KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 26 March 2013

PEMANDANGAN YANG BUAT RAJA NONG CHIK DAN UMNO BERPINAU KEPALA DAN BERASAP TELINGA!!!!!... WARGA RUMAH PANGSA KERINCHI, LEMBAH PANTAI SOKONG PADU PAKATAN RAKYAT!!!!!


Sokongan terbuka, berani, jelas dan tegas oleh warga rumah pangsa Kerinchi, Lembah Pantai, Kuala Lumpur ini menunjukkan mood dan hati rakyat tetap tekad dan  cekal mau melakukan perubahan.

Kekalkan Ahli Parlimen yang sedia ada, YB Nurul Izzah Anwar sambil berusaha dan berdoa agar Putrajaya ditawan oleh Pakatan Rakyat.

RAKYAT BANGKIT MELAWAN.. UMNO PASTI SAKIT DAN PUTRAJAYA MAMPU PR TAWAN

42 comments:

  1. Ini Kalilah...Rakyat secara terbuka berani mengatakan Sokongan pada PAKATAN dan tidak pada BN yang penuh dengan penipuan...

    EWAN BSS

    ReplyDelete
  2. Hoiii...penyokong/pencacai umngok/beend..
    Rakyat sokong PR sebab mereka memperjuangkan..KEADILAN...KESAMARATAAN...AMANAH...KEAMANAN...KEMAKMURAN...KETELUSAN...KEBAJIKAN RAKYAT.

    Bukan macam parti SARKAS UMNGOK...dari pemimpin tertinggi sampai tahap pencacai seperti kamu...tak lain isu yg kamu dendangkan setiap hari selama 48jam ialah..
    SEX..LIWAT...JILAT...JUBUR...HISAP...PUNDEK...KEPALA BUTUHH...lain dari itu kamu tak mampu!!

    Kamu yang bodoh...jangan anggap rakyat lain pun sama bodoh mcm kamu!! Rakyat tak terliur nak dengar cerita jilat kepale pelir kamu tu!! Kami rakyat tak boleh hidup senang dengan cerita pundek kamu tu!! Haktuiihhh...dpd hidup mencacai parti busuk SARKAS UMNGOK ada baiknya kamu hidup jadi lipas lagi bagus!!! Bodo!!hehe

    ReplyDelete
  3. Kerna penipuan dan penindasan kroni BN sedang rakyat terbeban dengan masalah kos hidup kerap kali skrng ni...Barisan Nasional skrng nih jauh dan tidak lagi secara mudah mnjadi pilihan rakyat...50 lebih tahun Barisan Nasional b'kuasa, kini t'bongkar betapa penyelewengan jutaan duit rakyat terjadi dlm pemerintahan Barisan Nasional dibela sedangkan rakyat dianak tirikan...

    -nukilan Ini kalilah, Tukar -

    ReplyDelete
  4. lim kit siang, lim guan eng dan betty. karpal, gobind dan jadeep singh. nik aziz, nik razi dan nik abduh. anuwar, azizah, izzah dan azmin(kekasih anuwar). lengkap parti kroni dan keluarga.



    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. so what???

      abu

      Delete
    2. melantik diri sendiri menjadi ketua adalah diktator, mengamalkan kronisme dan nepotisme keluaga dan rakan adalah perbuatan keji yg blh merosakkan struktur kepimpinan sesebuah negara. korupsi, rasuah dan salah guna kuasa dlm pr semakin parah. sekiranya pr memerintah, penyakit ini akan merebak dan mengancam kemakmuran negara


      keza

      Delete
    3. At the end of the days....not a single f**k was given...

      ABU..

      Delete
    4. Jangan perasan lah mengatakan negara ini boleh ditadbir oleh ameno SAHAJA...KAU NAK TAHU TAK BILA KAU BOLEH SEDAR MACAMANA DEMOKRASI BERPARLIMEN TU??? APABILA puak kau KALAH...

      Delete
  5. aku hanya ingin mengikut nasihat ulama. oleh sbb semua ulama pondok mengatakan haram undi dap, dan melarang umat Islam di malaysia mengundi pas dan pkr kerana kini menjadi hamba dap, so aku pun patuh lah. ulama muda umno pun menyuruh taat pada pemerintah Islam yg sah, iaitu umno.


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU SETIAUSAHA KEZA. DALAM BAB NI AKU TAK SETUJU. ANUAR BELUM MENAMPAKAN KEKAYAAN ANAKNYA. KARPAL PUN BELUM. LIM KIT SIANG PUN BELUM. TAPI MAHATHIR...SUDAH. TUN RAZAK...SUDAH. SO MAAFLAH KITA TAK SEPENDAPATKALI NI YE KEZA.. ( OOOPS ...BOSS )

      Delete
    2. wah... aku ada setiausaha ke? respect. dulu masa aku jadi pencacai pr dulu, tak pernah ada setiausaha


      keza

      Delete
    3. mak kandung keza26 March 2013 at 23:44

      Maaf la semua. Keza anak makcik ni pernah xcident basikal dl mse umo dia 3 tahun.. maafkn makcik yer klu dia cakap yg bukan2..

      Delete
  6. kalo aku undi PR mcmana? masuk neraka ke? huhuhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. neraka dan syurga adalah hak Allah. tiada siapa pun kecuali Allah, walaupun nik aziz yg dpt menentukan sapa yg masuk syurga atau neraka. inilah akidah ahli sunnah yg diikuti oleh ahli umno.


      keza

      Delete
    2. Cakap bedegau2...makin semangat lg aku sokong PKR...haha

      Delete
    3. mak kandung keza26 March 2013 at 23:50

      Keza sayang..dah2 la tu nak.meh balik meh..ubat belum makan lg.lgpn malu mak dgr keza ckp psl umno ahli sunnah tp xtutup aurat..kita balik ngaji quran dl yer sayang..

      Delete
    4. dia ni mental ke mak?huhuhuhu...

      Delete
  7. Umno bn haram jadah cerita sensasi mereka jilat puki hisap poler najib itu saja modal pembagunan minda sex dan lucah. Yg meka ada.

    ReplyDelete
  8. Keza ke kunza kamu ni?

    ReplyDelete
  9. betul ke korang tak kesah diktator, kronisme dan nepotisme dlm pr? aku ni bertanya je


    keza

    ReplyDelete
  10. Ahli sunnah? Ko jgn. Ko menghina
    Ahli wassatasyiah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wassatasyiah? apa tu? syiah ke? yg aku tau dlm pr mat sabun dan konco2 dia mmg syiah. diaorg tgh merancang nak menjadikan pas markas penyebaran syiah di malaysia ni.


      keza

      Delete
    2. Noted.cuak gile aku dgn statement ko ni..nak takut buat ape..bacul.fakta x ade pangkal hulu..statement kosong mcm lembu

      Kerang

      Delete
    3. mak kandung keza26 March 2013 at 23:46

      Keza..jgn ckp bukan2..malu kt org nnt.nnt balik umh mak bg ubat yer

      Delete
  11. Wataci nk ckp kit la kat anata ni keza ke kera ke apa ke!!?? Wataci telaah kt blog ni kn...anata ni sbnrnya semcm insan yg xde maruah pun ye, bingai pun ye, kekadang tu btl juga bila dia org komen anata ni mcm lembu malah lbh dari keldai...sb nya bila komen..entah pe2 yg kau merapu...tulisan2 anata lngsung x membwa kesan..anata ni sbnrnya perasan bijak n bagus...dlm blog ni anata sbnr nya di guli2 kn, dibodoh2 kn n di gelak2 kn je..klau anata nk tahu la...wataci kekadang tu berasa kesian pun ada, berasa simpati pun ada kat anata ni...cuma malang nya anata ni spesis yg payah nk sedar!! Seolah2 setiap pacaindera tu da x berfungsi dgn baik!! Pkir2 kn la yeee!!!! Jgn sia2kn diri tu dilahirkn sebgai manusia yg betaraf insan..jgn jdi insan yg ber spesis sperti haiwan...semoga anata ble mnjdi sahabat dgn wataci...

    ReplyDelete
  12. Umno Barisan Nasional umpama sebuah parti menanti waktunya untuk berkubur...Searchlah banyak manapun, perbandingan diantara dua belah parti membuktikan PR lebih mendahului BN darisegi pengurusan profesional pembangunan wakil rakyat...Negeri-negeri dibawah seliaan PR menonjolkan benar2 ingin b'jaga hak kebajikan rakyat dengan simpanan negeri tahunan sangat byk b'banding BN dilihat langsung tak mampu untuk sainginya...Hanya berbekal tempoh 4 tahun sdah membuktikan keberkesanan tokoh kepimpinan PR b'bnding BN yg byknya dikaitkan dengan kisah rasuah yg seringkali terjadi dikalangan mereka...

    -nukilan Ini kalilah, Tukar -

    ReplyDelete
  13. wah... sampai mak kandung pun ada? aduhai.. pemikiran dan persoalan yg aku kemukakan kalo korang tak setuju, hujah lah secara ilmiah. tak payahlah mengeji, mencarut dan menghina aku. come on beb..malu aku tgk ex member aku yg sama2 macai pr perangai mcm ni. aku dulu sama mcm korang, so aku tau bila korang dah takde fakta dan hujah utk menolak kebenaran drp umno, kejian dan penghinaan akan bermula. takkan baru aku sorang lutut semua dah goyang?


    keza

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak kandung keza27 March 2013 at 00:34

      Keza sayang..mak harap keza jgn berckp sorg2 dpn cermin.cuma keza diam, lihat n muhasabah jer bler dpn cermin..keza budak baik kn? Mkn ubat yer sayang..

      Delete
    2. 1. Tun Razak, Najib, Nazir (CIMB);

      2. Hussein Onn, Onn Jaafar, Hishammuddin, Dato Jaafar Muhammad;

      3. Shahrizat, Dato Dr Ismail, anak2 Kak Ijat yang aku pun tak ingat nama, tapi mahkamah ingat kot;

      4. Mahathir, Mirzan, Mukhriz;

      5. Sultan Azlan Shah; Raja Nazreen (bilamana seorang Raja Muda mengeluarkan statement pro-BN dalam ucapan rasmi); Raja Dato Seri Eleena (Gamuda)


      UMNGOK dan budaya kronisme berpisah tiada!! Inilah natijah dari budaya yang kotor ini.

      Nak sgt hujah ilmiah, tapi hujah ko pun aku tgk takder la ilmiah mana pun. Setakat melemparkan statement yang tak disertai bukti.

      Nah ambik la senarai ni, pi tunjuk kat bos hang!

      Kalau diktator yang buat kerja dan deliver pada rakyat, takpa jugak macam Lee Kuan Yew. Siapa pun tak berani berkokok sebab dia buat kerja.

      Tapi kalau setakat puak UMNGOK yang bolot semua kekayaan dan masih bersifat autokratik/diktator/kuku besi nak tindas pendapat politik orang lain, sorrylah beb!! Kami dah muak dah.

      Delete
  14. KEZA ALJUBURI ... ni tak paham baso ke?? Kalau tikus atau kambing dicalonkan lawan UMNO/BN pun kita akan pangkah tikus dan kambing tau...!!! Blahh...le lu KEZA ALJUBURI.

    Kau ajak ngoks2 JATI PERKASA KIMMA..ke borak pasal liwat ke...buah peler ke...kat kedai mamak lg bagus dari kau buat busuk blog omakkau ni...hihi

    ReplyDelete
  15. Aku suka mak kandung keza punya respond... Makcik, klu degil jugak budak tu, ikat kat pokok, bubuh kerengga byk2 jer...
    Kahkahkah!!!

    ReplyDelete
  16. Keza al- kera al- barua...

    ReplyDelete
  17. Persoalannya rakyat lebih berani tampilkan sokongan mereka kpd PR...Rakyat lebih merasakan kesan betapa ciri tokoh kepimpinan itu ada dikalangan PR...Tokoh kepimpinan ulama' juga diangkat supaya dpt diijadikan contoh pedoman hidup dunia dan akhirat

    - nukilan, Ini kalilah, Tukar -

    ReplyDelete
  18. Keza dah cabut .... Bila kena bedal senyap sunyi. Umpama baling batu sembunyi tangan. Hujahnya kelaut dilontar oleh team PR yg celik dan hebat.
    Tahniah sahabat semua team pejuang maya PR yg berjaya menangkis serangan sarkas Umngok.
    Hormat pd sahabat dan blogger PR.

    ReplyDelete
  19. ok, ok aku ngaku salah tp. gambar kat atas tu aku rase super imposed aje... amacam cai pr, x nak komen ke?

    keza

    ReplyDelete
  20. edisi pencerahan, fahamkn sendri knpa rakyat menggelar jentera alam maya UMNO dipanggil dengan gelaran PENCACAI..

    ReplyDelete
  21. Kah.kah.kah... Keeeeeza blk mkn obat dlu... Liwat doh ni... Oooopsss. Mak hang panggil tu suruh blk... Naya ke dia tnggu keeeeza. Lambat makan obat buat pulok kan... Siiiiooot.. Kih.kih.kih.. PTR..

    ReplyDelete
  22. Kesian si keza ni...
    Sakit rupenye...

    Oooo...
    Patut la

    ReplyDelete
  23. keza oh keza...ape yg nk sngt dibelakan UMNO skrng nih...abah keje kuat siang malam sara hidup ko...ko nmpakkan betapa pengorbanan abah selama nih...keza anakku, cube lah faham sdkit peredaran masa...hidup kita dh tak same dh dngan masa UMNO dulu...fahamkn ye nak...bnyak lg keza perlu belajar...

    -Pesanan abah kepada anak t'sayang keza -

    ReplyDelete
  24. Saya rasa Nurul Izzah bakal kalah di Lembah Pantai

    ReplyDelete
  25. VEN. ASHIN INDAKA: CROOK”DIRTY SEX” OF MYANMAR BUDDHIST MONKS
    http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    Kepada rakyat Malaysia yang hormati,
    Suka-lah kita memberitahu bahawa Sami Negera Myamnar kebanyakannya ajaran sesat, banyak permikirannya yang tak betul, main perempuan, tipu wang orang ramai dan lain-lain.

    Seorang Myanmar Sami Buddha (VEN. ASHIN INDAKA) bertinggal SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) yang sama jahat.

    Harap orang ramai, khasnya rakyat Malaysia mesti jauhkan sami Myanmar ini. kami harap juga Kerajaan Malaysia lebih mengambil perhatian Sami Buddha yang di upah dari luar Negeri, supaya rakyat Malaysia dan Nagera dapat di selamatkan. Sekian, Terima Kasih

    Respect to people of Malaysia,
    Likely, we are told that the Myanmar monks mostly false teaching, many impress notions which are not right, play girl, cheating of the public money and others.

    Myanmar Buddhist Monk (VEN. ASHIN INDAKA) stayed at SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK”MCA GOMBAK” PRESIDENT) as same bad.

    Hope all people; especially Malaysians must far away Myanmar's monks. We hope more Malaysia’s Government also noted that the wages of Buddhist monks from the other countries, so that the Malaysian and country can be saved. Thank you

    尊敬的马来西亚人民,
    我们想告知,缅甸僧侣多半是假的教学,观念是不正确的,玩女人,谎言,欺骗金钱………

    缅甸佛教的僧侣 (VEN. ASHIN INDAKA) 住在 SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, 52100 MALAYSIA (YIP KUM FOOK ” MCA GOMBAK” PRESIDENT) 同样糟糕。

    希望所有的马来西亚人, 都应该注意远离缅甸的僧侣。我们更希望马来西亚政府注意,外来的僧侣. 谢谢

    EVRERYONE CLICK HERE TO SEE MORE INFORMATION: http://www.youtube.com/watch?v=Sbfptk60--E&feature=youtu.be
    “VEN. ASHIN INDAKA (MYANMAR): CROOK OF MYANMAR BUDDHIST MONKS (MUST WATCH)”

    ReplyDelete