KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 15 March 2013

PI Bala meninggal dunia akibat serangan jantung!!!



KUALA LUMPUR, 15 Mac — Penyiasat persendirian P. Balasubramaniam meninggal dunia hari ini kerana masalah jantung, beberapa minggu selepas pulang ke tanah air selepas lama menetap di luar negara dan berikrar untuk mendedahkan perkara sebenar berkaitan dengan pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2006.


Peguam beliau Americk Singh Sidhu mengesahkan perkara ini apabila dihubungi oleh The Malaysian Insider pada pukul 2.50 petang hari ini.


“Beliau meninggal lebih kurang 45 minit lalu,” kata Americk kepada The Malaysian Insider.

Americk mengatakan isteri Balasubramaniam menghubungi ambulan apabila bekas penyiasat persendirian itu mengalami serangan jantung dirumahnya.

Peguam mengatakan sudah terlambat apabila ambulan sampai sambil menambah: “Beliau meninggal dunia ketika masih di rumah”.


“Mayatnya dibawa ke hospital Sungai Buloh,” katanya.


Americk mengesahkan Balasubramaniam telah dimasukkan ke dalam wad di hospital selama seminggu dari 3 Mac, tetapi “pulang ke rumah untuk berehat”.


Beliau mengatakan telah bercakap dengan Balasubramaniam beberapa hari lalu dan anak guamnya itu kedengaran dalam keadaan baik.


“Ia adalah sangat tidak dijangka. Saya dalam kesedihan ... saya fikir dia mungkin salah seorang daripada rakyat Malaysia yang terbaik kita pernah miliki,” kata Americk, yang tidak berada di rumah anak guamnya apabila serangan jantung berlaku.


“Saya dengar tentang itu. Saya mengucapkan takziah,” kata Deepak Jaikishan dalam reaksi segeranya apabila dihubungi oleh The Malaysian Insider.


Deepak baru-baru mengakui beliau terlibat dalam membantu Balasubramaniam untuk menarik kembali perakuan bersumpah (SD) mengenai pembunuhan berprofil tinggi pada 2006 termasuk menyediakan dua peguam untuk membantu menyediakan SD baru.


Penaiga tersebut juga telah menamakan beberapa individu dalam dakwaanya, termasuk seorang peguam yang dituduh menulis SD kedua.


Awal bulan lepas, Balasubramaniam keluar dari persembunyiaannya dan kembali ke Malaysia, mengatakan beliau mahu membantu Pakatan Rakyat (PR) untuk berkempen menjelang Pilihan Raya 2013.


Balasubramaniam atau PI Bala muncul dbuat pertama kali dikhayalak ramai pada 2008 apabila beliau keluar membuat pertuduhan melibatkan pemimpin tertinggi negara dalam SD pertamanya mengenai pembunuhan kejam Altantuya.


Akan tetapi beliau tampil kembali keesokkan harinya untuk menarik semula SD pertama dan keluar dengan SD kedua yang bercanggah dengan yang awal.


Balasubramaniam kemudiannya membawa keluarganya berpindah ke luar negara kerana bimbang dengan keselamatannya.

PENDEDAHANNYA MENGENAI PEMBUNUHAN ALTANTUYA TIDAK AKAN MATI BEGITU SAJA...RAKYAT BERIKRAR DAN BERJANJI AKAN MATIKAN UMNO PADA RPU 13 NANTI... ITU SUMPAH JANJI KERAMAT RAKYAT!!!!!

14 comments:

  1. bala sudah di makan sumpah........anwar ada berani bersum[pah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. x baik cakap mcm tu....kite yg hidup ni pon x tau nk mati nnti cmne...takziah kepada keluarga bala...

      Delete
    2. Siapa lagi yang dimakan sumpah???? dimana nasnya, jangan cakap ikut adat hendak mengikut ibadah.

      Yang hidup pasti mati rujuk Alie Imran ayat 185
      كُلُّ نَفۡسٍ۬ ذَآٮِٕقَةُ ٱلۡمَوۡتِ‌ۗ وَإِنَّمَا تُوَفَّوۡنَ أُجُورَڪُمۡ يَوۡمَ ٱلۡقِيَـٰمَةِ‌ۖ فَمَن زُحۡزِحَ عَنِ ٱلنَّارِ وَأُدۡخِلَ ٱلۡجَنَّةَ فَقَدۡ فَازَ‌ۗ وَمَا ٱلۡحَيَوٰةُ ٱلدُّنۡيَآ إِلَّا مَتَـٰعُ ٱلۡغُرُورِ (١٨٥)
      Janganlah kita pandai-padai mengandaikan sumpah menyebabkan kematian, hidup, sihat dan susah dan senang adalah dari Allah bagitu juga dengan kematian, kesakitan dan kesusahan.

      Tokwan Perak

      Delete
  2. Satu kematian yg pasti melegakan sesetengah manusia....

    ReplyDelete
  3. Untuk menyelesaikan isu ini, aku cadangkan agar macai PR cuba buat cerita kaitkan pemandu ambulan yang bawa PI Bala ke spital sungai buoh dengan kes kematian ini.

    Apa nak susah, cakap jerlah yang pemandu ambulan tu adalah ahli UMNO mana-mana cawangan. Disebabkan pemandu tersebut begitu baik dengan Najib Razak, maka Najib Razak hantar sms kepada beliau. SMS berbunyi "Kau bawak slow sket ambulan tu.. biar Bala mati dalam ambulan".

    Maka pemandu ambulan tersebut bawa la slow. Dijadikan cerita, pemndu tersebut sengaja lalu jalan jauh iaitu melalui rawang dan pusing dari kuala selangor.

    Disebabkan konspirasi inilah Bala mati. Best kan cerita ni. Macai PR boleh la pick up dan sebar dalam blog atau FB.

    hahahahaha... Bodoh macai PR ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nko buat skrip sendiri,bodhkan diri sendiri..pastu gelakkan diri sendiri lagi..tiba2 nko taip..bodoh macai PR ni..???wat the heck...aku dari jauh dah tau lu ni nmpk cam bangang...bile dekat silap...rupenye ade bodoh skali..

      Delete
    2. en mohamad bangkai babi mana ek? tengah makan taik ke? sedap ke? taik apa? taik madey ke taik nazak atau taik mak semah? kahkahkah.

      Delete
  4. Macai umgok bodoh..kalo cerita macam trio bodoh datuk eskay..rahimtambici..dan satu lagi aku dah lupa namanya..kao macai bolih percaya..memang banggang lah. Aku yg atas pagar..ABU

    ReplyDelete
  5. Mari mari... bir betul nak politik benda ni?? Lihat Lihat

    ReplyDelete
  6. Aku rasa ada sesuatu yg tak kena......xkan tiba2 jer mati??????????

    ReplyDelete
  7. Ini semua sandiwara ... sandiwara ... sandiwara

    ReplyDelete
  8. En mohammad tukar jd pak ali org yg same pun keza reza pun yea..

    ReplyDelete
  9. 1 ayat rm 2 masyukkk..... Cybertroopers umgokk cari makan cara jijik anak bini mcm makan taik.

    ReplyDelete
  10. Takziah kepada keluar bala. Kami tetap akan teruskan perjuangan ini.

    Bersih warrior

    ReplyDelete