KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 14 March 2013

PADAN MUKA ANWAR IBRAHIM!!!!... CERAMAH DSAI DI KG BINJAL, KUALA LIPIS, PAHANG RAKYAT TEMPATAN LANGSUNG TIDAK SAMBUT BELIAU....KINI SAH DSAI EJEN SULU?????



Menitis air mata Omak kau bila melihat rakaman gambar ceramah DSAI di Kg Binjal, Kuala Lipis dalam DUN Cheka petang tadi 14hb Mac 2013.

Rakyat tempatan langsung tak mau keluar sambut beliau.

Terpinga-pingalah DSAI apabila melihat sambutan rakyat terhadap beliau begitu hambar sekali selepas dilabelkan sebagai ejen Sulu dan pengkhianat negara oleh Pemuda UMNO,PERKASA,Waris Malaya dan beberapa lagi NGO(k) berjiwa darah pekat UMNO.

Perh!! rakyat rupa-rupanya "termakan" akan hasutan dan fitnah yang dimainkan oleh macai-macai UMNO ni beb!!

Kalau begini.. Alamatnya UMNO/BN akan sapu bersih semua kerusi Parlimen dan DUN.. Dan lebih malang kesemua calon Pakatan Rakyat nanti akan hilang wang pertaruhan.

Jadi Omak kau kini dah percayalah akan kata-kata separuh macai-macai UMNO tujuan Najib melambatkan pembubaran parlimen kerana kesiankan DSAI.. Nak beri dia peluang bernafas dan sedut oksijen.

KWAH KWAH KWAH... KWAH KWAH KWAH... KWAH KWAH KWAH.

INGATKAN BILA KENA SERANG SEBAGAI EJEN SULU DAN PENGKHIANAT NEGARA SAMBUTAN RAKYAT TERHADAP DSAI AKAN BERKURANGAN..TETAPI MENJADI SEBALIKNYA.. NEGERI NAJIB PUN KINI SUDAH GOYANG DIAMBANG TUMBANG.

12 comments:

  1. AAH itu memang penyokong Pr,,,penyokong umno memang tak nak...depa kalu tabur dedak dengan beras 15% berlambak berebut sapu,,,tapi tak salah kan mereka ..kebanyakan penyokong 2 umno masih terhimpit oleh kemiskinan disebabkan hasil tipu berpanjangan BN terhadap penyokong mereka,,berbanding penyokong pr yang sentiasa mengeluarkan derma kerana penyokong pr ada duit dan tak kebuluq

    ReplyDelete
  2. Hidup Pr manpussss Umno.
    ABCD.

    ReplyDelete
  3. DSAI???foreign nye risikan dah sebut wujud konspirasi ttg pencerobohan di sabah.DSAI ni antara yang disayki terlibat.korang sanggup ke sokong orang yang sanggup gadai maruah dan keselamatan negara demi politik?
    pikir2 lah wei...jangan la sempit sangat pikiran korang.sok2 takut Malaysia ni tinggal separuh je kene gadai...korang gak yang susah nanti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar xjd pm lg tanjung pagar,batu putih dah kena jual(bukan gadai).

      Delete
    2. awk x tau ke ari tu ddedah ada firma foreign yg dbayar brjuta2 oleh pihak trtentu tuk mmburuk2kn dsai...x faham2 lg ke...sbenarnya projek ic yg dberi kpda pti lgi terok,,bahananya sekarang penduduk sabah trpaksa brsaing dgn mereka dlm semua bidang,,dsamping hak hak rakyat tempatan yg telah mereka rampas melalui kemudahan ic projek ni...betapa besar bala nya klu ada individu yg sanggup jadi pengkhianat bangsa...

      Delete
  4. Batu putih dah jadi putih mata..tnjung pagar dah jadi pagar makan padi..yg tinggal 55tahun kena kencing dek umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lama lagi pulak ialah Pulau Pisang!!!! Lepas tu Sabah, lepas tu Johor (secara sukarela beb!!!)....tak de perang perang de lain lah kalau Perkosa mengamok dengan kumpulan mahaguru silat dia!!!!!!

      Delete
  5. betul ke ni ..aku tak pernah dengar pun kat TV 3 dengan rtm,,cik mamat tak bagitau pun

    ReplyDelete
  6. bn bodoh..aku tetap pilih PR...satu kuarga aku bersatu padu dan aku terus berjuang ke kawan2 aku suruh pangkah PR tanda ikhlas di hati......

    ReplyDelete
  7. Kah.kah.kah... Tolol mat ni... Kena jual belaka doh pulau... Puok umno r jual... Dok sedor lg ke wei... Tido ke koma... Kih.kih.kih... PTR.. Tentera Rakyat

    ReplyDelete
  8. Heheheheh ... saya pun kesihan DSAI lah. Bagi lah dia ambil nafas sedikit ... tapi, kesihan lebih kepada UMNO-BN yang akan hilang di beberapa minggu lagi. Heheheheheheh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peneng,kedah,perak,kelantan,terangganu,sabah,selagor dh ke pembangkang skng... terkuburlah umno 5 mei ini..

      Delete