Sunday 31 March 2013

JOM BANTU POLIS JEJAK LELAKI INI YANG BERGELAR "DATUK SERI" SAMPAI TERTANGKAP KERANA TERLIBAT DALAM PENCEROBOHAN LAHAD DATU!!!!!


Ops Daulat: Polis cari lelaki bergelar 'Datuk Seri'

Polis mencari seorang lelaki bergelar Datuk Seri bagi membantu siasatan berhubung kes yang berkaitan Operasi Daulat.

Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib berkata Muhammad Ridzwan Sulaiman, dengan alamat terakhir di Georgetown, Pulau Pinang amat dikehendaki bagi membantu siasatan dan diminta segera menyerah diri di mana-mana balai polis berhampiran.

Beliau berkata Muhammad Ridzwan, yang juga Yang Dipertua Pertubuhan Kebajikan Al-Ehsan, berpangkalan di Pulau Pinang dikatakan tidak terlibat dengan pengganas tetapi boleh membantu dalam kes berkaitan Operasi Daulat.

"Penama ini amat diperlukan. Orang ramai yang mengenali beliau diminta menghubungi Rakan Cop atau mana-mana balai polis berhampiran.


"Penama ini boleh membantu polis dalam satu aspek Operasi Daulat, dan polis percaya beliau kini berada di Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan mungkin juga di Sabah," katanya pada sidang akhbar di Markas Operasi di Felda Sahabat 16, dekat Lahad Datu hari ini.

10 comments:

  1. Bila dapat tangkap dia ni..dia akan buat pengakuan siap sumpah lagi yang DSAI yang upah dia..

    ReplyDelete
  2. Setuju dgn anon 1/4 00:00
    Harus itu yg akan berlaku...

    ReplyDelete
  3. Kami PENCACAI UMNGOK bersedia untuk mengaitkan ANWAR IBRAHIM dengan sesiapapun jua. Asalkan ANWAR boleh lepak dalam penjara!!

    Ketua2 PENCACAI kami sedang bertungkus lumus mereka reka cerita dan bukti2 PALSU agar ANWAR dapat diBUSUKkan sebelum PRU ini!!

    AWAS kau ANWAR...JANGAN MEMANDANG ENTENG KETOLOLAN...KEBANGANGAN DAN KEHAMPEHAN PIHAK KAMI!!!hehe

    ReplyDelete
  4. Pencacai2 PR mula takut dgn bayang2 sendiri.. Mula nak guna reverse psyco. Haha.. Nmpak sangat kalutnya..

    -zack-

    ReplyDelete
  5. raja mandaliar...huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Puak2 umngok syaitan syok sendiri nak cakap? dah teruk kena fitnah..kalau berlaku kat puak2 umngok camne? agaknya dah lama puak2 umngok bunuh diri..kesian puak2 umngok syaitan yg dikenali..bangang

    ReplyDelete
  7. zack@zackar@keza@kera pencacai tua umporno tukang jilat najisb. utk 6

    ReplyDelete
  8. Dato Seri ni makan dan bergambar dgn Tok Jib dan menteri2 UMNO. Nampak mcm spisis mamak kuty. Tanya sama geng2 yg bergambar dgn dia, mesti dapat kesan di mana dia tinggal.

    ReplyDelete
  9. kami rakyat Malaysia menyokong seratus peratus BN, berazam untuk sungguh2 berkempen, biar apa orang nak kata, nak kutuk dsbgnya....kami akan memastikan agar BN selepas PRU ke13 ini, sungguh2 kami akan berusaha agar BN di humban ke kerusi pembangkang. Tak pun dikuburkan terus pengkhianat Islam ini.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...