Thursday 14 March 2013

RAKAMAN GAMBAR MAJLIS DAERAH BESUT MENURUNKAN BENDERA PAS TETAPI TIDAK BENDERA BN DILOKASI YANG SAMA!!!!!


Inilah sikap dan perangai kotor lagi jijik dan jahat petugas Majlis Daerah Besut, Terengganu yang pasti mendapat arahan dari pemerintah Negeri Terengganu yang dipimpin UMNO/BN.

Semua bendera dan panji PAS dikerah dan diarahkan diturun dan dicabut sedangkan bendera BN yang terpacak dibawah tanah langsung tidak disentuh.

KAMU TIDAK SENTUH BENDERA BN.. RAKYAT PASTIKAN UMNO/BN RUNTUH PADA PRU 13 NANTI... ITU JANJI KERAMAT RAKYAT!!!!

66 comments:

  1. Yang hangpa pi pacak kat tiang lampu Bn tu pasai apa..Tiang lampu itu adalah hak mutlak kerajaan Bn ..nanti bila PRU 13 BN kalah dia cabut balik tiang lampu tu...PR pacak tiang lampu dia pulak ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antilawak, masa sekarang ni Pakatan Rakyat akan kata tiang lampu Barisan Nasional, macam Hadi Awang dan puak-puak PAS tak mau sembahyang di masjid atau surau yang dibina oleh UMNO, mereka tuduh macam-macam hina usaha UMNO bangunkan Islam di Terengganu, tapi lepas mereka berkuasa, PAS dan sekutunya menjadikan masjid dan surau yagn dibina oleh kerajaan Barisan Nasional sebagai pusat penyebaran dakyah sesat mereka. Lihatlah dalam tsunami politik PRU 12, walaupun Kedah, Penang, Perak (seketika), dan Selangor kalah kepada Pakatan Rakyat, tapi di Terengganu, Barisan Nasional masih berkuasa, mengapa boleh jadi begitu ye? Sudah pasti rakyat Terengganu sudah serik dengan dasar komunis dan jahiliyah PAS yang menindas penduduk dan membohong dalam menifesto PRU 10 mereka sebelum itu, sebelum PRU 10, kata nak buat hudud, tapi lepas menang pilihanraya hudud hanyalah 0.0001% dari Islam pula, sangat jelas PAS hanya memperalatkan agama untuk kepentingan politik jijik mereka sajalah.

      Sedarlah wahai rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. yes sir.....BN.. nasib baik encik mohamad nassionalis melayu menyedarkan kami.... oleh demikian selamat tinggal umno n BN

      Delete
    3. Kau bukannya tak sedar, tetapi kerana kepentingan duniawi yang jijik, kau sanggup buat apa saja, sememangnya Pakatan Rakyat jijik. Buktinya mereka kata menifesto PRU sebagai bukan perjanjian, jadi mereka tak mau buat, sila tanya Khalid Ibrahim.

      Blah la Pakatan Rakyat, rakyat makin meluat dengan Pakatan Rakyat, sangat gembira saya berjalan-jalan ke sana ke mari melihat bendera Barisan Nasional berkibar megah memenuhi kawasan, sedangkan bendera PAS, PKR dan DAP hanya ada di celah-celah saja, orang pun meluat nak pasang bendera Pakatan Rakyat sebab golongan penipu macam Pakatan Rakyat ini adalah komunis yang suka bohong orang, golongan zionist yang suka berpura-pura, lepas itu tindas orang, golongan jahiliyah yang suka perdagangkan agama untuk politik jijik Pakatan Rakyat.

      Bo La Wei Pakatan Rakyat !!!!!!!!

      Sedarlah semua rakyat Malaysai sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. ade lagi ko kat sini mamat..duk berhujah dengan karya utusex lagi..berat nanang mu ni..ko duk meraban meroyan kat sini sebab blog ko x laku..oleh kerana ko mabuk pil kude dh xtido 4 5 hari jadi ko duk canang cerita sesat utusex ko..aku cadangkan ko jumpa pakar psikiatri..aku tengok ko dah teruk sangat sebab duk cakap PAS peralat agama..banyakkan menelaah sumber yang sahih..aku rasa orang macam ko ni elok muhasabah diri erk..

      Delete
    5. Kalau kau tak puas hati dengan komen saya sila beri buktilah, kalau meracau macam orang kerasukan apa gunanya?

      Memang Pakatan Rakyat jahat dan golongan zionis komunis jahiliyah, mereka suka bohong orang ramai, itu adalah hakikatnya. Jika tak puas hati sila nyatakan bukti untuk sanggah kenyataan saya ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  2. Pakatan Rakyat di Penang yang menurunkan banting program sambutan Tahun Baru Cina anjuran Barisan Nasional di Penang tapi membiarkan poster ceramah pembohong Pakatan Rakyat, apa cerita?

    Malahan DAP Penang yang takut dengan gelombang kebangkitan Barisan Nasional di Penang telah buat ugutan kejam apabila mereka mengugut untuk menghalang sebarang poster atau bendera Barisan Nasional semasa PRU 13 nanti, apa cerita?

    Malahan Pakatan Rakyat di Selangor yang merobohkan pusat kegiatan penduduk di sebuah kawasan perumahan di Damansara kerana penduduk berkenaan menyokong Barisan Nasional, tetapi membiarkan kontena buruk pusat kegiatan DAP di kawasan tanah lapang yang berkaitan, apa cerita?

    Sebenarnya Pakatan Rakyat yang zalim, mereka ini jenis tak berhati perut, jenis tak berguna, mereka buat jahat sana sini tak apa. Memang Pakatan Rakyat sangat jahat, dasar komunis zionist jahiliyah.

    Menyokong Pakatan Rakyat adalah menyokong komunis!!!!!!

    Menyokong Pakatan Rakyat adalah menyokong zionist!!!!!!!!!

    Menyokong Pakatan Rakyat adalah menyokong golongan jahiliyah (LGBT, pluralisme, agama diperdagangkan)!!!!!!!!

    Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing, Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai..
      kt penang dap takut sama bn?
      dap malu ade la..
      xpayah minx jawapan, xpyh tggu parlimen bubar..
      ARE YOU READY FOR BN?
      nooooo
      booooo
      ARE YOU READY FOR BN?
      noooooo
      boooooo
      ARE YOU READY FOR BN?
      nooooooo
      booooooo
      ARE YOU READY FOR BN?
      noooooooo
      boooooooooo

      Delete
    2. Aburaihan nurfaraheen, bila Pakatan Rakyat Selangor nak bubarkan DUN Selangor? Dulu kata 25 Februari nak bagi tau tarikh bubar DUN Selangor, tapi sampai sekarang tak bubar lagi pasal apa ye?

      Itulah Pakatan Rakyat memang pembohong, di Selangor Pakatan Rakyat dah goyah, tak berani bubarkan DUN, malahan dulu kata nak bagi tarikh bubarkan DUN tapi sampai sekarang tak bubar juga, memang dasar pembohonglah Pakatan Rakyat ni.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  3. Kepada juak-juak Pakatan Rakyat, saya ingin bertanya berkenaan nak hapuskan tol yang dijanjikan sekali lagi dalam Menifesto Pembohong Pakatan Rakyat. Kononnya nak gunakan dana JKR untuk baiki lebuhraya, jika begitu bagaimana peruntukkan JKR untuk baiki kerosakkan bagunan kerajaan termasuk sekolah, masjid, balairaya, klinik, dan sebagainya? Malahan peruntukkan untuk selenggara jalan raya di bawah JKR juga akan terjejas kerana hendak baiki kerosakkan di lebuhraya. Perlu sedar bahawa kos untuk menyelenggara lebuhraya adalah sangat tinggi, sebab itulah kerajaan Barisan Nasional menswastakan perkhidmatan lebuhraya kerana kalau guna dana JKR, maka jalan-jalan lain akan terbiar rosak dan jalan baru tak dapat dibina kerana habis duit JKR baiki lebuhraya.

    Rakyat sekalian perlu sedar akan hakikat ini. Sila tuan-tuan dan puan sedar bahawa jika dana JKR digunakan untuk baiki lebuhraya, kerosakkan jalan di kampung-kampung dan taman-taman perumahan tuan-tuan dan puan-puan akan terbiar begitu sahaja, malahan kerosakkan sekolah, tadika, klinik, dan lain-lain prasarana di kawasan tuan-tuan dan puan-puan akan terbiar begitu sahaja kerana duit JKR dah digunakan untuk baiki lebuhraya yang perlu diselenggarakan setiap tahun, malahan dalam setahun berkali-kali diselenggara kerana penggunaan lebuhraya yang kerap oleh berjuta-juta kenderaan setiap hari perlukan penyelenggaraan yang berkala yang kerap untuk pastikan keselamatan pengguna.

    Rakyat sekalian perlu sedar bahawa Pakatan Rakyat hanya berdrama dalam menifesto mereka yang terbaru itu. Jangan terpedaya dengan golongan komunis zionist jahiliyah seperti Pakatan Rakyat ini. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. manifesto bn mane?
      baling telur?
      nk dana bli telur?
      askar nk pg LD pun tumpang airasia
      xguna la perintah lame2
      ini kalilah tukar

      Delete
    2. Aburaihan nurfaraheen, kerajaan Barisan Nasional mengkaji keupayaan negara sebelum buat menifesto, Kerajaan Barisan Nasional bukanlah macam Pakatan Rakyat kerana Pakatan Rakyat adalah golongan munafik, buat menifesto itu dan ini, tapi kemudiannya bila dah tak dapat buat kata menifesto bukan perjanjian, kalau tak percaya sila tanya Khalid Ibrahim, lihatlah ibu tunggal, warga emas, malahan kanak-kanak tadika dan pra sekolah pun dibohongi dalam menifesto PRU 12 Pakatan Rakyat sebelum ini, begitu juga dengan sewa rumah kerajaan oleh penduduk berpendapatan rendah, dalam menifesto kata nak turunkan sewa, tapi selepas menang di Selangor dalam PRU 12, naikkan sewa hingga ada yang lebih 100%, penyelenggaraan dibiarkan tak terurus. Begitu juga dengan bekalan air percuma 20 meter padu, rumah banglo orang kaya dapat bekalan air percuma, tapi rumah flat orang miskin tak dapat bantuan 20 meter air percuma, apa cerita ini semua? Malahan dalam menifesto PRU 12 juga Pakatan Rakyat janji nak turunkan cukai PBT sebanyak 20%, tetapi selepas menang, cukai PBT dinaikkan dengan mendadak hinggakan sesetengah kawasan seperti Subang dan Shah Alam, ada cukai yang dinaikkan 10 kali ganda, 1000%, apa cerita ini semua?

      Rakyat perlu sedar bahawa Barisan Nasional bila buat menifesto, kerajaan dah lihat keupayaan kerajaan dalam membuat sesuatu perkara. Oleh itu rakyat perlu berhati-hati dalam perkara ini, adalah lebih baik kita menyokong kerajaan yang berjanji apa yang dimampu daripada terpedaya dengan golongan munafik yang berjanji itu dan ini, tapi lepas memang dia tak buat dia kata menifesto bukan janji pula. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Dekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. jalan kampung-kklw-pelaksana pej daerah
      jalan taman-kpkt-pelaksana pbt
      lebuhraya-kkr dipantau llm disenggara konsesi
      klinik-kmntrian kshtan
      sekolah-kemetrian pelajaran

      jkr mane duit...jkr agensi pelaksana...rujuk balik arahan perbendaharaan..jangan main taram jek kenytaan tu

      Delete
    4. Memang bangunan kerajaan dibina guna peruntukkan kementerian, malahan memang jalan kampung dibangunkan oleh kklw dan pejabat daerah, memang jalan taman oleh kpkt dan dilaksana oleh pbt.

      Oleh itu dana untuk biaya lebuhraya selepas konsesi dimansuhkan dan tol pun dimansuhkan, nak ambil duit dari mana? Malahan dari selenggara bangunan dan jalan raya, memang guna dana JKR, kau jangan nak pembohonglah. Setiap tahun JKR akan dapat peruntukkan bagi biaya selenggara bangunan dan jalan raya.

      Sebenarnya kau yang jangan main taram saja, sila rujuk dengan teliti, jangan main pakai hantam saja.

      Malahan pasal apa jalan kampung di Kedah sangat teruk, tak dipedulikan oleh kerajaan negeri pasal apa ye?

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, Pakatan Rakyat hanya tau berdrama saja, sebenarnya kos untuk selenggara jalanaraya ada dua, jalan persekutuan akan diselenggara oleh JKR, begitu juga dengan kerosakkan bangunan akan diselenggara guna wang yang diperuntukkan melalui JKR, jika sudah tak ada tol, siapa lagi yang nak selenggarakan lebuhraya? Apakah lebuhraya akan dibiarkan dalam keadaan bahaya hingga mengancam keselamatan orang ramai sebab konsesi dah dimansuhkan dan tol juga dimansuhkan? Sudah tentulah JKR perlu selenggara, dari mana nak dapatkan duit, sudah tentu peruntukkan pembangunan lain dipotong untuk penyelenggaraan lebuhraya. Sudah tentu peruntukkan jalan kklw, kpkt akan dipotong. Malahan dana selenggara klinik, hospital, sekolah dan sebagainya akan berkurangan.

      Perlu sedar konsep ekonomi berkenaan kos lepas iaitu, jika kita ada satu pilihan untuk dibuat, pilihan yang lain perlu dikorbankan. Oleh itu jika hendak selenggara lebuhraya, maka sebahagian pembanguan akan terpaksa dikorbankan, malahan sebahagian penyelelenggaraan akan terpaksa dikorbankan, inilah natijahnya. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. ini skrip ucapan ahli parlimen barua yang mana ko copy paste ni??..adoyaii mamat..ko berkarya sesat kat sini..Blog ko xde orang jengah ke dol?? samdol sungguh ko ni

      Delete
    6. Apa yang saya tulis adalah lebih elok dari skrip ceramah sesat yang kau kutip dalam ceramah Pakatan Rakyat selama ini. Habis ceramah tadah tin milo kutip sedekah, lepas tu tak tau apa jadi dengan duit sedekah itu, lihat sajalah duit sedekah untuk anak yatim Memali pun PAS rembat hingga kini tak tau apa dah jadi dengan wang berkenaan kerana hilang tanpa dapat dikesan. Sungguh memalukan, duit anak yatim pun pun diseleweng, parti Islam konon, blah la, kelakuan macam komunis zionist jahiliyah sajalah. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. hahahaahaaa..dah klua pun perangai sebenar ko cai..memang sifat PHD ko menebal sgt dalam hati..jgn smpai membusuk dan berulat..jijik aku cai..keh keh keh..cai mamat lumbuu..kah kah kah

      Delete
    8. manifesto BN zaman kuno dulu jugak yang di guna pakai..janji lama x settle lagi..makan capati boleh lah UBN..cakap hebat..puiii..BN=BARISAN NERAKA..kilang arak,kedai ekor dan yang paling tiggi sekali pusat judi kat genting..UBAH LAH sekarang sebelum di timpa bala..mamat lembuuu ko dengar x?hahaha

      Delete
    9. Barisan Nasional tak bersikap jahat macam Pakatan Rakyat, lihatlah Pakatan Rakyat, kanak-kanak tadika pun sanggup ditipu. Pakatan Rakyatlah golongan mungkar, tapi masih tak sedar diri. Hanya tau merapu saja apa guna? Negara ini maju diusahakan oleh Barisan Nasional, Pakatan Rakyat pula hanya sibuk ceramah membohong dan menghasut kemudian buat demontrasi liar sahajalah. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Dulu PAS kata kalau Pakatan Rakyat menang pilihanraya di Selangor nak tutup kilang arak, sekarang pasal apa bila PAS yang bersekutu dengan PKR dan DAP menguasai Selangor tapi masih tak tutup kilang arak itu? Malahan PAS pecat Dr. Hasan Ali dan tindas Majlis Bandaraya Shah Alam yang hendak menguatkuasakan larangan jualan arak dan judi di Shah Alam apa cerita? Malahan sangat tragis bila Dr. Hasan Ali dipecat dari jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor kerana kelantangan beliau menentang jualan arak dan judi walaupun tidak dipersetujui oleh Ronnie Liu dari DAP, kerana PAS sudah dikuasai oleh DAP, maka Dr. Hasan Ali dipecat oleh PAS dari jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor, malahan kerana nak pertahankan akidah umat Islam, Dr. Hasan Ali dipecat dari PAS bila JAIS yang dibawah seliaan Dr. Hasan Ali buat pemeriksaan di pusat ibadat bukan Islam yang anjurkan majlis buka puasa yang disertakan acara keagamaan bukan Islam, apa kejadahnya buat majlis buka puasa di pusat ibadat bukan Islam, malahan disertakan sekali acara keagamaan bukan Islam, apa itu semua? Tapi kerana nak pertahankan akidah Islam, Dr. Hasan Ali telah dipecat oleh PAS tanpa diberikan peluang untuk bela diri. PAS sangat zalim dan kejam kerana PAS lebih mengutamakan kegembiraan DAP berbanding kepentingan Islam. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. tuan dacing biru...

      betullah jln persekutuan disenggara oleh jkr.jln negeri pun sama.itu semua peruntukan pusat.kalau jalan negeri bwaha kerajaan negeri.dh tanya UPEN kedah ke mengapa jalan tidak disenggara?kau dah buat aduan rasmi ke belum?kau yg melalut bagi kenyataan semua pakai duit jkr dulu kan.kau faham ke tak faham kenytaan kau sendiri?

      Tanggungjawab peruntukan senggara adalah dibawah pemilik aset.Rumah kau yg rosak takkan tukang yg nk repair mintak duit dekat pak mat kg sebelah yg takde kene mengena?

      Lagi satu kenyataan sengal....jalan kampung dibangunkan oleh kklw tapi disenggara oleh jkr....jkr ada kutip tol ke cukai pintu ke nk dpt duit?

      Jangan jadi bodoh sombong....tak tau cakap tak tau...akhirat nanti takde peluang nk spin....kalau aku salah aku minta maaf..tapi kalau kau salah dekat akhirat nanti kau baru nak minta maaf susah der

      Delete
  4. Sambungan.............................

    Lihatlah saja kos baik pulih lebuhraya pun melibatkan berbilion ringit, kemudian kos pendidikan percuma menelan belanja hampir RM 100 bilion ringgit. Malahan dalam pemberian pendidikan percuma, bayangkan pelajar yang jenis main-main, belajar hanya satu atau dua semester kemudian berhenti atau diberhentikan akibat gagal dalam pelajar kerana sibuk berpolitik liar sepanjang masa, apakah ini memberikan keuntungan jangkamasa panjang kepada kepentingan nasional Malaysia?

    Jika Pakatan Rakyat hanya biaya pengajian di universiti melibatkan kos yuran semata-mata, bagaimana pula dengan perbelanjaan harian, bagaimanakah keluarga miskin mahu membiaya anak-anak mereka dari segi kos penginapan, makan minum, pengangkutan, pembelian buku rujukan, pembelian alatan belajar dan lain-lainnya, dari mana nak dapatkan duit?

    Rakyat sekalian perlu sedar bahawa penghapusan PTPTN hanya akan menyebabkan negara dibebani perbelanjaan yang sangat tinggi, malahan jika pelajar yang dibiaya membuat onar, belajar sekerat jalan, kemudian berhenti atau diberhentikan kerana belajar dengan semberono, apakah faedahnya kepada negara? Malahan jika pengajian percuma hanya melibatkan yuran pengajian sahaja, kepada ibu bapa yang miskin, dari manakah hendak dapatkan wang untuk biaya kehidupan anak anda dari segi penginapan, makan minum, serta lain-lain keperluan? Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  5. Pas dpt trg,tol jmbatan sultan mahmud dihapuskan serta merta.pnjaman kereta kakitgn awam negeri x de 4% faedah.wlaupun pusat x byr royalti pd ms tu tp kerajaan pas mampu laksana.skrg bla bn ambil trg perkra ini diteruskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya ke? Tapi pasal apa ye dalam PRU 11 pada tahun 2004, PAS kalah teruk dalam PRU tersebut?

      Malahan dalam PRU 12, pasal apa PAS juga masih kalah teruk di Terengganu ye?

      Jawapannya rakyat di Terengganu dah serik di bawah pemerintahan kuku besi PAS, terutama kumpulan militia Syura yang bersikap ganas macam kempetai jepun, kalau tak percaya tanyalah sendiri mangsa-mangsa keganasa PAS di Terenganu bila kebun sawit mereka dimusnahkan, kemudian tadika Kemas dilarang gunakan balairaya, kanak-kanak tadika terpaksa belajar di merata-rata tempat termasuk dalam kabin.

      Sekarang ini di Kedah pun sama, PAS hanya tau berceramah saja, tapi nak buat kerja tak tau nak buat apa pun. Lihatlah projek yang mereka sungguh-sungguh buat adalah projek Aman Sentral yang merupakan shopping complex yang dibina atas tapak sebuah surau yang merupakan juga madrasah atas tanah yang diwakafkan secara khas untuk tujuan agama Islam, tapi bila PAS berkuasa, madrasah atas tanah wakaf pun mereka robohkan dan buat shopping complex atasnya. Tunggulah dalam PRU 13 nanti, bukan saja Kedah, malahan Penang, Selangor dan Kelantan akan kembali kepada pemerintahan Barisan Nasional, Gelombang Dacing sedang bergerak pantas dan mendapat sokongan meluas oleh rakyat di seluruh negara. Ini adalah hakikat.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, kita perlukan kerajaan yang prihatin seperti Barisan Nasional, tapi kita perlu hindari parti politik jijik yang bertindak ganas dan tak berperikemanusiaan selepas mereka berkuasa seperti Pakatan Rakyat ini. Oleh itu, sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Tapi pasal apa ye dalam PRU 11 pada tahun 2004, PAS kalah teruk dalam PRU tersebut?
      ini jawabnya mamat lembu :Pas kalah teruk sebab umngok main kotor,tipu undi..kan dapat jawapan tepat padat&ringkas..xpayah nak taip panjang2 macam ko lembu..hehehe

      Delete
    3. Tak usah nak pembohonglah, UMNO tipu undi jadah apa lagi, biasalah Pakatan Rakyat golongan jahiliyah komunis zionist ini, bila mereka kalah mereka kata UMNO tipu undi, tapi bila mereka menang tak tipu undi pula, memang jenis jijik Pakatan Rakyat ni. Sebenarnya kerana sikap jahat PAS yang macam komunis zionist jahiliyah menindas orang ramai, membohong dalam menifesto mereka, maka rakyat meluat dengan PAS, sebab itulah bukan saja 2004, malahan 2008, PAS masih kalah teruk lagi, itu UMNO tipu lagi ke? Memang jenis ayat skema Pakatan Rakyat, bila kalah orang lain akan disalahkan, biasalah, jenis tak tau nak menerima qadak dan qadar, jenis tamak dan jenis jahat, mana peduli halal atau haram, dosa atau pahala, agama pun sanggup diperdagangkan demi politik jijik PAS selama ini. Dulu kerajasama dengan bukan Islam adalah haram, PAS siang malam maki dan caci UMNO bila UMNO kerjasama dengan MIC dan MCA, tapi sekarang PAS bukan setakat kerjasama dengan DAP, malahan sudah dikuasai oleh DAP, apa cerita pula ni? Lihatlah pemecatan Dr. Hasan Ali dari PAS dan pemecatan Ustaz Nasharuddin Mat Isa dari Majlis Syura PAS adalah kerana kehendak DAP, malahan sangat zalim, Ustaz Nasharuddin Mat Isa dan Dr. Hasan Ali tak diberi peluang bela diri, PAS amalkan kuku besi untuk tindas ahli mereka sendiri demi untuk puaskan nafsu serakah DAP jahat itu. Malahan selepas pemecatan Ustaz Nasharuddin Mat Isa dari Majlis Syura, Nik Aziz dengan bangganya menyambut hari lahir di rumah Karpal Singh dengan kek yang disponsor oleh DAP, lihatlah betapa sikap pura-pura PAS, ini, sebab itulah sudah dua penggal pilihanraya rakyat Terengganu terus menolak dan tidak menerima PAS sebagai kerajaan di Terengganu, kerana PAS tak ada kualiti, golongan pengganas yang menindas rakyat sajalah. Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. memang sah dan sahih hang dah biol..kah kah kah
      sebab apa tu?? sebab isu ni dah terungkai semuanya..hang ni memang baru terjaga dari koma kot sebab tak dapat lobi projek..macai kurap sungguh hang ni

      Delete
  6. Pakatan Rakyat juga dalam menifesto pembohong mereka kata nak turunkan harga kereta. Bila harga kereta turun, ini akan memusnahkan industri kereta terpakai kerana bila orang beli kereta baru, apa jadi dengan industri kereta terpakai? Semua pengusaha kereta terpakai akan muflis. Malahan orang yang hendak beli kereta baru, kalau dia nak jual keretanya kepada syarikat kereta terpakai, tentulah tak laku sebab di kedai kereta terpakai pun bersusun sampai berlapis-lapis kereta terpakai, kesannya pemilik kereta itu pun tak dapat jualkan keretanya, jual di kedai besi buruk sajalah, jual timbang kilo, dulu beli kereta harga RM 50,000.00 baru 7 tahun guna, dah habis bayar, tapi nak beli kereta baru, tapi kereta tak laku, kena jual timbang kilo, kedai besi buruk ambil RM 10,000.00 saja.

    Rakyat perlu sedar akan permainan politik jijik Pakatan Rakyat yang hanya tahu berdrama, mereka akan menjanjikan itu dan ini untuk mempesonakan orang ramai, perbuatan mereka macam syaitan, menjanjikan kesenangan itu dan ini, tetapi itu sekadar mempesonakan sajalah, hakikatnya adalah penderitaan dan kemusnahan.

    Malahan bila harga kereta murah hingga hanya RM 25,000.00 mungkin kereta kecil seperti perodua akan lebih murah sampai RM 5,000.00 saja kot, nanti apa jadi dengan kesesakan lalu lintas? Apa jadi dengan sektor pengangkutan awam negara? Pakatan Rakyat tidak nilai ini semua kerana bagi mereka, tak apa kesan di belakang hari kerana mereka akan katakan bahawa menifesto bukannya perjanjian dan mereka kan putar belit di sana sini kemudian hari. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lah cai totok yang otaknye di rekrut oleh pemimpin umngok syaitan dikenali..otak dah kecut sbb tu x bleh berfikir di luar kotak..bila nk nak maju cai umngok oii..hahaha..

      Delete
  7. Wahai Encik Mohamad ...setelah membaca semua catatan saudara tentang pembohongan pembohongan yang saudara katakan itu..maka dengan ini saya dah sedar dan insaf....kalu Bn baguih dok ada pasai apa PRU 12 hari tu depa susut majoriti dan undi...semenanjung depa kalah undi...aset bn masa tu cuma pengundi dari pelosok hulu banat yang banyak cer ulas sikt...nak baca ulasan saudara Encik Mohamad ni...tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ni encik mohamad tak ulas pun...macamni aku sokong pr balik lah....hidup pr

      Delete
    2. Berkenaan PRU 12, kemerosotan undi adalah disebabkan isu nasional disebabkan kelemahan pentadbiran Pak Lah Badawi, malahan saya pun menentang Barisan Nasional ketika itu, tetapi selepas pembaharuan demi pembaharuan yang dibuat oleh Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak sejak bulan Februari 2009, saya menyokong Barisan Nasional kerana saya telah lihat kekuatan Barisan Nasional dalam membangunkan rakyat telah dipulihkan kembali oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib.

      Malahan kemenangan Pakatan Rakyat pun bukannya kerana kekuatan Pakatan Rakyat, tetapi kerana marahkan Pak Lah Badawi saja, sekarang ini jika saudara tidak percaya, silalah berjalan ke sana sini, bendera UMNO, parti komponen Barisan Nasional dan bendera Barisan Nasional berkibar megah di merata-rata tempat, jentera Barisan Nasional makin kukuh, sokongan ramai kepada jentera Barisan Nasional makin meningkat setiap hari, malahan lihat sajalah PAS, setiap hari mereka dimarahi oleh ahli mereka sendiri bila mereka memperdagangkan agama seperti isu kalimah Allah, malahan sekarang ini DAP yang sudah menguasai PAS, sekarang bukan PAS ganti UMNO, tapi PAS sudah dikuasai oleh DAP, segala kehendak DAP dituruti dengan penuh tekun oleh pimpinan PAS termasuklah Nik Aziz yang sudah diseret ke sana ke mari oleh pimpinan DAP.

      Di pihak PKR pula, perlakuan biadap Pakatan Rakyat seperti penghinaan Tian Chua terhadap operasi petugas keselamatan di Lahad Datu dan Semporna, telah menyebabkan kecaman demi kecaman terhadap beliau dibuat oleh orang ramai. Sudah lebih dari 300 laporan polis dibuat untuk mengecam tindakan jijik Tian Chua ini.

      Begitu juga dengan Anwar Ibrahim, dalam PRU 13, beliau dipercayai akan tumbang jika masih bertanding di Permatang Pauh kerana pengundi di Permatang Pauh sudah ramai yang meluat dengan retorik politik pembohong Pakatan Rakyat, ini kerana Anwar lebih suka berdrama untuk membohong orang ramai di sana sini daripada mengambil peduli keperitan dan masalah pengundi di Permatang Pauh sendiri. Penduduk ramai dibantu oleh UMNO dan Barisan Nasional sajalah.

      Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian, bahawa kerajaan yang prihatin seperti Barisan Nasional adalah diperlukan oleh kita untuk kesejahteraan kita semua, tetapi golongan mungkar dan perosak seperti Pakatan Rakyat perlu kita jauhi sejauh-jauhnya untuk keselamatan kita semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. ko tentang pak lah hadari sebab ko geng najibtuya..nampak sangat puak-puak umngok cantas sama sendiri..sebab apa tuan-tuan..sebab DUIT la tuan-tuan..cai umngok sanggup buat apa saja asalkan dapattt DUUUiiiTTTT..sama macam mamat lembu ni mabuk makan rumput kena racun..kah kah kah

      Delete
    4. tapi kenapa masa pRU 11 dulu Bn menang banyak sangat..sampai trenganu pun tumbang..masa tu pak lah kan jadi pm

      Delete
    5. Tak payah nak kelentong lagilah, sebabnyak Pakatan Rakyat dah tak dipercayai oleh rakyat, dalam PRU 13 nanti, Pakatan Rakyat akan terkubur dan PAS, PKR serta DAP akan bercakaran semula menyalahkan antara satu sama lain, lihatlah nanti.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. yang kelentong tu nko lah si mamat lumbu..nko duk canang crita sama..nko ni susah nk faham,isu ni dah lama terjawab..jgn dok baca utusex saja tolol..aku sepak kang baru betul kedudukan otak ko tu..kah kah..yang akan terkubur tu BNUmngok

      Delete
  8. YA ALLAH YA TUHANKU.. Ko HAPUSKAN LAH PARTI UMNO LAHANAT ini Dari Bumi Malaysia yg tercinta ini.. Amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah sikap tak tahu bersyukur yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat, lihat pemikiran liar mereka yang sangat melampau dalam tindakan. Kalau UMNO jahat, sudah tentu negara ini akan mundur lebih teruk dari Myanmar, tapi sekarang ini negara ini sangat membangun, ramai rakyat mendapat manfaat di atas kemajuan ini.

      Pakatan Rakyat dah tak tau nak kelentong, terus merapu yang bukan-bukan sajalah. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. bersyukur kat siapa tu saudara? boleh jelaskan sebab apa kena bersyukur?

      Delete
    3. Bersyukur kepada Allah bukan setakat mengucapkan Alhamdulillah, tapi tahu mengenang budi orang yang pernah tolong dan buat baik pada kita. Jika kita hanya perlu bersyukur kepada Allah, apakah kita tak payah kenang budi ibu bapa yang besarkan kita selama ini dan buang mereka lepas kita besar kerana kononnya sudah jadi tanggungjawab ibu bapa besarkan kita, jadi tak payah terima kasihlah ye?

      Macam tanggungjawab bangunkan negara dan kamu sendiri sudah banyak makan jasa kerajaan, memang itu tanggungjawab kerajaan, tapi kau tak reti nak terima kasih ke?

      Biasalah Pakatan Rakyat akan gunakan agama untuk putar belit itu dan ini, saya tak hairan kerana Pakatan Rakyat sanggup buat apa hatta menyelewengkan agama dan memperdagangkan agama untuk kepentingan politik jijik mereka ini.

      Oleh itu, rakyat Malaysia sekalian perlu sedar akan hakikat ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Yea betul tu sebab saudara dah manipulasi semua fakta,semua manusia di malaysia dah tau perangai jijik dan bacul UBN ni..jom tolak UBN lenyap dari mukabumi Jom undi PR..Ini Kali Lah UBAH

      Delete
  9. pas pkr dap POYOOOOOO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan macam tu dol..pas pkr dap BAGUSSSS,KEADILAN UNTUK SEMUA

      Delete
    2. Keadilan untuk semua konon, pasal apa Pakatan Rakyat Selangor tindas kanak-kanak tadika bila mereka ditipu bantuan RM 50.00 sebulan sejak tahun 2008 lagi? Ini keadilan ala jahiliyah komunis zionist ajaran Pakatan Rakyat, membohong untuk raih undi, lepas menang menindas rakyat, kanak-kanak kecil pun tak terkecuali, dibohongi dan ditindas oleh Pakatan Rakyat pengganas yang setaraf dengan Geng Lanun Kiram itulah. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  10. Encik mohamad.... minta tolong ulas sikit tentang pemulihan imej DS Najib dan Bn sampai menelan belanja mengalahkan perbelanjaan 5PM sebelum...Hutang negara dah meningkat ni en Mohamad..sapa nak bayar tu....
    Apa maksud En Mohamad banyak sokongan kepada(jentera Bn) JENTERA BN tu dalam bentuk apa...adakah En mohamad maksud PBT,Polis,Jkr,sekolah,doktor dan jururawat,

    cer ulas sikit maklumlah saya spmpun tak pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiii ce mamat tak jawab ye ..dah tumpul ke parang tu...

      Delete
    2. Satu lagi drama Pakatan Rakyat untuk burukkan kerajaan. Kononnya negara hutang banyak kononnya, berapa trilion negara hutang? Biasalah untuk uruskan negara, kerajaan berhutang untuk bangunkan prasarana, bangunkan modal insan, untuk keselamatan negara, untuk kesihatan, rakyat makin meningkat, dulu rakyat tak sebanyak sekarang, sebab itulah perbelanjaan makin meningkat, kau tak sedar diri, bodoh dan tolol, sebab itulah kau tuduh yang bukan-bukan sajalah.

      Di Kedah hutang kerajaan negeri mencecah RM 3 bilion, apa cerita, dengan mudahnya Azizan Razak cakap itu semua adalah tinggalan Barisan Nasional sedangkan kegagalan projek kerajaan negeri Kedah di Papua New Guinea, kegagalan projek Sungai Limau Hydrocarbon Hub di kawasan DUN Azizan Razak, kemudian kontroversi KUIN dan macam-macam lagi apa cerita?

      Biasalah saya faham, Pakatan Rakyat dan fitnah adalah ibarat irama dan lagu, ibarat ikan dan air, kalau tak fitnah maka Pakatan Rakyat akan terkontang kanting tak tau nak guna apa lagi untuk burukkan kerajaan Barisan Nasional yang selama ini begitu prihatin kepada rakyat. Lihatlah fitnah terbaru Pakatan Rakyat untuk bohongi rakyat:

      http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=16268

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  11. apa la en.mohamad merapu nii... nk paksa rakyat brsyukur....dgn kes lembu melibatkan juta juta,x trmasuk lg penyeleweng2 lain,pemberian beribu2 ic short cut kpd pendatang asing dkt sabah...xkn kewujudan benda benda ni kita masih brsyukur...agak agak la klu bangang jgn smpai tahap langit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes NFC projek lembu itu melibatkan wang yang dipinjamkan oleh kerajaan kepada NFC, tetapi Pakatan Rakyat tipu kata kerajan bagi duit kepada NFC. Sebenarnya RM 250 juta itu perlu dibayar semula oleh NFC.

      Sila lihat bail-out Talam Corporation yang dah jadi Trinity Corporation dengan kos hampir RM 400 juta, apa cerita, lagi banyak dari RM 250 juta yang dipinjam oleh NFC, pasal apa Pakatan Rakyat di Selangor bail-out Talam Corporation pula? Malahan Rafizi Ramli yang dihadapkan ke mahkamah kemudian Pakatan Rakyat gunakan wang negeri untuk biaya kos guaman Rafizi sebanyak RM 500,000.00 sedangkan rakan subahat Rafizi iaitu bekas kerani Public Bank yang menghadapi tuduhan sama dengan Rafizi tak dapat satu sen pun bantuan dari Pakatan Rakyat apa cerita? Sedangkan dua-dua mereka buat hadapi kes yang sama, malahan dua-duanya bukannya kakitangan kerajaan negeri Selangor, apa cerita ini semua?

      Jangan kau nak temberang lagilah, makin banyak kau nak temberang, makin banyak kejahatan Pakatan Rakyat akan terdedah. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Isu NFC
      -kenapa masuk COURT??
      -kenapa kakJat letak jawatan??

      Projek IC
      -Mahader dh ngaku ape citer BRO mamat parang tumpul??

      Delete
    3. terimakasih 14;56 krna tolong sya jwbkn....jgn jgn en. mamat ni asyik teguk utusex tv3/4...kes rafizi pn dia cedok dri sumber tu...wal hal ir rafizi tngh giat dedah penyelewengan ppmpin bn trmasuk km sabah dn safie bedal lihat youtube "pr dedah bayaran rasuah balak terangganu"

      Delete
  12. OOoo..nko bekas mahasiswa sekolah budak tongong ke??keh keh tpi kalo mahasiswa x mcm ko kopipes artikel ntah dari mana..kami xkan terima UBN lagi..ABU!!

    ReplyDelete
  13. setahu aku pakatan rakyat ssh sngt nk buat fitnah apa2 yg mereka dedahkn semuanya dgn fakta dn bukti.. mereka akn fikirkn risiko kena saman sbb bn masih menguasai agenci2 keslamatan sprti pdrm,sprm,jbtn peguam negara,media sial.mahkamah,kdg kdg hakim pn...jdi mana satu mereka boleh trlepas jika mereka brbohong atau mmfitnah...lain le dgn bn umgok.... benda yg x ada pn mereka boleh ada adakn...bukti palsu,,,saksi palsu...lihat je kes liwat2 tu sbb mereka rajin sngat buat fitnah mereka tahu mereka agak kebal disbbkn menguasai bdn bdn keselamatan ni...maka dgn itu skali lgi sya nyatakn apa jga yg ddedahkn oleh pr 99% betul dsbbkn faktor2 ini....

    ReplyDelete
  14. en mohamad,bila pas menang di trg 2004, pas hapuskan tol serta merta.kakitangan awam pulak tidak dikenakan faedah 4% untuk membeli kenderaaan melalui pinjaman membeli kenderaan kerajaan negeri walau pun pada masa itu kerajaan pas dinafikan wang royalti petronas.

    bermula pas memerintah terengganu la maka rakyat terengganu mendapat wang ihsan RM300 setiap kali raya dan bantuan rumah sabsidi yang mana belum ada dalam sejarah terengganu rakyat mendapat wang ehsan dan juga rumah sabsidi sebelum thn 2004.

    mengapa rakyat menolak bn masa tersebut?kerana rakyat terengganu miskin dan bandar kuala terengganu sendiri amat mundur dari negeri lain walaupun terengganu mendapat royalti minyak yang banyak tetapi amat mundur.dan hari ini terengganu lebih mundur dari kelantan dr segi prasarana dan kemajuan bandar. terengganu cuma ada mydin dan giant.lain x de.sampaikan setiap x raya maka penuhla mydin dan giant.x percaya datanglah terengganu dan lawatlah kelantan.

    pentadbiram ds ahmad said skrg telah mengambil tanah2 milik melayu d kawasan bandar terutama kawasan kg ladang.semua org melayu yg ttinggal d bandar telah dihalau dengan bayaran yang tidak setimpal dengan alasan pembangunan.tetapi rumah dan kedai kaum cina di kg cina tidak diusik langsung dengan alasan memelihara sejarah.org melayu yg pnyai tanah yg bernilai tinggi,diambil tanahnya dan diberi sedikit pampasan.utk pengetahuan semua,nilai tanah d kg ladang antara 4-6 juta seekar tetapi rakyat cuma dibayar tidak sampai sejuta untuk seekar.

    inikah slogan hidup melayu yg umno selalu mainkan.klo tanah melayu diambil sepatutnya tanah org cina d kg cina patut diambil juga.umno lebih menjaga hati cina bilamna org cina tunjuk perasaan d kg cina supaya kerajaan tidak mengambil tanah mereka.lalu kerajaan bg alasan kg cina kita x ambil utk tinggalan sejarah....sekarang kedai payang plak nk drobohkan yg rta2 peniaganya adalah melayu.


    hidup melayu...kata umno tp tanah org melayu ambil tanah org cina dibiarkan.para peniaga melayu yg menjadikan rmah mrk sbg tmpat perniagaan semua kena halau x tahu dimana mrk bertapak skg.contoh perusaan tembaga dan keris yg sejak thn 1900 lg bertapak d ladang.

    tahun ini merupakan rahun keramat sekali lg dimana rakyat mungkin akan menolak bn.2008 bukan rakyat menolak pas tp majoriti kluar mengundi 90% ke atas buat rakyat trg pelik.HIDUP MELAYU....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana mamat ni..orang dah jawab isu trengganu ni..mamat oo mamat..

      Delete
    2. tepat skali....ambe org ganu....mapuh UMNO/BN

      Delete
  15. Kah..kah...kah... Gane crite ni mamat. psl tanah trg jd hok cina.. Mu tau dok... Mu jaga gane ni... Tolol puok umno trg ni.. Abis tanah melayu jual cina... Kih.kih.kih... PTR. Tentera Rakyat

    ReplyDelete
  16. En Mamat pg jumpe najib mintak dana.... Dah habis hujah. Cakap ikut sedap x ade fakta.....yg ade link ke utusex je.....x pernah berpikir. Ini lah dia pencacai2 umno yg sanggup buat ape saja asalkan masyuk, walaupun isteri or mak bapak diaorang musuhi/tergadaii.....kalau ko ingatlah , dah berape kali utusex kalah saman. Kalah 2 sbb ape? ?????fitnah. UBN dan fitnah x dapat dipisahkan bagai taik dan tentut.
    Rakyat sekarang bukan bodoh seperti tahun70/80an yg 100 % percaya pada utusex or tv. Tolak UBN untuk masadepan yg lebih baik.......ABU

    ReplyDelete
  17. Biru tetap biru..pak mamat banyak tengok filem blue.
    Dacing tetap dacing..nasionalis 55tahun kena kencing.
    Mcm tu demi agama bangsa dan negara..piiirah mamat oooiiio

    ReplyDelete
  18. Punya ler panjang karya cai umngok kat sini....panjang berjela tapi isi xada...cian dia....bawa2 ler muhasabah diri tu....nama dah sedap tapi hati dan jiwa dah rosak....tak gitu wahai en mohamad kita...cai umngok tegar masa kini..hehehe

    ReplyDelete
  19. Encik Mohamad,

    Berapa Encik Mohamad dapat gaji tulis benda-benda ni? Banyak benar masa Encik Mohamad. Kami rakyat marhaen ni semua kena kerja, bukan boleh menghadap komputer tiap-tiap 20 minit untuk jawab komen.

    Encik Mohamad, gaji dibayar oleh SB (Siput Babi) ke?

    Tak pernah tengok pun Encik Mohamad kat sini sebelum ni? SB baru keluar arahan suruh pantau website ni ke? Sungguh taat Encik Mohamad menjalankan perintah ye? Tak lama lagi, boleh dapat gelar Datu dari Kesultanan Sulu ek!!



    ReplyDelete
  20. Salam En Mohamad,

    Sedikit pembetulan untuk projek Aman Sentral di Kedah, tak nampak isu pun hal roboh surau tu pasal surau akan digantikan semula setelah shopping complex tu siap nanti. Keluasan surau pun berkali ganda daripada saiz sekarang. Dan untuk pengetahuan en mohamad juga madrasah tu berapa kerat sangat orang dok p pasai area tu tak dak apa. Nanti shopping complex tu siap confirm surau tu orang ramai. Isu tanah wakaf pun depa dah ganti semula di kawasan lain, so xdak masalah apa la kira selesai. Sebenarnya area tu bukan melibatkan surau tu saja, tapi turut melibatkan sebuah bangunan terbengkalai yg dibini era BN sejak 20 tahun dulu. Daripada zaman aku kecik, sampai besar bangunan terbengkalai tu dok ada mcm haram ja, mencacatkan pemandangan. Dah la bersebelahan dengan menara alor setar pula tu. Sebenarnya ni isu jeles pembangkang BN di kedah pasai depa tak boleh nak selesai hal bangunan terbengkalai tu dah lebih 20 thn dah, aleh2 dok ungkit pasai surau tu pula.

    Aku ni pengundi neutral, tapi bila tengok bab ni mcm lawak ja penyokong BN. Bikin la isu yg rasional sikit.


    Orang alor setar
    Kedah,

    ReplyDelete
  21. Tuan-tuan perhatikan setiap kali mamat nasionalis melayu tu meracau meroyan pasti dia tulis nama kt bwh tu...kenapa..?? Sbb itu bukti dia dh buat keja yg disuruh, nnt dia nk claim dgn bos dia..dpt duit dua tiga posen... hanya kerana duit dia sanggup menafikn fakta yg mudah.. jgn layan dia tu .. klu dilayan makin banyak dia dpt claim duit, nanti kita jg yg salah..dia tu memancing tu...lps ni dia mengamuk kt aku sbb pecahkn tembelang dia...hahaha..

    ReplyDelete
  22. hahahaha... terus senyap en. mamat tu ye... tgh cedok fakta pstu tgh buat karangan pjg2... nmpak sgt dah desperate umngok/b.end dah nak hancur so dgn cara masuk blog2 pembangkang then cuba tegakkan benang yg basah tu jelah yg macai2 ni bole buat kot... rakyat skrg dah bukak mata la en. mamat oii..

    ReplyDelete
  23. BN mmg pengecut, kalau tidak dah bubar parlimen.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...