Sunday 17 March 2013

SAMBUTAN KEPADA PROGRAM ANJURAN PAKATAN RAKYAT SEMAKIN HARI SEMAKIN DINGIN?????


Lagi dekat nak PRU 13 lagi rakyat menjarakkan diri dengan program anjuran Pakatan Rakyat.

Mungkin rakyat dah termakan dengan dakyah blogger pro UMNO totok pekat mengenai video hitam putih pelaku mirip DSAI dengan lelaki  yang kini menjadi senjata ampuh UMNO untuk tumbangkan Pakatan Rakyat yang kini semakin hampir merampas Putarajaya.

Malam Seni Untuk Perubahan yang berlangsung di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru malam tadi menyaksikan rakyat telah meminggirkan dan menjarakkan diri .

Lengang, hambar dan tiada sambutan...Kesian pakatan rakyat..

Rakyat kini tetap maukan UMNO kekal di Putrajaya.

KWAH KWAH KWAH....KWAH KWAH KWAH.....KWAH KWAH KWAH....

Woit!!!!! balaci-balaci UMNO.

Kamu ingat dengan memfitnah DSAI dengan kisah video lucah sokongan rakyat akan berpindah kepada UMNO?...Poodah!!!!!

Kamu ingat rakyat bodoh dan tidak berakal macam para perwakilan UMNO di PWTC setiap tahun semasa Perhimpunan Agung UMNO?.. jenis menangis meraung hanya bila terdengar lagu ank kecil main api?

Walaupun padang akan lecak namun tidak kurang 5,000 membanjiri Padang Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru, Kuala Lumpur seawal 8.00 malam.

Artis-artis kini sudah mengikut rentak dan hasrat rakyat maukan pemerintah negara ini berubah. Jadi mereka merasakan sama-sama bertanggung jawab mengajak rakyat sama-sama melakukan perubahan demi masa depan yang gemilang, makmur dan sejahtera untuk genarasi-genarasi akan datang.

INI KALI LAH TUKAR... JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA.

9 comments:

  1. Hamisya Abdul Hamid @ Omak Kau.....tulis yang benar dan betul.... jgn tulis terbalik.... apabila ramai yg baca trbalik seperti yg puan tulis nanti jadi betul.Semua itu doa.Jangan buat persendean,biar pihak BN buat sebegitu.... Ingat lah Kata Kata dan tulisan juga doa.

    ReplyDelete
  2. raja goyang ada dtg tak? 'tanya sama nuar apa sbb goyang.. nanti jwb nuar, gambar gay dah datang!'


    -pak ali-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu gambar...pak ali yg fitnah...nanti pak ali jawab depan Allah yer....jgn merayu plak nanti dan jgn ngaku salah pulak....berani kerana benar tau pak ali....takbir!!!!!

      Delete
  3. raja goyang ada menuntut ilmu batin ke? pakcik nak belajar boleh? rambut dah beruban, tapi tenaga batin raja goyang still blh tahan.. lelaki pompuan semua kene, depan belakang sama saje..


    -pak ali-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai umngok detected!!!!!

      Delete
    2. Elok ler pak ali belajar agama..kubur dah panggil pak ali tu....banyak2kan bertaubat....banyakkan muhasabah diri..xpyh la amik tau hal org...anak pak ali dah bertudung ke belum?dah cukup ker solat mereka?klau semuanya belum buat eloklah pak ali utamakan keluarga pak ali dulu dari dok sibuk jaga hal orang...ok pak ali...Islam 4 all....hidup pr!!!!

      Delete
    3. dah nk mampus 2 pak ali belajar la benda yg boleh bawak bekal disana.

      Delete
  4. Tak dak isu menarik ka hari ni ,,boring sungguh...mamat parang kontot pun cuti,,,kalau tidak boleh baca cerpen lawak dia...

    ReplyDelete
  5. Kadang kadang kesian tengok tulisan hamba abdi ameno. Nampak sangat menulis macam orang tak sekolah. Tak berani berfakta, tak berani nak mematahkan jujah dan tak boleh langsung berfikir. Yelah ape nak heran nama pun hamba, mana boleh melawan tok ketua. Dah macam kerbau dicucuk hidung. Dia ingat ramai yang sokong PR ini pasal DSAI ke atau TGNA ke atau Lim KIT Siang. Sorry la. Kita dah benci kat ameno dah tak suka dah. Siapa pun rakyat Malaysia yang menentang ameno kita sokong!!! Janji ameno lebur janji ameno berkubur!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...