Thursday 28 March 2013

RISALAH PALSU KONONNYA PKR AKAN BUAT GANGGU KACAU HURU HARA DIPUSAT PEMBUANGAN UNDI PADA PRU 13 TERBONGKAR!!!!!


Mungkin inilah yang dihebohkan oleh Timbalan Presiden UMNO merangkap bakal mantan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin bahawa beliau mendapat maklumat dan ada bukti kukuh kononnya pada hari pembuangan undi para penyokong Parti KeADILan Rakyat akan membuat kecoh ganggu kacau hura hara dipusat pembuangan undi dikawasan-kawasan parlimen yang dikenal pasti.

Pergh!!!!! kalau setakat cetakan begini dikatakan ada maklumat dan bukti kukuh maka memang sah lagi sahih dan benar beliau kini sudah tidak layak layak menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia.

Daya dan tahap pemikirannya sudah setaraf malahan lebih teruk dari blogger lucah pujaan UMNO nombor satu, Papagomo a.k.a. Wan Muhammad Azri bin Wan Deris.

Helu, Mudin!!!!!.. Jangan ingat rakyat ni bangang bin bahalol bin tongong....Ini risalah apa barang beb!!!! Siapa pun boleh cetak tapi sama ada ianya datang dari Ibu Pejabat PKR itu yang menjadi isunya.

Ada pula ayat Stage 1 dan stage 2....macamlah anggota parti PKR tidak reti nak tulis peringkat 1 dan peringkat 2....

Teruk betuk UMNO kini nak berdepan dengan Pakatan Rakyat pimpinan DSAI, TGHA, TGNA LGE dan LKS.

Kering kontang dan gersang isu serta idea...

Benarlah kata orang bijak pandai.. manusia dalam ketakutan dan panik gelabah sudah tidak mampu berfikir secara rasional.. Segala keputusan dibuatnya langsung tidak boleh diambil pakai.

6 comments:

  1. Boss kaki tutuh bontot.. Anak buak kaki lancap.. Sorang kote bengkok.. sorang lagi kote kecik.. Terbaekkklah PKR...

    ReplyDelete
  2. Kami puak2 PENCACAI sangat percaya rakyat malaysia semuanya bodoh2 sebijik mcm pemimpin2 besar kami!!

    Kalau pemimpin2 parti sarkas umngok di atas tu buduh....apatah lagi kami yg mencacai di bawah ni....hehe...

    Namun perlu di ingat...kami tidak bodoh melainkan berpunca dari ANWAR IBRAHIM... mcm mana dia buat kami bodoh pun kami tak pastiiiiiiii....hehe...

    kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  3. Kah.kah.kah... Nuaaaaar lg.. Yg salah... Keeeeeeza ape citer.. Suwey... Kih.kih.kih... PTR.. Tolong Rakyat

    ReplyDelete
  4. Klu ramai rakyat mesia yg otak cam puak umno..negara kite sebenar dah sampai ke satu tahap lembap cam lembu..sebab...percaya pada brite yg bodoh dan x menafaat pd pemkembangan mind otak.mmg pemimpin umno nak camtu..

    ReplyDelete
  5. surat mcm tu anak aku kat tadika pun boleh buat...apalah malangnya negaraku Malaysia ada pemimpin yg masih fikir rakyat bodo mcm mereka...cukup2lah nak bodokan rakyat...rakyat akan tendang pemimpin korup pd pru 13 nnt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak heran..orang umno mana ada yang cerdik lagi. yang cerdik semua dah jd ahli PAS atau PKR. Kesian pecacai umno dah tak ada idea...dijajanya cerita sex.Hari-hari cerita yang sama. Hanya pengikut umno saja yang percaya cerita lucah mcm ni... sebab apa....sebab mereka bodoh dan pengamal sex.
      Lihatlah puteri umno lembu. sampai kat kandang, mereka akan dijadikan hidangan sex puak-puak umno yang bingai...

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...