Sunday 31 March 2013

BIAR GAMBAR BERBICARA.....ORANG MELAYU NEGERI SEMBILAN TOLAK UMNO/BN!!!!!


Lihat dengan mata kepala sendiri rakaman gambar sebagai saksi bukan sekadar cakap pakai air liur basi.

Bukan niat nak mendabik dada bercakap besar berdegar-degar tetapi sekadar mengajak para pemimpin UMNO dan jua ahli-ahli, penyokong dan pendokongnya sekali buka mata dan kepala seluas-luasnya untuk menerima kenyataan yang UMNO sudah tidak relevan lagi pada bangsa Melayu.

Warga Melayu sudah muak ditipu selalu oleh UMNO.

Ini adalah rakaman gambar Ceramah Jelajah Treler Negara Berkebajikan PAS di DUN Paroi, Seremban, Negeri Sembilan malam tadi 30hb Mac 2013.

Negeri Sembilan sudah memang terkenal dari dulu antara negeri UMNO paling kuat kukuh dan kebal tetapi kini sudah tidak lagi beb!!!!

Tidak terperanjat dan menghairankan jika Negeri Sembilan bakal tumbang ketangan Pakatan Rakyat jika dilihat pada sambutan yang cukup luar biasa malam tadi.

Amat jarang ceramah di Negeri Sembilan diberikan sebegini punya hebat.

Apakah UMNO masih mau berasa selesa sambil bercakap besar kononnya Negeri Sembilan tetap kekal ditangan UMNO sepertimana yang dikatakan oleh Mohamad Hassan?

PRU 13 adalah PRU kebangkitan rakyat....Rakyat terutamanya anak-anak muda mau bangkit melakukan perubahan.

INI KALILAH TUKAR....JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

7 comments:

  1. Tok mad n umno, jgn risau, org yg ramai ni dtg dri seluruh ns, bkn dr seremban. Org ns tetap pilih bn. Kluarga den pun ramai kepala umno. BR1M berjaya kuatkn umno dia org. Dl dia org atas pagar, kini kelat umno. Jgn risau, bubar ja parlimen tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapat brim RM 500 jd kemegahan! rendah sungguh harga diri kau jang. mcm lembu. diberi dedak, jd bodoh sepanjang hayat. bla cukup umur lembu ni akan disembelih. jgn lah jd bangsa yg mudah dibeli dgn wang ringgit. cuba buka mata, lihat lah apa yg jd di Nilai, kwsn perniagaan yg megah tp sapa punya...cuba tanya sapa yg serah tahan tu pada bangsa lain? Lihat pula di pantai Port Dickson, pantai yg indah sapa yg gadai pd bangsa asing...nak tuduh PAS atau DAP atau PKR? PKR baru sepenggal. tak mungkin. rancangan menggadai tanah di PD sudah berlaku lebih 20 tahun dulu. Ingatlah dgn RM 500, sanggupkah kita gadaikan maruah bangsa kita? fikirkanlah nasib anak cucu kita...

      Delete
  2. DAIM ZAINUDIN YG DALAM KETAKUTAN SALAH LAKU DIBONGKAR TERPAKSA MEMBUAT KENYATAAN BAHAWA BN AKAN MENANG PRU KALI INI. SUNGGUH MALANG BUAT DAIM YG TERPAKSA MERAMALKAN SUATU YG BUKAN DRP LUBUK HATINYA. PERAMAL TERSOHOR DLM PRU 12 2008 TERPAKSA MENANGGUNG MALU SELAPAS PRU13 NANTI. APA TIDAKNYA. RAMALAN DAIM BAHAWA PERAK AKAN KEKAL DI BAWAH BN TELAH MENJADI BAHAN KETAWA RAKYAT.

    PRU 13 : RAKYAT VS BN

    ReplyDelete
  3. Tak sumo org nogori sokong bn-umngok.....den org nogori sokong pakatan.....den nak ubah......:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak ubah Fri main lubang depan ke lubang belakang ke yg kemut kelling. Sebab ru bang must gian ooooooo.......

      Delete
  4. Buat laporan polis pasal perangai monk dari Myanmar. Lapor juga kpd Menteri dlm ng supaya diambil tindakan, halau dia balik Myanmar. Siapa yg bawa org jahat ini masuk ke Msia?

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...