Friday 15 March 2013

TIAN CHUA DIMALUKAN????.. PENJELASAN BELIAU DI TAMAN MELEWAR MALAM INI LANGSUNG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN?????


Nampaknya rakyat percaya yang YB Tian Chua memang pengkhianat negara sebab kata pencerobohan Lahad Datu adalah satu sandiwara UMNO.

Selepas kena tuduh pagi tadi, ceramah untuk memberikan penjelasan dipihak beliau setelah rakyat muak dan jelak dengan berita disuapkan oleh media arus perdana milik dan kawalan UMNO, langsung tidak mendapat sambutan.

Yang datang pun boleh dikira dengan jari.

Demo bakar bendera dan ugut nak belasah beliau diPusat Khidmat beliau di Parlimen Batu baru-baru ini oleh gerombolan Pemuda UMNO dan PERKASA cukup memberi kesan sekali.

Orang-orang Melayu sudah percaya apa yang diceritakan oleh Utusan, Berita Harian, TV3 dan RTM.

Sokongan rakyat kepada UMNO terus naik mendadak lebih-lebih lagi selepas Tian Chua diheret keMahkamah Sesyen Kuala Lumpur pagi tadi atas tuduhan dibawah Akta Hasutan 1948.

Berbaloi PERKASA/UMNO/TIBAI/WARIS MALAYA buat rusuhan baling telur dan merosakan banguan Ibu Pejabat PKR semalam.

Kesiannnn Tian Chua....Kerana mu, rakyat dari kalangan kaum Melayu telah tolak perjuangan PR.

KWAH KWAH KWAH.... KWAH KWAH KWAH ... KWAH KWAH KWAH...

WOIT!!!!..KALAU JUAK-JUAK UMNO MASIH TAK FAHAM MAKSUD BAHASA ARTIKEL INI... LEBIH BAIK TERJUN LOMBONG.

UMNO INGAT DENGAN CARA POLITIK SAMSENG GANAS DAN MENINDAS SOKONGAN RAKYAT TERUTAMA DARI GOLONGAN WARGA MELAYU AKAN MENINGKAT DAN PR AKAN MERUDUM...TETAPI NAMPAKNYA LAGI DIZALIMI PARA PEMIMPIN PR LAGI RAKYAT MAU HAMPIRI.

PRU 13 ADALAH MEDAN UNTUK MEMBUKTIKAN YANG RAKYAT TOLAK POLITIK FITNAH DAN TINDAS.

48 comments:

  1. Parti POLITIK PALING BODOH = UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan Rakyat = Asobiyah

      Asobiyah = Taksub kepada puak.

      Lihatlah bagaimana taksubnya Pakatan Rakyat kepada puak mereka hingga kesesatan pun dijulang ke langit dan menolak kebenaran, inilah asobiyah sejati amalan golongan jahiliyah sebagaimana di zaman dahulu.

      Berkenaan isu pendakwaan Tian Chua di mahkamah, sebenarnya Suara Keadilan sendiri yang melaporkan bahawa Tian Chua menyatakan keganasan Geng Kiram di Lahad Datu adalah sandiwara UMNO, tapi puak asobiyah Pakatan Rakyat tak dapat menerima hakikat ini, mereka terus nak membohong lagi.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian, golongan asobiyah seperti Pakatan Rakyat ini adalah sangat berbahaya, Islam menentang golongan asobiyah seperti ini kerana mereka sanggup menerima kebatilan sebagai pegangan tetapi membuang kebenaran kerana tidak memihak kepada mereka. Oleh itu sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. anda tidak suka pakatan, sbab tu anda tidak mahu terima kenyataan, ianya diputarbelitkan oleh Lidah maya ciptaan si Biru.



      Teruskan dengan kepercayaan anda, tapi dalami apa yang tersirat.

      Delete
    3. Ada lagi cik mamat parang pendek ni,,tak kerja ker atau dah pencen..

      Delete
    4. Tak payah nak berdrama lagilah, sila baca Suara Keadilan, sangat jelas tulis di situ Tian Chua dilaporkan menyatakan bahawa kejadian pencerobohan di Lahad Datu adalah sandiwara UMNO, itu adalah hakikatnya.

      Saya memang meluat dengan Pakatan Rakyat, sebabnya mereka adalah golongan perosak, golongan jahiliyah komunis zionist yang hanya memporak perandakan negara sajalah, tak tau nak bangunkan negara, tapi sibuk berpolitik secara jijik hingga negara tunggang langgang, inilah perlakuan biadap golongan penyesat yang sangat berbahaya.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. anda tidak suka pakatan, sbab tu anda tidak mahu terima kenyataan, ianya diputarbelitkan oleh Lidah maya ciptaan si Biru.



      Teruskan dengan kepercayaan anda, tapi dalami apa yang tersirat.

      Delete
  2. aku pun pegi dpt rm50. seorg..
    tapi si babi ni harus dibunuh .. dgn masukkan dlm kandang harimau

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantat mak kau

      Delete
    2. Kau belalah golongan pengkhianat, kerana kau sudah tolol dijamu segala penipuan oleh Pakatan Rakyat setiap hari, jenis manusia tak sedar diri macam kau ini memang tak guna, diajar beribu kali pun tak akan faham kerana sikap asobiyah sesat telah berkarat dalam minda dan jiwa kau hingga kau tak nampak kebenaran. Sedarlah diri, bertaubatlah.

      Lihatlah rakyat Malaysia sekalian, betapa tarbiyah asobiyah sesat Pakatan Rakyat telah menggelapkan hati dan minda golongan pecacai totok Pakatan Rakyat ini. Jauhi Pakatan Rakyat untuk mengelakkan kesesatan. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional PIlihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  3. Ieeyalaa betul laa apa yg tv3 dan utusan cakap tian chua ada kata komando tu mati katak..macam ibrahom ali lompat latak zul norden telo katak..semua katak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang Pakatan Rakyat pengkhianat, lihat guru di Kelantan yang bernama Mohd Lotfi Nor, menggelarkan polis sebagai anjing, inilah guru yang telah berjaya disesatkan oleh Pakatan Rakyat hingga bersikap liar di luar keadaan manusiawi. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. cik mmamat..saya cadangkan cik mamat kerajaan malaysia mengHARAMkan parti pembangkang...kalu cik mamat ni memang pandai...pasai pembangkang cik mamat kata pengkhianat negara.sesat dan luar tabii manusia...kita nak tengok

      Delete
    3. Beginilah golongan penyesat Pakatan Rakyat, tak tau nak berhujah mereka gunakan racauan yang menyesatkan untuk mengelirukan masyarakat. Inilah minda tongong Pakatan Rakyat, hanya politik jijik untuk porak perandakan negara sajalah. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. racauan menyesatkan kan tu sbenarnya nko mamat lembu..memang banyak yg nko tulis tu semua xbolih pakai..aku rasa ko berkempen parti umngok ko kat luar sana mesti takde orang datang..terpekik terlolong macam orang gila sawan..teruk tu macam orang gila sawan..dah la gila lepas tu sawan pulak..kah kah kah..sebab kat sini pun sama jugak..kesiannn..ABU

      Delete
  4. kulang ajarlah itu tian chua. wa sulah buat macam2 maaaa. apa lagi mau buat leyyyy. aiyyaaa.

    tarak paham ini ayat, kasi telejun lombong leyyyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh Tian Chua saman Suara Keadilan kalau dia tak kata kejadian pencerbohan lanun Geng Kiram di Lahad Datu adalah konspirasi UMNO, ada berani ke? Sangat jelas Pakatan Rakyat hanya tau berdrama, banyak membohong untuk politik jijik mereka sahajalah.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Aku selalu cakap kami pengundi Pakatan Rakyat bolih menilai siapa betul dan siapa salah.. semua dah dapat mikir dan ingin berubah..ada hati nak berkempen kat sini..yang dalam umngok sekarang ni tinggal orang bodoh,baghal,sengal,bacul..lepas tu ade samseng taik kucing upahan..umngok ni mengamalkan politik bacul bersama samseng taik kucing..aku ingat mamat lembu dan samseng taik kucing upahan umngok kena sepak sekor-sekor sebab bodoh macam kambeng..tapi kambeng sedap dimakan..kah kah kah..ABU..jom humban incik mamat ke laut..hehehe

      Delete
  5. Itu lagi haa lia cakap haa melayu semoa bodoh loo..lagi2 ha itu umgok..lu ala faham ka..tala faham aa

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg boloh semua yg kasi can sama itu BN looo. Kasik sampai 50 tahun lebey punya... aman lamai sangatkahh ilup semua?

      melayu pandai-pandai smua sulah mau tuko. penat jali boloh. nanti anak cucu ikut sama bolohhhh, susahhh woooo

      Delete
    2. Teruskan puak Melayu PKR dan PAS dibodohkan oleh Cina DAP dan Cina PKR, teruskan, padan muka kamu semua, dijadikan balaci untuk mengkhianat bangsa dan negara sendiri.

      Lihatlah PAS yang sudah dikuasai oleh DAP, dulu PAS kata dia nak ganti UMNO, tapi akhirnya PAS yang dah dikuasai oleh DAP, hinggakan kalimah Allah pun PAS benarkan bukan Islam guna untuk ibadat bukan Islam walaupun tidak mencapai maksud sebenar mengikut bahasa asal Al-Quran, ini Hadi Awang sendiri yang umum dan disokong oleh Nik Aziz, tiba-tiba Nik Aziz buat U-Turn bila ahli PAS bengang, dia berpakat dengan Majlis Syura, mereka buat ketetapan baru pula, kali ini bukan Islam tak dibenarkan guna kalimah Allah dalam ibadat mereka pula. Lihatlah sekejap macam boleh guna, sekejap tak boleh guna, keutamaan politik adalah lebih diutamakan oleh Nik Aziz dan PAS hingga memporak perandakan pemikiran umat Islam.

      Kepada yang menghina pentadbiran Barisan Nasional di negara ini, kau itu yang bodoh, selama ini negara maju jaya siapa yang usahakan? Barisan Nasional yang usahakan, nak harapkan kepada PAS hanya sibuk ceramah pembohong dan menghasut sajalah, lepas ceramah tadah tin milo, tempurung dan kopiah putih kutip sedekah, derma konon.

      PKR pula hanya sibuk buat demontrasi liar, itu semua membangunkan negara jadah apa pula? Lihatlah dalam siri demontrasi liar Pakatan Rakyat, ribuan peniaga kecil menjadi mangsa, malahan pemandu teksi pun jadi mangsa juga, imej negara jadi buruk, inilah perbuatan tak bertamadun dan jahiliyah Pakatan Rakyat.

      DAP pula sibuk dengan sentimen perkauman, nak hapuskan hak istimewa Melayu, kononnya Malaysian Malaysia, tapi dalam bidang pendidikan, mereka tak mau pendidikan satu aliran iaitu aliran Sekolah Kebangsaan, mereka mahu sekolah vernakular yang mengasingkan pelajar mengikut kaum, macam mana nak bersatu jadi bangsa Malaysia kalau orang Cina di sekolah cina dan orang Melayu di sekolah kebangsaan? Memang DAP terlalu chauvinist hinggakan apa saja berkaitan Melayu dan Islam mereka nak kacau, hinggakan nama jalan di Kuala Lumpur yang ada tulisan jawi pun dipertikaikan oleh Theresa Kok sebelum ini, apa cerita? Memang betul-betul perkauman DAP ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, bahawa Pakatan Rakyat hanya tahu berpolitik tanpa arah tujuan hingga memporak perandakan negara, jika mereka berkuasa, mereka akan porak perandakan masyarakat sebagaimana yang berlaku di Kedah, Penang, Kelantan dan Selangor sekarang ini. Malahan dalam PAS, kerana politik, sanggup sembahyang jumaat di luar kariah, tak mau berimamkan imam yang menyokong kerajaan, kerana bagi orang PAS, imam PAS lebih Islam, entah ajaran sesat manalah yang mereka kutip hingga menyeleweng sedemikian rupa. Oleh itu, sedarlah semuar rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. BUBARLAH PARLIMEN TU CEPAT, TAK SABAR NAK PANGKAH PR SEBAGAI TANDA BENCI SANGAT AKU PADA PR! KERANA PEMIMPINNYA YANG KORUP, KRONISM, PENGKHIANAT DAN PEMECAH BELAH MASYARAKAT! HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU! HIDUP MELAYU!

      Delete
    4. Tolol, negara dalam keadaan yang mencemaskan akibat pencerobohan Lanun Geng Kiram, sabarlah kerana parlimen ada sampai 28 April untuk tempoh dibubarkan. Sekarang ini tolong jangan kacau usaha kerajaan untuk amankan kembali di Lahad Datu dan kawasan sekitarnya, kerana jika keadaan dah aman, kerajaan akan bubarkan parlimen serta merta untuk adakan pilihanraya secepat mungkin.

      Malahan kalau dah kemaruk sangat, sila minta Khalid Ibrahim bubarkan DUN Selangor, sebelum ini dia nak provokasi PM, dia kata nak umumkan tarikh pembubaran DUN pada 25 Februari 2013, sekaran sudah lebih kurang 2 minggu sudah berlalu, apa cerita Khalid?

      Inilah Pakatan Rakyat hanya tau berdrama sajalah.

      Rakyat Malaysia sekalian, sedarlah hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. balik-balik kaitkan DAP... ta boleh blahlah ko punya statement, camlah MCA ngan MIC tak menganggu Bn selama ni.

      Cakap jgn tepuk dulang penuh air bro, sendri basah.

      Cakap pendek sudah, bukan semua nak baca, bukak bloglah. Merapu jer lebih. Tulah, selalu sangat pegi persidangan UMNO, asek citer buruk jer ko dapat, dah tu sepesennn jer semua hujahh.. sama jekk. Pening aku

      Delete
    6. MIC dan MCA tak kacau UMNO pun, malahan parti lain yang majoritinya bukan Islamd dalam Barisan Nasional pun tahu tak kacau UMNO seperti mana UMNO tak kacau mereka. Dalam Barisan Nasional, hormat menghormati adalah diutamakan. Lihatlah DAP nak hapuskan hak bumiputera dan keistimewaan Islam dalam Perlembagaan Malaysia, PKR dan PAS sokong sangat hal ini kerana mereka tuduh tak boleh hak istimewa Melayu itu, itu asobiyah, tapi macam mana pula dengan hak istimewa Islam yang nak dimansuhkan oleh DAP itu?

      Inilah mentaliti Pakatan Rakyat yang tolol, mereka hanya tau politik jijik sajalah, jenis perosak sebegini adalah sangat berbahaya kepada keselamatan nasional Malaysia.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Rakyat sekarang dah sedar serta bangkit dan bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik runtuh akhlak,Agama tolak tepi serta golongan jahiliyah mengagungkan muzik dan konsert tidak berlandaskan AGAMA ISLAM bercampur lelaki dan perempuan tidak TUTUP AURAT komunis zionis,(UMNOBN=Umat Manusia No Otak Barisan Neraka) yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak. Ini Kali Lah UBAH..ABU!!! ABCD

      Delete
    8. Kepada si Nasionalislahsangat..

      Sudah-sudahlah tu, makin merepek dak mung ni. Yang boleh pakai cuma ayat bahasa ko tu jer, isi dah selalu diulang-ulang. tu jer mampu ko bagi.

      Korang tau tak, korang ni umpama manusia klon dengan satu Otak yg berpusat dari satu kawasan. Macam pergeraakan, sikap dan ayat yg keluar semuanya di tekan remote oleh orang lain. samaaaaaa jerr, baik kat mana-mana Forum Maya, kat Blog Pembangkang malah kat Blog Propa Umno camtu gak korang zikirkan.

      Fenat Nyah aku baca panjang-panjang tapi isinya aku leh tengok kat mana-mana. sejibik dowhhh!!

      Delete
  6. Seekor kucing kencing atas muka Presiden PAS, PKR dan DAP, maka menyalaklah semua puak Pakatan Rakyat kononnya itu adalah konspirasi UMNO, inilah kerja keji Pakatan Rakyat, semuanya menyalahkan UMNO sahajalah.

    Jenis perosak macam Pakatan Rakyat ni mana tau apa untuk selesaikan masalah, mereka hanya tau perosakkan itu dan ini untuk politik jijik mereka sahajalah.

    Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko duk meroyan lagi mat kerong..kesian kat ko..xpayah duk canang citer ko kat sini..umngok dah tak laku..buang masa je ko karang citer sesat ko tu..jom tukar UBN kepada Pakatan Rakyat..mamat lembu ni meracau meroyan sebab UBN bakal hilang kuasa dalam 20hari lagi..ABCD..ABU

      Delete
  7. Pak mat parang kontot....diam lah...org bukan nk baca pasal komen kau...buat blog sendiri lah..pleaseeee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penakut di kalangan pecacai Pakatan Rakyat sudah kepanasan, kalau sekadar menyalak nyaring dan lepas itu jilat buntut DAP, lepas tu dimasukkan ke sangkar, apa gunanya? Inilah pecacai Pakatan Rakyat, dasar tak tahu malu dan penipu sahajalah.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Yang penakut,kepanasan dan xde telo tu ko ngn puak2 umngokBN ko yang duk menyalak macam anjing kurap..yang patut di panggil anjing tu ko mat sebab selalu menyalak kat sini,tuan ko xbagi makan palet lagi ke?atau tulang yang ko gonggong bakal tercicir dari mulut?..umngokBN bakal hilang dimuka bumi 22hari lagi..jom tolak umngokBN..ABU

      Delete
  8. Semangat tol dia bela parti keturunan buka rasmi kilang arak
    juga keturunan mkn hasil lendir judi.
    Kat satu dacing tuh timbang arak.satu lagi kasino.
    Dah siap bungkus bagi kat org be end( baca umno)
    Makan telan ,wat ulam,wat ubat sapu,apa ape je lah.
    Patot la komen pon mcm org mabuk.
    Pasal perut n daging tumbuh dr hasil didikan ketua
    yg darah dagingnyer dr hasil haramjadah
    kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum PRU 12 PAS kempen kalau PAS dan sekutu mereka iaitu DAP dan PKR menang maka mereka akan tutup kilang arak di Selangor, tapi lepas menang, PAS bersekongkol dengan PKR dan DAP untuk halang hasrat murni Majlis Bandaraya Shah Alam yang mahu menghalang jualan arak dan judi di kawasan pentadbirannya. Malahan kerana Dr. Hasan Ali sokongan hasrat murni Majlis Bandaraya Shah Alam itu, maka Dr. Hasan Ali telah dipecat dari jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor kerana PAS bersatu dengan PKR dan DAP untuk membiakkan arak dan judi di Shah Alam.

      Malahan kerana Dr. Hasan Ali hendak pertahankan akidah umat Islam dari dirosakkan, beliau dipecat terus dari PAS. Kejadian ini berlaku kerana JAIS yang di bawah bidang kuasa Dr. Hasan Ali sebagai Exco Agama Islam di Selangor buat pemeriksaan di sebuah pusat ibadat bukan Islam yang mengadakan majlis buka puasa, tapi disertakan dengan acara keagamaan bukan Islam, Dr. Hasan Ali dengan penuh tanggungjawab sebagai muslim telah mengarahkan pemeriksaan tersebut, tetapi PAS bersekutu dengan PKR dan DAP terus bertindak zalim memecat Dr. Hasan Ali dari PAS kerana PAS begitu sayangkan DAP hinggakan kepentingan agama boleh disepak ke longkang sahajalah.

      Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. COW baca kat mana cerpen ni? budak x skolah mana yang bagi citer ni kt cow? senang citer dari mana sumber ni cow dapat?? atau sekadar isu yang di karang cerpen ni olih kau sdiri tapi x mungkin sebab cow makan rumput palet dan tahu kopipes artikel puak-puak fitnah yang lain..jadi COW yang dihantar kesini..kah kah kah

      Delete
  9. Lahad datu tu cuma sebhgn kecil dari sabah. Kalau pengurusan negeri sabah dan kej persekutuan alert, efficient....x menjadi masalah spt skrg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandailah sangat pecacai Pakatan Rakyat buat spekulasi, inilah Pakatan Rakyat hanya tau menyalahkan orang lain sahajalah, tapi tak tahu jalan penyelesaiannya.

      Biasalah, macam isu Kampung Buah Pala, kononnya dalam tempoh 2 minggu lepas Penang dikuasai oleh Pakatan Rakyat, maka penduduk akan dapat balik tanah mereka, itu janji Anwar Ibrahim, siap letak tangan atas kepala sami lagi, tapi lepas Pakatan Rakyat menang di Penang, semuanya hanyalah sandiwara sajalah, kini sudah 5 tahun, penduduk Kampung Buah Pala telah ditipu sepenuhnya oleh Pakatan Rakyat yang tak guna ini.

      Jangan hairanlah, Pakatan Rakyat ni sangat jijik, sedangkan kanak-kanak tadika pun mereka sanggup bohongi, apatah lagi penduduk kampung seperti di Kampung Buah Pala, akan dibohongi oleh Pakatan Rakyat untuk kepentingan politik jijik mereka sahajalah.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Rakyat sekarang dah bangkit dan bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik runtuh akhlak,Agama tolak tepi serta golongan jahiliyah mengagungkan muzik dan konsert tidak berlandaskan AGAMA ISLAM bercampur lelaki dan perempuan tidak TUTUP AURAT komunis zionis,(UMNOBN=Umat Manusia No Otak Barisan Neraka) yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak. Ini Kali Lah UBAH..ABU!!! ABCD

      Delete
  10. Rakyat bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik serta golongan jahiliyah komunis zionist yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak.

    Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat sekarang dah bangkit dan bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik runtuh akhlak,Agama tolak tepi serta golongan jahiliyah mengagungkan muzik dan konsert tidak berlandaskan AGAMA ISLAM bercampur lelaki dan perempuan tidak TUTUP AURAT komunis zionis,(UMNOBN=Umat Manusia No Otak Bankrap Negara) yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak. Ini Kali Lah UBAH..ABU!!! ABCD

      Delete
  11. Apala Kau Mohamad.
    Nama dah cantik tapi otak macam otak lembu...
    "BIRU" - Lucah
    "DACING' - zaman sekarang mana ada orang pakai dacing dah. Skrg ni zaman digital. Ketinggalan betui la kamu ni.

    "Demi Agama...Bangsa...Negera..." - kah..kah..kah.... Lu orang rendah2kan agama tak sedar ke? Lu orang kasi hilangkan keistimewaan melayu selama ni tak nampak ke? Kau orang yg kencing orang2 Sulu, tak faham lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jenis tongong dalam Pakatan Rakyat memberikan ulasan mengikut nafsu serakah dan tak menggunakan akal, macam inilah, merapu sahajalah kau ini.

      Biru itu tak semestinya lucah, bendera PKR ada warna biru, jadi bendera lucahlah (kalau fikir ikut fikirat kolot kau inilah)

      Malahan dalam isu dacing, itu lambang Barisan Nasional, macam bendera PKR, ada bulan sabit sampai dua, lojik dek akal ke? Mereka itu tinggal di Marikh ke, kerana di Marikh ada dua bulan.

      Lihatlah rakyat Malaysia sekalian, Pakatan Rakyat, bila tak boleh berhujah mereka akan merapu, tapi akhirnya mereka sendiri juga yang terkena semula hujah yang tolol mereka buat tadi bila kita kilas balik hujah berkenaan.

      Sedarlah semua rakyat malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Rakyat sekarang dah bangkit dan bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik runtuh akhlak,Agama tolak tepi serta golongan jahiliyah mengagungkan muzik dan konsert tidak berlandaskan AGAMA ISLAM bercampur lelaki dan perempuan tidak TUTUP AURAT komunis zionis,(UMNOBN=Umat Manusia No Otak Barisan Neraka) yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak. Ini Kali Lah UBAH..ABU!!! ABCD

      Delete
  12. Aku rasa org yg komen guna nama mohammad ni...si khairi awang ...bekas ahli pas tmn equine tu ke?

    ReplyDelete
  13. apala korang dok layan si mamat nasionalis melayu tu kanon2nyala,dia saja ja tu provok je nak kasi panas,tak payah layan la,anak aku yg darjah 5 pon tak nak layan katanya,... mamat tu yang boleh layan dia budak pra sekolah kat sekolah dia je,aku pon nak tergelak,rupa2nya hujah mohamad ni tahap budak pra sekolah je!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. mamat umno ni dah terserlah bodohnya...kan madir seniri ckp golongan cerdik pandai dh kuar umno..yg tinggal budak spestik mamat umngok ni jer yg ternyata bodohnya...aku kenal sgt dia ni...kuarga dia pun bermasaalah...idup pun tak tentu hala...jgn di layan mamat ni...yg penting kita pangkah pr...hidup pas...

    ReplyDelete
  15. kalau berani,panggil najib debatlah...ada beran,cik mat

    ReplyDelete
  16. Biru, tetap haru biru
    Dacing, tetap hancing
    Barisan Nasional, pilihan kau sorang je
    Demi Agama kenapa Bini PM tak tutup aurat tapi Bini TPM tutup aurat
    Demi Bangsa, parti kau pun ikut cakap MCA & MIC
    Tanah Air, dah belambak lambak pendatang asing kat Malaysia

    ReplyDelete
  17. Encik Mohamad....kalau dipanggil BODOH marah plak. Otak ada letak kat lutut, inilah jadinya dapat upah RM20

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...