    12. Omak Kau Gian Konek Khalid !

      Delete
    13. klu melayu penang nk kena halau dap....panggilla panglima bugis...beli semua tanah cina penang...jual murah kt melayu penang.

      dia kn ada 2.6b....itu duit derma utk bantu ahlil sunnah melayu mcm kt penang la.

      bodoh je menyalak salahkn dap....klu umnu perintah penang...melayu tetap dibangsatkn umnu juga.

      duit 2.6b bugis dpt makan sorang. 42b cina gemuk dapat.

      umnu betul2 dh kena brainwash dgn cina gemuk. mangsakn dap..cina gemuk lps bebas bersama melayu bugis 2.6b

      hidup ghb hidup dap

      Delete
    14. Budak2 tu bukan bole pegi ngundi lagi pun...

      Delete
    15. Party cangkul ajak dap buat babi que jamu pengundi cina sokong pakatan 2.0...biaq bg pas PAS pakat dgn PKR bawa halatuju baru Politik MALAYSIA

      Delete
    16. OMK KALAU NAK KENCING BIAR MENENGGONG JANGAN BERDIRI TAK SENONOH UTK ORG POMPUAN.....

      Delete
    17. omakkau lalang sama mcm zahid
      omakkau lalang sama mcm zahid
      omakkau lalang sama mcm zahid

      omakkau kencing... geng najib...
      omakkau kencing... geng najib...
      omakkau kencing... geng najib...

      page omak buh gambar dacing la...
      page omak buh gambar dacing la...
      page omak buh gambar dacing la...

      baju tu tukar biru tua. tudung tukar merah noo...

      Delete
    18. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. MOHON JANGAN SENTAP ATAU KETAWA.

    Pesuruh Jaya PGB Perak melutut merayu dan merintih dengan Dato Sri Ir Nizar Jamaludduin berkenaan saman fitnah RM 3 juta.

    Setelah kerajaan Kelantan kalah banyak saman, kini PJ PGB Perak pulak berhadapan dengan saman fitnah oleh DS Ir Nizar.

    Saya rasa lepas ni PGB terpaksa membuat lebih banyak ceramah kosong untuk mengisi tabung tin milo untuk membayar saman jutaan ringgit.

    Apalah malangnya walaon terpaksa berkorban untuk ulamak mereka yang dianggap maksom itu.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rocket adalah lambang racist yg melampu


      Orang melayu ditekan Dan ditindas di Pulau Pinang. Malangnya puak2 Kajang Move Dan GHB tidal pedulikan nasib mereka. Mat Sabu Dan Mujahid adalah kelahiran PPinang. Demi pangkat Dan fulus, kesusahan mereka diabaikan


      Kampung Melayu Menjadi Mangsa di Pulau Pinang

      Kira-kira 1,000 penduduk Kampung Mutiara, Batu Ferringhi Pulau Pinang berkumpul secara aman pagi tadi sebagai langkah terakhir menyelamatkan rumah dan kampung mereka daripada dirobohkan.

      Mereka yang berkumpul sejak malam tadi sehingga awal pagi ini, turut menutup laluan masuk ke kampung itu menggunakan bas, kereta dan tiang konkrit bagi menghalang kemungkinan kereta jentolak masuk dan merobohkan rumah mereka

      Tindakan itu terpaksa diambil selepas notis pengusiran mereka dari kampung berkenaan yang diperoleh tuan tanah daripada mahkamah berakhir hari ini.

      Walau bagaimanapun, penduduk yang sudah mendiami kampung berkenaan lebih 50 tahun lalu enggan berpindah selepas tidak mendapat pembelaan sewajarnya selain tidak mempunyai hala tuju.

      Sementara itu, blog penang-kini menyenaraikan 26 kampung Melayu yang sudah dilenyapkan di Pulau Pinang.

      1. Kg Permatang Tok Subuh
      2. Kg Buah Pala
      3. Kg Pokok Assam,Jelutong
      4. Kg Dodol
      5. Kg Binjal
      6. Kg Batu Uban
      7. Kg Tanjung Tokong
      8. Kg Bagan Dalam
      9. Kg Permatang Tepi Laut
      10.Batu Maung
      11.Kg Pulau Jelutong
      12.Kg Lima Kongsi,Sungai Bakap
      13. Kg Teluk Kumbar
      14.Kg Dalca
      15.Kg Sungai Nibong Kechil
      16.Kg Tengah Jelutong
      17.Kg Terang Balik Pulau
      18.Kg Genting,Balik Pulau
      19.Kg Pondok Upeh, Balik Pulau
      20.Kg Padang Benggali, Permatang Pauh
      21.Teluk Air Tawar
      22.Kg Gagah, Bagan
      23.Kg Nelayan, Teluk Kumbar
      24.Kg Selut Sg Pinang
      25.Kg Siam, Pulau Tikus.
      26.Kg Mutiara, Batu Feringghi

      Delete
    2. ROKET itulah yg akan menguburkan umno jika umno masih bertelagah sesama sendiri. Cadangan Tun MUNGKIN ada kebenarannya.
      Umno pwrlu berubah aebelum nasi menjadi bubur. Jangan hanyut dgn SANDIWARA PAS, DAP, PKR DAN MAT SABU.

      Delete
    3. Sham TM balaci rocket

      Delete
    4. Omakkau jadi janda angkara PGB. Sampai sekarang Omakkau tidak dijamah lelaki. Keji betul perbuatan PGB.

      Delete
    5. TERKINI:
      DAP, GHB VS MIC, MCA, GERAKAN
      PKR, PAS VS UMNO

      BERUBAHLAH UMNO BN SEBELUM NASI MENJADI BUBUR. DENGAR NASIHAT TUN MAHATHIR DEMI KEBAIKAN PARTI.

      Delete
    6. Mana Mat Sabu? Mana Mujahid? Hero2 footloose cap cangkul. Mereka asal negeri Penang. Tapi kerana Bukit Penang, kirim salam GHB nak bersuara.

      GHB Dan Cap Cangkul Tak peduli rakyat marhaen di negeri mereka

      Malang nasib peniaga jalanan di Pulau Pinang

      10 Ogos 2015 1:20 AM
      pasar Rope Walk, Lebuh Armenian pada sebelah petang.



      Namun sejak minggu lalu, pasar Rope Walk tidak lagi sama seperti awal pembukaannya berpuluh-puluh tahun lalu. Tapak asal pasar ini sudah ditutup oleh Kerajaan DAP Pulau Pinang kononnya untuk dibangunkan dengan landskap. Pasar Rope Walk ini mempunyai kelompok peminatnya yang tersendiri bukan sahaja dari dalam negara. Malah, pelancong luar negara juga memasukkan pasar Rope Walk dalam senarai wajib dikunjungi jika ke negeri ini kerana keunikan barang yang dijual.

      Menurut mereka, barang-barang yang dijual di pasar ini tidak boleh atau sukar ditemukan di tempat-tempat lain. Kalau dalam istilah orang muda zaman sekarang, mereka menyebutnya barang rare.

      Barang yang dijual juga pelbagai. Dari pakaian, kasut, buku, perhiasan sehinggalah kepada peralatan muzik. Tetapi bukanlah barang antik kerana peniaga-peniaga di sini bukan pengumpul (collector). Mereka hanya hidup ‘kais pagi makan pagi, kais petang makan petang’ dan bergantung sepenuhnya kepada hasil jualan di pasar tersebut.

      Apa yang lebih dikesalkan adalah layanan dan tindakan Kerajaan DAP Pulau Pinang terhadap peniaga-peniaga di pasar ini yang berjumlah kira-kira 70 orang. Sudahlah tapak perniagaan mereka ditutup, nasib mereka pula tidak dibela sewajarnya termasuk tidak diberi pampasan setimpal.

      Tapak baharu dan sementara yang ditawarkan pula tidak disenangi penduduk kerana terlalu dekat dengan rumah mereka sehingga hampir mencetuskan pergaduhan dengan peniaga. Bukan itu sahaja, lokasinya juga tersorok dan terletak di ce­lah-celah lorong yang kotor dengan longkang tersumbat. Kita faham jika peniaga-peniaga ini berniaga tanpa lesen atau tidak pernah membayar cukai kepada Kerajaan DAP Pulau Pinang. Tetapi dengan pendapatan mereka yang kadang-kadang hanya beroleh RM30 sehari, banyak mana cukai yang diharapkan kerajaan negeri daripada peniaga ini sehingga sewenang-wenangnya merampas tapak perniagaan asal mereka?

      Jika sekalipun mahu dibangunkan kawasan Lebuh Armenian itu dengan baik, kebajikan peniaga ini sepatutnya diberi keutamaan kerana mereka turut menyumbang kepada kerancakan sektor pelancongan dan ekonomi di negeri ini.

      Acap kali tindakan-tindakan tidak wajar sebegini diambil kerajaan negeri dengan peniaga-peniaga jalanan menjadi mangsa. Jika tidak mampu memberi pampasan sekali pun, sekurang-kurangnya sediakanlah lokasi sempurna untuk peniaga ini meneruskan perniagaan mereka.

      Paling penting identiti pasar Rope Walk di Lebuh Armenian itu tidak mati melainkan kerajaan negeri hanya mahu melihat kawasan pelancongan itu dipenuhi dengan cafe dan butik perniagaan bertaraf lima bintang sahaja.

      Delete
    7. UMNO parti rasis. DAP wlpun dipimpin olh Cina tapi Melayu, India dan kaum lain ada dalamnya. Hari2 macai UMNO kutuk DAP tp lupa pekung yg UMNO ada. Terlalu banyak hak Melayu tergadai ditangan UNNO.
      Parti rasis yg khianat pd bangsanya. Bangsa Melayu digula2 & diperbodohkan dgn BRIM JKM 1MDB Wang Zakat. Skandal demi skandal dicipta. Berbilion wang negara dirembat tp tiada hukuman yg dijatuhkan. Negara hampir miskin dan bankrup angkara mereka Mereka cukup kebal. Mereka berselindung disebalik nama Melayu utk kekal berkuasa.

      Delete
    8. MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT. JANGAN SENTAP.

      OMAK KAU...KENAPA DELETE GAMBAR AKHIR YG ADA MASA JAM 9.30 MALAM?

      KANTOI KER?

      Delete
    9. PAS hanyalah parti ajaran sesat!! UMNO lah parti islam yang sejati ! Najib Razak ikut sunah nabi 100%
      Hidup UMNO !

      Delete
    10. sokong sham tm.

      biar nizar saman budak pgb tu

      biar dia tau susahnya tkde org mcm hanipa maidin

      saman sampai pgb melutut kt bugis 2.6 utk minta bayarkn saman

      hidup nizar...mara pgb dn dap

      Delete
    11. SAMAN DITERUSKAN...
      BIOR BANKRUP ULAR MAK MULUT BUSUK TU.
      JANGAN BAGI PELUANG DIA JADI CALON.
      BIOR DIA KEMPUNAN JADI MB PERAK

      Delete
    12. tu penting bersih tuntut pru bersih.

      klu pru bersih dh lama bn kalah

      klu asyik menipu beruk pun blh menang pru.

      teruskn bersih byk lg

      Delete
  3. 2 kali pembangkang guna taktik "berpecah" spt yg dilakukan sekarang.

    Kali pertama taktik ini berjaya merampas 5 negeri dan menafikan majorti 2/3.

    Kali kedua berjaya tawan 3 negeri dan menafikan majoriti 2/3 serta merampas undi popular 53%.

    Akan datang dlm pru14?
    BN dalam keadaan paling tenat.
    Isu perpecahan dalaman.
    Isu derma.
    Isu 1mdb.
    Isu gst.
    Isu nilai ringgit.
    Desakan tun mahathir.

    Semuanya bahaya utk BN. BN perlu bertindak dari sekarang, jangan tunggu nasi sudah menjadi bubur. Jangan sampai sudah terhantuk baru terngadah. Jangan sampai maruah melayu tercalar.

    Buatlah apa yg patut dibuat. Kepentingan parti lebih wajib diutamakan berbanding kepentingan individu.

    Mungkin cadangan Tun Mahathir, Muhyidin, Khairudin, shafie dan Anina perlu diperhalusi dan diambil kira. Pemimpin hilang boleh diganti, parti hilang buruk padahnya.

    Fikirkan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO parti rasis. DAP wlpun dipimpin olh Cina tapi masih buka kpd Melayu, India dan kaum lain. Hari2 macai UMNO kutuk DAP tp lupa pekung yg UMNO ada
      Sebuah parti rasis bernama UMNO yg khianat pd bangsanya. Bangsa Melayu diperbodohkan dgn BRIM JKM 1MDB Wang Zakat. Skandal demi skandal yg dicipta tp tiada hukuman yg dijatuhkan. Mereka berselindung disebalik nama Melayu untuk meraih undi.

      Delete
    2. MOHON JANGAN SENTAP.

      OMAK KAU...MANA GAMBAR AKHIR BANNER 9.30 MALAM? KENAPA BUANG? TAK BEST LA TAK TUNJUK BANNER

      Delete
    3. Apa ni omakkkk....

      Delete
  4. Salam sehati serasuah,

    Apa untungnya kepada rakyat? Dapat universiti? Lebih ramai graduan tak cukup A dapat degree nanti maka perebutan jawatan degree makin tinggi. Jawatan dalam kerajaan makin sedikit. Guru pun dah kena pilih-pilih tak automatik posting dah. Graduan tak cukup A ini sudahlah takkan bayar ptptn tapi akan menambah PATI di dalam negara, jenayah dan gejala sosial pasti akan bertambah. Daripada bina university lebih baik bina kandang lembu atas tapak itu dpt juga hasil dpt kurangkan import livestock setiap kali raya dan masalah kekurangan daging pada musim perayaan.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 4A-3A diploma, 2A-1A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) Adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya . Biar bodo buat kerja bodo , pandai buat kerja pandai.Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT.

      MANA GAMBAR AKHIR BANNER YG ADA TULIS 9.30 MLM TU? HADI DAH KASI TURUN KER?

      Delete
  5. Buat anak muda diselangor seronok juga dpt mcm ni.anak muda dijohor yg kata nak ditawan mat sabu tu ke.cuba dekat pahang la.anak muda jgn jd kuda sesiapa selain untuk islam.kuat kan jati diri anak muda.semoga Tuhan melindungi anak muda yg beriman n org beriman yg lain n memberi kemenangan.kedah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PEMBANGKANG SEDANG BERSANDIWARA. SANDIWARA "BERPECAH" TERDAHULU DIULANG KEMBALI.

      PRU14:
      1. PKR, PAS, PAN VS UMNO
      2. DAP VS MCA, MIC, GERAKAN.

      BN PERLU BERTINDAK DARI SEKARANG.
      UMNO PERLU BERUBAH JADI KUAT.

      JANGAN NASI MENJADI BUBUR.

      Delete
    2. MOHON JANGAN SENTAP!!!

      OMAK KAU....
      GAMBAR AKHIR BANNER YG TULIS PUKUL 9.30 MALAM TU DAH HILANG. JEFF ULU BERNAM KASI DELETE KER?

      Delete
  6. PAS parti takde otak

    ReplyDelete
    Replies
    1. MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT!!!

      OMAK KAU...TADI ADA GAMBAR BANNER TUNJUK PUKUL 9.30 MALAM. KENAPA SUDAH HILANG? SUDAH DELETE KER?

      KENAPA DELETE?
      OMAK KANTOI YER??
      HEHEHE

      Delete
  7. MOHON JANGAN SENTAP DAN KETAWA. MOHON JANGAN DIPANJANGKAN PERKARA INI UNTUK MENJAGA MARUAH TUAN TANAH.

    Perhatikan gambar bawah sekali TARIKH dan WAKTU majlis bermula.

    Majlis sepatutnya bermula pada malam ini 9.15 malam sedangkan dalam gambar event waktu siang.

    Jadi gambar yang diatas tu gambar event dekat mana.

    Wahai Omak Kau yang ku sayang. Saya merasa begitu terharu dengan cara Omak Kau berusaha bersungguh-sungguh untuk menyakinkan rakyat bahawa parti PGB pujaan Omak Kau masih mendapat dokongan rakyat.

    Walau bagaimana pon tabik spring untuk Omak Kau sayang kerana dah banyak mencuba sebaik yang mungkin.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu ceramah sj yg mlmnya.perhimpunan pd siangnya.

      Delete
    2. Omak kau tolong beli kamera baru la... Kaler dah tak elok tu. Mlm nampak mcm siang.

      Delete
    3. Ni gambar zaman TGNA kot?

      Delete
    4. Kalau kat tempat aku kat KL pukul 9.30 malam dah gelap gulita. Kat sana mcm siang pulak yer......

      Delete
    5. Walaun ni pom...klu nak temberang pom jgn la nampak bengap sgt. Malu tau.

      Delete
    6. Dah kena padam ke gambar yang last tu......mula2 tengok tadi ade.......

      Delete
    7. Ini bodo punya gambar.
      Mungkin ini budak baru belajar pegang camera.

      Delete
    8. OIIIII....OMAK KAU. KENAPA MUNAPIK?
      MANA GAMBAR BANNER YG TULIS PERHIMPUNAN PUKUL 9.30 MALAM TU?

      JANGAN LA SENTAP.
      KANTOI KER?
      TU GAMBAR TAHUN BILA TU?

      Delete
    9. Awk org jgn lah marah dan perli kuat sgt kt Omak.
      Dia cuma manusia biasa x sempurna.
      Dia cuba utk menghiburkn tuan dia PGB.
      Dia pun nk masuk syorga jg.

      Delete
    10. HARI TU AKU KANTOI KT TANGKAK, MLM NI AKU KANTOI KT PASIR PUTIH PULAK.

      ALAHAI SUSAHNYA NK CARI MAKAN.
      WALAON MMG SNG AKU TIPU TP GANG PROFESIONAL NI BUAT AKU TERKANTOI BERUK.

      Delete
    11. dh kata omak agen sb umnu...tp sbb cinta kolid lupa dia nk menyamar

      kolid xmau omak sbb omak diguna umnu utk mengintip kolid dn hancurkn pr.

      tu yg omak gila khinzir bila kolid dipecat pkr. anwar tau srmua permainan jhat umnu dn btn. dia dulu tpm

      skrng omak cuba nk pro azmin....sat lg pi bergambar manja2 dgn azmin. cuba rapat2 utk mengintip pkr dn azmin

      dln ni pun byk omak yg tulis.

      Delete
    12. Bila kolid kena tendang, peluang omak nak jadi calon pru14 terkantoi. Tu yg omak marah sgt kat azmin tu.

      Delete
    13. nk cek foto2 omak tu senang je.

      cek berita2 tu kt harakah atau yg online. tp jgn beli suratkabar harakah...buang duit je

      klu berita kempen omak betul mesti keluar dln harakah... klu tidak maka mrmang sahla omak gila kan kolid....hilang kewarasannya

      panggil ambulan

      Delete
    14. Patutnya bila kolid kena pecat, pkr hantar nama omak jadi mb. Tapi pkr sudah tukar pulak. Mana omak tak marah.

      Delete
    15. Omak memang ada peluang jadi mb. Tapi orang sudah kasi cantas omak. Omak marah la

      Delete
    16. Klu ikut prancngan awal, lepas langkah kijang, omak kau jadi mb 3 taun. Lepas tu omak akan dilantik jadi pm. Kolid jadi tpm. Hadi jadi punasihat

      Delete
    17. sudah lah tu, nnti omak dh xnk keluar entri baru xde pulak lawak jenaka yg kita nk baca.

      Delete
    18. OMAK....
      YONGSUKAKUNING ADA HANTAR 2 GAMBAR YG DIAMBIL DARI DRONE. "RAMAIIIIIIII" BETOL YG DATANG TENGOK HADI.... YONG PON BAGI PENGHARGAAN KAT OMAK.

      MOHON OMAK JANGAN SENTAP YER!!!

      Delete
    19. 00:23 promosi yong nampak tak de org pegi sana ke kesian.

      Delete
  8. Hahaha...
    Cikgu bad buat laporan kpd parti tentang azmin.

    Adoiiiiui......

    ReplyDelete
  9. DIEG - SPRM Sahkan Tiada Rasuah Dan Penyelewengan





    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) setakat ini tidak menemui sebarang kesalahan rasuah berhubung isu membabitkan Darul Ehsan Investment (DEIG).

    Dalam satu kenyataan hari ini, Pengarah SPRM Selangor, Datuk Simi Abdul Ghani menafikan pihaknya tidak mengambil sebarang tindakan berhubung isu status penubuhan DEIG yang menimbulkan persoalan pelbagai pihak.

    SPRM, katanya, telah mengambil tindakan proaktif sebaik sahaja isu penubuhan DEIG itu dilaporkan media pada 19 Ogos lalu.

    Beliau berkata, SPRM telah menemubual beberapa saksi serta mengambil dokumen berkaitan.

    "Setakat ini, SPRM tidak menemui sebarang kesalahan di bawah Akta SPRM 2009 (ASPRM 2009) dan tidak bercadang untuk mengambil tindakan selanjutnya," katanya dalam satu kenyataan.

    Firma baru itu yang ditubuhkan dengan modal berbayar RM2, akan mengambil alih pengurusan aset, yang diletakkan di bawah Menteri Besar Incorporated (MBI), yang memiliki sepenuhnya DEIG.

    Ini menimbulkan kebimbangan pihak pembangkang di Selangor, kerana mereka khuatir ia boleh terdedah kepada penyalahgunaan dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah
      JANGAN SENTAP

      Delete
  10. DIEG - SPRM Sahkan Tiada Rasuah Dan Penyelewengan





    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) setakat ini tidak menemui sebarang kesalahan rasuah berhubung isu membabitkan Darul Ehsan Investment (DEIG).

    Dalam satu kenyataan hari ini, Pengarah SPRM Selangor, Datuk Simi Abdul Ghani menafikan pihaknya tidak mengambil sebarang tindakan berhubung isu status penubuhan DEIG yang menimbulkan persoalan pelbagai pihak.

    SPRM, katanya, telah mengambil tindakan proaktif sebaik sahaja isu penubuhan DEIG itu dilaporkan media pada 19 Ogos lalu.

    Beliau berkata, SPRM telah menemubual beberapa saksi serta mengambil dokumen berkaitan.

    "Setakat ini, SPRM tidak menemui sebarang kesalahan di bawah Akta SPRM 2009 (ASPRM 2009) dan tidak bercadang untuk mengambil tindakan selanjutnya," katanya dalam satu kenyataan.

    Firma baru itu yang ditubuhkan dengan modal berbayar RM2, akan mengambil alih pengurusan aset, yang diletakkan di bawah Menteri Besar Incorporated (MBI), yang memiliki sepenuhnya DEIG.

    Ini menimbulkan kebimbangan pihak pembangkang di Selangor, kerana mereka khuatir ia boleh terdedah kepada penyalahgunaan dana.

    ReplyDelete
  11. Amboi ramainya tp bila pru tetap kalah.hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu dulu masa umno kuat.
      Skang umno berpecah.
      Ramai org umno tsk akan undi umno - johor, kedah. Pas, pkr lawan umno. Dap ghb lawan mic, mca, gerakan.

      Parah......

      Delete
    2. Dgn steategi terbaru pembangkang, umno makin tertekan.

      Delete
  12. Telusurilah sejarah tahun 80an. Lazimnya himpunan anjuran PAS sememangnya mendapat sambutan hebat. Namun sewaktu pilihanraya lazimnya kalah teruk. Ingatlah... janganlah nanti sekadar menang sorak kampung tergadai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu dulu.
      Dulu lain, sekarang lain.
      Pembangkang memang kuat pakai strategi sandiwara. Umno dlm keadaan sgt bahaya jika masih tidak berubah

      Delete
  13. STRATEGI PALING AMPUH UNTUK TUMBANGKAN PEMBANGKANG IALAH PECAHKAN PKR DENGAN PAS.

    JOM....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh Jeff, Jessey, unknown, maae ngan nurul basar bangsat aje la buat....

      Delete
  14. Sian org melayu...
    Tak dak parti yg membelanya....
    Ada teori mengatakan democracy based on ego..
    Ternyata benar...
    Rasanya episode democracy berakhir dgn kesusahan rakyat yang disengajakan....
    Tunggu dan lihat....
    Lebih baik org bawahan belajar bagaimana nk jaga sesama kita dan berjinak2 tinggalkan pemimpin tanpa disedari...
    Rasanya dah sampai masa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caimeno tak bole hidup tanpa Sapumen

      Delete
  15. Omakkau buat cerita sj kasi syok sendiri tp tak kisah lah sbb abg mat awal awal lg sudah kantoi kata nak buat islam tp nak kena rujuk kawan kawan dulu.kawannya dap awal awal sudah saund no hudud pegi dandut tak apa.kelak ceritakan kebenaran omakkau biar perit dikutuk.keihlasan nanti akan mendapat ganjaran dr Tuhan.semoga Tuhan memberi kita jln keluar dr kesempitan ini.pd org mukmin itu tdk ada kerisauan selagi mereka beramal soleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MOHON JANGAN SENTAP!!!

      OMAK KAU KANTOI LETAK GAMBAR BANNER PUKUL 9.30 MLM.

      SUDAH KANTOI OMAK KASI PADAM GAMBAR BANNER.

      OMAK KAU MALU2 SBB TIPO MACAI.
      INI GAMBAR SIANG. INI BUKAN GAMBAR 9.30 MALAM. OMAK KAU KANTOI TIPO...

      Delete
    2. Yong hantar 2 gambar guna drone. Adalah dlm 500 budak2 datang tengok hafi. Telonggok cuma kat tengah padang

      Delete
  16. Sha, Ni gambar 2013 la. Aku Ada sekali masa Tu. tak pe, tak penting. Kau memang selalu tipu, sama macam gambar Kat tangkak.
    Sekarang ni pelik Sha......dulu umno bising sebab pas selalu Guna masjid untuk hentam kerajaan atau umno termasuklah dalam kuliah maghrib.
    Tapi tadi Ustaz alfadil cerita pasal dakwah zaman Nabi yang penuh cabaran Tapi pada masa yang sama dok kutuk ghb yang juga mennganut islam Cuma ianya sedikit berbeza dgn pas sebab ianya inclusif, progressif.
    Pelik la Sha......patut cerita pasal rasuah, pembaziran, kehakiman dan sebagainya. Apa nak jadi dgn Ustaz Kita Sekarang Ni? Sibuk dok kutuk ghb yang dah tentu islam Cuma dia orang Ni professional.
    Satu lagi Sha.....dia kata nak redho. Tak kisah pun, nak redho ok. Tapi Kita ghb nak kuala Sha, Kita nak jawatan dan dengan kuasa Tu Kita tukar dasar. Orang pas pun nanti Kita tak pinggir. Kita bagi lagi budget untuk dapat lebih redho.
    Ok Sha, nitez. Penatlah baru balik outstation. Dapat juga pergi masjid dgn anak2 tadi. Alhamdulillah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Profesional inclusif motif tanya kawan kawan dulu ya.roket penang bg ubah dasar ke.dengar nya awal awal dah sound.berani ke nak bersuara

      Delete
    2. 2126...
      Tu strategi nak bg umno terduduk tu
      Hati2

      Delete
  17. Bila pgb nk buat ceramah isi tabung tin milo ni.
    aku dh x sabar nk derma buat bayar saman.
    biar lh jd walaon janji dpt tiket ke syorga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saman sykt yg buat lebuhraya tu ker?
      Tak apa. Balak banyak.
      Mat Balak boleh kasi sign itu projek.

      Delete
  18. Kehebatan Parti cangkul terletak pd pengerusinya. Bila pengerusinya kata dia rela makan babi dgn guan eng, TESCO Semenyih terus display daging babi dlm tin bersama sama dgn makanan dlm tin yg lain.
    Aku kagum...aku kagum...aku kagum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amno pom sama
      Pas tak lebih tak kurang

      Delete
  19. Anon 22:07....tahun depan ko masuk darjah 1 ke.....komen ko menceritakan kebodohan ko....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan marah2 bhaiii
      Mungkin mamat tu baru lepas makan babi dlm tin.

      Delete
    2. Tang mana yg bodohnya? Sbb aku ulang apa yg mahaguru kau cakap tu? Aku cuma tolong ingatkan kau je, takut kau lupa, sbb aku tahu kau bkn stakat bodoh, bengap dan bengong lg. Lg satu, kau ddk kelas pemulihan sampai drj 6.

      Delete
    3. Sbb malu bila boss dia kata sanggup mkn babi, pengikut tak reti nak jawab. Ketua dahlah spm gred 3, tapi pengikut kata ketua mereka professional.

      Muahaha... Muahaha... Muahaha.

      Delete
  20. Klang - 11 September. Bligger Omak Kau terkantoi menipu gambar perhimpunan pas di pasir putih. Menurut........

    Sumber: omakkau.blogspit.my

    ReplyDelete
  21. Omakkau jgn sentap .katakan yg benar walaupun pahit mcm hj hadi tu tgok semua org kutuk dia n pas sekali tp tak apa dia nak buat hudud je.dap marah ahli sendiri marah sampai tubuh parti lain.omakkau byk bloqer lain lebih teruk.sendiri post artikel.sendiri komen.omakkau kira ok la ramai org komen.walaupun byk org yg sama sj.teruskan omakkau tak apa semua orgpun buat silap.org yg kembali kepada redha Tuhannya adalah org yg diterima bkn org yg mencari redha manusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muah....muah....muah

      Delete
    2. apa benda la komen, x tau hujung pangkal. aku cari isinya x jumpa.

      Delete
    3. MOHON JANGAN SENTAP SAMPAI ADA YANG KETAWA SAMPAI PITAM.

      Kehadiran belia adalah kerahan dari Urusetia Belia Dan Sukan Negeri Kelantan (U-BeS) Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan,
      Tkt 7, Kompleks Kota Darul Naim, 15503 Kota Bahru, Kelantan.

      Nampaknya PAS makin terdesak guna dana Kerajaan Negeri untuk program parti.

      Omak, apa ce sekarang.

      Terang-terang PAS sudah salah guna kuasa.

      Sekian, terima kasih.

      Delete
    4. OMAK...... YONGSUKAKUNING ADA BAGI 2 GAMBAR DARI DRONE. DIA BAGI PENGHARGAAN PD OMAK. MOHON OMAK JANGAN SENTAP!!!

      Delete
    5. 00:15 tukang promosi yong yg tak laku kesian.

      Delete
  22. Sempena pembukaan pejabat baru Parti cangkul di alor star. Tesco alor star dijangka akan mengikut jejak langkah Tesco Semenyih dgn meletakkan dging babi dlm tin bersekali dgn produk yg lain. Ini utk memudahkan pengikut parti cangkul seramai 3 org di Kedah mendapatkan produk tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sudah2 nak memberibabikan org pulak.
      Ahli neraka betul ko ni

      Delete
    2. Ahli pas ke ahli umno mamat 22.47 tu?

      Delete
  23. Kahkahkah. Ni blog ug tp omakkau kene bantai je.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  24. Kau ni omak kau tak habis2 nak hina orang, cangkul la, apa la........ ingat Malaikat tak pernah tidur.....

    ReplyDelete
  25. Aku org PPuteh. Jolo doh tu gambar. Ni baru balik Dr tempat ceramah start prog 9.30 pg sampai sa'ni.

    ReplyDelete
  26. apalah yg omak kau nak bangga sgt nih. semua tu bnyknya bdk skolah yg dijemput surat jemputan pun dah tersebar. gambar dari drone pun dah tersebar. puluh ribu lah sgt. kah kah kah.

    ReplyDelete
  27. omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid
    omakkau lalang sama mcm zahid

    omakkau kencing... geng najib...
    omakkau kencing... geng najib...
    omakkau kencing... geng najib...

    page omak buh gambar dacing la...
    page omak buh gambar dacing la...
    page omak buh gambar dacing la...

    baju tu tukar biru tua. tudung tukar merah noo...

    ReplyDelete
  28. ingatkan dah malu nak sokong dacing...
    rupanya masih ramai lagi yg masih setia dgn najib & pak2 menteri angguk najib...
    kahkahkah...

    tahniah omak alu2kan sangpurba dacing main kat laman ni...

    letak gambar dacing la kat page ni...

    ReplyDelete