KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 29 March 2013

UMNO CAKAP TIDAK SERUPA BIKIN!!!.. BENDERA DACING BN DIPASANG DALAM MADRASAH!!!!!

Kebiadapan dan kurang ajar UMNO sudah amat melampau sekarang ini...Dulu sekadar pasang bendera dan selimutkan bangunan masjid atau surau dengan bendera lambang dacin BN, kini sudah terdapat sebuah madrasah didalamnya tempat ruang solat yang dipasang bendera dacing BN.

Lpkasi:-  Madrasah Nurul Huda, Hj Abdullah Hukum, Jalan Bangsar 59200, Kuala Lumpur.


Mana perginya JAKIM dan JAWI?

Mengapa dibiarkan tempat ibadah dicemari dan dikotori dengan bendera Barisan Nasional?

Terpekik terlolong menyalak sana sini para pemimpin UMNO minta agar tempat iabadah tidak dijadikan markas berpolitik tapi UMNO sampai sanggup pasang bendera dalam madrasah lagi..ruang solat.. Apa punya akhlak UMNO ini.. Langsung tiada maruah dan harga diri dan dan sensitif langsung..Sanggup heret rumah ibadat bagi tujuan politik longkang mereka.

UMNO WAJIB DITERAJANG KELUAR DARI PUTRAJAYA...TIADA PILIHAN JIKA MAU MASJID DAN SURAU DISELAMATKAN DARI POLITIK KOTOR AMALAN UMNO YANG CUKUP JAHAT DAN TIDAK BERHATI PERUT INI.

11 comments:

  1. Tak payah solatlah kalau hukum hudud pun kata tak relevan, menipu siang malam, tak tutup aurat, buang masa dan duit je pergi Mekah!!!

    ReplyDelete
  2. Humban Be End!
    kita perbetulkan Umat Melayu No Otak spya agma, bngsa & ngra dpt d martabatkan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saudara jangan marah tak menentu. Bukan semua surau ada bendera BN. Satu dua buah je. Itupun sekadar nak test market, rakyat peka atau tidak titah sultan. kat negeri Selangor je kami buat.


      -keza-

      Delete
  3. aik!keza@kera pencacai tua umporno tukang angkat najisb pun mau komen gak.20 sen masyuk.la ni jelas lagi bersuluh umporno haprak gagal mentaati sultan.sedap cakap....pukimakharamjadahbabibaruapariahamsat la umporno kaki zina,mabuk,perasuah,perogol.senang nya semua umporno ni bangsat lah.

    ReplyDelete
  4. Masjid memang tempat aktiviti kemasyarakatan....apasalah gantung bendera parti kat dalam masjid....saya cadangkan imam imam yang mengimami solat di pakaikan bendera cap dacing diserban mereka...barulah taat kepada pemerintah...hidup bn...hidup umno....hidup mca...hidup mic.....hidup segala parti dalam bn...hidup bn...hidp bn....hidup bn dalam kebongokan selamanya...

    ReplyDelete
  5. Nnti jawi ckp x der aduan
    Tp kalau bender pas x perlu aduan jawi boleh bau 10k away

    ReplyDelete
  6. Apalagi...malam ni kita buat operasi pasang benderra pas dan pkr serta dap la plak sebelah bendera cap kati tu..kita tengok masuk tv ke tak dan apa kata perkasa, jati dan umnoooo

    ReplyDelete
  7. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete
  8. weiiii...umno tampl bendera dacing BN hebohhh..jgnlah jd org yg buta mata..selama ini pas bina surau2 dengan bendera pas melambak2 pastu buat jemaah sdr bila solat..nampk sgt memecah belahkan islam..kenapa yg 2 tk komplin plak..jgn buta mata n ht..

    ReplyDelete
  9. perasan tak penyokong pembgkang slalu suke ckp maki hamun..pasal tu pembngkang kalah..Allah itu Maha Berkuasa..gunalah hati yg baik utk melihat petunjuk Allah..

    ReplyDelete
  10. 100% bukan rakyat dari malaysia pun tidak setuju dengan UMNO/BN nampak sangat banyak corrupt..

    ReplyDelete