Tuesday 19 March 2013

ANWAR IBRAHIM SAMAN BLOGGER PRO UMNO PAPAGOMO RM100JUTA KERANA MEMFITNAH BELIAU SEBAGAI INDIVIDU TERBABIT DALAM SEKS SONGSANG SEJENIS DIBLOGNYA!!!!



KESABARAN ADA HADNYA...JANGAN INGAT SETAKAT MENJADI BLOGGER PUJIAN PARA PEMIMPIN TERTINGGI UMNO BOLEH LAKUKAN APA SAJA...DULU DENGAN SOMBONG, MEGAH DAN TAKBUR CABAR DSAI SAMAN JIKA BERANI... NAH GILIRAN ANDA SUDAH TIBA!!!!


Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman RM100 juta terhadap pro-Umno blogger kaki belasah bini "Papa Gomo" a.k.a Wan Muhammad Azri bin Wan Deris k/p 830121-03-5019 kerana didakwa cuba untuk mengaitkan dirinya lagi dalam skandal seks dengan menyiarkan gambar-gambar palsu didalam blognyaSabtu lepas.


Dalam surat permintaan, peguam Anwar menuntut bahawa blogger, Wan Muhammad Azri Wan Deris, menarik balik dakwaan tersebut, memohon maaf dalam tempoh 48 jam mulai dari hari ini dan membayar ganti rugi RM100 juta.
Anwar tahun lepas juga dikaitkan kepada skandal seks lain.

"Jumlah kerosakan menuntut mencerminkan hubungan rapat yang blogger ini dengan sokongan jelas UMNO" peguam Anwar, PKR naib presiden N. Surendran, berkata dalam satu kenyataan di sini.
Pada

Sabtu posting di www.papagomo.com, blogger telah menyiarkan gambar seorang lelaki di dalam bilik bertelanjang bulat
Halamannya juga menyediakan pautan ke laman blog lain yang dipanggil "Aksi si Raja Goyang", yang menerbitkan 13 gambar, dipercayai diciplak dan dicilok dari video yang sama.

Gambar-gambar yang menunjukkan lelaki yang sama memeluk dan berkongsi ciuman dengan lelaki lain di dalam sebuah bilik tidur.


Tetapi Surendran menegaskan hari ini bahawa gambar-gambar itu  adalah palsu dan ianya jelas sebahagian daripada usaha oleh musuh-musuh Anwar untuk mencemarkan imej pemimpin pembangkang menjelang PRU akan datang.


"Berpura-pura tidak tahu bersifat munafik dalam pengedaran gambar dan dakwaan palsu yang bersifat seksual terhadap Anwar telah menjadi satu tanda politik longkang yang diamalkan oleh Umno dan blogger," kata DSAI.


"Blogger Papa Gomo diketahui umum mempunyai hubungan amat rapat dengan kepimpinan Umno, termasuk Naib Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi," katanya.


Tahun lepas, Anwar telah dikaitkan dengan skandal seks yang lain berikutan pengumuman video oleh "trio T Datuk", yang termasuk bekas Melaka Ketua Menteri Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas bendahari Perkasa Datuk Shuib
Lazim.

Anwar menafikan dengan keras tegas tetapi jelas, bahawa lelaki dalam video seks adalah dirinya dan membuat laporan polis terhadap ketiga-tiga mereka sehari selepas mereka ditayangkan video kepada media.


Pada 24 Jun tahun lepas, trio "Datuk T" mengakui untuk saringan video seks dan telah didenda sejumlah RM5, 500 oleh Majistret Aizatul Akmal Maharani.
Shazryl Eskay dan Shuib telah bersama dituduh dengan secara terbuka pemeriksaan bahan lucah manakala Rahim dituduh bersubahat dengan mereka.


Dalam pembelaan mereka, mahkamah mendengar bahawa seorang pakar Amerika telah ditentukan bahawa lelaki dalam video adalah Anwar...Namun laporan pakar Amerika itu tidak dihebahkan kepada umum untuk mengesahkan kesahihan laporan pakar itu.

CAKAP BANYAK TAK GUNA.. KAMU FITNAH KITA JUMPA DIMAHKAMAH HABIS KISAH...

JANGAN NANTI PAPAGOMO MENGELUPUR TAK MENGAKU YANG BLOG PAPAGOMO BUKAN KEPUNYAAN DIRINYA.

NAK TENGOK BERAPA EKOR MACAI-MACAI UMNO SANGGUP BERKORBAN UNTUK BERSAMA-SAMA DENGAN PAPAGOMO DALAM KES SAMAN INI.

24 comments:

  1. Oops..No komen...

    Cume, dijangkakan kemungkinan besar KEADILAN bakal mengatasi satu lg kes fitnah jijik cara UMNO berkempen PRU13...

    ReplyDelete
  2. 'you ulang i saman'. takut aku kalau pr memerintah. sure takde kebebasan bersuara dan menyatakan pendapat. sapa2 bersuara sure kene tangkap dan saman. tak nak lah aku pemimpin zalim dan menindas rakyat mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abis tu klu org da fitnah aibkan kau.nak relax lg?jgn la tnjuk sgt bodoh tu

      Delete
    2. Ini baghal (hamar) namanya kalau tak ada otak jangan cakap jangan komen,
      Percuma kena maki......
      Berapa ramai yang kena saman dan tangkap di empat negeri PR???
      Ini tahap pemikiran budak tadika kemas, kalau taski tu ada baca Quran dan SunahSerta Sirah

      Delete
    3. Berani kerana benar takut kerana salah...kalau di pihak benar, awat takut kene saman...? redah jela...

      Delete
    4. mende x jadi lagi dah nk fitnah n pkir bukan2. macai ne memang x de pendidikan lah.masalahnye najib dan kuncu- kuncunye dah terang terangan dah zalim bodoh.cbe bapak ko kene tduh rogol anak orang pastu bapak ko x buat pon . tp nama baik bapak ko dah buruk . pastu ko pon snyap . orang skeliling pon panggil ko anak progol. sonok kan?

      Delete
  3. kes saman nalla kenapa dia tak teruskan? nak jugak aku dengar samsidar kene panggil dkt mahkamah. so, samsidar nanti berani bersumpah dgn nama Allah utk bercakap benar tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ketinggalan zaman, Nalla dah tewas geng.....

      Delete
  4. Klu kt tmpt wataci ni da kira kamikaze..tpi brlndaskn bangsa n maruah la yoiii..bkn kerna kuasa n duit..."kamubagi aku dpt kamibala"....tngk muka pun sebijik muka pecah batu....buat lg fitnah....wataci rsa la kn klu pintu besi pun x sudi nk trima dia...yg sudi cuma pintu jamban je.....buat malu bangsa je....bageroo!!!

    ReplyDelete
  5. masa senang shj geng ko akan bersama.yg pasti masa susah ada ka??kesian tanggung susah sorg2,yg best org lain..hihi.

    Kes lu bkn psl kebebasan suara,tapi kebebasan buat fitnah ciptaan.yg kemudian dijadikan rujukan media perdana..tapi kantoi jgk sbb kata tun m,'yg cerdik semua keluar umno'...jadi inilah outputnya..hihi

    ReplyDelete
  6. Anata ni ckp lngsung x pkai iq...jgn tunjukn sgt klu x de iq..malu wataci..sb anata satu bangsa dgn wataci...klu x nk kena saman jgn suka buat fitnah...tipu+belit+fitnah=saman...kata dunia maju..cyber kn...ni la cra nya..lain klu zaman jebat...bru la terhunus keris di dubur...lg pun duit tu bkn nya duit mak bpk anata tpi duit rkyat juga....bageroo!!!

    ReplyDelete
  7. Yolah tu.. Aku tetap sokong papagomo daripada sokong baghal-baghal PR kat sini.. Semua dah kena kencing ngan Anwar pun masih buta mata hati kah kah kah.. Padan muka korang sokong sangat ANUwar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai UMNO takde otak....

      Delete
    2. Sapa kn kencing sampai buta klu bukan macai. dacing senget pun tak npk, buta kn kencing

      Delete
  8. YOU ASK FOR IT,
    siap duit, siap bekal
    Peguam akan guna pendekatan tanya " basic, simple but tricky question... You fumble you're a goner......"

    1. " ..... Awak pasti itu DSAI...."
    "..... Tak...." Habis kau siap duit.
    Jika " Ya "
    2 "....berapa lama dan kekerapan kamu bertemu dia....."
    Jika "... Tidak rapat dan jarang jumpa...."
    2a. " ....macmana kamu pasti itu dia...."
    Apa kau nak jawab.... Apa saja jawapan kau kena...
    Jika ".... Dari bentuk rupa dan badan...." Kau hangus.......
    3. " .... kamu kata yakin... adakah kamu terlibat dalam penggambaran ini? Kenapa hitam putih....."
    " tak saya tak terlibat....."
    Nah kau kena lagi... Kes ini KES FITNAH.... kalau setakat hunch saja habis kau..... Dalam kes ini UNTUK LEPAS KENA PASTI JAWAPAN MESTI POSITIF ++ ada saja reasonable doubt kau habis.....

    So mcmana dia sedia ke bertarung di mahkamah kes kamu dengan isteri kamu belum selesai... Kaus tambah lagi dosa.....
    Kau faham perktaan muhasabah kalau tak faham jumpa ustaz....

    Selamat berjuang dangadailah apa-apa yang kau boleh gadai... Kau nak menang 20% nak kalah 80%




    ReplyDelete
    Replies
    1. Anarkin skywalker20 March 2013 at 00:57

      Papagomo nanti jadi papakedana..xpun papasampaitua....xpe,brani buat brani tggung kan...hahahaa... Gomo...gomo...

      Delete
  9. aku nak sgt anwar saman gomo
    masalahnya anwar brani ke?
    hahaha
    http://www.papagomo.com/2013/03/saman-homoseksual-rm-100-juta.html

    ReplyDelete
  10. muka dah macam babi menapous... babi punya papagomo hanjenggg

    ReplyDelete
  11. Muka tidak takut neraka. Lantak kaulah kalau dah kuat sangat dengan api cubalah peluk exzos motor!!!

    ReplyDelete
  12. memang sigemuk papagomo tu muka dah la cam babi gemok...meluat aku tengok.mulut cam jubo saipol

    ReplyDelete
  13. Wataci nk ckp kit la...wataci scan pejuang2 pr ni bila bercrita ada fakta..n dia org ni bila brckp guna akal yg di pala..mmng btl....tpi bila bn crita byk yg main ikut lidah bkn ikut akal..byk yg main ikut script berasaskn byrn...tu sb agak nya dia org ni byk yg kena maki hamun...nmpk sgt kn guna akal yg di lutut..yg nyata nya x brilmu...tu sb nmpk sgt kebodohan n kebangangan nya....

    ReplyDelete
  14. zaman canggih do,,tpi asal lak gmbar masih tahi cicak...tringat lak awl2 thn 70an dulu mnonton film ultraman,giant robort dn marine boy hitam putih..masa tu org percaya kut...sbb ultraman pn org caya he.he.he..

    ReplyDelete
  15. Kadfang-kadang macam buang masa je layan setan gondol ni. Tak dijawab lebih lebih pulak.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...