Sunday 24 March 2013

JAMUAN MAKAN MALAM ANJURAN MCA SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN DIPADANG LOBAK....LEBIH HANTU DARI MANUSIA YANG DATANG!!!!!


Beginilah suasana dan pemandangan suatu jamuan makan malam percuma anjuran MCA Seremban yang diadakan dikubu kuat DAP, Padang Lobak, Seremban, Negeri Sembilan malam tadi 23hb Mac 2013.

Lebih banyak kerusi kosong dari yang ada penghuni...Suasana seolah-olah jamuan ini diadakan untuk makhluk halus dan bunian.

Walaupun diberi secara percuma namun penduduk Seremban dari kalangan kaum Tionghua langsung tidak terliur nak datang makan.

Sebab itu tidak menghairankan jika ada kajian mengatakan hampir 85% pengundi kaum Tionghua akan tolak Barisan Nasional pimpinan Najib Razak pada PRU 13 nanti.

Kena akui yang kaum Tionghua mnemang bijak berpolitik selain pintar dan mahir berniaga..Mereka tahu jika pemimpin itu ikhlas atau jenis talam dua muka. Mereka sudah bertekad setelah beri peluang kepada BN selama lebih 56 tahun memerintah negara kini mereka mau supaya kuasa memerintah diberikan amanhnya kepada Pakatan Rakyat pula.

Mereka mau menguji PR selama 5 tahun, jika bagus disambung lagi 5 tahun tetapi jika gagal piawaian yang ditetapkan sudah pasti dikembalikan semula kepada UMNO/BN.

Tetapi bak kata para pemikir,pengamat  dan penganalisis politik tanah air..Seburuk-buruk PR adalah yang terbaik dari BN.

Contoh dan teladan cara mengurus tadbir negeri telah pun terbukti yang negeri-negeri yang diperintah PR jauh lebih baik, cekap, efisen dan telus serta sifar rasuah jika dibandingkan dengan negeri-negeri yang diperintah oleh UMNO/BN.

INI KALILAH.. JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA...PR GANTI BN.. UMNO IS DEAD.

6 comments:

  1. Sebaik2 jin sama dgn sejahat jahat manusia. Sejahat jahat PR sama dgn sebaik baik umngok.

    Setolol tolol pak pandir...tetap lebih bijak dari sepandai pandai macai umngok!!hehe

    ReplyDelete
  2. UMNO DAH LAMA MATI. YANG ADE IALAH UMNO BARU. TAK LAME LAGI JADI UMNO BARU MATI!!!!!

    ReplyDelete
  3. lembu makan rumput je,rumput tk dak,lembu tk mai ler..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. reformasiiiii

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...