Monday 18 March 2013

INILAH AKIBATNYA APABILA ADA SEGOLONGAN RAKYAT BERJAYA DIBODOHKAN OLEH UMNO !!!!!


DiSemenanjung Malaysia UMNO beritahu orang-orang kampung termasuk para peneroka Felda kalau tidak ada UMNO memerintah negara, orang-orang Melayu hidup melarat miskin papa kedana makan ubi kayu dan masih pakai cawat daun....Tapi di Sabah lain pula cara kempen UMNO...Biar Rakyat Miskin.. Tiada Air Bersih.. Tiada Jalan Bertar Yang Baik...Harga Barang Naik Melambung..Tiada Bekalan Elektrik.. Yang Penting BN MENANG.

Satu kain rentang yang berjaya dirakam di satu kawasan di Parlimen Kota Belud, Sabah dimana Ahli Parlimennya ialah Setiausaha Agung BN Sabah, Datuk Abd Rahman Dahlan.

Nampaknya untuk UMNO terus hidup...rakyat perlu terus diperbodohkan... Rakyat Cerdik UMNO kena herdik.. Rakyat Bijak UMNO Akan Kena Pijak......Rakyat Boleh Berfikir UMNO Pasti Kena Singkir.

15 comments:

  1. Walaupun lobang hidung macam serombong kapal dan penuh tahi hidung ,kau totap menjadi pojaan hati ku....

    walaupun kau kencing aku hari hari kau tetap pojaan hatiku

    walaupun kau berak aku yang basuh,,kau tetap pujaan hatiku...

    (dok makan najis hari hari...gelap dah hati depa tu)

    ReplyDelete
  2. muzium padi gunung kheyang18 March 2013 at 07:59

    jenis bangang yang tiada ubat....
    jenis manusia pakai otak kera....

    orang bodo makanan orang cerdik...
    itu la umno laknattullah....
    sanggup jadi hamba yang tiada kesudahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan sentiasa berusaha untuk membantu rakyat, perlu ada peringkat-peringkat untuk pembangunan, tetapi golongan perosak yang suka menipu akan terus mempolitikkan isu ini untuk memburukkan kerajaan, itulah golongan penyesat Pakatan Rakyat komunis zionist jahiliyah yang sangat membahayakan.

      Di Kedah, Kelantan, Penang dan Selangor, berbagai penindasan, penipuan dan macam-macam kezaliman apa cerita?

      Lihatlah kezaliman Pakatan Rakyat di Selangor, daripada warga emas hinggalah kanak-kanak tadika, semua tidak terlepas dari perbuatan jijik Pakatan Rakyat yang suka menipu itu. Mana dia bantuan takaful RM 2,500.00 seorang untuk warga emas? Mana dia RM 50.00 seorang sebulan bantuan kanak-kanak tadika, sejak tahun 2008 Pakatan Rakyat membohongi dan menindas masyarakat di negeri-negeri yang ditadbir mereka.

      Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. eh nk spin pulak..
      takaful tu, mati ah baru dapat. sengal.
      nk soh orang sedar2..
      sedarlah, hatimu telah gelap n tak dapat terima kebenaran.
      dok pong pang pong pang gune maklumat dari utusan n tv3.

      Delete
    3. Rakyat sekarang dah sedar serta bangkit dan bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik runtuh akhlak,Agama tolak tepi serta golongan jahiliyah mengagungkan muzik dan konsert tidak berlandaskan AGAMA ISLAM bercampur lelaki dan perempuan tidak TUTUP AURAT komunis zionis,(UMNOBN=Umat Manusia No Otak Barisan Neraka) yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak. Ini Kali Lah UBAH..ABU!!! ABCD

      Delete
    4. jgnla korang layan mamat nie dia saja nak bagi panas korang je!!!,kat blog macai omno sana dia bagi panas jugak

      Delete
  3. sya prnah menetap d kwasan ni...mmg mereka ni lahir dn mmbesar untuk bodoh....sbb tu dh lbih 55thun merdeka kwasan ni ssh nk mmbangun..dsbbkn sifat2 pmimpinnya yg bodoh sombong nk mampos...mentality awl awl thun 70an..jdi hamba x brtempat...sbenarnya ni la hasil propaganda bdekad dekad media sial kerajaan yg mereka teguk stiap hari shingga mata dn hati mereka buta x dpt brpandangan jauh,misalnya klu dpt brim 500, fikiran stakat dkt 500 tu je x prgi mana.mereka x prnah kji bnda tu sbnarnya umpan...ruginya hidup..klu x dpt petunjuk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drama terbaru Pakatan Rakyat, biasalah, golonan penipu Pakatan Rakyat memang macam ini. Takkanlah penyokong akan buat macam ini, ini sudah tentu fitnah terbaru Pakatan Rakyat untuk memburukkan kerajaan.

      Kau tak tengokkah projek RISDA dan projek Jabatan Veterinar di sana, di papan tanda itu. Itu bukan pembangunankah?

      Rakyat bersatu menolong golongan penipu kanak-kanak tadika di Selangor.

      Sedarlah seluruh rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Kau tak yakin dengan penyokong UMNO buat?
      tak dapat terima kenyataan yg penyokong UMNO camni ek, kah kah kah..

      Projek RISDA n veterinar dah ade, dah kire cukup pembangunan? bagus. memang di bawah tempurung.

      Sori, kami PR mau terus maju, kau teruskan lah dengan cukup jek setakat RISDA n veterinar tu.
      Veterinar bukan leh ubat manusia pon...

      Sedarlah rakyat Malaysia,

      Biru tak nampak Biru kelam2, Dacing tak nampak Dacing senget2, Barisan Nasional Pilihanku sebabku mundur, Demi Agama lah sangat, Bangsa, dan Tanah Air dah tergadai..

      Delete
  4. sapa yang bodoh..kamu2 ni yang bodoh sebab asyik nak mgharapkan subsidi kerajaan..hidup nak semua free..skrg2nye hidup daif dan miskin pon kami hidup harmoni dgn pelbagai etnik..bukannya hidup berpecah belah sebab nak kan keinginan sendiri di penuhi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan Rakyat adalah petualang yang suka ambil kesempatan di atas kesusahan orang lain. Lihatlah isu Balasubramaniam yang mati akibat sakit jantung pun mereka politikkan. Sungguh jijik Pakatan Rakyat ini.

      Kepada juak-juak Pakatan Rakyat, bagaimanakan dengan kanak-kanak tadika yang dibohongi oleh parti jahat kamu itu? Bila mau bayar RM 50.00 sebulan sebagaimana dalam menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat Selangor? Sungguh jijik golongan komunis zionist jahiliyah ini, sampaikan kanak-kanak tadika pun sanggup dibohongi oleh Pakatan Rakyat yang zalim ini.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Nak cerita RM 50 utk budak2 tadika..
      Yg kerajaan pusat tahan duit juta2 kerajaan negeri tu kire ok la ye.

      Bajet kerajaan pusat dapat duit tu magik.
      kitorang yg bayar tax beribu2 stahun.
      Kami mahu hak kami!

      Sedarlah rakyat Malaysia,

      Biru tak nampak Biru kelam2, Dacing tak nampak Dacing senget2, Barisan Nasional Pilihanku sebabku mundur, Demi Agama lah sangat, Bangsa, dan Tanah Air dah tergadai..

      Sebab Geng2 kiram ahli berdafter UMNO n Pekida.
      UMNO KHIANAT kepada rakyat!!

      Delete
    3. Dengar sini wahai mamat lembu pemfitnah dan penyesat umat, Rakyat sekarang dah sedar serta bangkit dan bersatu menentang golongan pengkhianat dan golongan munafik runtuh akhlak,Agama tolak tepi serta golongan jahiliyah mengagungkan muzik dan konsert tidak berlandaskan AGAMA ISLAM bercampur lelaki dan perempuan tidak TUTUP AURAT komunis zionis,(UMNOBN=Umat Manusia No Otak Berat Nanang) yang bertopengkan hak asasi manusia untuk membuat kerosakkan di Malaysia yang tercinta ini. InsyaAllah, kebenaran akan terbukti kelak. Ini Kali Lah UBAH..ABU!!! ABCD

      Delete
  5. Saya nak tengok sangat lah muka en. mohamad, nasionalis melayu...boleh tak tonjol muka anda...Bala telah mencerita bagaimana dia menemui aminah @ altantuya...dan siapa yang terlibat dalam kes altantuya dan juga kes scorpene...harap2 pihak berkuasa membuka kes ini semula bagi menegakkan keadilan....nak tiru sikit anom 10.25

    Biru tak nampak Biru kelam2, Dacing tak nampak Dacing senget2..

    ReplyDelete
  6. ape nak heran...dah ahli parlimen diorang pun BODOH...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...