KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 15 March 2013

BUKTI KUKUH LAGI SAHIH!!!... MALAYSIA MENJADI NEGARA MAJU DIBAWAH PEMERINTAHAN UMNO SELAMA LEBIH 55 TAHUN???

Inilah bukti kukuh padu bahawa Malaysia negara maju setelah diperintah UMNO/BN selama lebih 55 tahun.

Bersyukur dan berterima kasihlah kepada UMNO.

Kerana setelah memerintah lebih 55 tahun rakyat masih menggunakan tangki untuk mendapatkan bekalan air bersih.

UMNO hebat.. UMNO bijak memerintah..Rakyat Sayang UMNO...Kerana mu UMNO negara amatlah maju.

KWAH KWAH KWAH... KWAH KWAH KWAH...KWAH KWAH KWAH...

KALAU JUAK-JUAK UMNO TAK FAHAM TUJUAN DAN BAHASA SINDIRAN ARTIKEL INI.. LEBIH BAIK TERJUN LOMBONG.. LAGI BAIK JIKA TERJUN DALAM KOLAM KUMBAHAN IWK.

21 comments:

  1. semua makhluk menyokong pkr
    http://www.masterdedah.com/2013/03/anjing-pun-pijak-bendera-pkrpadan-muka.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. anoi 13:43..
      Jilat jgn tak jilat..!! Bak kata warga nepal..."ASAL BUKAN UNNO"... hehe

      Delete
    2. teruskan kempen mcmni...keputusannya m'buatkn org lagi menyampah dgn parti UMNO..:p

      Delete
    3. Biasalah Pakatan Rakyat, hanya tau memburukkan kerajaan sajalah, sekurang-kurangnya Barisan Nasional ada juga inisiatif bantu rakyat, sedangkan Pakatan Rakyat hanya tau menipu Rakyat, budak tadika pun sanggup Pakatan Rakyat tipu.

      Inilah Pakatan Rakyat yang jijik lagi memualkan. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Baru balik jumaat cik mamat...?

      Delete
    5. Awak pergi sembahyah jumaat ke?

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. BN bnyk isu skrg nih, disenaraikan:
      1) Saman AES
      2) Kilang Lynas
      3) Cukai GST
      4) Kos hidup naik
      5) Harga minyak naik
      7) Punca Fitnah kes memalukan DSAI
      6) Bumbung runtuh Stadium Terengganu
      7) Jambatan runtuh
      8) Hishamuddin cakap kes lahad datu bukan pengganas, kerajaan BN lambat ambil tindakan
      9) Sharizat menyeleweng 250juta dt rakyat peruntukan b'niaga secara mega projek lembu
      10) Lemah menangani masalah sosial dan budaya samseng jalanan UMNO
      11) Utusan Malaysia berpuluh tuduhan dan disaman, kalah mahkamah
      12) Dll yg berkaitan

      Ratus ribu sokongan PR rakyat bangkit, manakala BN dlm kempennya tak mampu utk penuhkan kerusi..mungkin juga cara kempen BN yg lapok, duk heboh ckap BN tu bagus?? PR tu tak bagus...Bilamana timbulnya isu rakyat PR ajk b'debat utk kebaikan kebajikan bersama rakyat, pemimpin UMNO taknak mcm2 alasan PENAKUT..persoalannya skrg ni pakcik mamat aku nak tanya, skrg nih dgn mcm mslah nih parti UMNO barisan masih lg bagus sngt ke??..

      Delete
    7. Kes melibatkan Pakatan Rakyat pula:

      1. Menipu bantuan kanak-kanak tadika dan pra sekolah sebanyak RM 50.00 seorang sebulan sejak tahun 2008.

      2. Menipu bantuan ibu tunggal sejak tahun 2008.

      3. Menipu insuran warga emas sebanyak RM 2,500.00 seorang sejak tahun 2008

      4. Menipu bantuan air 20 meter padu yang mana penduduk flat tak dapat sejak tahun 2008.

      5. Menipu kononnya nak turunkan cukai PBT 20% tapi lepas menang PRU 12 di Selangor, Pakatan Rakyat naikkan cukai pintu hinggakan sesetangah tempat dinaikkan lebih 1000% peratus atau 10 kaliganda.

      6. Menipu golongan penyewa rumah kerajaan, kononnya nak turunkan kadar sewa rumah kerajaan, tapi sewa dinaikkan hingga mencecah 100%, tapi penyelenggaraan dibiarkan terbengkalai begitu sahaja.

      7. Membohong bantuan RM 1,000.00 pelajar yang dapat melanjutkan pengajian di Universiti dan kolej.

      8. Membeli tanah 80% bawah air dengan kos RM 87 juta dari Trinity Corporation yang telah dibail-out oleh Pakatan Rakyat Selangor dengan kos lebih kurang RM 400 juta.

      9. Sanggup bail-out hutang Talam Corporation yang kemudiannya jadi Trinity Corporation dengan kos lebih kurang RM 400 juta, tapi Pakatan Rakyat sanggup merampas tanah milik Yayasan Basmi Kemiskinan yang cukainya tertunggak kurang sedikit RM 6 juta. Malahan Yayasan Melaka yang hendak membantu bayar tunggakan bagi pihak Yayasan Basmi Kemiskinan telah dihalang berbuat demikian oleh Pakatan Rakyat kerana Pakatan Rakyat memang nak rampas tanah Yayasan Basmi Kemiskinan itu. Lihatlah zalimnya Pakatan Rakyat, sanggup bail-out Talam Corporation dengan kos RM 400 juta, tapi mereka dengan penuh kezaliman rampas tanah Yayasan Basmi Kemiskinan walaupun Yayasan Melaka hendak bantu Yayasan Basmi Kemiskinain, tapi ia dihalang oleh Pakatan Rakyat. Sangat jijik Pakatan Rakyat in.

      10. Melelong harta PKNS hinggakan makin banyak harta tanah PKNS terutama ruang niaga telah dijual kepada pihak lain hinggakan kedudukan peniaga bumiputera di premis berkenaan terjejas.

      11. Menyalahgunakan dana negeri untuk biaya kes jenayah Rafizi Ramli dengan kos RM 500 ribu, tapi rakan subahat Rafizi Ramli iaitu bekas kerani Public Bank itu, satu sen pun tak dibantu oleh Pakatan Rakyat Selangor walaupun mereka menghadapi tuduhan jenayah yang sama.

      12. Penyelewengan projek Kerajaan Negeri Selangor di DUN Seri Kembangan hingga menyebabkan masalah kematian Teoh Beng Hock, Pakatan Rakyat sibuk jaja kematiah Teoh Beng Hock untuk tutup kes rasuah di DUN Seri Kembangan itu.

      13. Isteri Nga Kor Ming telah mendapat projek jahit baju untuk jabatan kerajaan negeri Perak semasa Pakatan Rakyat berkuasa seketika di Perak sebelum ini walaupun harga tawaran itu jauh lebih tinggi dari penyebut harga yang lain.

      14. Dari mana Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming dapat wang untuk beli saham Upayapadu Plantation yang sebelum itu mendapat tanah seluas lebih 10,000 ekar di Hulu Kelantan?

      Bersambung......................................

      Delete
    8. Sambungan ................................


      15. Khalid Ibrahim kat dia gunakan gajinya untuk biaya beli bas dua tingkat yang diubah suai jadikan tempat ceramah Anwar Ibrahim. Katanya dia bayar ansuran bulanan RM 10,000.00 sebulan. Lepas itu Anwar tak mau gunakan bas itu lagi, dapat pula trailer yagn diubah suai jadi tempat ceramah, dari mana pula dana untuk beli trailer itu pula, Azmin hadiahkan ke?

      16. Penyelewengan Tabung Memali oleh PAS, Nik Aziz buat tak peduli saja, lihatlah PAS, perbuatan jijik di buat oleh puak mereka akan dilindungi, hinggkan penyeleweng duit anak yatim pun diberikan perlindungan oleh Nik Aziz, kerana nanti mereka undi PAS dapat masuk syurga, konon sahajalah.

      17. Penindasan kakitangan dan pensyarah KUIN di mana gaji mereka dirampas untuk biaya operasi KUIN akibat penyelengan perngurusan KUIN yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat di Kedah.

      18. Penduduk Kampung Buah Pala ditipu, kononnya lepas dua minggu Pakatan Rakyat menang di Penang, penduduk akan dikembalikan tanah mereka, sekarang dah 5 tahun, sekadar membohong sahajalah.

      19. Projek Lebuhraya Mintak Sedekah di Kelantan, apa dah jadi, duit derma sudah berapa juta dapat? Tapi kerja tak jalan juga, Baldah Thaiyibah anak Syarikat PAS hanya dapat wang untuk goyang kaki sajalah, penyelewengan derma orang ramai oleh PAS selama ini berterusan.

      20. Penindasan peniaga kecil di Penang terutama melibatkan bumiputera dan India, banyak kedai yang menjual makan dan keperluan harian dirobohkan dengan alasan tak berlesen, tapi pusat maksiat yang terang-terangan tak berlesen dan menjalankan aktiviti maksiat dibiarkan berleluasa hingga mengundang kritikan mantan Ketua Polis Pulau Penang sebelum ini.

      Sebenarnya banyak lagi nak tulis, tapi tak laratlah, banyak sangat. Lihatlah rakyat Malaysia sekalian, pecacai Pakatan Rakyat di atas merapu bukan-bukan pasal kerajaan hanya sekadar 12, tapi tapi saya dedahkan 20 kejahatan Pakatan Rakyat.

      Malahan saya hendak buat pembetulan pasal NFC, RM 250 juta itu bukannya wang rakyat untuk NFC buat projek, tapi wang pinjaman kerajaan kepada NFC untuk buat projek, dan NFC perlu bayar semula. Pakatan Rakyat sibuk canang isu ini untuk burukkan kerajaan, mereka hanya tahu memfitnah sahajalah.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    9. Memang MELAYU dah lama sedar, sedar dari penipuan BN!!!!!!

      Delete
    10. Hanya kau saja yang tak sedar ditipu oleh Pakatan Rakyat, sudah disenarikan 20 kejahatan daripada ribuan kejahatan Pakatan Rakyat selama ini pun kau tak sedar diri juga, inilah akibatkan bila hati dah hitam dek kesesatan yang disogokkan oleh Pakatan Rakyat setiap hari, akhirnya tak tahu menilai semua perkara, jiwa kau dah kacau, sebab itu kau meracau yang bukan-bukan. Kalau kau tak puas hati dengan pendedahan aku ini, sila kau hujah baliklah, kalau sekadar menyalak nyaring meracau tak tentu arah, apa guna? Sedarlah diri, akal fikiran yang ada itu, gunakan sebaiknya, jangan abaikan akal fikiran, tapi sibuk mengikut nafsu serakah pula, nanti kesesatan akan berterusan. Oleh itu sedarlah diri dan bertaubatlah.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. betul tu saudara, kalau boleh cepatlah bubarkan parlimen. dah lebih 5 tahun ni, dalam sejarah malaysia parlimen lambat bubar.

      Delete
    12. Sila kau tanya Khalid Ibrahim, bila tarikh nak bubarkan DUN Selangor, dulu kata nak umumkan pada 25 Februari 2013, tapi hingga kini tak umum pun tarikh itu, apa cerita ni?

      Nak hina kerajaan, tapi Pakatan Rakyat jenis pembohong, lihat sahajalah isu pembubaran DUN Selangor, mana dia janji manis mu Khalid Ibrahim, biasalah, menifesto bukannya perjanjian kata Khalid Ibrahim untuk melarikan diri dari kesalahan dia.

      Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  2. PI Bala baru shj meninggal dunia tadi. Harap maklum

    ReplyDelete
  3. To encik muhamad nasionalis melayu:

    biru tetap biru,dacing tetap dacing,
    Hari hari kena tipu,hari hari kena kencing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa kencing siapa sebenarnya? Sekadar merapu yang bukan-bukan macam itu apa gunanya? Lihatlah kanak-kanak tadika pun Pakatan Rakyat sanggup tipu, mana dia RM 50.00 sebulan sejak tahun 2008 lagi? Inilah sangat jijik, sejijik manusia adalah golongan yang menipu kanak-kanak untuk politik murahan yang sangat keji seperti Pakatan Rakyat inilah.

      Tapi biasalah, aku faham, kau dah jenis totok Pakatan Rakyat, sudah tak dapat menerima apa saja kebenaran mengenai kejahatan Pakatan Rakyat kerana kau lebih mengutamakan politik jijik berbanding menjadi manusia yang waras, tak apa aku faham, teruskan dengan pemikiran sesat kau ini, tapi ingatlah, aku tetap akan melanyak Pakatan Rakyat untuk membongkar segala kemaksiatan dan kezaliman Pakatan Rakyat selama ini untuk kepentingan nasional Malaysia supaya rakyat terselamat dari fitnah politik jijik amalan Pakatan Rakyat ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. tumpang skaki..nk tnya che mat siapa yg suruh UTK tu bunuh Altantuya

      Delete
    3. Kau ada rakaman video yang disahkan tulen 99.9% yang menunjukkan sesiapa arahkan UTK untuk bunuh Altantuya ke?

      Sedangkan ada bukti video yang disahkan oleh pakar luar negara dengan ketulenan 99.9% pun berkaitan kelakuan tak senonoh pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat pun tak diterima oleh Pakatan Rakyat, malah buat drama kata video adalah besi, tak boleh jadi bukti, tapi bila nak tuduh kerajaan, tak apa, tak ada bukti pun boleh tuduh, kerana ajaran sesat Pakatan Rakyat membenarkan apa saja untuk memburukkan kerajaan, kerana Pakatan Rakayt mengamalkan politik jijik yang berteraskan nafsu serakah yang memalukan.

      Biasalah Pakatan Rakyat, mereka akan buat cerita itu dan ini untuk mengelirukan orang ramai, tapi rakyat dah sedar akan kesesatan yang dimanipulasikan oleh Pakatan Rakyat selama ini, PRU 13 nanti, bersiap sedialah Pakatan Rakyat untuk diterajang oleh rakyat yang makin meluat dengan Pakatan Rakyat selama ini.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  4. Biru tetap biru
    Dacing tetap dacing
    Hari2 kena tipu
    Hari2 kena kencing
    Banyak sangat cakap bulu
    Sampai x perasan org dah buang dacing

    ReplyDelete
  5. Nationalis tah ke mana.16 March 2013 14:11

    Che mat xsempat nak buat retirement plan tu.sebab tu menyalak tak tentu hala.pembetulan che mat.banyak statement tuan tidak tepat.malah melalut2 dan menimbulkan fitnah.semoga che mat dirahmati Allah.

    ReplyDelete
  6. 55 tahun memerintah boleh bagi tangki air saja??? Itu taraf Somalia, Mali dan Timbuktu!!! Ingatkan bekalan air melalui paip.

    ReplyDelete